به فکر راه اندازی کسب و کار طراحی وب در وردپرس هستید – در اینجا 7 کاری که باید انجام دهید

آیا می خواهید وردپرس خود را در زمینه طراحی وب راه اندازی کنید؟ در WPBeginner ، معمولاً از ما مشاوره ای در رابطه با راه اندازی مشاغل طراحی وب درخواست می شود. گذشته از سخت کوشی ، صبر و فداکاری که همه برای راه اندازی کسب و کار شما در زمینه طراحی وب وردپرس لازم است ، در اینجا 7 کار برتر شما باید انجام شود.

Launching Your Business

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

1 کسب و کار + تنظیم حسابداری h4>

ثبت سوابق کلیه معاملات مالی برای موفقیت در کار شما بسیار مهم است. با این حال نمی خواهید وقت خود را صرف مدیریت صفحات گسترده و متعادل سازی کتاب کنید زیرا باید در کار خود تمرکز داشته باشید.

خوشبختانه ابزارهایی وجود دارند که به شما کمک می کنند حسابداری خودکار کنید و در هزینه های شما صرفه جویی می کنید.

توصیه می کنیم از کتاب های تازه استفاده کنید. کاربرپسندترین ابزار حسابداری برای افراد غیر حسابدار است. شما به راحتی می توانید فاکتورها را ارسال کنید ، پرداخت ها را دریافت کنید ، آن را با حساب بانکی خود متصل کنید و هر معامله را به طور خودکار ردیابی کنید.

Invoicing and billing your web design clients

Freshbooks همچنین به شما امکان می دهد برای تعداد ساعاتی که کار می کنید مشتری را ردیابی کنید و برای آنها صورتحساب بگیرید. این ویژگی به ویژه در صورتی مفید است که مشتری بخواهد شما را به صورت ساعتی استخدام کند.

2. چارچوب خود را انتخاب کنید h4>

Choosing a Theme Framework

انتخاب یک چارچوب زمینه برای کار با شما کمک می کند کار خود را کاهش دهید و روند توسعه کلی خود را تسریع کنید.

چندین چارچوب قالب WordPress در دسترس است. به راهنمای دقیق ما در چارچوب زمینه چیست (جوانب مثبت ، مخالف و موارد دیگر) .

داشتن مجموعه ای از افزونه های وردپرس که نصب و نگهداری می کنید نیز خوب است. آنها را به عنوان بخشی از طرح اصلی خود قرار دهید. یافتن افزونه هایی که کارهای خاصی را انجام می دهند به سرعت بخشیدن به روند کار نیز کمک می کند.

3 همیشه از همه چیز پشتیبان تهیه کنید h4>

Keep Good Backups

از دست دادن داده ها هزینه بر است و حتی اگر داده ها متعلق به مشتری باشد ، حتی بدترین حالت نیز خواهد بود. شما باید در راه اندازی سیستم پشتیبان گیری برای کل محیط توسعه شما.

اگر می خواهید وب سایت های مشتری خود را میزبانی کنید ، پس باید در تهیه پشتیبان از داده های مشتری تا حد ممکن مکرر سرمایه گذاری کنید.

همچنین باید از محیط توسعه خود پشتیبان تهیه کنید و ذخیره خودکار را در تمام ابزارها و نرم افزارهای ویرایش کد فعال کنید. استفاده از سیستم کنترل بازبینی مانند Git می تواند شما را از مشکلات زیادی در آینده نجات دهد.

4. انتخاب بهترین هاست برای مشاغل طراحی وب شما h4>

مشتریان شما برای انتخاب بهترین میزبانی وردپرس به کمک و مشاوره شما نیاز دارند. / a> اغلب آژانس های طراحی وب کوچکتر خود وب سایت های مشتری را میزبانی می کنند که می تواند جریان درآمد اضافی را فراهم کند ، اما با دردسرهای خود همراه است.

ما اکیداً توصیه نمی کنیم وب سایتهای مشتری خود را بر روی سرور خود میزبانی کنید. درعوض شما باید با یک شرکت میزبانی که دوست دارید با آن کار کنید شریک شوید و یک معامله وابسته بخواهید.

این ممکن است کاملاً سودآور باشد زیرا برخی از شرکتهای میزبان وردپرس یک برنامه وابسته عالی ارائه می دهند.

InMotion Hosting برای هر فروش حداکثر 125 دلار پرداخت می کند. آنها میزبانی مشاغل ، VPS ، سرور اختصاصی و حتی میزبانی مدیریت شده به برنامه وابسته میزبانی InMotion بپیوندید

WPEngine برای هر فروش حداکثر 200 دلار پرداخت می کند. آنها یک شرکت میزبان وردپرس تخصصی هستند و فقط یک راه حل مدیریت شده ارائه می دهند که کمی گران تر است. به برنامه Affiliate WPEngine بپیوندید .

مشارکت با یک ارائه دهنده میزبان معتبر به شما امکان می دهد وظایفی را که در انجام آنها مهارت ندارید ، مدیریت سرورها و در عین حال درآمد اضافی ، به شما واگذار کند.

با افزایش تعداد مشتریان خود ، از ما برای این توصیه تشکر خواهید کرد.

5. خود را با افراد بزرگ h4> محاصره کنید

Strategic Partnership

در ابتدا ممکن است احساس شود شما می توانید بیشتر کارها را به تنهایی انجام دهید و احتمالاً می توانید. با این وجود هرچه تجارت شما رشد کند ، به افراد بیشتری احتیاج خواهید داشت. موسس و مدیرعامل ما سید بلخی اغلب می گوید:

اگر می خواهید سریع بروید ، به تنهایی بروید.
اگر می خواهید دور بروید ، با هم بروید.

شما می توانید کسی را استخدام کنید که برای همیشه با شما کار کند ، یا می توانید با پیمانکاران مستقل و آژانس های دیگر مشارکت راهبردی کنید.

شما نمی توانید در همه چیز مسلط باشید ، بنابراین تلاش برای انجام همه کارها به تنهایی می تواند تجارت طراحی وب شما را از بین ببرد قبل از اینکه شروع شود. افرادی را که مهارت و دانش کمبود شما را دارند پیدا کنید و کار را به آنها بسپارید.

تخصص برای موفقیت در کسب و کار طراحی وب شما مهم است.

یافتن افرادی که بتوانید روی آنها حساب کنید ممکن است مدتی طول بکشد اما در طولانی مدت کاملاً ارزش صبر و وقت شما را دارد.

6. بازگشت مشتری h4>

Happy Customers

با مشتری های خود در سطح شخصی تری روابط برقرار کنید. به تجارت ، جاه طلبی های آنها علاقه مند شوید و سعی کنید از راه خود خارج شوید و دریابید که چگونه می توانید کمک کنید.

همه مشاغل مربوط به مردم است و ارزش نهادن به مردم باعث می شود که آنها نه تنها در مورد شما بلکه در مورد خودشان احساس خوبی داشته باشند.

شما همیشه باید در انجام کار خود صادق ، سخاوتمند ، مهربان ، با احترام و برازنده باشید. پس از اتمام کار ، غریبه نشوید. شما باید مشتری های خود را پیگیری کنید تا ببینید شرایط برای آنها چگونه پیش می رود. در شبکه های اجتماعی با آنها در ارتباط باشید و علاقه واقعی را به مردم نشان دهید.

این کارهای کوچک مهربانانه بیش از آنچه تصور کنید تجارت شما را برمی گرداند. این همچنین مشتریان شما را تشویق می کند تا به شما کمک کنند با لیدهای احتمالی ارتباط برقرار کنید.

این یک برد یک پیروزی برای همه است و هر روز هزینه ای جز هزینه چند دقیقه از وقت شما نخواهد داشت. همچنین می توانید در روزهای تعطیل به مشتریان خود سبد هدیه ارسال کنید زیرا همه کادو را دوست دارند.

7. یک لیست ایمیل ایجاد کنید h4>

باور کنید یا نکنید ، ایمیل قدرتمندترین و مقرون به صرفه ترین ابزار بازاریابی است. 70٪ افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند احتمالاً دیگر هرگز راه بازگشت به سایت شما را پیدا نخواهند کرد. این بدان معنی است که شما فقط چند ثانیه از وقت آنها را دارید تا آنها را متقاعد کند که شما را استخدام کنند.

ممکن است بعضی اوقات کاربر به خدمات شما علاقه مند باشد زیرا هنوز آماده تصمیم گیری نیست. می توانید با دادن یک منبع انحصاری به آنها که می توانند در تصمیم گیری به آنها کمک کنند ، فرصت عضویت در لیست ایمیل خود را داشته باشند.

به راهنمای ما در مورد چرایی مراجعه به ساخت لیست ایمیل خود را بلافاصله شروع کنید و شروع به تبدیل بازدید کنندگان سایت خود به مشتریان پرداختی کنید.

پس از ساختن لیست ایمیل خود ، با ارائه بینش و منابع ارزشمند به مشترکان خود به طور منظم درگیر شوید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا با ابزارهای مناسب و روحیه بالا تجارت طراحی وب خود را شروع کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در 23 ابزار برتر برای فریلنسرها ، طراحان و توسعه دهندگان وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/thinking-of-starting-a-wordpress-web-design-business-here-7-things-you-must-do/.

دیدگاهتان را بنویسید