بهترین میزبانی WooCommerce در سال 2020 (بررسی ها و تست های عملکرد)

بهترین مقایسه میزبانی وب WooCommerce (2020)

اکنون پس از بررسی برترین شرکت های میزبان ووکامرس که در بالا ذکر شده اند ، ممکن است این سال برای شما پیش بیاید که کدام یک برای فروشگاه آنلاین شما بهترین است؟

برای کمک به شما در انتخاب بهترین میزبانی WooCommerce برای وب سایت تجارت الکترونیکی خود ، چند منبع اضافی ایجاد کرده ایم:

  1. مسابقه میزبانی WooCommerce
  2. مقایسه دقیق عملکرد میزبانی وب WooCommerce
  3. مقایسه ویژگی میزبانی سایت WooCommerce در کنار هم

هدف در اینجا کمک به شما در انتخاب شرکت میزبان مناسب است زیرا انتخاب ارائه دهنده اشتباه ممکن است در آینده هزینه و هزینه بیشتری برای شما داشته باشد.

مسابقه میزبانی WooCommerce

ما می دانیم که تمام این اطلاعات می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. معمولاً ما از کاربران خود چندین ایمیل دریافت می کنیم که درخواست توصیه شخصی را می دهند که میزبانی WooCommerce برای فروشگاه آنلاین آنها مناسب است.

برای سرعت بخشیدن به این موضوع ، ما یک موتور پیشنهادی میزبانی WooCommerce ایجاد کرده ایم. این پرسشنامه به شما کمک می کند تا بر اساس نیازهای خاص خود بهترین شرکت میزبان ووکامرس را تعیین کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به سوالات موجود در ابزارک زیر پاسخ دقیق دهید:

اگر همچنان می خواهید در انتخاب شرکت میزبان WooCommerce به شخصی کمک کنید ، در صورت تمایل با استفاده از فرم تماس ما پیامی را برای ما ارسال کنید / a> یکی از اعضای تیم ما ظرف 24 ساعت به شما پاسخ می دهد.

مقایسه جزئیات عملکرد میزبانی وب WooCommerce

دلیل اصلی اعتماد کاربران WPBeginner به این دلیل است که بررسی های ما براساس استفاده واقعی ، آزمایشات در زمان واقعی و داده های دقیق است.

ما در واقع به جای استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط شرکت های میزبان ، در هر ارائه دهنده میزبانی ووکامرس ثبت نام کرده و خدمات آنها را کاملاً آزمایش می کنیم.

ما از ابزارهای عیب یابی شخص ثالث مانند Pingdom ، LoadImpact و Bitcatcha استفاده می کنیم. ما آزمایشات کاملی را برای عملکرد و قابلیت اطمینان هر شرکت انجام می دهیم ، بنابراین می توانیم به شما در انتخاب بهترین میزبانی WooCommerce برای تجارت خود کمک کنیم.

برای آزمایش دقیق در تمام شرکتهای میزبان ووکامرس ، ما یک وب سایت نمونه را در هر ارائه دهنده میزبانی ایجاد می کنیم. پس از آن ما یک تم پیش فرض را نصب می کنیم و سایت را با داده های ساختگی از جمله تصاویر و رسانه پر می کنیم. به این ترتیب تست های ما شبیه یک وب سایت متوسط ​​است.

در اینجا مراحل آزمایش مرحله به مرحله ما وجود دارد:

اول ، ما برای اندازه گیری سرعت نمونه وب سایت خود در چندین شرکت میزبانی ووکامرس ، از Pingdom ، یک سرویس تست سرعت وب سایت پیشرو در صنعت استفاده می کنیم.

در مرحله بعد ، ما از سرویس Load Impact برای ارسال کاربران مجازی (VU) به هر وب سایت استفاده می کنیم تا ببینیم سرور میزبان چگونه درخواستهای افزایش یافته از چندین اتصال را همزمان کنترل می کند. این به ما کمک می کند تا ببینیم که شرکت میزبان WooCommerce در عملکرد حداکثر عملکرد چگونه عمل می کند.

آخرین اما نه کمترین ، ما از سرویس Bitcatcha برای آزمایش زمان پاسخ سرور در مکانهای جغرافیایی متعددی از جمله ایالات متحده ، لندن ، سنگاپور ، سائوپائولو ، هند ، سیدنی و ژاپن استفاده می کنیم. این به ما کمک می کند تا تصمیم بگیریم کدام میزبانی WooCommerce برای کدام موقعیت جغرافیایی مناسب است.

اکنون که مراحل آزمون ما را می دانید ، بیایید عملکرد بهترین شرکت های میزبان WooCommerce را مقایسه کنیم.

1. SiteGround

SiteGround یکی از بهترین شرکت های میزبانی در جامعه WooCommerce است. آنها بهینه سازی عملکرد و امنیت داخلی را ارائه می دهند به همین دلیل است که به طور رسمی یک ارائه دهنده میزبانی WooCommerce هستند. سایت WPBeginner همچنین در SiteGround میزبانی می شود.

در اینجا نتایج آزمایشات عملکرد SiteGround ما آورده شده است:

Speed test results for SiteGround

همانطور که در نتیجه آزمون مشاهده می کنید ، سایت آزمون SiteGround ما برای سروری در دالاس ، تگزاس در کمتر از یک ثانیه بارگیری شده است (به طور دقیق 649 میلی ثانیه). سایت آزمون ما سریعتر از 95٪ سایت های آزمایش شده است که باورنکردنی است.

پس از آن ، ما آزمایش Load Impact را بر روی سرورهای SiteGround اجرا کردیم. ما به تدریج به طور همزمان 100 بازدید کننده منحصر به فرد ایجاد کردیم تا ببینیم سرور چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را به طور هم زمان کنترل می کند.

Load Impact test on Siteground

در این نمودار ، خط آبی تعداد کاربران مجازی فعال در سایت را نشان می دهد. خط سبز زمان بارگیری سرور است. SiteGround تقریباً به طور مداوم عمل کرد ، به جز افزایش 50 کاربر در سایت. به سرعت بهبود یافت و مدت زمان بارگیری صفحه حتی در تعداد بیشتری از کاربران به طور ثابت باقی ماند.

بعد ، ما تست زمان پاسخ را اجرا کردیم ، از Bitcatcha برای آزمایش زمان پاسخ دقیق سرور از مکانهای مختلف جغرافیایی استفاده کردیم.

SiteGround response time

سایت آزمون SiteGround ما در ایالات متحده و همه مکانهای دیگر به جز ژاپن عملکرد بسیار خوبی داشت.

اگر مخاطبان شما در آسیا هستند ، پس می توانید از SiteGround بخواهید تا شما را به سرورهای آسیا-اقیانوسیه خود برای رفع این مشکل منتقل کند.

در بررسی دقیق SiteGround ، ما همچنین پشتیبانی مشتری ، ویژگی ها و قیمت آنها را ارزیابی کردیم .

پس از تجزیه و تحلیل ، SiteGround را به عنوان گزینه ای عالی برای میزبانی WooCommerce برای شرکت های نوپا در نظر گرفتیم زیرا پشتیبانی آنها فوق العاده مفید است.

  • نکات مثبت: بهترین پشتیبانی از وردپرس ، زمان مناسب ، سرعت بالا و SSL رایگان.
  • نکات مثبت: بطور رسمی توسط وردپرس و ووکامرس توصیه می شود
  • نکات مثبت: مهاجرت رایگان سایت
  • CONS: بدون دامنه رایگان و برنامه GoGeek کمی گران است

با SiteGround شروع کنید

2. Bluehost

Bluehost یکی از بزرگترین شرکتهای میزبان در جهان است و یک ارائه دهنده میزبانی WooCommerce به طور رسمی توصیه می شود.

در اینجا نتایج حاصل از تست های عملکرد Bluehost آورده شده است:

Bluehost speed test results

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، سایت آزمایش ما در کمتر از دو ثانیه بارگیری شده است. این سرعت بیش از 85 درصد از کل وب سایت های آزمایش شده است. با توجه به اینکه سایت آزمون از هیچ افزونه caching یا استفاده نکرده است نکات بهینه سازی ، این نتیجه بسیار خوب است.

بعد ، ما آزمایش Load Impact را در سایت Bluehost اجرا کردیم. ما به تدریج به طور همزمان 100 بازدید کننده منحصر به فرد ایجاد کردیم تا ببینیم سرور چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را به طور هم زمان کنترل می کند.

در اینجا عکس صفحه نمایش آمده است:

Bluehost LoadImpact test result

در این نمودار ، خط آبی تعداد کاربران مجازی فعال در سایت را نشان می دهد و خط سبز زمان بارگیری سرور است. همانطور که مشاهده می کنید بار سرور حتی در اوج ترافیک نیز در طول آزمون ثابت مانده است.

در مرحله بعدی ، ما از Bitcatcha استفاده کردیم تا زمان پاسخ سرور را با دقت بیشتری از مکان های مختلف جغرافیایی آزمایش کنیم.

Bluehost response time test

زمان پاسخگویی به سایت آزمون Bluehost در ایالات متحده که تحت کسری از ثانیه بارگیری می شود ، فوق العاده بود. زمان پاسخ در مکان های دیگر کمی بیشتر بود اما هنوز در کمتر از یک ثانیه بود.

اگر مشتریان هدف شما در ایالات متحده باشند ، این امر به نفع فروشگاه WooCommerce شما خواهد بود.

ما همچنین در بررسی دقیق Bluehost پشتیبانی مشتری ، ویژگی ها و قیمت آنها را ارزیابی کردیم. پس از این تجزیه و تحلیل دقیق ، ما معتقدیم که Bluehost یک ارائه دهنده میزبانی WooCommerce عالی برای فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید .

  • موارد مثبت: 50٪ تخفیف در میزبانی ووکامرس + دامنه رایگان + SSL رایگان
  • نکات مثبت: به طور رسمی توسط WooCommerce و WordPress توصیه می شود
  • نکات مثبت: سایت WooCommerce از پیش نصب شده
  • موارد منفی: گاهی اوقات پشتیبانی می تواند کند باشد

با Bluehost شروع کنید

3 WP Engine

WP Engine یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان میزبانی وردپرس و ووکامرس است. آنها بهینه سازی عملکرد داخلی ، به روزرسانی های مدیریت شده را ارائه می دهند. با یک کلیک روی صحنه صحنه سازی و موارد دیگر.

در اینجا نتایج حاصل از آزمایشات عملکرد WP Engine آورده شده است:

WP Engine speed test

همانطور که مشاهده می کنید ، سایت آزمایش ما در کمتر از یک ثانیه برای سروری در شهر نیویورک ، نیویورک بارگیری شده است. این سرعت بیش از 96٪ از همه سایتهای آزمایش شده است. با توجه به اینکه نیازی به نصب بهینه سازی عملکرد نداشتیم ، این نتیجه کاملاً خوب است.

اما عملکرد WP Engine در ترافیک چگونه است؟

ما آزمایش Load Impact را بر روی سرور WP Engine اجرا کردیم که در آن به تدریج 100 بازدید کننده منحصر به فرد را همزمان ایجاد کردیم تا ببینیم سرور چگونه درخواستهای افزایش یافته از چندین اتصال را همزمان کنترل می کند.

WP Engine Load Impact test

خط سبز نشان دهنده زمان بارگذاری صفحه و خط آبی نشان دهنده تعداد کاربران سایت است. همانطور که مشاهده می کنید ، سایت آزمون ما تا 80 کاربر واقعاً خوب عمل کرده و پس از آن سرعت خود را کم می کند.

همانطور که در نمودار مشاهده می کنید ، با افزایش تعداد کاربران ، عملکرد سرور WP Engine در طول آزمایش ثابت بود.

بعد از آزمایش تأثیر بار ، ما از Bitcatcha استفاده کردیم تا زمان پاسخ دقیق سرور را از مکان های مختلف جغرافیایی آزمایش کنیم.

WP Engine response time

همانطور که در نتایج مشاهده می کنید ، زمان پاسخگویی سرور WP Engine در تمام مکانهای جغرافیایی کمتر از نیم ثانیه باقی مانده است. این به ویژه در ایالات متحده عالی بود.

در بررسی دقیق موتور WP ، ما همچنین پشتیبانی مشتری ، ویژگی ها ، و قیمت گذاری پس از تجزیه و تحلیل ، WP Engine را بهترین گزینه برای مدیریت میزبانی وردپرس و ووکامرس می دانیم.

  • نکات مثبت: بهینه شده برای وردپرس و WooCommerce با یک سیستم عامل میزبانی مدیریت پایدار
  • موارد مثبت: با کلیک بر روی محیط صحنه سازی ، SSL رایگان و پشتیبانی یکپارچه برای افزودن سرویس CDN به عنوان یک افزودنی
  • نکات مثبت: پشتیبانی عالی از مشتری و کنترل پنل میزبانی سفارشی
  • نکات منفی: قیمت ها برای یک فروشگاه مبتدی WooCommerce کمی بالاتر است ، اما ارزش آن کاملا $ $ است.

دریافت با WP Engine شروع شد

4. وب مایع

Liquid Web یکی دیگر از گزینه های محبوب در بین جامعه WooCommerce و WordPress است. آنها چندین سطح از برنامه های میزبانی WooCommerce از جمله VPS ، سایت های ابری ، برنامه های مدیریت شده و اختصاصی با پشتیبانی 24/7 را ارائه می دهند.

در اینجا نتایج آزمون حاصل از تست های عملکرد وب مایع آورده شده است:

Liquid Web speed test results

همانطور که در نتیجه آزمون مشاهده می کنید ، سایت تست Liquid Web ما در کمتر از یک ثانیه برای سروری در سان خوزه ، کالیفرنیا بارگیری شده است. این بدان معنی است که سرعت سایت ما از 91٪ سایت های آزمایش شده سریعتر است.

در مرحله بعدی ، ما آزمایش Load Impact را بر روی سرورهای Liquid Web اجرا کردیم ، جایی که به تدریج 100 بازدید کننده منحصر به فرد را همزمان ایجاد کردیم تا ببینیم سرور چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را همزمان کنترل می کند.

Load Impact test on Liquid Web

خط آبی تعداد کاربران مجازی فعال در سایت و خط سبز زمان بارگیری سرور است. همانطور که مشاهده می کنید بار سرور حتی در اوج ترافیک نیز در طول آزمون ثابت مانده است.

پس از آن ، ما آزمایش زمان پاسخ را انجام دادیم تا ببینیم سرورهای وب مایع چقدر سریع به درخواست ها از مکان های مختلف جغرافیایی پاسخ می دهند.

Liquid Web response time

همانطور که در نتایج می بینید ، سایت آزمایش Liquid Web در کمتر از یک ثانیه پاسخ داد. زمان پاسخ به ویژه در ایالات متحده بیشتر بود.

در بررسی دقیق وب مایع ، ما همچنین پشتیبانی مشتری آنها را ارزیابی کردیم ، ویژگی ها و قیمت گذاری

پس از تجزیه و تحلیل ، Liquid Web را به عنوان گزینه قابل اطمینان برای میزبانی WooCommerce برای اندازه فروشگاه های آنلاین در نظر گرفتیم.

  • جوانب مثبت: میزبانی ابر قدرتمند مدیریت شده و فوق العاده سریع.
  • مثبت: سرورهای کاملاً مدیریت شده ، شامل SSL ، پشتیبانی عالی.

  • جوانب مثبت: مقیاس بندی با رشد کسب و کار آسان است. عالی برای سازمانی.
  • CONS: قیمت از ارائه دهندگان میزبانی مشترک WooCommerce بالاتر است

با مایع وب شروع کنید

5 HostGator

HostGator یکی از برترین شرکتهای میزبانی وب است. آنها میزبان بیش از 8 میلیون دامنه هستند. وب سایت WPBeginner در سرورهای اختصاصی HostGator میزبانی می شود و ما از سال 2007 برای وب سایت های مختلف خود از آنها استفاده می کنیم.

در اینجا نتایج حاصل از تست های عملکرد HostGator آورده شده است:

HostGator speed Test

همانطور که در تصویر می بینید ، سایت آزمایش ما در کمتر از یک ثانیه برای یک سرور در دالاس ، تگزاس بارگیری شد. این سرعت بیش از 94٪ از همه سایتهای آزمایش شده است. با توجه به اینکه سایت آزمون ما از هیچ افزونه ذخیره سازی یا نکات بهینه سازی عملکرد استفاده نمی کند ، این نتیجه عالی است.

در مرحله بعدی ، ما می خواهیم نحوه عملکرد HostGator را در زمان پرترافیک بررسی کنیم؟

ما آزمایش Load Impact را بر روی سرورهای HostGator اجرا کردیم. ما به تدریج به طور همزمان 100 بازدید کننده منحصر به فرد ایجاد کردیم تا ببینیم سرور چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را به طور هم زمان کنترل می کند.

Load Impact result for HostGator

در این نمودار خط سبز زمان بارگذاری صفحه را نشان می دهد و خط آبی نشان دهنده تعداد کاربران سایت است. همانطور که مشاهده می کنید ، سایت آزمون ما تا 80 کاربر واقعاً خوب عمل کرده و پس از آن سرعت خود را کم می کند.

برای محیط های میزبانی مشترک کاملاً طبیعی است زیرا منابع سرور را با سایت های دیگر سرور به اشتراک می گذارید. با رشد فروشگاه WooCommerce شما باید به VPS یا ارائه دهنده های میزبان مدیریت شده بروید.

بعد ، ما زمان پاسخ سرور را از مکانهای مختلف جغرافیایی آزمایش کردیم. ما از Bitcatcha استفاده کردیم تا زمان پاسخ دقیق سرور را آزمایش کنیم.

HostGator response time

همانطور که مشاهده می کنید سایت آزمایش ما در کمتر از یک ثانیه برای همه مکان ها پاسخ داده است. در ایالات متحده ، زمان پاسخ فقط 37 میلی ثانیه بود.

ما همچنین در بررسی دقیق HostGator خدمات مشتری ، قیمت و ویژگی های HostGator را ارزیابی کردیم.

  • نکات مثبت: سریع و قابل اعتماد با پشتیبانی خوب
  • نکات مثبت: وب سایت WPBeginner با میزبان HostGator برگزار می شود
  • نکات مثبت: مهاجرت رایگان سایت
  • CONS: هیچ دامنه رایگان و هزینه تمدید بالاتر نیست

* توجه: برای دریافت SSL خصوصی که برای پذیرش پرداخت آنلاین لازم است ، باید از طرح تجاری استفاده کنید.

شروع به کار با HostGator

بهترین میزبانی WooCommerce (خلاصه سریع) h3>

اکنون که نتایج عملکرد برترین شرکتهای میزبان WooCommerce را مقایسه کردید ، باید تصمیم بگیرید که کدام یک برای تجارت الکترونیک بهتر است.

برای سهولت کار ، ما یک جدول با لیست ویژگی های کنار هم ایجاد کرده ایم ، بنابراین شما می توانید به راحتی بهترین شرکت های میزبان ووکامرس را مقایسه کنید.

در بررسی عمیق میزبانی WooCommerce ، ما معتقدیم که اگر به دنبال یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید ، Bluehost بهترین گزینه شماست. برنامه های آنها مقرون به صرفه است ، شامل دامنه رایگان و SSL رایگان با قیمت 6.95 دلار در ماه است. با در نظر گرفتن بهترین ارزش.

اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک میان و بزرگ دارید ، باید با موتور WP زیرا آنها تجربه کاملاً بدون دردسری را ارائه می دهند. در حالی که هزینه کمی بیشتر است ، ارزش آن را دارد.

در حقیقت ، با هیچ یک از بهترین شرکت های میزبان WooCommerce که در بالا مقایسه کردیم ، نمی توانید اشتباه کنید. همه آنها سرورهای سرعتی سریع ، زمان مناسب ، پشتیبانی عالی و قیمت برای بودجه های مختلف ارائه می دهند.

سوالات متداول میزبانی وب ووکامرس h3>

با کمک به هزاران کاربر ، تقریباً هر سوال میزبانی را شنیده ایم. در اینجا پاسخ برخی از سوالات متداول در مورد میزبانی ووکامرس آورده شده است:

آیا برای راه اندازی فروشگاه آنلاین به میزبانی ووکامرس نیاز دارم؟

اگر در حال ساخت فروشگاه آنلاین با WooCommerce هستید ، به میزبانی WooCommerce نیاز دارید. میزبانی مکانی است که تمام پرونده های وب سایت شما در آن ذخیره می شود. هر وب سایت و فروشگاه آنلاین از یک ارائه دهنده میزبانی استفاده می کند.

آیا می توانم WooCommerce را در حساب میزبانی مشترک WordPress خود نصب کنم؟

بله ، می توانید با این حال ، برنامه های میزبانی مشترک وردپرس برای تأمین نیازهای وب سایت های مشاغل کوچک و شخصی طراحی شده اند. WooCommerce یک برنامه معاملاتی است که به منابع بیشتری نیاز دارد ، به ویژه هنگامی که بیش از صد مشتری در وب سایت خود دارید. به همین دلیل شما به یک برنامه میزبانی ووکامرس نیاز دارید تا بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را بدون هیچ گونه توقفی و سرعت بیشتری اداره کنید.

آیا ارائه دهنده های میزبانی رایگان WooCommerce وجود دارد؟

هیچ کدام از ما آگاهی نداریم. حتی اگر میزبانی رایگان ووکامرس پیدا کردید ، اکیداً توصیه می کنیم از آنها دوری کنید. در بیشتر موارد ، ارائه دهندگان هاست رایگان تبلیغات را در وب سایت شما قرار می دهند. آنها حتی ممکن است بدافزار را به مشتریان شما توزیع کنند. نکته آخر اینکه ، آنها می توانند وب سایت شما را در هر زمان و بدون هیچ گونه اعلانی خاموش کنند. از هرکسی که پیشنهاد میزبانی رایگان به شما می دهد ، به خصوص اگر در مورد سایت خود جدی هستید ، خودداری کنید.

ساخت یک فروشگاه آنلاین با ووکامرس چقدر هزینه دارد؟

کل هزینه فروشگاه WooCommerce شما براساس هزینه میزبانی ، نام دامنه و گواهی SSL محاسبه می شود. هزینه نگهداری فروشگاه آنلاین شما با رشد کسب و کار شما افزایش می یابد. ما یک راهنمای دقیق در ساخت یک وب سایت چقدر هزینه دارد ، برای دریافت راهنمایی در مورد پایین نگه داشتن هزینه های خود به بخش تجارت الکترونیک بروید.

من قبلاً دامنه ای خریداری کردم. آیا می توانم از آن با میزبانی WooCommerce خود استفاده کنم؟

بله ، می توانید پس از خرید نام دامنه ، دیگر نمی توانید از آن با هر شرکت میزبانی استفاده کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به تنظیمات دامنه خود بروید و DNS آن را به سمت شرکت میزبان ووکامرس خود هدایت کنید. هر یک از برترین شرکت های میزبان ووکامرس ما گام به گام دستورالعمل نحوه انجام این کار را دارند. راهنمای ما را در تفاوت بین نام دامنه و میزبانی وب .

آیا لازم است دامنه و میزبانی ووکامرس را از همان شرکت خریداری کنم؟

نه شما نمی کنید. می توانید نام دامنه را از یک شرکت و میزبانی ووکامرس را از شرکت دیگر بخرید. با این حال ، کمک به آنها از یک شرکت انجام می شود زیرا شما نیازی به تغییر تنظیمات DNS نخواهید داشت ، و شما می توانید دامنه و میزبانی خود را تحت همان داشبورد مدیریت کنید.

آیا هنگام ثبت نام در میزبانی ووکامرس نیازی به خرید هرگونه افزودنی هستم؟

در طی ثبت نام ، برخی از شرکت های میزبان پیشنهاد می دهند خدمات اضافی به شما بفروشند. می توانید با خیال راحت علامت آنها را بردارید زیرا این کار به هزینه قبض میزبانی شما می افزاید.

بعداً ، اگر احساس می کنید به یکی از این سرویس های الحاقی احتیاج دارید ، می توانید از داشبورد حساب خود ، آنها را به سادگی به برنامه میزبانی خود اضافه کنید.

این شرکت های میزبان ووکامرس با چند مشتری می توانند اداره شوند؟

همه شرکت های میزبان در بهترین لیست میزبانی ووکامرس ما هر روز میلیون ها بازدید از صفحه را انجام می دهند. همه آنها برای اداره فروشگاه های کوچکتر و همچنین فروشگاه های آنلاین بزرگ حتی در اوج ترافیک خرید در تعطیلات مجهز هستند.

میزان ترافیکی که سایت شما می تواند مدیریت کند ، بستگی به طرحی دارد که انتخاب می کنید. با ارائه دهندگان میزبانی مشترک WooCommerce مانند Bluehost ، SiteGround و HostGator ، وب سایت شما قادر است از 1000 تا 5000 بازدید کننده در روز با بهینه سازی سرعت استفاده کند.

با ارائه دهندگان میزبانی مدیریت شده ، باید بتوانید به میزان مورد نیاز بازدید کننده رسیدگی کنید زیرا تیم آنها به طور خودکار حساب شما را در صورت نیاز مقیاس می کند.

آیا شرکت های میزبان ووکامرس از سایت من نسخه پشتیبان تهیه می کنند؟

بله ، بسیاری از آنها این کار را می کنند. با این حال ، توصیه نمی کنیم به پشتیبان های شرکت میزبان شما اعتماد کنید. همیشه باید نسخه پشتیبان تهیه کنید با استفاده از افزونه پشتیبان گیری از وردپرس .

آیا بعداً می توانم میزبانی WooCommerce خود را تغییر دهم؟

بله ، در صورت عدم رضایت از شرکت میزبانی ووکامرس خود ، می توانید کاملاً آن را تغییر دهید. اکثر شرکتهای میزبان خدمات مهاجرتی را ارائه می دهند که می توانید با حداقل زمان خرابی از آنها استفاده کنید. همچنین می توانید وب سایت خود را به تنهایی منتقل کنید ، به راهنمای ما در نحوه انتقال سایت وردپرس به میزبان جدید .

از نظر شما بهترین شرکتهای میزبان ووکامرس کدامند؟

سه گزینه برتر ما برای میزبانی ووکامرس عبارتند از:

  1. Bluehost – از نظر عملکرد ، قیمت و ویژگی ها در کل بهترین است.
  2. WP Engine – بهترین برای سایت های تجارت الکترونیک بزرگ که به عملکرد ، پشتیبانی و مقیاس پذیری درجه یک نیاز دارند.
  3. SiteGround – بهترین میزبانی WooCommerce برای مشاغل در حال رشد (از طرح GoGeek استفاده کنید).

    این آخرین سوال به اشتباه نیست. ما حتی وقتی کاربران را به این راهنما ارجاع می دهیم هنوز این سوال را داریم.

    امیدواریم که این راهنما به شما کمک کند بهترین میزبانی WooCommerce را برای فروشگاه آنلاین خود پیدا کنید. اگر س hostingال میزبانی WooCommerce دارید که ما آن را پوشش ندادیم ، لطفاً با استفاده از فرم تماس با ما پیامی ارسال کنید. یکی از اعضای تیم ما ظرف 24 ساعت پاسخ خواهد داد.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/best-woocommerce-hosting/.

دیدگاهتان را بنویسید