بهترین روش: بررسی کنید آیا عملکرد هنگام افزودن به قالب وردپرس وجود دارد یا خیر

بهترین قسمت در مورد وردپرس پلاگین ها هستند. طراحان تم همچنین تمایل دارند از پلاگین های وردپرس برای افزودن ویژگی های جالب استفاده کنند. هنگام کار بر روی یک پروژه تم وردپرس سفارشی برای مشتری ، یک چیز شما می خواهید مطمئن شوید که دنبال کردن بهترین روش است. دیروز ، ما از یکی از کاربران ما که سایتش خراب است ، پرس و جو کردیم. او یک طراحی سفارشی داشت که توسط شخصی انجام شده است. این مضمون تا زمانی که میزبان را عوض نکرد عالی بود. پست های تک وی پس از محتوای پست بارگیری نمی شوند. قسمت نظرات ، نوار کناری ، پاورقی ، هیچ چیز بارگیری نمی شود. این به سادگی خطا را خارج می کند. ما وارد شدیم و موضوع را برای آنها حل کردیم. مسئله این بود که طراح تم او بهترین روش را دنبال نمی کند. او یک پلاگین بسیار محبوب “کاربر عکس” داشت که به شما امکان می دهد عکس کاربر را در پایین پست اضافه کنید ، با این تفاوت که او فقط مستقیماً عملکرد را اضافه می کرد. اکنون این امر م workثر است مگر اینکه به طور خاص افزونه به دلایلی غیرفعال شود. وقتی این سرویس گیرنده میزبانها را عوض کرد ، ظاهراً کتابخانه GD در سرور جدید نصب نشده است. این باعث شد که افزونه غیرفعال شود. همچنین نمی توانید افزونه را دوباره فعال کنید زیرا این افزونه به کتابخانه GD متکی است. این باعث خراب شدن سایت برای همه کاربران شد. بدیهی است که این شهرت بدی به آن طراح مضمون می بخشد زیرا وقتی مشتری س askedال می کرد موضوع چیست ، ما برای آنها توضیح دادیم. اگر شما یک طراح مضمون هستید که به خروجی های پلاگین اضافه می کنید ، همیشه باید بهترین روش را دنبال کنید. در اینجا چند نمونه از نحوه انجام کارها با مشتریان خود آورده شده است:

برای پلاگین محبوب User Photo ، این پلاگین را به این صورت در اختیار شما قرار داده ایم:

 ID))
    userphoto ($ author-> ID) ؛
دیگر
    echo get_avatar ($ author-> ID)؛
؟>

کد بالا دو مورد را بررسی می کند. این بررسی می کند که آیا عملکرد “userphoto” وجود دارد (اساساً اگر پلاگین فعال باشد). بررسی دوم این است که آیا عکس کاربر برای نویسنده خاص وجود دارد یا خیر. اگر هر دو چک درست برگردند ، پس userphoto را نمایش می دهیم. در غیر اینصورت ما به سادگی آن را با نمایش Gravatar کاربر نشان می دهیم.

برای سایر افزونه ها که جایگزینی برای آنها نداریم ، همیشه یک یادداشت کوچک اضافه می کنیم. به عنوان مثال وقتی OIO را اضافه می کنیم خروجی ناشر :

 

کد بالا اساساً وجود عملکرد OIO Publisher Banner Zone را مشاهده می کند (این کار مگر اینکه پلاگین غیرفعال شود). اگر وجود داشته باشد ، بنر را صادر می کند. اگر موجود نباشد ، متن را نشان می دهد تا به مالک سایت اطلاع دهد که این افزونه غیرفعال شده است.

اگر function_exists را اضافه نکنید ، در صورت عدم عملکرد ، سایت شما خطایی را برمی گرداند. لطفاً طراحان تم این کار را شروع کنند.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/best-practice-check-if-function-exists-when-adding-in-wordpress-theme/.

دیدگاهتان را بنویسید