بهترین بهترین آموزش های وردپرس 2010

سال 2010 برای جامعه وردپرس سال خوبی بود. ما بسیاری از ویژگی های جالب در وردپرس 3.0 را دریافت کردیم. ما WordCamps عالی در سراسر جهان داشتیم. در طول سال جاری ، ما تعداد زیادی آموزش عالی نوشتیم ، و می خواهیم بهترین موارد موجود در این لیست را برای شما ذکر کنیم. ما همچنین مقالاتی را از وبلاگ های دیگر برای شما مفید می آوریم.

مقالات سطح مبتدیان h4>

این مقالات برای کاربران مبتدی سطح وردپرس است که بیشتر از دسته راهنمای مبتدیان وردپرس تهیه شده اند. p >

کدام بستر وبلاگ نویسی را باید استفاده کنید؟ (اینفوگرافیک) – این اینفوگرافیک نمایش تصویری نتایج نظرسنجی گرفته شده از نمودار Darren Rowse است. ببینید کاربران دیگر کدام وبلاگ نویسی را ترجیح می دهند.

خود میزبان WordPress.org vs. WordPress.com رایگان [اینفوگرافیک] – این اینفوگرافیک مقایسه موافق و مخالف هر یک را انجام می دهد. این باید به شما اجازه دهد تصمیم درستی برای خود بگیرید.

راهنمای گام به گام برای نصب یک افزونه وردپرس – وردپرس بسیار جذاب است زیرا تعداد زیادی افزونه برای کاربران در دسترس است که همه چیز را برای ما آسان می کند. این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید افزونه وردپرس را در سایت خود نصب کنید.

نحوه نصب Google Analytics در وردپرس برای مبتدیان a > – این آموزش به جزئیات بسیار خوبی در زمینه تنظیم Google Analytics و نصب آن در وردپرس می پردازد. همه باید از این امر برای ردیابی آمار وب سایت خود استفاده کنند.

راهنمای گام به گام برای راه اندازی FeedBurner برای وردپرس – این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید Feedburner را برای دریافت تجزیه و تحلیل درباره مشترکان خود تنظیم کنید.

نحوه ایجاد پست های مهم در وردپرس – وردپرس ویژگی ایجاد پست های مهم را دارد ، اما بسیاری از مبتدیان نمی دانند که چگونه از آن استفاده کنند. این آموزش ساده نحوه آموزش نحوه ایجاد پست های مهم در وردپرس را نشان می دهد.

آموزشها و ترفندهای وردپرس در WPBeginner

لیست مقالاتی که در WPBeginner در سال 2010 ارائه شده است و ما فکر می کنیم باید آنها را مشاهده کنید.

پرطرفدارترین هک ها و پلاگین های توییتر برای وردپرس – هک ها و افزونه های موردعلاقه توییتر را برای وردپرس ارائه می دهد.

نحوه افزودن Twitter @ هرجای دیگر در WordPress – نوشتاری بسیار دقیق که شامل چگونگی استفاده از بسترهای نرم افزاری توییتر در هر مکان در وردپرس است.

– این ویترین دارای برخی از بهترین آیکون های رایگان رسانه های اجتماعی است که طراحان و وبلاگ نویسان وردپرس می توانند از آنها استفاده کنند.

نحوه افزودن ابزارک های داشبورد سفارشی در وردپرس – افزودن ابزارکهای داشبورد روند رایجی است که با طراحان وردپرس مشاهده می کنیم. این کاری است که مردم باید برای افزودن اطلاعات تماس با توسعه دهنده و موارد دیگر انجام دهند. این آموزش به شما نشان می دهد که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

نحوه قرار دادن تبلیغات در داخل محتوای ارسال وردپرس – آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه افراد پس از پاراگراف اول یا دوم پست خود تبلیغات را نشان می دهند؟ خوب این ترفند به شما نشان می دهد که چگونه می توانید همین کار را در سایت وردپرسی خود انجام دهید.

نحوه بازنویسی میهمان نام نویسندگان در وردپرس با زمینه های سفارشی – این ترفند بسیار مفید برای وبلاگهایی که دارای پوسترهای یک بار مهمان هستند بسیار مفید است.

یک روش خودکار برای گرفتن عکسهای صفحه وب در وردپرس – به عنوان یک توسعه دهنده یا حتی به عنوان یک وبلاگ نویس ، ممکن است بخواهید تصاویر سایت خارجی را در سایت خود نمایش دهید. این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با استفاده از یک افزونه وردپرس عکس های صفحه وب زنده را بدون مارک بگیرید.

نحوه مدیریت تبلیغات خود با ناشر OIO – این یک نمای کلی پلاگین از یک افزونه تجاری است که به عنوان ناشر OIO که ما در سایت خود استفاده می کنیم. این یکی از افزونه های بهتر مدیریت تبلیغات برای وردپرس تاکنون است.

نحوه نمایش برچسب های مشروط برای پیمایش صفحه / پست در وردپرس – آیا تا به حال از سایتی بازدید کرده اید که در آنها از لینک های ناوبری پست استفاده شده است ، اما هیچ پیوندی در آنجا وجود ندارد؟ کاملاً زشت به نظر می رسد و توجه کاربر را به خود جلب می کند. این مقاله به اشتراک می گذارد که چگونه می توانید برای اطمینان از بهترین حالت طراحی وبلاگ خود ، یک برچسب مشروط برای پیوندهای ناوبری پست / صفحه اضافه کنید.

نحوه افزودن دکمه Like Facebook در وردپرس – از زمانی که ما دکمه Facebook Like را اضافه کردیم ، این باعث شده است که Facebook دومین منبع بازدید بیشتر برای سایت ما باشد. این آموزش نشان می دهد که چگونه می توانید دکمه FB like را نیز اضافه کنید.

نحوه استفاده از انواع پست سفارشی در وردپرس 3.0 – این مقاله شامل یک فیلم و آموزش رونوشت است که به شما نحوه افزودن و استفاده از انواع Custom Post (Content) در وردپرس را نشان می دهد.

25+ ترفندهای بسیار مفید برای وردپرس File Functions – در پوشه قالب وردپرس شما ، قوی ترین پرونده تم معروف به توابع.php وجود دارد. همانطور که از نام آن مشخص است ، این فایل توابع منحصر به فردی را به نصب وردپرس شما اضافه می کند. این مقاله برخی از نکات مفید در پرونده توابع را نشان می دهد.

نحوه ایجاد الگوی صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ وردپرس – آیا شما از WordPress به عنوان CMS با صفحه اصلی سفارشی استفاده می کنید و می خواهید یک صفحه وبلاگ جداگانه داشته باشید؟ خوب این مقاله فقط برای شما مناسب است زیرا نشان می دهد که چگونه می توانید از الگوهای صفحه برای ایجاد یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ استفاده کنید.

ترفندهای مفید پیکربندی وردپرس که ممکن است شما نباشید بدانید – اگر توابع.php قدرتمندترین پرونده با مضامین وردپرس است ، wp-config.php قدرتمندترین پرونده در کل نصب وردپرس است. این مقاله برخی از ترفندهای مفید این پرونده را نشان می دهد.

چگونه افزونه وردپرس بر زمان بارگذاری سایت شما تأثیر می گذارد – گرچه افزونه ها عالی هستند ، برخی موارد اضافی را به سایت شما اضافه می کنند و باعث می شود سرعت آن بارگیری کند. این سرمقاله به طور کامل در مورد چگونگی استفاده از تمام افزونه های مورد نظر شما در حالی که هنوز زمان بارگیری را به حداقل می رساند ، توضیح می دهد.

نحوه نصب و راه اندازی W3 Total Cache برای مبتدیان – این قدرتاً افزونه caching برای وردپرس است و هر سایت وردپرسی باید از آن استفاده کند. این مقاله راهنمای گام به گام نحوه نمایش و نصب این افزونه powerhouse است که در سایت های برتر مانند Mashable و دیگران استفاده می شود.

چگونه می توان هر پست وردپرس را به گونه ای متفاوت سبک کرد – آیا می خواهید هر یک از پست های خود را بر اساس دسته بندی ، یا بر اساس نویسندگان یا تعداد نظرات متفاوت تغییر دهید؟ خوب این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید پست های خود را در وردپرس سبک کنید.

ایجاد صفحه فرود سفارشی در وردپرس با پلاگین تأثیر – آیا از وردپرس به عنوان بستری برای اجرای کمپین های بازاریابی وابسته خود استفاده می کنید؟ خوب صفحه تأثیرگذار به شما امکان می دهد صفحات فرود سفارشی را در وردپرس ایجاد کنید. این آموزش نحوه استفاده از این افزونه تجاری را بررسی کنید.

ساخت وردپرس موبایل دوستانه با WPTouch Pro – در این عصر فناوری جدید که میزان بازدید موبایل در حال افزایش است ، همه باید به فکر ایجاد نسخه موبایل وب سایت خود باشند. WP Touch PRO a > ، یک افزونه وردپرس ، این کار را برای همه آسان می کند. برای گزینه هایی که این پلاگین ارائه می دهد به این مقاله مراجعه کنید.

What، چرا ، و نحوه استفاده از قالب های ارسال وردپرس در وردپرس 3.1 – وردپرس خیلی زود با نسخه جدید 3.1 ارائه می شود. این ویژگی جدید یک لایه اضافی از حالت دادن به پست های وردپرس اضافه می کند. مقاله ما به شما نشان می دهد دقیقاً چگونه می توانید از این ویژگی جدید استفاده کنید.

نحوه قراردادن توییت های واقعی در وردپرس Blog Blogs – ما شاهد افزایش وبلاگ نویسان هستیم که به نقل از توییت ها می پردازند ، اما اکثر آنها از این راه خارج می شوند و زمان زیادی را برای این کار صرف می کنند. این مقاله ساده ترین و بهترین روش نقل قول توییت ها را نشان می دهد.

نحوه انقضا Post پست ها یا محتوای بخشی از پست در وردپرس – همیشه مواقعی وجود دارد که یک معامله حساس به زمان را در سایت خود انجام می دهید و می خواهید منقضی شود. غالباً آن پست ها در دسته ای مانند اخبار یا مسابقات زندگی می کنند ، اما مواردی وجود دارد که شما این را نمی خواهید. اگر راهی برای خلاص شدن از شر پست به طور کامل وجود داشته باشد ، چه می کنید؟ فقط خلاص شدن از شر بخشی از محتوای پست چطور؟ خوب این مقاله دو افزونه را به اشتراک می گذارد که به شما امکان می دهد پست ها یا محتوای بخشی از پست را در وردپرس منقضی کنید.

نحوه نصب و راه اندازی افزونه SEO WordPress توسط Yoast – افزونه SEO WordPress کاملاً کاملترین و قدرتمندترین پلاگین SEO ساخته شده برای وردپرس تا به امروز است. این مقاله به شما نحوه نصب و راه اندازی افزونه SEO WordPress توسط Yoast و استفاده از همه ویژگی های بسیار جذاب داخلی را نشان می دهد.

نحوه ایجاد پشتیبان گیری کامل از وردپرس با BackupBuddy – A بررسی اجمالی نحوه استفاده از افزونه Backup Buddy WordPress برای ایجاد پشتیبان گیری از سایت وردپرس خود.

نحوه افزودن سفارشی محتوا و دستکاری کامل RSS های خود را – مقاله ای بسیار جالب که نحوه افزودن محتوای سفارشی به فیدهای RSS را نشان می دهد.

ترفندها و آموزش های وردپرس در سایر سایت های جالب h4>

گسترش WordPress با سفارشی زمینه ها – یک سرمقاله عالی که نشان می دهد چگونه می توانید با استفاده از زمینه های سفارشی به روش های مختلف ، قدرت وردپرس را گسترش دهید.

چگونه نمایش نوار کناری وردپرس در سایتهای دیگر (غیر WP) – ترفند بسیار جالبی است که به شما امکان می دهد نوار کناری وردپرس خود را در سایت های غیر WP دیگر قرار دهید.

شروع توسعه وردپرس – نگاهی به ویژگی های مشترک – این مقاله برخی از ویژگی های مشترک را نشان می دهد که هر کس باید به دنبال توسعه برای وردپرس باشد ، باید از آن مطلع شود.

نحوه شخصی سازی مدیر وردپرس منطقه – مقاله بسیار جالبی که نشان می دهد چگونه می توانید باطن وردپرس را برای مشتری خود سفارشی کنید.

ویترین ویترین وبلاگهایی با طرحهای پست منحصر به فرد – ویترین درخشان وبلاگهایی با طرحهای پست وبلاگ منحصر به فرد.

نحوه راه اندازی URL ها به عنوان جملات در وردپرس – رایان ایمل در اینجا روش بسیار خوبی برای ایجاد url های وردپرس به عنوان جملات نشان می دهد.

لینک های وابسته و سئو سایت در وردپرس – سرمقاله بسیار خوبی است که چگونه پیوندهای وابسته در وردپرس می توانند بر SEO شما تأثیر بگذارند و نحوه برخورد با آن را بررسی می کند.

7 دلیل برای سو Mal عملکرد پلاگین ها (و رفع اشکالات آنها) – اغلب ممکن است افزونه هایی داشته باشید که کار نمی کنند. خوب این مقاله توسط Yoast برخی از اصلاحات اساسی را پوشش می دهد.

مقدمه به Split Testing در وردپرس – یک راهنمای بسیار جالب که اصول طراحی Split Testing را در وردپرس نشان می دهد.

بیانیه های شرطی سلسله مراتب الگوی وردپرس a > – یک راهنمای عالی که سلسله مراتب الگوی هر فایل الگوی وردپرس را نشان می دهد.

کار با کد کوتاه وردپرس – جالب برای هر طراح یا توسعه دهنده جدید که می خواهد کمی بیشتر در مورد کد کوتاه وردپرس بیاموزد ، مطالعه کنید.

ورود به سیستم / ثبت نام / کد رمز ورود a > – مقاله بسیار جالبی که نشان می دهد چگونه می توان یک صفحه جداگانه با ورود ، ثبت نام و فراموش کردن یک منطقه با گذرواژه ایجاد کرد.

استفاده از YOURL ها با وردپرس – اتو کار کرده است در این اسکریپت جالب به نام YOURL که به شما امکان می دهد URL کوتاه کننده URL خود را ایجاد کنید. در اینجا مقاله ای ارائه شده است که وی نشان می دهد چگونه می توانید از آن با وردپرس استفاده کنید.

سخنرانی های سید h4>

سید بلخی ، بنیانگذار WPBeginner ، چند سخنرانی امسال در WordCamps ارائه داده است. در زیر برخی از مواردی که برای شما مفید است آورده شده است.

ما امیدواریم که شما مجموعه “بهترین آموزش های وردپرس 2010” را دوست داشته باشید. ما مجموعه های بیشتری را برای بهترین تم های رایگان 2010 و بهترین موضوعات تجاری 2010 ارائه خواهیم داد. به روز باشید و از خواندن لذت ببرید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/best-of-best-wordpress-tutorials-of-2010/.

دیدگاهتان را بنویسید