بهترین بهترین آموزش های وردپرس سال 2019 در WPBeginner

سال دیگر در آستانه پایان است و زمان آن است که نگاهی به سال 2019 بیندازیم تا برخی از چشم اندازها را بدست آوریم و در مورد پیشرفت تأمل کنیم.

این سال به خصوص برای WPBeginner ، جامعه وردپرس و بسیاری از کاربران جدید ما که امسال وب سایت ها و مشاغل جدیدی را راه اندازی کردند ، فوق العاده بود.

ما می خواهیم از همه شما بخاطر پشتیبانی مداوم ما که انگیزه و انرژی ما را حفظ می کند ، تشکر کنیم.

برای همراهی با سنت خود ، در این مقاله ما بهترین گزینه های آموزش وردپرس در WPBeginner را برای کارمندان خود به اشتراک خواهیم گذاشت. ما همچنین نمای کلی از مدیر عامل شرکت خود را در سال 2019 به اشتراک خواهیم گذاشت.

Best WordPress tutorials of 2019 on WPBeginner

WPBeginner Recap 2019 توسط سید بلخی h4>

مانند هر سال ، سال 2019 چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای بهترین سال برای من بوده است.

امسال ، WPBeginner 10 ساله شد . هنوز هم گفتن این حرف کاملا غیر واقعی است.

من واقعاً از همه حمایت های خوانندگان WPBeginner و جامعه بزرگتر وردپرس سپاسگزارم و انگیزه من برای ادامه کار ماموریت خود برای کمک به رشد مشاغل کوچک و رقابت با بزرگترها بیشتر از هر زمان دیگری است.

WPBeginner Turns 10 Years Old

پس از درخواستهای فراوان جامعه ، سرانجام یک گروه رایگان فیس بوک به نام WPBeginner Engage که روی کمک به کاربران مبتدی و غیرتکنیک برای انجام کارهای بیشتر با وردپرس متمرکز است. در کمتر از 6 ماه ، ما بیش از 22000 عضو داریم و من واقعاً به بحث ها و اشتراک دانش که در آنجا اتفاق می افتد افتخار می کنم.

من بصورت انحصاری Facebook Lives ، ضبط فیلم های آموزشی انجام داده ام ، تیم های متخصص وردپرس ما به سوالات کاربران پاسخ می دهند و بهترین قسمت این است که 100٪ رایگان است. پیش بروید و اکنون بپیوندید!

WPBeginner Facebook Group

جامعه ما در YouTube نیز قویتر شده است. کانال YouTube WPBeginner از بیش از 150،000 مشترک عبور کرد (در حال حاضر در 157 هزار مشترک) این یکی از اهداف من در سال 2019 بود ، و من بسیار خوشحالم که ما آن را محقق کردیم.

ما مجموعه های اصلی محتوای YouTube را ایجاد کرده ایم تا به شما کمک کنیم بازدید بیشتری داشته باشید ، لیست ایمیل خود را توسعه دهید و از طریق وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید. لیست های پخش ما را بررسی کنید .

ما از طریق صندوق رشد WPBeginner در Rymera Web ، شرکت مادر Wholesale Suite ، Coupons Advanced و Inventoroo سرمایه گذاری کردیم.

ما در مرحله نهایی جمع آوری چند سرمایه دیگر در صندوق رشد هستیم که در سال جدید اعلام خواهد شد.

2019 سال خوبی برای خانواده محصولات WPBeginner بود.

WPForms

WPForms بیش از 3 میلیون نصب فعال را پشت سر گذاشت و اکنون یکی از 15 محبوب ترین افزونه وردپرس در همه زمان ها. با توجه به اینکه ما فقط آن را در سال 2016 راه اندازی کردیم ، دیدن اینکه چقدر پیشرفت کرده ایم شگفت آور است.

ما بسیاری از ویژگی های قدرتمند را در WPForms اضافه کردیم از جمله: صفحات فرود فرم ، فرم های مکالمه ، پشتیبانی Google AMP ، تلفن های هوشمند و زمینه های ایمیل ، ترجمه های کامل زبان به زبان های محبوب و موارد دیگر.

WPForms تازه ترین دوستانه است افزونه فرم وردپرس ، و به همین دلیل با بیش از 5000+ پنج رتبه بندی به حفظ میانگین امتیاز 4.9 از 5 ستاره ادامه داده است ( بررسیهای کاربر WPForms ).

هنوز از WPForms استفاده نمی کنید؟ می توانید نسخه رایگان را امتحان کنید و پس از آماده شدن به Pro ارتقا دهید.

رافل مطبوعات

ما یک پلاگین کاملاً جدید وردپرس به نام RafflePress راه اندازی کردیم. این ابزاری است که من 5 سال گذشته می خواستم آن را بسازم و من بسیار خوشحالم که این کار را کردیم. این بهترین افزونه مسابقه برای وردپرس در بازار است.

من با موفقیت از آن در بسیاری از وب سایت ها و وبلاگ های خود برای رشد بازدید ، فروش و مشترکین خود استفاده کردم. من واقعاً هیجان زده ام که کارهای بیشتری را در سال 2020 انجام می دهم زیرا آنها فقط کار می کنند!

اگر در مورد رشد وب سایت خود در سال 2020 جدی هستید ، قطعاً RafflePress را امتحان کنید.

WP Mail SMTP

ما همچنین یک نسخه حرفه ای از افزونه WP Mail SMTP رایگان خود را راه اندازی کردیم. پس از خرید ما ، این افزونه از 600k به بیش از 1 میلیون نصب فعال افزایش یافت. در نسخه حرفه ای ، ما بسیاری از ویژگی های بسیار درخواست شده مانند ادغام آمازون SES ، گزارشهای ایمیل برای وردپرس و موارد دیگر.

این افزونه ای است که توصیه می کنم روی همه وب سایت ها نصب کنید زیرا به رفع عدم ارسال ایمیل برای وردپرس .

MonsterInsights

همانطور که در به روزرسانی سال گذشته قول داده بودم ، افزونه تجزیه و تحلیل وردپرس ، MonsterInsights پیشرفتهای عمده ای را شاهد بودیم.

ما به طور کامل پلاگین را دوباره طراحی کردیم ، یک جادوگر راه اندازی کاملاً جدید اضافه کردیم ، ردیابی وابسته را بهبود بخشیدیم ، ردیابی خودکار پیمایش را فعال کردیم ، اطلاعات بصورت صفحه اول را اضافه کردیم و ادغام ها را با عنوان MemberPress ، LifterLMS و سایر افزونه های محبوب.

MonsterInsights محبوب ترین افزونه های من است زیرا به من کمک می کند با اعتماد به نفس کار خود را توسعه دهم. من صادقانه اعتقاد دارم که هنگامی که دقیقاً می دانید مردم چگونه وب سایت شما را پیدا می کنند و از آن استفاده می کنند دو برابر شدن میزان بازدید و فروش شما آسان است. می توانید با شروع کنید نسخه رایگان اینجا .

OptinMonster & TrustPulse

آخرین اما نه مهمترین ، محصول شاخص ما ، OptinMonster ، به ادامه ادامه داد محدودیت ها را در سال 2019 فشار دهید. OptinMonster به شما کمک می کند مشترکان و فروش بیشتری را از ترافیک وب سایت خود دریافت کنید. به زبان ساده ، این # 1 نرم افزار بهینه سازی تبدیل در بازار است.

در سال 2019 ، ما gamified چرخش گزینه های چرخشی ، ادغام چت بات برای فیس بوک مسنجر ، تعداد زیادی قوانین جدید شخصی سازی و هدف گیری ، الگوهای خاص تلفن همراه ، بهبود یافته ادغام WooCommerce ، ویژگی فعال سازی توجه ، تجزیه و تحلیل بومی بهبود یافته ، داشبورد جدید و ادغام با تن خدمات شخص ثالث مانند Zapier ، Jilt ، Bronto و غیره.

تیم OptinMonster همچنین یک پلاگین قدرتمند ضد اجتماعی به نام TrustPulse راه اندازی کرد که به شما کمک می کند با اعلان های اثبات اجتماعی در زمان واقعی ، تبدیل سایت را تقویت کنید.

در مورد زندگی شخصی ، سال 2019 برای خانواده من سال خوبی بود. پسرم ، سلیمان ، 3 ساله شد. او اکنون سعی می کند از عادت های کاری من در مینی کامپیوتر خود تقلید کند. تماشای آن کاملاً خنده دار است.

امسال به 8 کشور سفر کردیم. سلیمان در 1 WordCamp در سال 2019 شرکت کرد (WordCamp US) و همچنین با من به چند کنفرانس دیگر رفت.

در زیر تصویری از خانواده ما آورده شده است ، زیرا می دانم که بسیاری از شما اغلب این درخواست را می کنید.

Balkhi Family Collage 2019

اگر می خواهید بیشتر از سفر شخصی من دیدن کنید ، لطفاً به شخصی من مراجعه کنید وبلاگ و مشترک شوید. طی چند روز آینده در آنجا یک نوشتن دقیق انجام خواهم داد. این شامل هر آنچه در سال 2019 برای من اتفاق افتاده است ، هم از نظر شخصی و هم از نظر شغلی ، همراه با درسهایی که آموخته ام ، و اهداف من برای سال 2020 است.

بروزرسانی: پست شخصی وبلاگ من به صورت زنده است. این خلاصه سال 2019 + درسهای آموخته شده من است.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی به بهترین WPBeginner در سال 2019 بیندازیم.

ژانویه h4>

گوتنبرگ در مقابل سازندگان صفحه – تفاوت واقعی چیست؟ – 2018 با انتشار وردپرس 5.0 به پایان رسید. بنابراین ما ماه های ابتدایی سال 2019 را به کاربران خود کمک کردیم تا ویرایشگر جدید وردپرس به نام Gutenberg را یاد بگیرند و با آن سازگار شوند. در این مقاله ، تفاوت ویرایشگر جدید وردپرس و افزونه های صفحه ساز را توضیح دادیم.

نحوه ایجاد آدرس پست الکترونیکی کسب و کار رایگان در 5 دقیقه (گام به گام) – داشتن آدرس ایمیل کسب و کار باعث می شود شما کسب و کار قابل اعتماد تر و قانونی تر به نظر می رسد. در این راهنما ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید با دستورالعمل های گام به گام آدرس ایمیل کسب و کار رایگان دریافت کنید.

تصویر جلد در مقابل تصویر ویژه در ویرایشگر بلوک وردپرس (راهنمای مبتدی) – ویرایشگر جدید بلوک وردپرس ویژگی جدیدی به نام جلد تصویر را معرفی کرد. در این مقاله نحوه استفاده از ویژگی تصویر جلد و تفاوت آن با تصویر برجسته در وردپرس را توضیح دادیم.

نحوه انتخاب بهترین محصولات برای فروش آنلاین (راهنمای مبتدیان) – بسیاری از کاربران ما می خواهند فروشگاه آنلاین خود را با استفاده از ووکامرس و وردپرس راه اندازی کنند. در این مقاله ، ما سعی کردیم به یکی از سوالات متداول آنها پاسخ دهیم که نحوه انتخاب بهترین محصولات برای فروش آنلاین است.

پاسخ سوالات متداول گوتنبرگ (وردپرس 5.0. س FAالات متداول) – در این مقاله ، ما به س questionsالات متداول درباره ویرایشگر گوتنبرگ در وردپرس 5.0 پاسخ داده ایم.

فوریه h4>

نحوه راه اندازی یک آدرس ایمیل حرفه ای با Gmail و G Suite – در این مقاله به شما نشان دادیم که چگونه یک آدرس ایمیل تجارت حرفه ای را با G Suite راه اندازی کنید. این مجموعه بهره وری Google برای مشاغل و حرفه ای ها است که به شما امکان می دهد از همان برنامه های Google (Gmail ، سندنگار ، تقویم و موارد دیگر) با نام دامنه خود استفاده کنید.

نحوه ساخت فروشگاه وابسته آمازون با استفاده از وردپرس – در این راهنما ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید با استفاده از وردپرس به راحتی فروشگاه وابسته آمازون ایجاد کنید. اساساً ، شما محصولات را در وب سایت آمازون تبلیغ می کنید تا در هر فروش کمیسیون وابسته بدست آورید.

چگونه می توان به راحتی در وردپرس یک مسابقه ایجاد کرد – آزمونها سرگرم کننده هستند و می توانند به شما کمک کنند تا مخاطبان درگیر وب سایت خود را ایجاد کنید. در این راهنما ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید به راحتی یک مسابقه در وردپرس ایجاد کنید.

مارس h4>

چگونه می توان یک قالب وردپرس سفارشی ایجاد کرد (بدون هیچ کدی) – آیا می خواهید یک قالب وردپرس کاملاً سفارشی از خود ایجاد کنید اما نمی خواهید کدنویسی را یاد بگیرید؟ در این راهنما ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید بدون نوشتن هیچ کدی ، به راحتی یک قالب سفارشی وردپرس ایجاد کنید.

نحوه ایجاد بازار آنلاین با استفاده از وردپرس – یک وب سایت بازار آنلاین به کاربران اجازه می دهد تا با راه اندازی فروشگاه های کوچک خود در بستر تجارت الکترونیکی خود ، اقلام را خریداری و بفروشند. در این راهنما ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید با استفاده از وردپرس بازار آنلاین آنلاین خود را بسازید و از این طریق درآمد کسب کنید.

نحوه ایجاد فرم های مکالمه در WordPress (Typeform Alternative) – فرم های مکالمه فرم های شما را تعاملی و یک تجربه سرگرم کننده برای کاربران شما می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه بدون استفاده از سرویس شخص ثالث به راحتی فرم های مکالمه را در وردپرس ایجاد کنید.

وبلاگ چیست و چه تفاوتی با وب سایت دارد؟ (توضیح داده شده) – بسیاری از کاربران از ما در مورد تفاوت وبلاگ با وب سایت و اینکه کدام یک را باید شروع کنند از ما س askedال کردند. در این راهنمای مبتدیان ، تفاوت بین وبلاگ و وب سایت را توضیح دادیم.

آوریل h4>

نحوه افزودن مکان یاب فروشگاه Google Maps در وردپرس – در این راهنما ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید به راحتی مکان یاب فروشگاه Google Maps را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید و راهنمایی های مشتریان را برای مکان فروشگاه خود ارائه دهید.

راهنمای مبتدیان برای سئوی تصویر – بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو – در این راهنما شما را با سئو تصویر آشنا کردیم و نحوه بهینه سازی تصاویر را برای بازدید بیشتر از موتورهای جستجو بهینه کردیم.

چگونه می توان به راحتی یک سایت مرحله بندی برای وردپرس ایجاد کرد (گام به گام) – یک سایت مرحله بندی وردپرس یک سایت آزمایشی است که می توانید با استفاده از آن” با خیال راحت “به روزرسانی های پلاگین و سایر موارد قبل از شروع زندگی تغییر می کند در این راهنما ، ما به شما نشان دادیم که چگونه فقط با چند کلیک یک سایت مرحله بندی وردپرس را به راحتی راه اندازی کنید.

نحوه انجام ویرایش اولیه تصویر در وردپرس (برش ، چرخش ، مقیاس ، تلنگر) – در این راهنما ، نحوه انجام برخی از تصاویر اساسی را به شما نشان دادیم ویرایش در وردپرس بدون ترک قسمت مدیریت.

مه h4>

نحوه ایجاد فهرست وب در وردپرس – در این راهنمای گام به گام ، نحوه ایجاد آسان فهرست وب در وردپرس را نشان دادیم.

BigCommerce در مقابل WooCommerce – کدام یک بهتر است؟ – ما WooCommerce و BigCommerce را در کنار هم مقایسه کردیم تا جوانب مثبت و منفی هر دو سیستم عامل را بسنجیم و دریابیم کدام یک بهتر است.

راهنمای مبتدیان برای وردپرس سلسله مراتب الگو (صفحه تقلب) – در این راهنما ، سلسله مراتب الگوی وردپرس و آنچه هر الگو در مضامین وردپرس انجام می دهد را شکستیم. برای هر کاربری که در زمینه توسعه قالب وردپرس شروع به کار می کند باید بخواند.

نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیل (گام به گام) – در این آموزش گام به گام ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید به راحتی یک خبرنامه ایمیل ایجاد کرده و یک لیست ایمیل ایجاد کنید.

85+ مفیدترین میانبرهای صفحه کلید وردپرس با صرفه جویی در وقت – در این راهنمای مبتدی ، ما یک صفحه تقلب نهایی از همه میانبرهای مفید صفحه کلید وردپرس را جمع آوری کرده ایم که به شما امکان می دهد در وب سایت های خود سریعتر کار کنید.

ژوئن h4>

نحوه افزودن پیوندهای nofollow در وردپرس (راهنمای مبتدیان) – افزودن nofollow به پیوندهای خارجی برای سئو مهم است. در این راهنما ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید به راحتی پیوندهای nofollow را در وردپرس اضافه کنید.

نحوه افزودن ردیابی عمق پیمایش در وردپرس با Google Analytics – آیا می خواهید بدانید که کاربران چه مقدار در وب سایت شما پیمایش می کنند؟ در این راهنما ، ما به شما نشان دادیم که چگونه با Google Analytics فعالیت عمق پیمایش کاربران را در سایت وردپرس خود به راحتی ردیابی کنید.

نکاتی برای تسلط بر ویرایشگر محتوای وردپرس – ما راهنمای نهایی خود را در مورد استفاده از ویرایشگر محتوای وردپرس با نکات و تکنیک های جدید به روز کردیم.

نحوه میزبانی وب سایت (راهنمای ساده برای مبتدیان) – مبتدیان اغلب از ما در مورد چگونگی میزبانی وب سایت سال کرده اند. در این راهنمای مبتدیان ، ما نشان دادیم که چگونه می توان به راحتی یک وب سایت را میزبانی کرد.

بهترین تم های Beaver Builder و الگوها – ما بهترین انتخاب متخصص Beaver Builder مضامین و الگوهای سازگار که می توانید استفاده کنید.

جولای h4>

نحوه انتخاب بهترین کسب و کار ارائه دهنده VoIP (مقایسه شده) – در این راهنما ، ما نحوه انتخاب بهترین ارائه دهنده خدمات VoIP مشاغل را توضیح دادیم و بهترین شرکت های تلفن تجاری را انتخاب کردیم. .

Dropshipping ساده شده است – راهنمای گام به گام برای وردپرس – ما برای کاربران وردپرسی که می خواهند تجارت خود را برای راه اندازی کسب و کار راه اندازی کنند ، یک راهنمای dropshipping کامل آماده کردیم.

بهترین ارائه دهندگان خدمات SMTP با قابلیت تحویل بالا – ما برای ارائه کمک به کاربران در انتخاب بهترین سرویس تحویل ایمیل برای وب سایت های وردپرسی خود ، بهترین ارائه دهندگان خدمات SMTP را مقایسه کردیم.

نحوه ایجاد یک دوره آنلاین با وردپرس (روش صحیح) – راهنمای کامل گام به گام ما در مورد نحوه ایجاد آسان یک دوره آنلاین با وردپرس.

بهترین WooCommerce plugins dropshipping (مقایسه ) – ما تمام افزونه های برتر dropshipping را برای WooCommerce مقایسه کردیم تا به کاربران کمک کنیم بهترین گزینه را برای شروع کار خود در dropshipping انتخاب کنند.

آگوست h4>

نحوه استفاده از FOMO در سایت وردپرسی خود برای افزایش تبدیل – FOMO یا ترس از دست دادن یک پدیده روانشناختی است که توسط بازاریابان برای تشویق فروش استفاده می شود. در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید به راحتی از FOMO در سایت وردپرسی خود برای افزایش تبدیل استفاده کنید.

Mailchimp گزینه ها. در این مقاله ، ما بهترین گزینه های Mailchimp را با ویژگی های بسیار بهتر و قیمت مناسب انتخاب کردیم.

نحوه افزودن دکمه کلیک برای تماس در وردپرس – در این آموزش ، ما به شما نشان دادیم چگونه می توانید به راحتی دکمه کلیک برای تماس را اضافه کنید به وب سایت وردپرس یا فروشگاه WooCommerce خود بروید.

نحوه اجرای یک هدایا / مسابقه در وردپرس با رافل پرس – در این راهنما ، ما به شما نشان دادیم که چگونه یک رازی / مسابقه ویروسی در وردپرس با رافل پرس به راحتی اجرا کنید.

نحوه افزودن پیمایش بی نهایت به سایت وردپرس خود – سرعت یک عامل غالب در بهبود زمان کاربران در یک وب سایت است. در این راهنما ، ما نشان دادیم که چگونه می توان به راحتی اسکرول نامحدود را به وب سایت وردپرس خود اضافه کرد و عملکرد را بهبود بخشید.

سپتامبر h4>

Wordfence در مقابل Sucuri – کدام یک بهتر است؟ (در مقایسه) – Wordfence و Sucuri محبوب ترین افزونه های امنیتی و فایروال وردپرس هستند. در این راهنما ، ما مقایسه کردیم Sucuri در مقابل Wordfence از نظر ویژگی ها ، قیمت گذاری و سهولت استفاده در کنار یکدیگر.

WooCommerce ساده شد: یک آموزش گام به گام [+ منابع] ما یک راهنمای کامل برای WooCommerce برای مبتدیان با دستورالعمل های گام به گام برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین تهیه کردیم. ما همچنین منابعی را برای کمک به شما در جهت رونق کار خود مانند یک حرفه کاملا حرفه ای اضافه کردیم.

بهترین وردپرس و مسابقه مقایسه پلاگین ها – در این مقاله ، ما برترین افزونه های وردپرس و افزونه های مسابقه را مقایسه کردیم. ما آنها را از نظر ویژگی ها ، سهولت استفاده و اینکه کدام یک از آنها برای رشد تجارت شما با مسابقات ویروسی و تبلیغات مناسب تر است ، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم.

هزینه وب سایت های تجارت الکترونیک چقدر است (اعداد واقعی) – در این راهنمای مبتدی مقایسه راه اندازی وب سایت های تجارت الکترونیکی با شماره های واقعی را مقایسه کردیم. ما هزینه های فرم های مختلف مانند WooCommerce ، Shopify a را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم > ، و BigCommerce با هزینه های اضافی افزونه ها و پرداخت آنلاین.

اکتبر h4>

بهترین ابزارها و افزونه های بازاریابی شرکت های وابسته برای وردپرس – در این مقاله ، ما بهترین ابزار و افزونه های بازاریابی شرکت های وابسته را برای وردپرس به اشتراک گذاشتیم که به شما کمک می کند درآمد شرکت های اینترنتی خود را افزایش دهید.

بهترین مقایسه میزبانی پادکست (بیشتر رایگان است) – در این راهنما ، ما بهترین گزینه های میزبانی پادکست را با برنامه های رایگان و پولی مقایسه کردیم. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای کامل ما را در نحوه شروع پادکست با وردپرس.

چگونه دامنه ایمیل رایگان (5 روش سریع و آسان) دریافت کنیم – آیا به دنبال دامنه ای هستید که برای آدرس ایمیل حرفه ای خود استفاده کنید؟ در این راهنما ، ما 5 روش سریع و آسان برای به دست آوردن یک دامنه ایمیل رایگان را نشان دادیم.

نحوه جلوگیری و جلوگیری از حمله DDoS به وردپرس – حملات DDoS می تواند هر وب سایتی را از بین ببرد یا عملکرد آن را مختل کند. در این آموزش ، ما نشان دادیم که چگونه می توانید از حملات DDoS به وب سایت وردپرس خود جلوگیری کرده و از آن جلوگیری کنید.

نوامبر h4>

نحوه نصب و راه اندازی صحیح WP Rocket در وردپرس WP Rocket بهترین افزونه ذخیره وردپرس در بازار. در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه WP Rocket را به راحتی در وردپرس نصب و راه اندازی کنید تا بلافاصله سرعت و عملکرد وب سایت خود را افزایش دهید.

نحوه راه اندازی سیاهههای مربوط به ایمیل در وردپرس و ووکامرس – یک وب سایت معمولی وردپرس یا فروشگاه WooCommerce برای عملکردهای مختلف مانند تنظیم مجدد رمز عبور ، سفارشات مشتری ، ثبت نام کاربر جدید و غیره ایمیل ارسال می کند ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید به راحتی گزارش های ایمیل را در سایت وردپرس یا فروشگاه WooCommerce خود نگه دارید تا تمام فعالیت های ایمیل را تحت نظر داشته باشید.

کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/best-of-best-wordpress-tutorials-of-2019-on-wpbeginner/.

دیدگاهتان را بنویسید