بهترین بهترین آموزش های وردپرس سال 2017 در WPBeginner

سال 2017 در آستانه پایان است و چه سال بسیار خوبی بوده است. ما می خواهیم از همه شما بخاطر پشتیبانی مداوم شما از WPBeginner در 8 سال گذشته وجودمان تشکر کنیم. برای ادامه سنت خود ، در این مقاله به سال 2017 نگاه خواهیم کرد تا بهترین آموزش های وردپرس در WPBeginner را برجسته کرده و موفقیت تیم ما در سال 2017 را به اشتراک بگذاریم.

Best of Best WordPress Tutorials of 2017 on WPBeginner

WPBeginner Recap 2017 توسط سید بلخی h4>

سال 2017 چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای سال شگفت انگیزی برای من بوده است. وب سایت WPBeginner رکوردهای ترافیکی جدیدی را ثبت کرد ، تیم ما به بیش از 40 نفر افزایش یافت و درآمد ما از افزونه های برتر وردپرس نیز رشد چشمگیری داشته است.

در بازبینی سال گذشته ، هدفی را تعیین کردم که می خواستم تا پایان سال 2017 به 100000 مشترک در YouTube برسم. ما هنوز به آن نقطه عطف نرسیدیم. در زمان نگارش این مقاله ، بیش از 79000 مشترک و بیش از 10 میلیون بازدید ویدیو داریم. من افتخار می کنم که فیلم های ما به طور قابل توجهی بهبود یافته اند ، و ما تمرکز بیشتری بر روی فیلم ها در سال 2018 خواهیم داد. اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید ، اگر در کانال YouTube ما ، بنابراین می توانیم در سال 2018 به مرز 100000 مشترک برسیم.

در مورد زندگی شخصی ، من واقعاً از پدر بودن لذت می برم. سلیمان اکنون 1 ساله است و اوایل امسال یاد گرفت که چگونه راه برود. این یک سفر شگفت انگیز بوده است که شاهد رشد وی و یادگیری انواع چیزهای جدید بوده است. او قبلاً به دو WordCamps رفته است. من فکر می کنم او جوانترین شرکت کننده در WordCamp U.S امسال بود. در زیر تصویری از خانواده ما آورده شده است ، زیرا می دانم بسیاری از شما اغلب این درخواست را می کنید.

Balkhi Family 2017

من از نوشتن در وبلاگ شخصی خود کاملاً استراحت کردم ، بنابراین می توانم حداکثر هزینه کنم وقت با خانواده. من در حال پاک کردن وظایف خود بوده ام ، بنابراین می توانم سال آینده دوباره وبلاگ نویسی را در آنجا آغاز کنم.

2017 سال خوبی برای خانواده محصولات WPBeginner بود.

سال گذشته ، ما WPForms را راه اندازی کردیم ، با هدف دوستانه ترین افراد مبتدی href = “https://www.wpbeginner.com/plugins/5-best-contact-form-plugins-for-wordpress-compared/” title = “5 افزونه فرم تماس با وردپرس در مقایسه”> افزونه فرم تماس با وردپرس ما هم نسخه رایگان و هم نسخه برتر را داریم. p >

با تشکر از حمایت شما ، WPForms طوفانی در بازار ایجاد کرده است. اکنون در بیش از 800000 وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد و دارای امتیاز 4.9 از 5 ستاره است.

ما اصلاح مرحله 1 MonsterInsights ، پلاگین Google Analytics را که از آن خریداری کردیم ، به پایان رساندیم Yoast سال گذشته در مرحله 1 ، هدف ما این بود که ردیابی مناسب را به هر منطقه از سایت وردپرس خود اضافه کنیم و این داده ها را به Google Analytics ارسال کنیم. به روزرسانی فاز 2 ما بزودی پایان می یابد که داشبورد گزارش را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. هدف ما بازگرداندن اطلاعات مفید در داشبورد وردپرس برای کمک به شما در تصمیم گیری مبتنی بر داده است.

محصول شاخص ما ، OptinMonster ، در سال 2017 همچنان به محدودیت ها ادامه می دهد. ما نسخه 4.0 را راه اندازی کردیم که دارای ویژگی های قدرتمندی مانند زیر حساب ها ، کنترل اجازه کاربر ، گزارش فعالیت ها ، مارک تجاری سفارشی و گردش کار ایجاد یک کمپین جدید است. ما همچنین ویژگی های هدفمندی قدرتمندی مانند InactivitySensor ، MonsterLinks قابل اشتراک گذاری ، جلوه های صوتی کمپین و اثرات محلی Shopify . ما همچنین از وب سایت خود کاملاً طراحی مجدد کردیم.

اگر از OptinMonster استفاده نمی کنید ، هر روز مشترکان خود را از دست می دهید. این افزونه است که هر وب سایتی باید از آن برخوردار باشد.

ما همچنین وب سایت شرکت خود ، Awesome Motive را کاملاً طراحی کردیم. واقعا عالی است ، باید آن را بررسی کنید. ما برای بسیاری از موقعیت های مختلف استخدام شده ایم ، بنابراین فراموش نکنید که در حرفه خودمان مرور کنید صفحه .

اگر می خواهید چیزی فراتر از WPBeginner را دنبال نکنید ، پس همیشه می توانید مرا در توییتر دنبال کنید ( @ syedbalkhi ) جایی که درباره سایر پروژه هایمان ، نکات بازاریابی و بسیاری از موارد جالب دیگر توییت می کنم.

حال بیایید نگاهی به بهترین WPBeginner در سال 2017 بیندازیم.

بهترین WPBeginner در سال 2017

ما تا سال 2017 بسیاری از آموزشهای مفید وردپرس را نوشتیم. در اینجا برخی از موارد مورد علاقه ما وجود دارد.

ژانویه h4>

نحوه ایجاد url کوتاه سفارشی برای وبلاگ خود – ما سال را با یک آموزش بسیار درخواست شده در مورد نحوه ایجاد URL های کوتاه سفارشی مانند wpbeg.in که استفاده می کنیم شروع کردیم. .

نحوه تولید سرب نسل در وردپرس مانند یک حرفه ای – در این مقاله ، ما در مورد چرایی مهم بودن نسل تولید و اینکه چگونه می توانید کاملاً به تنهایی مانند یک متخصص این کار را انجام دهید ، بحث کردیم.

افزونه های وردپرس چیست؟ و چگونه کار می کنند؟ – در این راهنمای مبتدی ، کمی در مورد افزونه های وردپرس صحبت کردیم. این مقاله با هدف مبتدیان مطلق ، مفهوم افزونه های وردپرس به عنوان برنامه هایی برای وب سایت شما و نحوه کار آنها با اتصال به وردپرس شما را توضیح می دهد.

نحوه افزودن صفحه بررسی مشتری در وردپرس – در این مقاله ما به شما ساده ترین راه برای افزودن نظرات مشتری و توصیفات در وب سایت مشاغل شما را نشان می دهیم.

فوریه h4>

نحوه انتقال صحیح از Weebly به وردپرس – انتقال یک وب سایت از Weebly به WordPress کاملاً دردناک بود. ما تصمیم گرفتیم یک ابزار مفید ایجاد کنیم که به شما امکان می دهد به راحتی Weebly سایت در وردپرس . این مقاله گام به گام در مورد چگونگی انجام آن دستورالعمل دارد.

نحوه نصب Google Analytics در وردپرس برای مبتدیان – Google Analytics بهترین ابزار رایگان تجزیه و تحلیل در بازار است. در این راهنمای مبتدی ، ما به شما نشان دادیم که چگونه Google Analytics را به راحتی در سایت وردپرس خود نصب کنید.

چگونه دو سایت وردپرس را بدون از دست دادن سئو سایت ادغام کنیم – آیا وب سایت جدیدی خریداری کرده اید یا فقط می خواهید دو سایت خود را با هم ادغام کنید تا تمرکز بیشتری داشته باشید؟ این راهنمای گام به گام به شما نشان می دهد که چگونه بدون از دست دادن SEO ، دو سایت وردپرس را به درستی ادغام کنید.

32 ترفند فوق العاده مفید برای پرونده توابع وردپرس – این مقاله همان مقاله ای است که می خواهید آن را علامت گذاری کنید زیرا حاوی بسیاری از قطعات مفید وردپرس است که می توانید از آنها در فایل functions.php استفاده کنید.

مارس h4>

5 بهترین وردپرس مقایسه پلاگین های LMS (موافقان و مخالفان) – وردپرس به طور گسترده توسط افراد و سازمان هایی که می خواهند دوره های خود را بفروشند یا از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت یادگیری یا LMS خود استفاده می کنند ، استفاده می شود. در این مقاله ، ما برترین افزونه های LMS وردپرس را با موافقان و مخالفان مقایسه کردیم.

ساخت وب سایت وردپرس واقعاً چقدر هزینه دارد – ما معمولاً از کاربران درمورد ساخت یک سایت وردپرس از ما می پرسیم. در این مقاله مفصل ، قیمت ها را تجزیه می کنیم و به شما می گوییم ساخت انواع سایت های وردپرس چقدر هزینه دارد و چگونه می توانید هزینه های خود را کاهش دهید.

25 روش قانونی برای کسب درآمد وبلاگ نویسی آنلاین با وردپرس – یکی دیگر از پر درخواست ترین آموزش های سال 2017. این مقاله از نوع طرح های سریع سریع و ثروتمند نیست. اما اگر مایلید سخت کار کنید ، این مقاله برخی از راه های کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی را به اشتراک می گذارد.

نحوه نمایش آخرین تاریخ به روز شده ارسال های خود در وردپرس – بسیاری از شما از ما پرسیده اید که چگونه آخرین تاریخ به روز شده را در مقاله های خود نمایش دهیم. این مقاله دقیقاً نحوه انجام آن را به شما نشان می دهد.

آوریل h4>

5 بهترین افزونه های عضویت وردپرس در مقایسه – افزونه های عضویت وردپرس بسیاری با ویژگی های مشابه در بازار وجود دارد. در این مقاله ، ما پلاگین های برتر عضویت در وردپرس را با هم مقایسه کردیم تا بفهمیم چگونه در برابر یکدیگر قرار می گیرند.

28 س questionsال متداول از مبتدیان وردپرس – به عنوان بزرگترین سایت رایگان منابع وردپرس ، سوالات زیادی از مبتدیان دریافت می کنیم. در این مقاله ، ما به برخی از سوالات متداول مبتدیان وردپرس پاسخ داده ایم.

چگونه به کاربران اجازه می دهیم پست ها و صفحات را در وردپرس فیلتر کنند – این یک آموزش افزونه بسیار پیچیده است که به شما امکان می دهد گزینه مرتب سازی و فیلتر کردن را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

چگونه عکس نویسنده را در وردپرس اضافه کنیم – آیا می خواهید بیوگرافی و عکس نویسنده را در انتهای هر پست اضافه کنید؟ این آموزش مورد نیاز شماست. ساده و آسان است (بدون کدگذاری لازم است).

مه h4>

55+ نکات ، ترفندها و هک های وردپرس مورد جستجو – بهترین نکته در مورد وردپرس این است که می توان آن را به راحتی برای انجام کارهای مختلف سفارشی کرد. ما یک لیست بزرگ از مفیدترین نکات ، ترفندها و هک های وردپرس که می توانید امتحان کنید جمع آوری کرده ایم.

5 بهترین افزونه فایروال وردپرس در مقایسه – پلاگین های فایروال برای وردپرس ربات های بد ، بدافزار و حملات مخرب به وب سایت شما را مسدود می کند. در این مقاله ، ما 5 افزونه برتر فایروال وردپرس را با مزایا و معایب آنها مقایسه کردیم.

25 واقعیت جالب در مورد وردپرس (اینفوگرافیک) – در این مقاله ، ما تحقیق کردیم و لیستی از جالب ترین حقایق در مورد وردپرس را جمع آوری کردیم. سپس یک اینفوگرافی زیبا ایجاد کردیم تا بتوانید به راحتی آنها را به اشتراک بگذارید.

چگونه برای بهینه سازی پایگاه داده وردپرس خود با یک کلیک – بهینه سازی پایگاه داده شما داده های ناخواسته را پاک می کند که اندازه پایگاه داده را کاهش می دهد و می تواند عملکرد کلی وب سایت را بهبود بخشد. این یک آموزش مفید است که باید حداقل سالی یک بار از آن استفاده کنید.

ژوئن h4>

نحوه پیگیری پیوندهای خروجی در وردپرس – بسیاری از کاربران ما می خواستند بدانند که چگونه پیوندهای خروجی را در وب سایت های خود ردیابی کنند. این پیوندهایی هستند که کاربران را از سایت شما دور می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید با استفاده از Google Analytics به راحتی پیوندهای خروجی را در وردپرس ردیابی کنید.

وردپرس در پشت صحنه چگونه کار می کند (اینفوگرافیک) – آیا در مورد اینکه چه کسی هنگام بازدید از وب سایت شما در هسته وردپرس رخ می دهد کنجکاو هستید؟ در این مقاله ، ما یک گردآوری در پشت صحنه نحوه کار وردپرس را با یک اینفوگرافی زیبا به شما ارائه می دهیم.

نحوه افزودن متا جعبه های سفارشی در پست ها و انواع پست های وردپرس – در این آموزش نحوه ایجاد متا جعبه های سفارشی برای استفاده در پست های وردپرس و پست سفارشی انواع

.

WordPress.com vs WordPress.org (نمودار مقایسه) – ما یک مقاله محبوب در سایت خود را با یک جدول اینفوگرافیک و مقایسه کاملا جدید به روز کردیم.

نحوه افزودن احراز هویت دو عاملی در وردپرس (به صورت رایگان) – احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که بسیاری از سایت های معروف احراز هویت دو عاملی را برای بهبود امنیت ارائه می دهند. این آموزش شما را با نحوه افزودن آن در وردپرس آشنا می کند.

جولای h4>

نحوه افزودن آسان کد سفارشی در وردپرس (بدون شکستن سایت شما) – به طور معمول ، کاربران قطعه کد را از وب در قالب https فایل Functions.php یا افزونه اختصاصی سایت . در این مقاله ، یک روش آسان برای مبتدیان برای اضافه کردن راحت کد سفارشی در وردپرس.

13 مهم وظایف نگهداری وردپرس برای انجام منظم – شما به عنوان یک مالک سایت وردپرس که خود میزبان آن هستید ، مسئولیت نگهداری وب سایت خود را بر عهده دارید. در این مقاله ، ما یک چک لیست مفید از کارهای مهم نگهداری ایجاد کردیم که باید مرتباً آنها را انجام دهید.

12 علامت هک شدن سایت وردپرس شما – ما اغلب از ما س aboutال می شود که برخی علائم نشان می دهد سایت وردپرس هک شده است. در اینجا 12 مورد ذکر شده است که باید مراقب آنها باشید.

آگوست h4>

هزینه یک قالب وردپرس سفارشی چقدر است؟ – یکی دیگر از سوالات متداول این است که چگونه یک قالب وردپرس سفارشی تهیه کنید و هزینه واقعی آن چقدر است. در این مقاله ، ما در مورد هزینه تهیه قالب وردپرس سفارشی که مخصوص وب سایت شما ساخته شده صحبت می کنیم.

نحوه به روزرسانی دستی افزونه های وردپرس از طریق FTP – گاهی اوقات ممکن است نتوانید یک افزونه وردپرس را از قسمت سرپرست به روز کنید ، در این صورت برای به روزرسانی آن باید از FTP استفاده کنید. در این راهنمای گام به گام ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه به صورت دستی افزونه های وردپرس را از طریق FTP به روز کنید.

بهترین افزونه های صفحه فرود وردپرس مقایسه شده – آیا می خواهید صفحات فرود سفارشی را برای فعالیت های بازاریابی خود بسازید؟ در این مقاله ، ما برترین افزونه های صفحه فرود وردپرس و مزایا و معایب آنها را با هم مقایسه کردیم.

نحوه سبک دادن به هر پست وردپرس به صورت متفاوت – وقتی می خواهید هر پست را به سبک دیگری تنظیم کنید ، یک منبع مفید برای توسعه تم است.

سپتامبر h4>

نحوه افزودن فرم تماس اسلاید در وردپرس – فرم های تماس اسلاید توجه کاربر را به تماس با اسلاید در انیمیشن معطوف می کند. این به شما کمک می کند تا منجر به فروش و فروش بیشتری شوید. در این راهنمای گام به گام ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید به راحتی فرم تماس اسلاید را در وردپرس اضافه کنید.

7 بهترین خدمات CDN وردپرس (مقایسه شده) – شبکه تحویل محتوا یا CDN به شما کمک می کند حافظه پنهان ثابت را از سرورها و مکانهای مختلف ارائه دهید. این باعث افزایش سرعت سایت شما و کاهش زمان بارگیری صفحه می شود. در این مقاله ، ما بهترین خدمات CDN را که می توانید در سایت وردپرس خود استفاده کنید ، انتخاب کرده ایم.

چگونه می توان با وردپرس سایت پرداخت به ازای هر بازدید ایجاد کرد – آیا می خواهید برای کسب درآمد از محتوای خود سایت پرداخت به ازای هر بازدید ایجاد کنید؟ در این راهنما ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه با وردپرس به راحتی سایت پرداخت هر بار مشاهده را ایجاد کنید.

نحوه یافتن موضوع مورد استفاده وردپرس توسط یک سایت – اغلب ما از خوانندگان ایمیل می گیریم که از ما برای یافتن تم دقیق مورد استفاده یک وب سایت خاص درخواست می کند. این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید به راحتی بفهمید یک وب سایت خاص از کدام وردپرس استفاده می کند.

اکتبر h4>

چگونه Google AMP را به درستی در وردپرس غیرفعال کنیم – در این مقاله ، درمورد نحوه و دلیل غیرفعال کردن Google AMP در وردپرس صحبت خواهیم کرد.

راهنمای نهایی ایجاد سایت عضویت در وردپرس – آیا می خواهید یک وب سایت عضویت بسازید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در این راهنمای گام به گام ، ما نشان دادیم که چگونه می توان به راحتی یک وب سایت کاملاً کاربردی برای عضویت در وردپرس ایجاد کرد.

7 بهترین افزونه و راه حل تبلیغات وردپرس – بسیاری از وب سایت های دارای وردپرس برای کسب درآمد به تبلیغات اعتماد می کنند. در این مقاله ، برترین افزونه ها و راه حل های مدیریت تبلیغات وردپرس را به اشتراک گذاشتیم که به شما کمک می کند درآمد تبلیغات خود را به حداکثر برسانید.

نوامبر h4>

چگونه می توان تعامل کاربر در وردپرس را با Google Analytics پیگیری کرد – آیا می خواهید بدانید که چگونه کاربران هنگام بازدید از وب سایت شما وقت خود را می گذرانند؟ در این مقاله ، ما نحوه ردیابی تعامل کاربر در Google Analytics را نشان دادیم.

تکامل رابط کاربری وردپرس (2003 – 2017) – آیا می خواهید ببینید وردپرس در روزهای اولیه چگونه ظاهر شده است؟ در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که رابط کاربری وردپرس در طی سالها چگونه تکامل یافته است.

نحوه حضور در جعبه های پاسخ Google با سایت WordPress خود – جعبه های Google Answer با قرار دادن آن در بالای یک جعبه پاسخ ، بهترین پاسخ سوال را در نتایج جستجو برجسته می کنند. در این مقاله ، ما در مورد اینکه چگونه می توانید محتوای خود را بهبود بخشید تا با ارسال های وردپرس خود به راحتی در جعبه های پاسخ گوگل ظاهر شوید ، صحبت کردیم.

نحوه محدود کردن دسترسی کتابخانه رسانه به بارگذاریهای خود کاربر در وردپرس – به طور پیش فرض ، وردپرس به نویسندگان اجازه می دهد تا تمام تصاویر موجود در کتابخانه رسانه سایت شما را مشاهده کنند. اگر تعداد زیادی از نویسندگان مهمان را دعوت کنید ، این می تواند مشکل ساز باشد. در اینجا نحوه رفع آن وجود دارد.

دسامبر h4>

چگونه می توان یک مگا منو به سایت وردپرس خود اضافه کرد (مرحله به مرحله) – ممکن است سایت های معروف مانند Buzzfeed ، Starbucks و غیره را دیده باشید منوهای ناوبری مگا تعاملی در سایت های آنها. در اینجا آموزش نحوه افزودن یک مگا منو به وب سایت خود آورده شده است.

نحوه پذیرش پرداخت های بیت کوین در وردپرس – وب سایت های تجارت الکترونیک بیشتر و بیشتر پرداخت های بیت کوین را به همراه روش های پرداخت سنتی قبول می کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید پرداخت های Bitcoin در وردپرس را به راحتی بپذیرید.

نحوه استفاده از سرور SMTP برای ارسال ایمیل های وردپرس – بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی وب وردپرس سرورهای خود را برای ارسال ایمیل های وردپرس به درستی پیکربندی نکرده اند. این مسئله دردسر ساز است زیرا ممکن است نتوانید اعلان های مهم یا حتی ایمیل های بازیابی رمز عبور را دریافت کنید. در این مقاله ، ما به شما نحوه استفاده از سرور SMTP برای ارسال ایمیل های وردپرس را نشان می دهیم.

چگونه و چرا باید نظرات خود را در وردپرس بگذارید – بسیاری از افزونه ها و موضوعات وردپرس برای ادامه پروژه ، به ویژه موارد رایگان ، به تشویق شما نیاز دارند. در این مقاله ، ما در مورد چگونگی و چرایی بررسی نظرات شما در مورد پروژه های وردپرس مانند افزونه ها و موضوعات بحث کردیم.

اینها بهترین آموزش های وردپرس در WPBeginner در سال 2017 بود. امیدواریم مورد پسند شما واقع شود.

ما می خواهیم از همه کاربران WPBeginner که از وب سایت ما بازدید کرده اند ، نظرات خود را ارائه داده اند ، نظرات خود را ارسال کرده و آنها را با دیگران به اشتراک گذاشته اند ، تشکر کنیم. واقعاً بسیار سپاسگزاریم ما مشتاقانه منتظر اضافه کردن آموزشهای مفید وردپرس در سال 2018 هستیم.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/best-of-best-wordpress-tutorials-of-2017-on-wpbeginner/.

دیدگاهتان را بنویسید