بهترین بهترین آموزش های وردپرس سال 2015 در WPBeginner

سال 2015 در آستانه پایان یافت و سال بسیار خوبی بود. ما می خواهیم از همه شما بخاطر حمایت مداوم شما از WPBeginner در 6 سال گذشته از وجودمان تشکر کنیم. همانطور که به سال 2015 نگاه می کنیم ، برای تیم WPBeginner پر از موفقیت و شادی بود.

Best WordPress Tutorials of 2015 on WPBeginner

WPBeginner 2015 خلاصه از سید بلخی h4>

مانند هر سال ، WPBeginner از همه جنبه ها از میزان بازدید به اندازه تیم تا درآمد (حاصل از انواع پروژه های ما) رشد کرد.

من یک سری از پست های راهنمای رشد ترافیک را در وبلاگ شخصی خود به اشتراک می گذارم SyedBalkhi.com با یکی شروع کنید که چگونه امسال میزان بازدید فیس بوک خود را با 332٪ افزایش داده ایم که این هفته منتشر می شود ، بنابراین پیش بروید و در خبرنامه مشترک شوید (خوب خواهد بود).

بسیاری از افراد متوجه نشده اند ، اما ما بیش از 204 آموزش ویدیویی جدید را در کانال YouTube WPBeginner امسال. اگر در کانال ما مشترک نیستید ، از پشتیبانی شما قدردانی می کنم.

این سال نیز برای خانواده محصولات WPBeginner سال خوبی بود.

ما افزونه برتر تولید وردپرس ، OptinMonster خود را به عنوان یک سرویس کامل به یک نرم افزار کامل تبدیل کردیم. برنامه (SaaS) که به کاربران ما امکان می دهد از OptinMonster در همه سیستم عامل های وب مانند وردپرس ، دروپال ، جوملا ، Shopify ، سایتهای سفارشی HTML و غیره (جزئیات بیشتر اینجا ).

من به تیم OptinMonster بسیار افتخار می کنم. من نمی توانم باور کنم که یک افزونه ساده که برای کمک به ما در تبدیل بازدیدکنندگان بیشتر به مشترکین WPBeginner ساخته است ، اکنون توسط بزرگترین شرکتهای جهان استفاده می شود. واقعیت جالب: فقط در ماه نوامبر ، پنجره های بازشو و فرم های اشتراک OptinMonster بیش از 3 میلیارد بار مشاهده شده است.

سال گذشته ، ما در خانواده محصولات وردپرس خود از Envira Gallery استقبال کردیم. . در این سال ، بیش از 20 برنامه افزودنی جدید منتشر کردیم تا واقعاً انعطاف پذیرترین و آسان ترین کاربرد پلاگین گالری وردپرس در بازار باشد.

در ماه اکتبر ، ما تعمیرات اساسی سایت را انجام دادیم و فروش خود را دو برابر کردیم. > مطالعه موردی کامل در مورد نحوه انجام این کار.

در سال 2016 بسیاری از موارد جالب از جمله راه اندازی حداقل 4 پروژه جدید ، طراحی مجدد سایت برای List25 ، و یک اصلاح اساسی عمده در Soliloquy افزونه لغزنده برتر ما.

بله این بدان معناست که ما در حال رشد هستیم و بله در حال استخدام هستیم. به موقعیت های باز ما مراجعه کنید.

اگر می خواهید چیزی فراتر از WPBeginner را دنبال نکنید ، پس همیشه می توانید مرا در توییتر دنبال کنید ( @ syedbalkhi ) جایی که درباره سایر پروژه هایمان ، نکات بازاریابی و بسیاری از موارد جالب دیگر توییت می کنم.

اکنون بیایید نگاهی به بهترین WPBeginner در سال 2015 بیندازیم.

بهترین WPBeginner در سال 2015

در سال 2015 ، ما بسیاری از آموزشهای WordPress مفید را نوشتیم. در اینجا لیستی از برخی از لیست های مورد علاقه ما با دست انتخاب شده است.

ژانویه 2015

10 مورد و جستجوهای افزونه توییتر برای وردپرس – توییتر در سال 2015 به عنوان مرکز تبدیل وب باقی مانده است ، بنابراین به طور طبیعی کاربران ما با ادغام آن در سایت های وردپرسی خود می خواهند از Twitter بیشتر بهره ببرند. در این مقاله ، ما 10 مورد از هک ها و افزونه های محبوب Twitter را برای کاربران وردپرس به اشتراک گذاشتیم.

20 افزونه باید وردپرس برای 2015 Expert Expert داشته باشد – در ابتدای سال ما خبره بهترین افزونه های وردپرس سال 2015 را به اشتراک گذاشتیم. این افزونه ها در طول سال همچنان مفید هستند و امیدوارم که باقی بمانند بنابراین در سال آینده نیز

نحوه غیر فعال کردن عنوان برای پستهای انتخابی در وردپرس – این یک آموزش بسیار مفید است زیرا به شما امکان می دهد عناوین پست ها را برای پست های خاص بصورت انتخابی پنهان کنید.

نحوه افزودن Click to Tweet Boxs in Your WordPress Posts – کلیک سایت برای جعبه صدای جیر جیر تبدیل شدن به یک روند تبدیل شده زیرا سایت های خبری بیشتر و وبلاگ های معروف آنها را در خود جای داده اند. آنها قطعاً به شما در افزایش تعامل و اشتراک کمک می کنند.

فوریه 2015

چه زمانی باید میزبانی وب وردپرس خود را تغییر دهید (7 شاخص اصلی) – آیا تغییر ارائه دهندگان میزبانی کار سختی نیست؟ نه واقعا. اگر از شرکت میزبان خود ناامید هستید ، قبل از تصمیم به تغییر این 7 نکته اساسی را ارزیابی کنید.

نحوه تعدیل ثبت نام کاربر جدید در وردپرس – بسیاری از سایت های عضویت اغلب با مشکل برخورد با هرزنامه یا ثبت نام ناخواسته کاربر در سایت های وردپرسی خود مواجه هستند. در این مقاله ، ما نحوه تعدیل ثبت نام کاربران جدید در وردپرس را نشان دادیم.

نحوه افزودن SSL و HTTPS در وردپرس – SSL و HTTPS یک لایه امنیتی به داده های منتقل شده بین مرورگر مشتری و سرور شما اضافه می کند. اگر سایت شما اطلاعات شخصی یا حساس کاربر را ذخیره می کند ، باید SSL را پیاده سازی کنید و شروع به سرویس دادن صفحات خود از طریق https کنید. در این آموزش ، ما به شما نحوه افزودن SSL و HTTPS در وردپرس را نشان دادیم.

نحوه بایگانی کردن پستهای WordPress بدون حذف آنها – افزونه بسیار مفیدی مخصوصاً اگر قصد تغییر جهت وبلاگ خود را دارید. من می خواستم یک شروع جدید برای وبلاگ شخصی خودم داشته باشم و می خواستم برخی از پست ها را بدون حذف آنها از چشم مردم پنهان کنم ، و این پلاگین مانند جذابیت عمل می کند.

Marach 2015

نحوه ایجاد سایت کوپن در وردپرس – یک آموزش جامع که به شما نشان می دهد چگونه می توانید سایت کوپن ایجاد کنید یا بخش کوپن ها را در سایت وردپرس خود برای بهبود درآمد شرکت های وابسته خود اضافه کنید.

نحوه ایجاد یک نوار لغزنده ویدیویی در وردپرس – اسلایدرهای ویدیویی به شما امکان می دهند صفحات فرود بسیار جذاب ایجاد کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه یک اسلایدر ویدیویی در وردپرس ایجاد کنید.

مبتدیان راهنمای ایجاد تغییر مسیرها در وردپرس – گاهی اوقات باید کاربران را از یک صفحه به صفحه دیگر هدایت کنید. این اقدام می تواند به شدت در SEO سایت شما تأثیر بگذارد. در این راهنمای مبتدی ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید بدون از دست دادن SEO ، به راحتی در وردپرس تغییر مسیر دهید.

معمولاً از کاربران ما خواسته می شود ابزارها ، افزونه ها و مضامین را برای رشد وب سایت هایشان به آنها کمک کنند. در ماه مارس ، ما لیست های بسیار مفیدی را به اشتراک گذاشتیم.

آوریل 2015

چگونه یک وردپرس سایت را در 7 مرحله آسان شبیه سازی کنیم – تغییر مکان به یک میزبان دیگر؟ می خواهید برای ایجاد تغییرات در سرور محلی در رایانه ویندوز خود نصب کنیم؟ یا به سادگی می خواهید یک سایت تکراری ایجاد کنید؟ این آموزش به شما کمک خواهد کرد.

10 بهترین ابزار و افزونه بازاریابی وابسته برای وردپرس – بازاریابی وابسته منبع درآمد اضافی را برای بسیاری از وبلاگ نویسان و وب سایت های وردپرس فراهم می کند. در این مقاله ، ما بهترین ابزارها و افزونه های بازاریابی شرکت های وابسته را برای کاربران وردپرس انتخاب کرده ایم.

8 روش اثبات شده برای تبلیغ پست های قدیمی در وردپرس – بیشتر مبتدیان پست خود را می نویسند ، یک بار آن را به اشتراک می گذارند و سپس می گذارند تا در صفحات بایگانی بمیرد. می خواهید میزان بازدید از هر پست را به حداکثر برسانید؟ این مقاله را بخوانید.

سرعت بخشیدن به WordPress: چگونه عملکرد List25 را به میزان 256٪ بهینه کردیم – یک مطالعه موردی دقیق که نشان می دهد چگونه عملکرد سایت سرگرمی محبوب خود ، List25 را بهبود بخشیده ایم.

مه 2015 h4>

بهینه سازی تصاویر با WP Smush (طرفداران ، مخالفان و گزینه های جایگزین) – تصاویر می توانند وب سایت شما را کند کنند و ممکن است بر SEO و تجربه کاربری شما تأثیر بگذارد. در این مقاله ، موارد مثبت و منفی پلاگین WP Smush را با هم مقایسه کردیم. ما همچنین بهترین گزینه ها را برای بهینه سازی تصاویر شما به اشتراک گذاشتیم.

نحوه پنهان کردن پیوندهای وابسته در سایت وردپرسی خود – پیوندهای وابسته طولانی تر و پیچیده هستند. آنها همچنین نام کاربری یا شناسه وابسته شما را نشان می دهند. در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید لینک های وابسته را در سایت وردپرس خود مخفی کنید.

چگونه می توان سیستم رزرو رستوران را در وردپرس اضافه کرد – راه اندازی وب سایت رستوران؟ آیا می خواهید سیستم رزرواسیون اضافه کنید؟ این یک آموزش گام به گام است.

ژوئن 2015

دور شدن از بررسی Disqus – افزایش نظرات توسط 304٪ – ما مدتی در WPBeginner از سیستم نظرات Disqus استفاده کردیم. تعدادی از مسائل باعث شد ما از Disqus دور شویم. در این مقاله ، ما تغییر رویکرد از بررسی Disqus و چگونگی افزایش 304٪ نظرات ما را به اشتراک گذاشتیم.

CSS Hero Review: سفارشی سازی طراحی وردپرس به راحتی انجام می شود – یکی از اصلی ترین موضوعاتی که مبتدیان وردپرس با آن روبرو هستند ویرایش مضامین آنها است. اغلب آنها نمی توانند فقط چیزی را تغییر دهند زیرا نیاز به نوشتن کد CSS و HTML دارد. در این مقاله ، CSS Hero و اینکه چگونه سفارشی سازی طراحی وردپرس را آسان می کند.

راهنمای مبتدیان در مورد نحوه به روز رسانی پست های وردپرس خود – هر وقت این مورد را با یک کاربر مبتدی به اشتراک می گذارم ، آنها متعجب می شوند. بله ، می توانید پست های خود را در وردپرس به روز کنید.

راهنمای مبتدیان برای وردپرس نقش های کاربر – ما یک اینفوگرافیک ایجاد کردیم که نقش ها و مجوزهای مختلف کاربر در وردپرس را توضیح می دهد.

جولای 2015

چگونه اشتراک های ایمیل را به وبلاگ WordPress خود اضافه کنیم – کاربران ما اغلب از ما می پرسند که بهترین روش برای افزودن گزینه اشتراک ایمیل به سایت های وردپرسی خود چیست؟ در این مقاله ، ما نحوه افزودن اشتراک ایمیل به وبلاگ وردپرس خود را نشان دادیم.

نحوه افزودن برچسب نویسنده فیس بوک در وردپرس – این یک روش واقعا آسان برای جلب توجه برند شخصی شما در فیس بوک است. اگر برچسب های نویسنده Facebook بر روی سایت خود اضافه نشده اید ، پس من اکیداً توصیه می کنم این کار را انجام دهید. کمتر از 2 دقیقه طول می کشد.

آگوست 2015 h4>

نحوه ایجاد یک دروازه خوش آمدگویی در وردپرس – Welcome Gate بازپخش های تمام صفحه است که به شما امکان می دهد نرخ تبدیل خود را افزایش دهید. دروازه استقبال سنتی معمولاً فقط کاربر را به صفحه جدید هدایت می کند یا صفحه کاربران را به دست می گیرد. گوگل وب سایت ها را با استفاده از این نوع تکنیک ها مجازات می کند. در این مقاله ، ما روش مناسب ایجاد یک دروازه خوش آمدید در وردپرس را بدون از بین بردن سئو سایت به شما نشان دادیم.

نحوه افزودن عنوان و NoFollow برای قرار دادن پنجره پیوند در وردپرس – یک راه حل مفید که با افزودن دو مورد از موارد مورد نیاز در جعبه پیوند را وارد کنید.

نحوه افزودن نمونه کارها به سایت وردپرس خود – بیشتر کاربران معمولاً هنگامی که نیاز دارند کارهای خود را در یک سایت به نمایش بگذارند به دنبال یک موضوع نمونه کارها می روند. با این حال ، بیشتر این مضامین گزینه های شما را برای افزودن نوع دیگری از محتوا محدود می کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید نمونه کارها را بدون تغییر موضوعات به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

نحوه رفع این سایت حاوی خطای برنامه های مضر در وردپرس است – یک خطای بسیار ناامید کننده که به معنی هک شدن سایت شما است. در این مقاله مراحل مرحله به مرحله در مورد چگونگی رفع این مشکل بیان شده است.

سپتامبر 2015 h4>

نحوه افزودن ارتقاgra محتوا در وردپرس و افزایش لیست ایمیل خود – ارتقاent محتوا روش بازاریابی است که همه از آن صحبت می کنند. این بسیار ساده است ، شما با انجام عملی به کاربران خود فرصتی را می دهید تا محتوای پاداش دریافت کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید ارتقا content مطالب را در وردپرس اضافه کنید و لیست ایمیل خود را رشد دهید.

19+ ابزار Google رایگان که هر بلاگر وردپرس باید استفاده کند استفاده کنید – Google چندین ابزار بسیار مفید ارائه می دهد که هرکسی می تواند به صورت رایگان از آنها استفاده کند. در این مقاله ، ما 19+ ابزار رایگان Google را انتخاب کردیم که هر وبلاگ نویس وردپرس باید از آنها استفاده کند.

13 افزونه و نکته برای بهبود ناحیه مدیریت WordPress – افزونه ها و نکات ناشناخته برای بهبود تجربه کلی مدیریت سرور وردپرس.

نحوه سفارشی کردن گزیده های وردپرس (بدون کدگذاری مورد نیاز است) – این س aال را از ما زیاد پرسیده اند ، بنابراین تصمیم گرفتیم مقاله ای را انجام دهیم که چندین روش برای ایجاد گزیده های سفارشی در وردپرس را نشان دهد.

اکتبر 2015

نحوه افزودن پست های مرتبط درون خطی در WordPress Blog Posts – بسیاری از سایت های خبری و مجله ای مقالات مرتبط را در وسط مقاله های خود نمایش می دهند. این نمایش صفحات آنها را افزایش می دهد و مرتبط ترین محتوا را در اختیار کاربران قرار می دهد. در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه پستهای مرتبط را در وردپرس اضافه کنید و نرخ پرش خود را کاهش دهید.

لیست بررسی: 11 کار قبل از راه اندازی سایت وردپرس – راه اندازی یک وب سایت جدید هیجان زیادی را به همراه دارد. همچنین ممکن است نگران فراموش شدن نکته مهمی قبل از پرتاب باشید. در این مقاله ، ما یک لیست بررسی 11 نقطه ای از کارهایی را که باید قبل از راه اندازی سایت وردپرس انجام دهیم ، به اشتراک گذاشتیم.

چگونه می توان پیش از انتشار لیست بررسی پست بلاگ را در وردپرس ایجاد کرد – آیا می خواهید از اشتباهات جلوگیری کرده و یک پست وبلاگ کامل ایجاد کنید؟ این کار را می توانید با افزودن یک چک لیست پیش از انتشار برای کمک به شما در سرعت بخشیدن به روند ویرایش انجام دهید.

نوامبر 2015

11 راه برای دریافت نظرات بیشتر درباره پست های وبلاگ وردپرس خود – نظرات بهترین راه برای جذب کاربران شما و ایجاد یک انجمن در اطراف سایت وردپرس شما هستند. در این مقاله ، ما 11 روش برای به دست آوردن نظرات بیشتر در مورد پست های وبلاگ وردپرس شما به اشتراک گذاشتیم.

نحوه افزودن صفحه ورود به سیستم Front-End و ابزارک در وردپرس – اگر سایتی در وردپرس اجرا می کنید که کاربران برای استفاده از برخی از ویژگی های سایت برای ورود به آن نیاز دارند. وردپرس به کاربران اجازه می دهد هنگام ورود به فهرست wp-admin دسترسی پیدا کنند. در این مقاله ، ما نشان دادیم که چگونه می توانید بدون بازدید از قسمت مدیریت وردپرس ، به کاربران اجازه دهید از قسمت جلوی وب سایت شما وارد سیستم شوند.

نحوه افزودن س Quesالات متداول – بخش سQالات متداول در وردپرس – سایت کسب و کار دارید؟ پس احتمالاً می خواهید برای کمک به کاهش س supportالات پشتیبانی ، بخش FAQ را اضافه کنید.

نحوه افزودن جدول زمانی رویداد زیبا در وردپرس – این یک افزونه واقعا جالب است که به شما امکان می دهد یک جدول زمانی رویداد زیبا را بدون تغییر موضوع خود نشان دهید. بهترین قسمت این است که استفاده از آن واقعا آسان است.

دسامبر 2015

چگونه می توان افزونه های وردپرس را مجدداً بازگرداند (کنترل نسخه برای مبتدیان) – آیا تاکنون افزونه وردپرس را به روز کرده اید و متوجه شده اید که وب سایت شما را خراب کرده است؟ در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید افزونه های وردپرس را به نسخه های قبلی بازگردانید.

چگونه می توان انیمیشن های CSS را به راحتی در وردپرس اضافه کرد – بسیاری از سایت های معروف از انیمیشن های CSS برای افزودن جلوه های کشویی ، عناصر تندرست و جداول جداگانه استفاده می کنند. این عناصر جلب توجه باعث می شود وب سایت شما تعاملی و جذاب تر به نظر برسد. در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه بدون نوشتن هیچ کدی ، به راحتی انیمیشن های CSS را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

راهنمای مبتدیان: چگونه از Rich Snippets در وردپرس استفاده کنیم – آیا می خواهید SEO خود را بهبود بخشید و کلیک های بیشتری روی لیست های خود دریافت کنید؟ قطعه های غنی می توانند به سایت شما کمک کنند تا در لیست های جستجو برجسته شود.

کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/best-of-best-wordpress-tutorials-of-2015-on-wpbeginner/.

دیدگاهتان را بنویسید