بهترین بهترین آموزش های وردپرس سال 2014 در WPBeginner

اما سال دیگر در آستانه پایان است. ما می خواهیم از شما عزیزان برای حمایت از WPBeginner برای بیش از 5 سال از عمر ما تشکر کنیم. همانطور که به سال 2014 نگاه می کنیم ، برای تیم WPBeginner پر از موفقیت و شادی بود.

با کمک شما ، ما دو مدرسه در گواتمالا. سید در ژانویه به دیدار آنها می رود.

ما همچنین از Soliloquy و Envira Gallery در خانواده محصولات وردپرس خود استقبال کردیم.

OptinMonster به یک استاندارد صنعتی برای افزونه های بازشو وردپرس و تولید سرب تبدیل شد.

در سال 2014 ، ما بسیاری از آموزشهای مفید وردپرس را نوشتیم. ما فکر کردیم که باید لیستی از لیست های مورد علاقه خود را تهیه کنیم. بیایید نگاهی به سال بیندازیم.

ژانویه 2014

9 رایج ترین سو M تفکر در مورد وردپرس – با وجود محبوب ترین CMS در جهان ، مردم هنوز اطلاعات کمی در مورد وردپرس دارند. در این مقاله سعی کردیم برخی از سو common تفکرات رایج در مورد وردپرس را که هنگام مکالمه با کاربران با آن مواجه شده ایم ، روشن کنیم.

نحوه نمایش آخرین فیلم ها از کانال YouTube در وردپرس – بسیاری از کاربران وردپرس فیلم های خود را در YouTube بارگذاری می کنند (به چرا نباید هرگز ویدئویی را در وردپرس بارگذاری کنید ). اگر از یک کانال YouTube استفاده می کنید ، قطعاً می خواهید فیلم های اخیر خود را در سایت وردپرس خود نیز به نمایش بگذارید. در این مقاله ، ما نحوه نمایش آخرین فیلم ها از یک کانال YouTube در وردپرس را نشان دادیم.

8 بهترین jQuery آموزش برای مبتدیان وردپرس – ما آموزشهای بسیار ساده ای را برای پیاده سازی jQuery در WPBeginner منتشر کرده ایم. در این مقاله ، ما بهترین آموزش های jQuery را برای مبتدیان وردپرس به نمایش گذاشته ایم.

فوریه 2014

نحوه رفع خطای خیلی از موارد تغییر مسیر در وردپرس – این یک خطای معمول و شاید گیج کننده وردپرس برای مبتدیان است. در این مقاله ، ما به کاربران نشان دادیم که چگونه بسیاری از مشکلات تغییر مسیرها را رفع کنند. ما همچنین توضیح دادیم که چه عواملی باعث بروز خطا می شود تا کاربران بتوانند در آینده از آن جلوگیری کنند.

چگونه به راحتی وردپرس پاسخگو ایجاد کنیم گالری تصاویر با Envira – گالری های تصویر پیش فرض در وردپرس بسیار اساسی هستند و بسته به موضوع شما ، ممکن است زشت باشند ، برای دستگاه های تلفن همراه آماده نباشند یا خیلی کند باشند . در این مقاله ، ما نشان دادیم که چگونه می توان به راحتی گالری تصاویر پاسخگو با Envira ایجاد کرد. نه تنها به شما امکان می دهد گالری تصاویر زیبایی ایجاد کنید ، بلکه باعث می شود گالری تصاویر شما متناسب با همه دستگاه ها باشد ، بدون اینکه سرعت و زیبایی را به خطر بیندازد.

نحوه نمایش لیست صفحات کودک برای صفحه والد در وردپرس – بسیاری از دارندگان سایت های وردپرس از صفحات استفاده می کنند تا بیشتر آنها را ایجاد کنند محتوا (به تفاوت بین پست ها و صفحات در وردپرس ). صفحات وردپرس سلسله مراتبی هستند ، به این معنی که می توانند صفحات والدین و فرزند را داشته باشند. در این مقاله ، ما به کاربران نشان دادیم که چگونه لیستی از صفحات کودک را برای صفحه والدین در وردپرس نمایش دهند.

مارس 2014

نحوه افزودن یک جعبه تأیید NoFollow برای درج بخش پیوند در وردپرس – هنگام قرار دادن پیوند ، وردپرس به شما امکان می دهد تا کادر لینک باز در پنجره جدید . اما اگر می خواهید پیوند را nofollow کنید ، باید برچسب را به صورت دستی اضافه کنید. در این مقاله ، ما نحوه افزودن یک کادر تأیید nofollow برای درج بخش پیوند در وردپرس را نشان دادیم.

راهنمای مبتدیان: نحوه استفاده از Google Analytics برای سایت وردپرس خود – بسیاری از کاربران وردپرس که نصب Google Analytics در سایت های خود نمی دانند چگونه از آن استفاده کنند. در این راهنمای مبتدی توضیح دادیم که چگونه از Google Analytics در سایت وردپرسی خود برای تجزیه و تحلیل میزان بازدید و مخاطبان خود استفاده کنید.

آوریل 2014

نحوه نصب و راه اندازی شبکه چندرسانه ای وردپرس – WordPress را می توان برای یک سایت واحد استفاده کرد ، یا می توانید از آن برای ایجاد شبکه ای از سایت ها استفاده کنید. در این مقاله ، ما نحوه نصب و راه اندازی شبکه چندرسانه ای وردپرس خود را نشان دادیم.

نحوه غیرفعال کردن Disqus درباره انواع ارسال های سفارشی در وردپرس – امسال ما از نظرات پیش فرض وردپرس به سیستم نظرات Disqus تغییر یافتیم (مراجعه کنید به چرا از سیستم اظهار نظر Disqus استفاده می کنیم؟ ). ما متوجه شدیم که Disqus درباره انواع پست های سفارشی ما نظیر واژه نامه و معاملات . ما این نظرات را خاموش کردیم و نحوه غیرفعال کردن Disqus برای انواع پست های سفارشی در وردپرس را به اشتراک گذاشتیم.

مه 2014 h4>

نحوه نمایش بیشترین پست های دارای نظر در وردپرس – نظرات ابزاری قدرتمند برای جذب مخاطبان شما هستند. ما توضیح دادیم که چگونه بیشترین نظرات خود را در وردپرس به نمایش بگذاریم.

نحوه ایجاد نظرسنجی در وردپرس با فرم های جاذبه – ما عاشق فرم های جاذبه و اینکه چگونه به کاربران اجازه می دهد با استفاده از فرم ها بسیاری از کارها را با وردپرس انجام دهند. در این آموزش ، ما به کاربران نشان دادیم که چگونه می توانند با استفاده از فرم های جاذبه ، نظرسنجی آنلاین در وردپرس ایجاد کنند.

چه زمانی به نوع پست سفارشی یا طبقه بندی در وردپرس نیاز دارید – ما به کاربران نحوه ایجاد انواع پست های سفارشی و طبقه بندی ها در وردپرس. اما چگونه می دانید که زمان شروع استفاده از آنها در سایت شما فرا رسیده است؟ در این راهنمای مبتدی ، ما توضیح دادیم که کاربران در سایت وردپرس خود به کدام نوع پست یا طبقه بندی سفارشی نیاز دارند.

ژوئن 2014

نحوه رفع مشکل وردپرس برای خروج از سیستم ادامه می یابد – یکی از ناراحت کننده ترین خطاهای وردپرس که کاربر می تواند با آن روبرو شود این است که مرتباً از قسمت مدیریت خارج می شوند. در این مقاله نحوه رفع دائمی وردپرس و دلیل اصلی آن مسئله توضیح داده شده است. همچنین به لیست 14 مورد رایج از خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها .

نحوه جابجایی از اشتراک JetPack به MailChimp ، AWeber و غیره. بسیاری از مبتدیان هنگام شروع کار از ویژگی اشتراک ایمیل Jetpack در سایت های خود استفاده می کنند. با این حال ، آنها به زودی به محدودیت های آن پی می برند و می خواهند به یک سرویس ایمیل مناسب روی بیاورند. در این آموزش ، ما نشان دادیم که چگونه می توان از اشتراک JetPack به MailChimp ، Aweber یا هر ارائه دهنده خدمات ایمیل دیگر.

استفاده را متوقف کنید FeedBurner – انتقال به گزینه های FeedBurner – FeedBurner یک سرویس طولانی است که مدت زمان طولانی است. در این مقاله ، ما توضیح دادیم که چرا آن مرده است و چرا وقت آن است که به سراغ گزینه های بسیار بهتر FeedBurner برویم.

راهنمای گام به گام: نحوه شروع پادکست با وردپرس – آیا تا به حال می خواهید پادکست خود را شروع کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ ما یک راهنمای کامل گام به گام درباره نحوه شروع پادکست با وردپرس برای مبتدیان نوشتیم.

ژوئیه 2014

نحوه افزودن سبک های سفارشی به WordPress Visual Editor – در این مقاله ما به کاربران نشان دادیم که چگونه ویرایشگر بصری وردپرس را با اضافه کردن سبک های سفارشی خود گسترش می دهند.

چگونه می توان فرم تماس با ما را در وردپرس اضافه کرد – آیا تا به حال خواسته اید یک فرم تماس را برای نمایش در داخل پنجره بازشو در سایت وردپرس خود نمایش دهید؟ در این آموزش نحوه ایجاد یک پنجره فرم تماس با وردپرس را نشان دادیم.

7 بهترین افزونه پشتیبان گیری از وردپرس (موافقان و مخالفان) – پشتیبان گیری مهمترین دفاعی امنیتی برای امنیت هر سایت وردپرسی است. در این مقاله ، ما 7 مورد از بهترین افزونه های پشتیبان گیری از وردپرس را انتخاب کرده و هر یک را با هم مقایسه کردیم.

آگوست 2014 h4>

9 محبوب ترین افزونه رایگان پاسخگو وردپرس لغزنده – افزونه های کشویی رایگان زیادی وجود دارد که تصمیم گیری در مورد مبتدیان بسیار گیج کننده می شود. یکی بهترین است. ما 9 مورد از محبوب ترین افزونه های لغزنده وردپرس پاسخگو رایگان را در دسترس قرار دادیم.

40 ابزار مفید برای مدیریت و رشد وبلاگ وردپرس خود – هنگامی که وبلاگی را شروع کردید ، می خواهید بهترین ابزارها را برای رشد آن پیدا کنید. در این مقاله ، ما 40 ابزار مفید برای کمک به شما در مدیریت و رشد وبلاگ وردپرس خود نشان داده ایم.

نحوه برجسته کردن نظرات جدید برای بازگشت بازدیدکنندگان در وردپرس – وردپرس نظرات را به ترتیب زمانی لیست می کند که یافتن نظرات جدید را برای کاربران دشوار می کند. پیش از این در مورد چگونگی تنظیم مجدد نظرات به نمایش جدیدترین نظرات در بالا . در این مقاله ، ما نشان دادیم که چگونه نظرات جدید را برای بازگشت بازدیدکنندگان در وردپرس برجسته کنید.

سپتامبر 2014 h4>

نحوه رفع عدم ارسال ایمیل برای وردپرس – بسیاری از کاربران وردپرس وقتی قادر به دریافت فرم تماس یا ایمیل های اطلاع رسانی از سایت وردپرس خود نیستند با این مشکل روبرو می شوند. در این مقاله ما توضیح دادیم که چرا این اتفاق می افتد و نحوه رفع وردپرس برای عدم ارسال ایمیل.

نحوه تغییر اندازه و بزرگتر کردن تصاویر بدون از دست دادن کیفیت – وقتی تصاویر بزرگ را کوچک می کنید ، معمولاً افت کیفیت کم یا بسیار کم است. با این حال ، بزرگتر کردن اندازه تصویر باعث افت کیفیت بسیار محسوس می شود. در این آموزش ما به کاربران نشان دادیم که چگونه تصاویر را بدون از دست دادن کیفیت تغییر اندازه دهند و بزرگتر کنند.

اکتبر 2014

8 دلیل برای تبدیل وبلاگ WordPress.com به WordPress.org – بسیاری از وبلاگ نویسان خدمات وبلاگ نویسی رایگان مانند Blogger یا WordPress.com را شروع می کنند. اما با رشد وبلاگ هایشان ، آنها شروع به درک آنچه می توانند یا نمی توانند انجام دهند ، می کنند. این مقاله 8 دلیل برای تبدیل وبلاگ WordPress.com به WordPress.org ارائه می دهد.

23 ابزار برتر برای فریلنسرها ، طراحان و برنامه نویسان وردپرس – وردپرس یکی از مهارت های مورد جستجو در وب سایت های فریلنسینگ است. در این راهنما 23 بهترین ابزار را برای فریلنسرها ، طراحان و توسعه دهندگان وردپرس انتخاب کردیم تا کار خود را به طور موثر مدیریت کنند.

چگونه می توان یک لیست ایمیل در وردپرس ساخت – ایمیل مارکتینگ 101 – آیا تا به حال می خواستید ساخت لیست ایمیل خود را شروع کنید اما نمی دانید چگونه؟ به راهنمای گام به گام مبتدیان در مورد چگونگی ساخت یک لیست ایمیل در وردپرس بروید.

نوامبر 2014

نحوه افزودن آسان عنوان عناوین به تصاویر در وردپرس در این مقاله توضیح دادیم که ویژگی عنوان برای تصاویر چیست و تفاوت آن با عنوانی که هنگام بارگذاری تصاویر در وردپرس وارد می کنید متفاوت است. در آخر ، ما به کاربران نشان دادیم که چگونه ویژگی عنوان را در سایت وردپرس خود به تصاویر اضافه کنند.

نحوه رفع مشکل نوار مدیر موجود در وردپرس – گاهی اوقات نوار مدیر در وردپرس می تواند به طرز مرموزی از بین برود. در این مقاله توضیح دادیم که چرا این خطا رخ داده و چگونه می توانید به راحتی آن را برطرف کنید.

نحوه افزودن CAPTCHA در فرم ورود و ثبت نام در وردپرس – ثبت نام هرزنامه و اسکریپت های مخرب که سعی در ورود به سایت شما دارند می تواند مشکل بزرگی برای هر مدیر سایت وردپرس باشد. در این راهنما نحوه افزودن CAPTCHA در فرم ورود و ثبت نام وردپرس برای محافظت بهتر را نشان دادیم.

دسامبر 2014

نحوه انتقال نظرات بین پست های وردپرس – انتقال مطالب یک پست در وردپرس ساده تر است ، اما اگر می خواهید نظرات خود را نیز انتقال دهید ، چه می کنید؟ در این آموزش ، ما نشان دادیم که چگونه می توان به راحتی نظرات را بین پست های وردپرس جابجا کرد.

نحوه افزودن نمادهای تصویر با منوهای پیمایش در وردپرس – بسیاری از سایت های معروف از نمادها در منوهای ناوبری . در این آموزش ما نشان دادیم که چگونه می توان به راحتی آیکون های تصویر را با منوهای ناوبری در وردپرس اضافه کرد.

اینها بهترین آموزش های وردپرس WPBeginner در سال 2014 بوده است. امیدواریم مورد پسند شما واقع شود.

ما می خواهیم از شما بخاطر حمایت از ما در طول سال با ارائه بازخورد ، به اشتراک گذاری مقالات ، پیشنهاد موضوعات و غیره تشکر کنیم. ما واقعاً بسیار ممنون هستیم. امیدواریم که در سال 2015 بتوانیم آموزشهای مفیدتری اضافه کنیم.

لطفاً برای آموزشهای ویدئویی وردپرس در کانال YouTube ما مشترک شوید. . همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/best-of-best-wordpress-tutorials-of-2014-on-wpbeginner/.

دیدگاهتان را بنویسید