بهترین بهترین آموزش های وردپرس سال 2013 در WPBeginner

اما یک سال دیگر در آستانه پایان است. ما می خواهیم از شما عزیزان برای حمایت از WPBeginner برای بیش از 4 سال از عمر ما تشکر کنیم. همانطور که به سال 2013 نگاه می کنیم ، این تیم برای WPBeginner پر از موفقیت و شادی بود. با کمک شما ، ما یک مدرسه ساختیم ، راه اندازی شد نوار اجتماعی شناور ، OptinMonster ، و اخیراً WPBeginner را راه اندازی کرد واژه نامه .

در طول سال ، ما تعداد زیادی آموزش وردپرس نوشتیم. ما فکر کردیم که باید لیستی از لیست های مورد علاقه خود را تهیه کنیم. بیایید یک سال در مورد WPBeginner مرور کنیم.

ژانویه 2013

نحوه افزودن فایلهای صوتی MP3 در وردپرس – هنگامی که یک فایل صوتی MP3 را در وردپرس اضافه می کنید ، وردپرس آن را به پست های وبلاگ شما تعبیه نمی کند و در عوض پیوندی برای بارگیری فایل به پست اضافه می شود . در این مقاله ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید فایل های صوتی MP3 را در وردپرس اضافه کنید که در یک پخش کننده HTML5 قرار دارد.

نحوه ادغام و ویرایش انبوه دسته ها و برچسب ها در وردپرس – یک مشکل معمول که بعضی از کاربران وردپرس در برخی موارد با آن روبرو هستند ویرایش دسته ای دسته ها و برچسب ها است. این معمولاً هنگامی اتفاق می افتد که از آنها به درستی استفاده نکنید (به راهنمای ما مراجعه کنید دسته بندی ها در برابر برچسب ها ). در این مقاله ما نشان دادیم که چگونه دسته ها و برچسب ها را به صورت عمده در وردپرس ویرایش کنید و حتی آنها را ادغام کنید.

چرا وردپرس رایگان است؟ هزینه ها چقدر است؟ Catch چیست؟ – یکی از سوالات متداول در مورد وردپرس این است که چرا رایگان است> در این مقاله دقیقاً نحوه رایگان بودن وردپرس ، هزینه های ایجاد سایت وردپرس را توضیح دادیم و چه چیزی گیر می آورد

فوریه 2013

چرا نباید تاریخ را از پست های وبلاگ وردپرس خود حذف کنید – یک باور غلط در بین کاربران این است که اگر آنها تاریخ را از مقالات وردپرس خود حذف کنند ، موتورهای جستجو فکر می کنند که این تاریخ مربوط نیست به مقاله و همیشه تازه می ماند. ما اسطوره را برطرف کردیم و دقیقاً توضیح دادیم که چرا حذف تاریخ از پست های وبلاگ وردپرس ایده بدی است.

نحوه پیگیری پیوندها در وردپرس با استفاده از Google Analytics – Google Analytics دارای ویژگی های بسیار خوبی است که می تواند به شما در ساختن سایت ، برنامه ریزی استراتژی محتوای خود و کارهای دیگر کمک کند. در این مقاله ما به کاربران نشان دادیم که چگونه می توانند با استفاده از Google Analytics پیوندها را در وردپرس ردیابی کنند.

مارس 2013

WordPress.com و WordPress.org چگونه با هم ارتباط دارند؟ – گاهی اوقات کاربران WordPress (نرم افزار) را با WordPress.com ، سرویس میزبانی وبلاگ اشتباه می گیرند. در این مقاله رابطه بین WordPress.org و WordPress.com را توضیح دادیم.

نحوه ایجاد طبقه بندی های سفارشی در وردپرس – طبقه بندی های سفارشی راهی عالی برای مرتب سازی محتوای شما با انواع پست های سفارشی است. در این آموزش ما به کاربران نحوه ایجاد طبقه بندی های سفارشی در وردپرس و نحوه استفاده از آنها را نشان دادیم.

آوریل 2013

راهنمای مبتدیان برای مدیریت پایگاه داده وردپرس با phpMyAdmin – وردپرس در PHP نوشته شده است و از MySQL به عنوان سیستم مدیریت پایگاه داده خود استفاده می کند. برای استفاده از وردپرس نیازی به یادگیری هیچ یک از آنها نیستید اما درک اساسی از نحوه ذخیره داده ها توسط وردپرس می تواند به شما کمک کند تا به راحتی مشکلات را برطرف کنید. در این مقاله نشان دادیم که وردپرس چگونه داده ها را در پایگاه داده MySQL شما ذخیره می کند و چگونه می توانید با استفاده از phpMyAdmin پایگاه داده خود را مدیریت کنید.

نحوه افزودن زمینه های نمایه کاربر اضافی در ثبت نام وردپرس – فرم ثبت نام پیش فرض کاربر وردپرس بسیار اساسی است. با این حال ، اگر یک سایت عضویت یا یک وبلاگ چند نویسنده وردپرس را اجرا می کنید ، ممکن است بخواهید به کاربر توانایی ارائه اطلاعات اضافی در هنگام ثبت نام را بدهید. در این آموزش ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید قسمتهای نمایه کاربر اضافی را در ثبت نام وردپرس و پروفایل های کاربر اضافه کنید.

مه 2013

نحوه وارد کردن تصاویر خارجی در وردپرس – هنگام انتقال یک سایت وردپرس از یک مکان به مکان دیگر ، گاهی اوقات ممکن است واردات تصویر شما با مشکل روبرو شود. در این مقاله ما به کاربران نحوه جستجو و وارد کردن تصاویر خارجی در وردپرس را نشان دادیم. می توانید آنها را به سایت خود وارد کنید و از کتابخانه رسانه شما در دسترس خواهد بود.

نحوه نصب وردپرس بر روی ویندوز کامپیوتر خود با استفاده از WAMP – کارآمدترین روش برای یادگیری وردپرس نصب آن بر روی رایانه با ایجاد یک محیط سرور محلی است. ما این راهنمای گام به گام را برای نصب وردپرس بر روی کامپیوتر ویندوز با استفاده از WAMP نوشتیم.

چگونه برای سبک بندی طرح نظرات وردپرس خود – نظرات روح یک وبلاگ موفق خوب و یک انجمن آنلاین است. یک طراحی عالی برای بخش نظرات شما کاربران را به ارسال نظر ترغیب می کند. در این مقاله درباره چگونگی سبک بخشیدن به طرح نظرات وردپرس خود با استفاده از کلاس های پیش فرض css در وردپرس نوشتیم.

ژوئن 2013

بهترین تم های مجله وردپرس سال 2013 – وردپرس فقط توسط بلاگ ها استفاده نمی شود ، هزاران مجله ، پورتال و سایت های خبری نیز در وردپرس با موضوعاتی که مخصوص وب سایت های مجله طراحی شده اند ، در حال اجرا هستند. در این مقاله لیستی انتخاب شده از بهترین مضامین مجله وردپرس را گردآوری کرده ایم.

نحوه انتقال مناسب وردپرس به دامنه جدید بدون از دست دادن سئو سایت – هنگام انتقال سایت وردپرس خود به یک نام دامنه جدید ، وحشتناک ترین اتفاقی که می تواند بیفتد این است برای از دست دادن رتبه بندی سایت خود و همه بازدیدهای آن. در این مقاله درباره نحوه انتقال صحیح سایت وردپرس خود به دامنه جدید بدون از دست دادن سئو و بازدید از منابع دیگر نوشتیم.

نحوه افزودن پیوندهای وابسته در وردپرس با ThirstyAffiliates – بازاریابی شرکت های وابسته رو به رشد است ، به صاحبان وب سایت اجازه می دهد محصولات را در وب سایت خود تبلیغ کرده و کمیسیون کسب کنند. این جریان درآمد اضافی می تواند پایگاه پایداری را برای هر نشریه آنلاین فراهم کند. در این مقاله ما به کاربران خود نحوه افزودن و مدیریت پیوندهای وابسته در وردپرس را با وابستگان Thirsty .

ژوئیه 2013

نحوه افزودن نوار اشتراک اجتماعی شناور در وردپرس – ما در وب سایت خود یک نوار اجتماعی شناور داریم که هنگام پیمایش کاربر به پایین بالای قسمت پست شناور است. ما تصمیم گرفتیم آن را به عنوان یک پلاگین ، نوار اجتماعی شناور منتشر کنیم. در این مقاله ما به کاربران نشان دادیم که چگونه نوار اشتراک اجتماعی شناور را در وردپرس اضافه کنند.

ما ساختیم the School + WPBeginner Giveaway Winners – در چهارمین سالگرد تولد WPBeginner بزرگترین بخش تبلیغاتی وردپرس را اعلام کردیم ، همچنین برای ساخت یک مدرسه جمع آوری کمک مالی انجام دادیم و موفق . در این مقاله ما برندگان اهدا و تجربه جمع آوری کمک مالی را اعلام کردیم.

راهنمای مبتدیان: نحوه بازیابی وردپرس از نسخه پشتیبان تهیه – ما به کاربران خود توصیه می کنیم که به طور منظم از سایت های وردپرسی خود پشتیبان تهیه کنند. قبلاً به شما نشان دادیم که چگونه ایجاد پشتیبان با BackupBuddy ، BackWPup و پشتیبان گیری دستی . در این مقاله ما به کاربران نحوه بازیابی وردپرس از نسخه پشتیبان را نشان دادیم.

آگوست 2013

5 بهترین مرتبط افزونه های ارسال برای وردپرس – نمایش پست های مرتبط با مقالات شما یک روش عالی برای افزایش بازدید از صفحه است. شما می توانید پست های مرتبط در وردپرس بدون پلاگین . با این حال ، برای کاربران مبتدی ما لیستی از 5 افزونه ارسال مرتبط برای وردپرس را جمع آوری کردیم.

نحوه رفع لینکهای شکسته در وردپرس با Broken Link Checker – اگر مدتهاست که سایتی را اداره می کنید ، احتمال اینکه پیوندهایی در وب سایت خود داشته باشید بسیار خوب است. که دیگر کار نمی کنند پیوندهای خراب باعث ایجاد تجربه کاربری بدی می شوند و تعداد زیادی پیوند خراب نیز می تواند بر عملکرد سایت شما در موتورهای جستجو تأثیر بگذارد. در این مقاله ما به شما نحوه حل لینکهای خراب در وردپرس با Broken Link Checker را به شما نشان دادیم.

نحوه افزودن یا حذف قابلیت ها به نقش های کاربر در وردپرس – وردپرس با یک سیستم مدیریت کاربر قدرتمند ارائه می شود که بر اساس نقش ها و قابلیت ها است. مدیریت نقش ها راحت تر است ، می توانید به سادگی به نمایه کاربر بروید و به آنها یک نقش اختصاص دهید. هر نقش با قابلیت های خاص خود همراه است. در این مقاله ما به کاربران نشان دادیم که چگونه می توانند برای ایجاد یک سیستم مدیریت کاربر سفارشی برای خود ، توانایی های خود را در نقش های WordPress اضافه یا حذف کنند.

سپتامبر 2013

نحوه ساختن خود لیست ایمیل در WordPress با OptinMonster – WPBeginner با همکاری Thomas Griffin Media OptinMonster را منتشر کرد. این بهترین افزونه تولید سرب وردپرس است که دارای گزینه های زیبایی برای افزایش اشتراک لیست ایمیل شماست. در این مقاله ما نحوه ساخت لیست ایمیل خود را در WordPress با OptinMonster نشان دادیم.

چگونه به کاربران اجازه می دهیم پست ها را به سایت وردپرس شما ارسال کنند – بسیاری از خوانندگان ما در مورد چگونگی اجازه دادن به کاربران برای ارسال پست به سایت های وردپرسی خود بدون از دست دادن سرمقاله و اداری از ما س askedال کردند. کنترل سایت آنها. در این مقاله ما به شما نشان دادیم که چگونه به کاربران اجازه دهید پست های خود را به سایت وردپرس شما ارسال کنند.

اکتبر 2013

چگونه ما مشترکین ایمیل خود را با OptinMonster 600٪ افزایش دادیم – ما از OptinMonster به عنوان افزونه تولید سرب در سایت های خود استفاده می کنیم. این مطالعه موردی است که چگونه مشترکین ایمیل خود را با OptinMonster 600٪ افزایش دادیم.

چگونه برای ایجاد ویجت سفارشی وردپرس – ابزارک ها ساده ترین راه برای افزودن توابع و ویژگی های سفارشی به ستون های فرعی سایت وردپرس یا مناطق آماده ویجت هستند. در این مقاله ما به کاربران نشان دادیم که چگونه یک ابزارک وردپرس سفارشی از ابتدا ایجاد کنند.

چگونه برای غیرفعال کردن به روزرسانی های خودکار در وردپرس – از 3.7 ، وردپرس دارای این قابلیت است که خود را به صورت خودکار به نسخه کمتری به روز کند. این مسئله باعث نگرانی بسیاری از کاربرانی شده است که ترجیح می دهند سایت های خود را به صورت دستی به روز کنند. در این مقاله ما نحوه غیرفعال کردن به روزرسانی خودکار در وردپرس را نشان دادیم.

نوامبر 2013

بهترین اسلایدر وردپرس کدام است؟ عملکرد + کیفیت مقایسه شده – پلاگین های کشویی وردپرس زیادی وجود دارد. برای کاربران جدید این فراوانی انتخاب می تواند گیج کننده باشد. در این مقاله ما محبوب ترین پلاگین های کشویی وردپرس را از نظر کیفیت ، ویژگی ها ، کاربرپسندی مقایسه کردیم تا بفهمیم بهترین پلاگین کشویی وردپرس کدام است.

چرا باید بلافاصله ساخت لیست ایمیل خود را شروع کنید – بسیاری از افرادی که از یک وب سایت بازدید می کنند هرگز به آن مراجعه نمی کنند ، وب سایت های زیادی وجود دارد و سخت است که کاربران دوباره به آنها برگردند به وب سایت شما ما دریافتیم که ایجاد یک لیست ایمیل بهترین راه برای جلب توجه کاربران است. در این مقاله توضیح دادیم که چرا باید بلافاصله ساخت لیست ایمیل خود را شروع کنید.

دسامبر 2013

اعلام WPBgb واژه نامه – واژه نامه اصطلاحات وردپرس ما واژه نامه WPBeginner را راه اندازی کردیم که اصطلاحات معمول وردپرس را ذکر می کند و آنها را برای مبتدیان توضیح می دهد. مبتدیان اغلب از ما می خواستند که اصطلاحات رایجی را که برای ما واضح بود اما برای افرادی که قبلاً هرگز از وردپرس استفاده نکرده بودند ، توضیح دهیم. این واژه نامه سعی می کند به آن کاربران کمک کند.

نحوه لغو تغییرات در وردپرس با Post Revitions – نحوه استفاده از ویرایشهای پست در وردپرس برای لغو تغییرات و بازگشت به نسخه قبلی پست ها و صفحات وردپرس خود.

نحوه رفع مشکل بارگذاری تصویر در وردپرس – بسیاری از مبتدیان با این مشکل مجوز پرونده روبرو هستند که از آپلود تصاویر خود در وردپرس جلوگیری می کند. این مقاله نحوه رفع آن را نشان می دهد.

این بهترین آموزش های وردپرس WPBeginner در سال 2013 بود. امیدواریم که مورد پسند شما واقع شده باشد. ما می خواهیم از شما بخاطر حمایت از ما با به اشتراک گذاشتن مقالات ، بازخورد و پیشنهاد موضوعات جدید تشکر کنیم. ما بدون حمایت جامعه خود در اینجا نخواهیم بود ، بنابراین واقعاً متشکرم. امیدواریم که در سال 2014 بتوانیم آموزشهای مفیدتری اضافه کنیم.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/best-of-best-wordpress-tutorials-of-2013-on-wpbeginner/.

دیدگاهتان را بنویسید