بهترین بهترین آموزش های وردپرس سال 2012 در WPBeginner

اول از همه ، ما می خواهیم سال نو را برای شما بچه ها آرزو کنیم. همانطور که به سال 2012 نگاه می کنیم ، برای تیم WPBeginner پر از موفقیت و شادی بود. همچنین به طور کلی سال خوبی برای جامعه وردپرس بود. در طول سال ، ما چندین آموزش نوشتیم ، بنابراین فکر کردیم که باید لیستی از موارد مورد علاقه خود را تهیه کنیم. بیایید یک سال در مورد WPBeginner مرور کنیم.

ژانویه 2012

نحوه تقسیم پست های وردپرس به چندین صفحه – هنگام نوشتن پست های طولانی ، چند گزینه پیش رو دارید. می توانید آن را خیلی طولانی بگذارید و به کاربر وادار کنید که همه آن را در یک صفحه بخواند. می توانید موضوع را به یک سری پست تقسیم کنید. یا حتی می توانید پست ها را به چندین صفحه تقسیم کنید. آموزش بالا نحوه انجام آن را به شما نشان می دهد.

نحوه افزایش بازدید از صفحه و کاهش نرخ گزاف گویی – هنگام شروع کار ، اکثر وبلاگ نویسان معتقدند که جذب افراد به وبلاگ شما کار سختی است. در حالی که قسمت اصلی این است که کاربران در سایت شما بمانند. اکثر کاربران بدون اینکه به صفحه دوم بروند به سایت شما می آیند و در نهایت خارج می شوند. وقتی کاربری حتی بدون رفتن به صفحه دوم آنجا را ترک می کند ، نرخ پرش شما را افزایش می دهد. همچنین بازدید از صفحه شما را در هر بازدید کاهش می دهد. در یک تصویر بزرگتر ، درآمد تبلیغات شما کاهش می یابد. این مقاله به شما کمک می کند هم بازدید صفحه و هم نرخ گزاف گویی خود را بهبود ببخشید.

فوریه 2012

نحوه ایجاد فرم کمک مالی برای سازمان های غیرانتفاعی با استفاده از وردپرس – آموزش دنبال کردن آسان که به شما نشان می دهد چگونه می توانید با کمک چندین مبلغ کمک مالی (یک بار و تکراری) فرم کمک مالی را برای سازمان های غیر انتفاعی ایجاد کنید. ).

نحوه ایجاد گالری آلبوم عکس در وردپرس بدون پلاگین – آموزش سطح متوسط ​​که به شما نحوه ایجاد گالری ها و سازماندهی آنها توسط آلبوم ها در وردپرس را نشان می دهد.

نحوه جلوگیری از غلبه محتوای Youtube بر روی محتوای شما – آیا تا به حال به سایتی رفته اید که متوجه شوید عناصر رسانه ای مانند فیلم های یوتیوب بر سایر مطالب غلبه دارند؟ اگر منوهای کشویی ، نوارهای شناور ، پنجره بازشوی سبد و غیره داشته باشید این اتفاق می افتد. این آموزش به شما نشان می دهد چگونه می توانید از بروز این مسئله در سایت خود جلوگیری کنید.

مارس 2012

نحوه مرتب سازی پست ها بر اساس تاریخ انقضا ارسال در وردپرس – یک آموزش ساده که به شما نحوه مرتب سازی پست ها بر اساس تاریخ انقضا را نشان می دهد.

15 س Mostال متداول از مبتدیان وردپرس – فکر نکنید که این مورد نیاز به توضیح دارد :)

آوریل 2012

نحوه رفع خطا در ایجاد مشکل اتصال به پایگاه داده در وردپرس – رفع اشکال های احتمالی یکی از محبوب ترین خطاهای وردپرس.

چگونه گردش کار خود را در وردپرس بهبود دهیم – پلاگین Edit Flow برای وردپرس یکی از بهترین راه ها برای داشتن یک جریان کار ویراستاری خوب است.

چه مواردی ، چرا ، و نحوه استفاده از Pingbacks و Trackbacks – توضیح کاملی درباره Pingbacks و Trackbacks. همچنین به شما نشان می دهد که چگونه آنها را در پست های جدید و موجود غیرفعال کنید.

مه 2012

چرا افزونه های وردپرس نباید گزینه های جستجوگرها را داشته باشند – بیشتر تم های وردپرس این ویژگی را فقط به عنوان یک طرح بازاریابی اضافه می کنند. در واقع در دراز مدت به کاربران و جامعه آنها آسیب می رساند زیرا شما را به سیستم عامل آنها محدود می کند. اگر هرگز موضوع خود را تغییر دهید ، کار چندان سختی نیست. ما امیدواریم که در سال 2013 ، شرکت های بیشتری WooThemes را دنبال کنند و شروع به تغییر مدل مورد نظر ما در این پست کنند.

راهنمای مبتدیان برای جلوگیری از خراش مطالب وبلاگ در وردپرس – هرگز نمی توانید کسی را به طور کامل از سرقت مطالب خود منصرف کنید. با این حال ، در اینجا چند نکته مفید آورده شده است که به شما کمک می کند از بسیاری از محتوای خراش دهنده جلوگیری کنید.

نحوه افزودن کلاس ارسال فرد یا زوج در مضامین وردپرس – قطعه ساده و در عین حال مفید برای طراحان تم.

ژوئن 2012

6 دلیل چرا Swiveched Away from Livefyre – این یکی از سوالات پرسیده شده توسط کاربران ما هنگام تعویض بود. این بحث های زیادی را به وجود آورده است. ما دوست داریم نظرات شما را در این مورد بشنویم.

چگونه می توان از تأیید اعتبار Google در وردپرس استفاده کرد – آیا می خواهید میزان موتور جستجو خود را افزایش دهید؟ نویسندگی را به سایت خود اضافه کنید.

جولای 2012

چگونه می توان از WordPress خود محافظت کرد WP-Admin Directory – این یک نکته امنیتی بسیار مفید است که بیشتر سایت های معروف از آن استفاده می کنند.

How برای تنظیم حداقل طول نظر در وردپرس – این مانع از نظرات ناخواسته یک کلمه ای می شود.

نحوه تقویت ایمیل ثبت نام در خبرنامه در وردپرس – ما از این افزونه برای افزودن جعبه انتخاب کوچک در نظرات خود استفاده می کنیم. این تعداد قابل توجهی از کاربران را اضافه نمی کند ، اما این فقط یک روش دیگر برای ایجاد تدریجی لیست ایمیل شما است.

نحوه نصب و راه اندازی وردپرس CDN با استفاده از MaxCDN – CDN سرعت سایت شما را بهبود می بخشد. برای دیدن چگونگی سرعت بخشیدن به سایت خود به این مقاله مراجعه کنید.

آگوست 2012

نحوه جابجایی بین کاربران در وردپرس – افزونه عالی در هنگام توسعه وب سایت ها. به شما کمک می کند تا نقشهای مختلف کاربر و سطح مجوز را آزمایش کنید.

5 دلایل استفاده از Sucuri – برای بهبود امنیت وردپرس ، تصمیم گرفتیم از Sucuri . آنها در صنعت بهترین هستند.

دسته بندی ها در برابر برچسب ها – بهترین روشهای جستجوگرها – یک راهنمای جامع که به شما کمک می کند هم دسته ها و هم برچسب ها را بهتر درک کنید. ببینید کدام یک برای سئو بهتر است.

نحوه اجازه مشاهده پیش نمایش های پست های منتشر نشده – معمولاً فقط کاربرانی که دسترسی دارند می توانند پست های منتشر نشده شما را مشاهده کنند. اگر در حال بررسی نقدی برای یک حامی مالی هستید ، چه می کنید؟ شما می توانید محتوای منتشر نشده خود را بدون ایجاد حساب کاربری برای آنها با استفاده از این افزونه به آنها نشان دهید.

سپتامبر 2012

نحوه اصلاح صفحه سفید مرگ در وردپرس – یک خطای کاملاً رایج در وردپرس. در اینجا چند راه حل ممکن وجود دارد.

چند افزونه را باید در وردپرس نصب کنید؟ – پستی که به یکی از س mostالات پرسیده شده پاسخ می دهد. چند افزونه می توانم نصب کنم؟ آیا مقدار افزونه وب سایت من را کند می کند.

نحوه افزودن Twitter کارت ها در وردپرس – توییتر اخیراً کارت های توییتر را معرفی می کند که رسانه های غنی را در زیر هر توییت اضافه می کند. درباره کارتهای توییتر بیشتر بیاموزید و از این مزیت در سایت وردپرس خود استفاده کنید.

نحوه جذب و مدیریت بلاگ نویسان مهمان در وردپرس – در اینجا نحوه مدیریت بلاگ نویسان مهمان در وردپرس وجود دارد.

نحوه ایجاد نوار پاورقی شناور مهم در وردپرس – نحوه اضافه کردن نوار پاورقی شناور در سایت وردپرس خود مانند نوار موجود در این سایت.

نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیل روزانه و هفتگی در وردپرس – کاربران ما اغلب از ما می پرسند که چگونه مانند ما خبرنامه های روزانه و هفتگی تهیه کنیم. این مقاله نحوه انجام آن را به شما نشان می دهد.

اکتبر 2012

چارچوب قالب WordPress چیست؟ – یک آموزش آسان برای درک که چارچوب قالب وردپرس را توضیح می دهد. مزایا و معایب استفاده از چارچوب قالب وردپرس و موارد دیگر چیست.

وقتی قفل شدید چه کاری باید انجام دهید از مدیر وردپرس شما – اگر از مدیر وردپرس خود قفل نشده باشید ، این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

چگونه توصیفات Tooltip را در وردپرس اضافه کنید – روشی شیک برای افزودن توصیفات در سایت خود.

WordPress Body Class 101 – این مقاله ای است که باید برای طراحان جدید مشاهده شود. کلاس بدن ابزاری قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند سایت خود را بدون استفاده از PHP پیچیده بسیار شخصی سازی کنید.

نوامبر 2012

نحوه پیدا کردن Backdoor در وردپرس و رفع آن – اگر سایت وردپرسی شما هک شده است ، مطمئن شوید که آن را برای درب پشتی اسکن کرده اید. در غیر این صورت دوباره هک خواهید شد.

چگونه برچسب گذاری خودکار پست های خود را انجام دهیم – برچسب گذاری پست ها ممکن است مدتی طول بکشد. این افزونه به شما امکان می دهد پست های خود را به طور خودکار برچسب گذاری کرده و در وقت صرفه جویی کنید.

دسامبر 2012

نحوه اعتباربخشی چندین نویسنده (نویسندگان مشترک) در وردپرس – این افزونه به شما کمک می کند تا به درستی از هر نویسنده اعتبار بگیرید.

چگونه می توان به صورت کارآمد مجموعه پست ها را در وردپرس مدیریت کرد – سری پست ها راهی عالی برای جذب کاربران هستند. این مقاله نحوه مدیریت صحیح آنها را به شما نشان می دهد.

این بهترین آموزش های وردپرس WPBeginner در سال 2012 بود. امیدواریم مورد پسند شما واقع شود. ما می خواهیم از شما بخاطر حمایت از ما با به اشتراک گذاشتن مقالات ، بازخورد و پیشنهاد موضوعات جدید تشکر کنیم. ما بدون جامعه خود نمی توانیم کاری انجام دهیم. امیدواریم که بتوانیم در سال 2013 آموزشهای مفیدتری اضافه کنیم.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/best-of-best-wordpress-tutorials-of-2012-on-wpbeginner/.

دیدگاهتان را بنویسید