بهترین افزونه گالری وردپرس کدام یک است؟ (عملکرد مقایسه شده)

آیا به دنبال بهترین افزونه گالری وردپرس برای وب سایت خود هستید؟

تعداد زیادی پلاگین گالری عکس وردپرس در دسترس است ، اما مشکل این است که اکثر آنها وب سایت شما را کند می کنند یا استفاده از آنها بسیار دشوار است.

برای کمک به شما در انتخاب راه حل مناسب ، ما یک مقایسه دقیق از عملکرد ، ویژگی ها و کیفیت بهترین پلاگین های گالری عکس وردپرس ایجاد کرده ایم.

هدف ما کمک به شما در یافتن پلاگین گالری عکس و وردپرس است که سریع ، آسان برای استفاده و تمام ویژگی های مورد نیاز شما باشد.

Best WordPress Gallery Plugins

معیارهای ما برای بهترین افزونه گالری وردپرس h4>

به نظر ما ، یک افزونه گالری وردپرس عالی باید سریع ، با کاربرد آسان و دارای تمام ویژگی های لازم برای ایجاد گالری های زیبا (مانند جعبه سبک ، ناوبری تصویر ، آلبوم ها ، صفحه بندی و غیره) باشد.

افزونه گالری باید یک تجربه کاربری عالی ارائه دهد و همچنین به بهبود SEO تصویر شما کمک کند.

4 بهترین افزونه گالری وردپرس

ما چهار محبوب ترین افزونه گالری عکس وردپرس را در بازار انتخاب کرده ایم.

در مقایسه ، سرعت ، ویژگی ها ، سهولت استفاده و قابلیت اطمینان این پلاگین ها را بررسی خواهیم کرد:

بیایید با مقایسه خود شروع کنیم.

سرعت h4>

سرعت هنگام انتخاب یک افزونه گالری عکس وردپرس بسیار مهم است. این نه تنها بر SEO WordPress شما تأثیر می گذارد ، بلکه همچنین بر تجربه کاربر در سایت شما تأثیر می گذارد.

اگر از یک افزونه گالری برای نمونه کارها یا سایت عکاسی استفاده می کنید ، به راحتی نمی توانید سرعت خود را مصالحه کنید.

بدون تغییر تنظیمات پیش فرض ، با استفاده از تصاویر یکسان ، تست سرعت را انجام دادیم. در زیر نتایج ما آمده است:

همانطور که در نتایج فوق مشاهده می کنید ، گالری Envira به عنوان سریعترین بارگذاری پلاگین گالری تصاویر وردپرس ظاهر شد. مدولا با اختلاف چند میلی ثانیه ای و با اندازه صفحه کمتر ، در مکان دوم قرار گرفت.

دلیل سرعت بالای گالری Envira و Modula این است که هم کدگذاری خوبی دارند و هم سرعت بالایی دارند. اگر عملکرد و سرعت مهمترین نگرانی شماست (که Modula و Envira Gallery هر دو گزینه بسیار خوبی هستند.

برنده: این بین گالری Envira و Modula مساوی است

سهولت استفاده h4>

ایجاد گالری تصاویر به سادگی بارگذاری یک تصویر واحد در پست های شما نیست. شما باید طرح بندی ها را انتخاب کنید ، ستون ها را انتخاب کنید ، اندازه تصویر کوچک را اضافه کنید ، انیمیشن های جعبه سبک و غیره را انتخاب کنید

اکثر مبتدیان این روند را بسیار طاقت فرسا می دانند. هدف در اینجا یافتن یک افزونه گالری عکس وردپرس است که همزمان هم قدرتمند باشد و هم مبتدی.

گالری Envira

گالری Envira از استانداردهای کدگذاری وردپرس و بهترین روشها پیروی و پیروی می کند. این یک رابط کاربر است که به طور یکپارچه با منطقه مدیر وردپرس شما ترکیب می شود.

ایجاد یک گالری جدید کاملاً ساده و دوستانه برای مبتدیان است.

Envira Gallery user interface

گالری Envira همچنین دارای یک بلوک گوتنبرگ به شما امکان می دهد گالری عکس ها را به راحتی در هر پست و صفحه وردپرس اضافه کنید. همچنین می توانید تنظیمات گالری را از صفحه ویرایش پست تغییر دهید.

Gutenberg block for Envira Gallery

کاربران ویرایشگر کلاسیک می توانند از کد کوتاه یا دکمه بالای ویرایشگر پست برای اضافه کردن سریع هر گالری یا آلبوم در پست / صفحه شما استفاده کنند.

جدا از آن ، گالری Envira همچنین برچسب الگو را به شما نشان می دهد که می توانید از آن در قالب های وردپرس خود استفاده کنید. این به ویژه اگر در حال ساخت سایتی برای مشتری هستید و می خواهید گالری ها را مستقیماً در موضوع قرار دهید ، بسیار مفید است.

ماژول h4>

گالری Modula از روشی مشابه برای ایجاد گالری عکس های جدید استفاده می کند. برای ایجاد یک گالری عکس می توانید به سادگی پرونده های خود را بارگذاری کرده یا از کتابخانه رسانه انتخاب کنید.

Modula Gallery user interface

در زیر تصاویر ، تمام تنظیمات گالری را که در برگه ها سازمان یافته اند ، خواهید یافت. از اینجا می توانید سبک گالری ، طرح زمینه ، جعبه سبک و سایر تنظیمات را تغییر دهید.

برای درج گالری در پست ها و صفحات وردپرس ، باید کد کوتاه گالری را کپی کرده و با استفاده از بلوک Shortcode در ویرایشگر گوتنبرگ آن را وارد کنید.

در حال حاضر هیچ ابزارک نوار کناری یا بلوک Gutenberg وجود ندارد تا کاربران بتوانند درج گالری ها را آسان کنند.

FooGallery

FooGallery رویکرد مشابه گالری Envira و Modula را دنبال می کند. آنها از رابط کاربری ساده ای استفاده می کنند که ظاهری شبیه WordPress دارد.

FooGallery user interface

پس از بارگذاری عکس های خود ، می توانید تنظیمات گالری را با جزئیات عالی در زیر تصاویر تنظیم کنید.

FooGallery همچنین درج گالری عکس را آسان می کند. برای نمایش گالری های عکس خود در هر نقطه از وردپرس می توانید از ابزارک داخلی Gutenberg ، کد کوتاه یا نوار کناری استفاده کنید. همچنین یک دکمه در بالای ویرایشگر Classic برای انتخاب و درج گالری ها اضافه می کند.

برخلاف گالری Envira ، FooGallery برچسب الگو را برای درج گالری های شما در پرونده های قالب یا الگوها نشان نمی دهد.

گالری NextGEN

NextGEN با سه رقیب دیگر ما کمی متفاوت است. این رابط کاربری ، جداول پایگاه داده و پوشه های جداگانه خود را برای ذخیره تصاویر شما به ارمغان می آورد. به همین دلیل رابط کاربری NextGEN در وردپرس کمی پیچیده به نظر می رسد.

NextGen UI

این یک جادوگر گالری ارائه می دهد که می تواند برای مبتدیان مفید باشد. با این وجود ، مدتی طول می کشد تا کاربران نحوه آپلود تصاویر و ایجاد یک گالری را درک کنند. همچنین ممکن است افزودن گالری به پست / صفحه خود کمی دشوار باشد.

NextGen یک بلوک گوتنبرگ اضافه می کند که به شما امکان می دهد از صفحه ویرایش پست گالری ایجاد و اضافه کنید. برای کاربران ویرایشگر کلاسیک ، یک دکمه به ویرایشگر پست اضافه می کند.

برنده: برنده مشخص نیست. Envira ، Modula و Foo Gallery همه با استفاده از رابط کاربری آسان ارائه می شوند.

ویژگی ها h4>

برای ایجاد یک گالری عکس زیبا ، شما به قابلیت هایی مانند جعبه سبک ، حالت تمام صفحه ، آلبوم ها ، صفحه بندی ، ناوبری ، نمایش اسلاید ، محافظت از رمز عبور ، فراداده EXIF ​​، به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی و موارد دیگر نیاز دارید.

با این وجود مهم است که به یاد داشته باشید که بسیاری از ویژگی ها می توانند سرعت سایت شما را کاهش دهند ، بنابراین بیایید نگاهی به نحوه کنترل مدعیان ما از تعادل در ویژگی ها و عملکرد بیندازیم.

گالری Envira

گالری Envira با رویکرد اول تلفن همراه ساخته شده است. این بدان معنی است که کاملاً خارج از جعبه پاسخگو است.

این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی اندازه تصاویر کوچک ، انیمیشن ها ، طرح های گالری را انتخاب کنید ، برچسب های متای تصاویر خود را از طریق رابط کاربری واحد اضافه کنید.

به غیر از ویژگی های داخلی ، ویژگی های زیادی وجود دارد که می توانید با نصب افزونه هایی مانند: الگوهای گالری ، اشتراک اجتماعی ، فیلم ها ، محافظت از رمز عبور ، محافظت از تصویر ، آلبوم ها ، نمایش اسلاید ، Pinterest ، تصحیح تصویر ، WooCommerce اضافه کنید. پشتیبانی و موارد دیگر.

Envira Gallery features

ماژول h4>

ماژول جدیدترین پلاگین در لیست ما است ، بنابراین ویژگی های پیشرفته ای ندارند. با این وجود این افزونه تمام ویژگی های اساسی مورد نظر شما از یک افزونه گالری وردپرس مانند پنجره سبد کوچک ، اشتراک اجتماعی ، سبک های سفارشی ، طرح بندی شبکه و موارد دیگر را پوشش می دهد.

با یک ویژگی شبکه سفارشی همراه است که به شما امکان می دهد از کشیدن و رها کردن ساده برای ایجاد شبکه سفارشی خود برای گالری ها استفاده کنید.

همچنین دارای یک افزونه ویدیویی برای ایجاد گالری های ویدیویی است. با این حال ، Modula فاقد ویژگی های دیگری مانند آلبوم ، علامت گذاری علامت ، تصحیح و الگوهای گالری است.

Modula features

FooGallery

FooGallery با بسیاری از ویژگی های قدرتمند ارائه می شود ، اما خارج از جعبه پاسخگو نیست. برای افزودن گالری عکس پاسخگو می توانید الگوی پاسخگو را انتخاب کنید.

ویژگی دیگری که از دست دادیم ، سبد است. برای افزودن قابلیت lightbox می توانید افزونه رایگان Foobox را نصب کنید ، اما احساس کردیم که باید با افزونه core gallery بسته بندی شده باشد.

FooGallery همچنین با پسوندهایی همراه است که می توانید با نصب آنها ویژگی های بیشتری مانند مارک تجاری سفارشی ، جلوه مکعب ، جعبه سبک و موارد دیگر را اضافه کنید.

FooGallery features

گالری NextGEN

گالری NextGEN از بین چهار پلاگین قدیمی ترین است و دارای لیست گسترده ای از ویژگی ها است.

بسیاری از ویژگی های موجود در Envira و Foo به صورت addon در جعبه گالری NextGEN در دسترس نیست. همچنین افزودنیهای برتر با ویژگیهای بیشتری وجود دارد که می توانید نصب کنید.

بیشتر ویژگیهای NextGen به سطح آشنایی خاصی با افزونه نیاز دارند. برای کشف مسائل ، خواندن اسناد و مدارک و ارسال س questionsال در انجمن های پشتیبانی ، کاربران به مدتی زمان نیاز دارند.

برنده: گالری Envira با لیست گسترده ای از ویژگی های خود که تمام اصول اولیه + ویژگی های پیشرفته برای عکاسان ، وب سایت های تجارت الکترونیکی و اوراق بهادار را پوشش می دهد ، برنده برجسته است. NextGEN با مجموعه ای مطابق با ویژگی ها ، دومین مرحله نزدیک است.

سازگاری h4>

وردپرس این امکان را برای شما فراهم می کند که سایت خود را از یک میزبان وب به میزبان دیگر و حتی به رقبای مختلف .

ما باید ببینیم که آیا می توانید به راحتی از داده های گالری عکس خود وارد شوید / صادر کنید و از آنها پشتیبان تهیه کنید.

گالری Envira

Envira تمام گالری های عکس شما را به عنوان انواع پست سفارشی در پایگاه داده وردپرس ذخیره می کند. این پرونده های رسانه ای شما را با استفاده از مکان رسانه پیش فرض وردپرس ذخیره می کند. این به این معنی است که اگر از سایت وردپرس خود پشتیبان تهیه کنید ، سپس از کلیه اطلاعات Envira Gallery پشتیبان تهیه خواهید کرد.

Envira همچنین به شما امکان می دهد گالری های شخصی خود را وارد یا صادر کنید. این بدان معنی است که می توانید یک گالری را از یک سایت وردپرس به سایت دیگر منتقل کنید.

Import / Export photo galleries using Envira Gallery

هنگامی که سایت وردپرس خود را منتقل می کنید ، Envira به طور خودکار آن را شناسایی می کند و گزینه ای برای رفع انتقال را به شما نشان می دهد. همه این ویژگی ها Envira Gallery را به قابل اعتمادترین افزونه گالری عکس برای وردپرس تبدیل کرده است.

ماژول h4>

ماژول همچنین از یک نوع محتوای وردپرس سفارشی برای ذخیره گالری عکس های شما استفاده می کند. این بدان معناست که شما می توانید گالری عکس های خود را با پشتیبان گیری از وردپرس خود ذخیره کرده و هنگام بازگرداندن بازیابی سایت وردپرس از تهیه نسخه پشتیبان .

ماژول به شما اجازه نمی دهد گالری های جداگانه را وارد یا صادر کنید.

FooGallery

مشابه Envira ، FooGallery همچنین گالری های شما را به عنوان انواع پست سفارشی در پایگاه داده وردپرس ذخیره می کند. اگر از سایت وردپرس خود پشتیبان تهیه کنید ، پس از آن یک نسخه پشتیبان از اطلاعات FooGallery نیز خواهید داشت.

با این حال ، اگر فقط می خواهید گالری های جداگانه را صادر کنید ، پس گزینه دیگری برای آن وجود ندارد زیرا این افزونه با ویژگی واردات / صادرات همراه نیست.

گالری NextGEN

گالری NextGEN دارای ویژگی واردات / صادرات نیست. از آنجا که داده های شما را در جداول پایگاه داده جداگانه ذخیره می کند ، به این معنی است که شما باید پلاگین پشتیبان وردپرس خود را برای درج جدول های مختلف پیکربندی کنید.

NextGEN همچنین تصاویر شما را در یک پوشه جداگانه ذخیره می کند. اگر می خواهید برای آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید ، باید پوشه را جداگانه در رایانه خود بارگیری کنید.

هم Envira و هم FooGallery به واردکنندگان NextGen پیشنهاد می دهند تا کاربران بتوانند به راحتی از سیستم عامل خود استفاده کنند.

برنده: گالری Enivra جامع ترین ابزار را برای واردات / صادرات گالری های عکس خود ارائه می دهد.

قیمت گذاری h4>

هر چهار افزونه دارای یک نسخه گالری رایگان وردپرس است که در فهرست افزونه های وردپرس موجود است. هر چهار نفر آنها دارای به روزرسانی های پرداخت شده با ویژگی های بیشتر هستند. قیمت پلاگین گالری عکس شما به این بستگی دارد که می خواهید برای هر یک از این افزونه ها از کدام طرح استفاده کنید. شما می توانید پس از استفاده از نسخه های رایگان ، برنامه ای را براساس ویژگی های مورد نیاز خود انتخاب کنید.

برنده: هیچ برنده مشخصی در اینجا وجود ندارد – قیمت محصولات براساس ویژگی هایی که شما نیاز دارید و برنامه ای که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود.

نتیجه گیری h4>

اگر به دنبال یک راه حل ساده و سریع هستید ، گالری Envira و Modula Gallery هر دو گزینه بسیار خوبی برای یک افزونه گالری وردپرس هستند.

اگر به ویژگیهای پیشرفته نیاز دارید و منحنی یادگیری ندارید ، گالری NextGen بهترین گزینه شما است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین افزونه گالری وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب کنید. همچنین ممکن است بخواهید انتخاب متخصص باید برای همه وب سایت ها افزونه های وردپرس داشته باشد .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید. برای آموزش های ویدئویی وردپرس و در فیس بوک به ما بپیوندید .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/which-is-the-best-wordpress-photo-gallery-plugin-performance-quality-compared/.

دیدگاهتان را بنویسید