بهترین افزونه تقویم وردپرس کدام است؟

آیا به دنبال بهترین افزونه تقویم وردپرس برای سایت خود هستید؟ افزونه های تقویم وردپرس دارای ویژگی های مختلف و متنوعی هستند. برخی از آنها برای مدیریت ساده رویدادها ساخته شده اند و برخی دیگر از ویژگی های رزرو ، تهیه بلیط و برنامه ریزی پیچیده تر هستند. در این مقاله ، بهترین افزونه های تقویم وردپرس را برای سایت شما انتخاب کرده ایم.

Best WordPress calendar plugins

چگونه افزونه تقویم را برای وردپرس انتخاب کنیم؟ h4>

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، انواع مختلفی از افزونه های تقویم وردپرس وجود دارد که پاسخگوی نیازهای مختلف کاربران است.

برخی از افزونه های تقویم ساده هستند که به شما امکان می دهد فقط رویدادها را در یک تقویم نمایش دهید. برخی دیگر از ویژگی های پیشرفته تری مانند قرارها و رزروها ، زمانبندی ، تهیه بلیط و ادغام با خدمات شخص ثالث مانند Google Calendar.

شما باید افزونه ای متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید بلیط های رویداد را بفروشید ، یک تقویم فقط با ویژگی رزرو ممکن است برای شما خوب نباشد.

بیایید نگاهی بیندازیم به بهترین پلاگین های تقویم وردپرس که می توانید امتحان کنید.

1. تقویم رویدادها

The Events Calendar

تقویم رویدادها یک سیستم مدیریت رویداد قدرتمند برای سایت وردپرس شماست. این ویژگی غنی از ویژگی است اما به دلیل داشتن یک رابط کاربری شسته و رفته که در منطقه مدیر وردپرس شما قرار می گیرد ، بسیار غنی از ویژگی است.

تقویم رویدادها به شما امکان می دهد به راحتی رویدادهای خود را اضافه کرده و سازمان دهندگان / مکان ها را مدیریت کنید. می توانید انتخاب کنید Google Maps برای مکان های محل برگزاری شما. صفحه تنظیمات افزونه به شما امکان کنترل کامل نحوه مدیریت رویدادها و تقویم خود را می دهد.

آیا می خواهید برای رویدادهای خود بلیط بفروشید؟ تقویم رویداد برای ادغام آن با WooCommerce افزونه هایی پرداخت کرده است / a> ، Eventbrite و موارد دیگر.

2 . تقویم همه در یک رویداد

All in One Event Calendar

تقویم همه در یک رویداد یک افزونه قدرتمند مدیریت رویداد برای وردپرس است. رابط کاربری بصری آن استفاده از آن را حتی برای مبتدیان بسیار آسان می کند. شما می توانید به راحتی رویدادها را اضافه کنید ، آنها را به دسته ها / برچسب ها ، و از بین سه تم داخلی برای نمایش تقویم انتخاب کنید. همچنین می توانید مکان های رویداد خود را با استفاده از Google Maps دقیقاً در کنار جزئیات رویداد نمایش دهید.

با انتخاب رنگهای مختلف می توانید موضوع تقویم را تغییر دهید. همچنین به شما امکان می دهد از هر تقویم دیگری که از قالب iCal پشتیبانی می کند از جمله Google Calendar رویدادها را اضافه کنید. این یکپارچه سازی فروش بلیط ندارد ، اما می توانید URL ها را به خدمات بلیط شخص ثالث اضافه کنید.

3. تقویم من

My Calendar

My Calendar یکی دیگر از راه حل های رایگان و قدرتمند مدیریت رویداد برای وردپرس است. از چندین تقویم ، گروه رویدادها ، دسته ها و مکان ها پشتیبانی می کند. همچنین همراه با یک مولد کد کوتاه و ابزارک است ، بنابراین شما می توانید تقویم ها را به راحتی به پست ها ، صفحات یا ستون های فرعی خود اضافه کنید.

این یک افزونه بسیار قابل تنظیم با صفحه تنظیمات گسترده است. تقریباً می توانید همه جنبه های نمایش تقویم خود را در قسمت جلویی کنترل کنید. همراه با شش پوسته داخلی برای نمایش تقویم.

برای کاربران پیشرفته ، یک ویرایشگر سبک برای بارگذاری خود وجود دارد CSS سفارشی . این برنامه همچنین از نمایش Google Map در صفحه رویداد منفرد و در پنجره بازشوی رویداد پشتیبانی می کند.

4. تقویم ساده

Simple Calendar

Google Calendar Events تقویم Google به سایت وردپرسی خود . می توانید رویدادهای خود را از طریق Google Calendar ایجاد و مدیریت کنید. این افزونه به سادگی آن رویدادها را در وب سایت شما نمایش می دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که URL فید تقویم Google خود را ارائه دهید.

این افزونه دارای مجموعه ای قدرتمند از ویژگی ها است. با استفاده از کد کوتاه می توانید نمایش تقویم و رویدادهای خود را کنترل کنید. حتی می توانید با استفاده از شیوه نامه های سفارشی شکل ظاهری تقویم را کنترل کنید.

این افزونه از سیستم فروش بلیط پشتیبانی نمی کند ، اما همچنان می توانید از خدمات شخص ثالث برای فروش بلیط رویداد خود استفاده کنید و URL صفحه بلیط را مستقیماً در لیست رویداد خود در تقویم Google وارد کنید.

5. تقویم رزرو

Booking Calendar

همانطور که از نامش پیداست ، تقویم رزرو یک افزونه مدیریت رزرو برای وردپرس است. به شما امکان می دهد تقویمی را به قسمت جلوی وب سایت خود اضافه کنید که در آن کاربران می توانند فرم ساده ای را برای ارسال درخواست های رزرو خود پر کنند. سپس می توانید درخواست رزرو آنها را قبول یا رد کنید.

تقویم رزرو با پشتیبانی CAPTCHA برای جلوگیری از هرزنامه. شما می توانید افرادی را که می توانند رزرو در قسمت سرپرست اضافه کنند کنترل کنید. یک نکته منفی افزونه این است که شما نمی توانید قسمت های ورودی جدیدی را برای فرم رزرو در نسخه رایگان افزونه اضافه کنید.

می تواند برای رزرو هر نوع سرویس استفاده شود. اما اگر به دنبال سیستم رزرو هتل هستید ، باید راهنمای ما را در نحوه افزودن سیستم رزرو اتاق هتل در وردپرس.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین افزونه تقویم را برای سایت وردپرس خود انتخاب کنید. برای سایر توصیه های پلاگین ، به لیست افزونه های ضروری وردپرس برای وب سایت شما.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/which-is-the-best-wordpress-calendar-plugin/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35