بلاگ چیست و چه تفاوتی با وب سایت دارد؟ (توضیح داده شده)

غالباً خوانندگان از ما می پرسند وبلاگ چیست و تفاوت آن با وب سایت چیست؟ اگر در مورد شروع یک وبلاگ یا یک وب سایت ، سپس درک این اصطلاحات به شما کمک می کند تا اهداف خود را برآورده کنید.

در این راهنمای مبتدی ، ما توضیح خواهیم داد که وبلاگ چیست و تفاوت آن با یک وب سایت سنتی چیست. ما همچنین در مورد سناریوهای استفاده ، با مثالهای واقعی و مزایای آنها صحبت خواهیم کرد.

What is a blog and how is it different from a website?

بلاگ چیست؟ h4>

وبلاگ نوعی وب سایت است که در آن مطالب با ترتیب زمانی معکوس ارائه می شوند (ابتدا مطالب جدیدتر ظاهر می شوند). از محتوای وبلاگ غالباً به عنوان ورودی یا “پست وبلاگ” یاد می شود.

بلاگ ها معمولاً توسط یک فرد یا گروه کوچکی از افراد برای ارائه اطلاعات به سبک مکالمه اداره می شوند. با این حال ، اکنون تعداد زیادی وبلاگ شرکتی وجود دارد که محتوای سبک اطلاع رسانی و رهبری فکری زیادی تولید می کنند.

A blog page showing posts

پست های معمولی وبلاگ همچنین دارای نظرات که در آن کاربران می توانند به مقاله پاسخ دهند.

تاریخچه وبلاگ ها h4>

در اواسط دهه 90 بلاگ ها از دفتر خاطرات و مجلات آنلاین تکامل یافتند. در آن زمان ، کاربران اینترنت قبلاً صفحات وب شخصی را اجرا می کردند که به طور منظم درباره زندگی شخصی ، افکار و تفسیرهای اجتماعی خود به روزرسانی می کردند.

اصطلاح ثبت وب اولین بار در اواخر دهه 90 استفاده شد که بعداً به «وبلاگ» تبدیل شد ، سپس به «ما وبلاگ زدیم» و سرانجام فقط به «وبلاگ» تبدیل شد.

با توجه به افزایش تعداد چنین صفحات وب ، ابزارهای مختلفی ظاهر می شوند که ایجاد مجلات و وبلاگ های آنلاین را برای کاربران آسان تر می کند. این ابزارها به محبوب شدن وبلاگ نویسی کمک کرده و این فناوری را در دسترس کاربران غیرفنی قرار می دهد.

در سال 1999 ، وب سایت محبوب وبلاگ نویسی Blogger.com راه اندازی شد که بعداً توسط گوگل در فوریه 2003 خریداری شد.

همان سال ، وردپرس اولین نسخه خود را منتشر کرد به عنوان یک بستر وبلاگ نویسی در ماه مه 2003.

امروزه وردپرس در جهان بیشترین است پلت فرم محبوب وبلاگ نویسی که بیش از 30٪ از کل وب سایت های موجود در اینترنت را تأمین می کند.

تفاوت وبلاگ با وب سایت چیست؟ h4>

بلاگ ها نوعی وب سایت هستند. تنها تفاوت واقعی بین یک وبلاگ و سایر انواع وب سایت این است که بلاگ ها به طور منظم با محتوای جدید به روز می شوند که به ترتیب زمانی معکوس نمایش داده می شود (ابتدا ارسال جدیدتر).

وب سایت های معمولی ماهیتی ساکن دارند که محتوا در صفحات مرتب شده است و مرتباً به روز نمی شوند. در حالی که یک وبلاگ پویا است و معمولاً به صورت مکرر به روز می شود. برخی از وبلاگ نویسان روزانه چندین مقاله جدید منتشر می کنند.

وبلاگ ها می توانند بخشی از یک وب سایت بزرگتر باشند. اغلب مشاغل دارای یک بخش وبلاگ هستند که به طور منظم برای آگاهی و آموزش مشتریان خود محتوا ایجاد می کنند.

برای ایجاد وب سایت و وبلاگ می توانید از وردپرس استفاده کنید ، به همین دلیل بسیاری از صاحبان مشاغل از وردپرس برای واژه نامه ، درباره ما

، و تماس با صفحات.

Non-blog content on a blog website

حال ، بیایید به یک مثال دیگر نگاهی بیندازیم. این بار وب سایتی به نام انگیزه عالی . این یک وب سایت تجاری است و به شرکت مدیریت WPBeginner تعلق دارد.

Awesome Motive

هیچ وبلاگ یا محتوایی به ترتیب ترتیبی منتشر نشده است. از این صفحات برای سازماندهی و ارائه اطلاعات مربوط به یک تجارت استفاده می کند و با افزودن فرم تماس ، بازخورد کاربران را جمع آوری می کند.

همچنین می توانید بگویید که وبلاگ ها دارای مقالاتی هستند که با استفاده از دسته ها و برچسب ها سازماندهی می شوند. از طرف دیگر ، وب سایت ها از صفحات برای سازماندهی و نمایش محتوا استفاده می کنند.

وبلاگ یا وب سایت – کدام یک بهتر است؟ h4>

به عنوان یک مبتدی ، ممکن است از خود بپرسید که آیا باید یک وبلاگ یا یک وب سایت راه اندازی کنید ، کدام یک بهتر است؟ صادقانه بگویم ، پاسخ به این س reallyال واقعاً به اهداف شما بستگی دارد.

بسیاری از مشاغل کوچک در سراسر دنیا دارای وب سایت های سنتی هستند که فقط از صفحات تشکیل شده اند و هیچ وبلاگی ندارند. چنین وب سایت های کوچکی اغلب به منظور ایجاد حضور وب اطلاعاتی برای یک تجارت ، سازمان یا فرد ساخته می شوند.

از طرف دیگر ، مشاغل بیشتر و بیشتری در حال درک بالقوه وبلاگ در استراتژی بازاریابی خود هستند. آنها در حال افزودن بخش وبلاگ جداگانه ای به وب سایت های سنتی خود هستند و از آن برای گرفتن بازدید بیشتر از موتورهای جستجو استفاده می کنند.

نگاهی به OptinMonster ، این یک نرم افزار تولید سرب است و وب سایت آنها دارای صفحات فروش سنتی است که محصول و ویژگی های آن را به نمایش می گذارد .

OptinMonster website and blog

آنها همچنین یک وبلاگ اطلاعاتی دارند که در آن به کاربران می آموزند که چگونه می توانند تبدیلات را بهبود بخشند و راهنمایی های بیشتری دریافت کنند. این به آنها کمک می کند تا کلمات کلیدی صنعت خود را تحت پوشش قرار دهند تا از موتورهای جستجو ترافیک رایگان دریافت کنند و فروش بیشتری داشته باشند.

حتی اگر یک شرکت تجاری ، یک سازمان غیرانتفاعی یا حرفه ای باشید ، افزودن وبلاگ به وب سایت شما می تواند به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کند.

تفاوت بین پست های وبلاگ و صفحات چیست؟ h4>

وردپرس محبوب ترین پلت فرم وبلاگ نویسی و یک سیستم قدرتمند مدیریت محتوای است. به طور پیش فرض ، دارای دو نوع محتوا است: پست ها و صفحات. اغلب مبتدیان بین این دو اشتباه می گیرند.

پست های وبلاگ به ترتیب زمانی معکوس (جدیدترین و قدیمی ترین) روی صفحه وبلاگ زیرا این مطالب به موقع هستند و این بدان معناست که کاربران شما برای مشاهده موارد قدیمی مجبورند عمیق تر شوند. پست ها.

صفحات از نوع ثابت “یکبار مصرف” مانند صفحه درباره شما ، صفحه تماس ، صفحات محصولات یا خدمات ، صفحه اصلی و موارد دیگر هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مبتدیان ما در تفاوت بین پست ها و صفحات .

صفحات معمولاً برای ایجاد ساختار وب و چیدمان وب سایت استفاده می شوند. حتی وبلاگ ها می توانند صفحاتی را در کنار خود داشته باشند (به لیست مهم صفحاتی که هر وبلاگی باید داشته باشد ).

چرا افراد وبلاگ می نویسند؟ مزایای وبلاگ نویسی چیست؟ h4>

هر وبلاگ نویسی انگیزه خاص خود را برای وبلاگ نویسی دارد. بسیاری از آنها از آن به عنوان گزینه ای برای نگهداری دفترچه خاطرات یا روزنامه استفاده می کنند. وبلاگ نویسی مکانی را برای آنها فراهم می کند تا خلاقیت و ایده های خود را برای مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارند.

مارک ها و مشاغل برتر برای آموزش مشتریان ، به اشتراک گذاشتن اخبار و جلب مخاطبان بیشتر ، وبلاگ ایجاد کنید . وبلاگ نویسی بخش اساسی استراتژی بازاریابی آنلاین برای بسیاری از مشاغل است.

موارد زیر فقط چند مزیت وبلاگ نویسی است.

  • راهی برای سازماندهی افکار و ایده های شما فراهم می کند
  • به شما امکان می دهد مهارت ها ، خلاقیت ها و استعدادهای خود را به نمایش بگذارید
  • به افراد کمک کنید تا در صنعت خود مرجع شوند
  • به شما در معاشرت آنلاین با افراد همفکر جالب کمک می کند
  • بسیاری از وبلاگ نویسان با استفاده از روشهای مختلف کسب درآمد از وبلاگهای خود درآمد کسب می کنند
  • مشاغل از وبلاگ نویسی برای جذب مشتری بالقوه بیشتر به وب سایت های خود استفاده می کنند
  • افراد غیرانتفاعی می توانند از وبلاگ ها برای آگاهی بخشی ، اجرای کمپین های رسانه های اجتماعی و تأثیرگذاری بر افکار عمومی استفاده کنند

چند نمونه از وبلاگ های خوب چیست؟ h4>

وبلاگ نویسی بسیار بزرگی است!

میلیون ها فرد و مشاغل از سراسر جهان وبلاگ دارند. این بدان معنی است که وبلاگهایی در مورد هر موضوعی که فکرش را بکنید وجود دارد.

در اینجا چند وبلاگ خوب ارائه شده است که می توانید به عنوان نمونه بررسی کنید. ما بهترین وبلاگ ها را در صنایع مختلف انتخاب کرده ایم تا به شما ایده ای درباره تنوع وبلاگ ها بدهیم.

1. خرج کردن یام

Pinch of Yum

Pinch of Yum یکی از محبوب ترین ها است وبلاگ های غذا و دستور العمل ها بصورت آنلاین. این وبلاگ که توسط لیندزی ، یک معلم دبیرستان آغاز شد ، به او اجازه داد کار روزانه خود را رها کند و به یک وبلاگ نویس تمام وقت تبدیل شود.

2. WeTheParents

WeTheParents

WeTheParents یک وبلاگ محبوب والدین است که توسط Neve و Keane (والدین) اداره می شود. آنها نکات مربوط به والدین را برای مادران و پدران به اشتراک می گذارند و در حالی که این کار را می کنند با کسب پورسانت محصولات پیشنهادی خود درآمد کسب می کنند.

3 پوشیدیم. ما آنچه را پوشیدیم

We Wore What

آغاز شده توسط دانیل برنشتاین ، ما پوشیدیم محبوبیت چیست وبلاگ مد . با بیش از 1.5 میلیون فالوور ، از مد گرفته تا طراحی داخلی گرفته تا لباس مردانه همه چیز را پوشش می دهد.

4. تناسب اندام نرد

Nerd Fitness

یک وبلاگ تناسب اندام که توسط استیو کمب راه اندازی شده است ، Nerd Fitness برای کمک به حفظ تناسب اندام اختصاص داده شده است. این مشاوره ، انگیزه ، پشتیبانی ، رژیم غذایی و نکات ورزشی را برای تناسب اندام ارائه می دهد.

5. با هدف گمشده

Lost With Purpose

یک وبلاگ محبوب مسافرتی که توسط الکس اداره می شود ، ضمن ارائه نکات ، راهنمایی ها و راهنماهای سفر برای سایر کوله پشتی ها ، سفرهای خود را به اشتراک می گذارد.
6 <.>

Tiny Buddha

Tiny Buddha یک وبلاگ توسعه شخصی است که توسط Lori Deschene ایجاد شده است. این وبلاگ مطالبی در مورد خوشبختی ، عشق ، روابط ، ذهن آگاهی ، معنویت ، سادگی ، حداقل گرایی ، رها کردن و موارد دیگر منتشر می کند.

وبلاگهای بسیار جالب دیگری درباره موضوعات مختلف وجود دارد. لیست > محبوب ترین انواع وبلاگ ها برای برخی ایده های بیشتر.

بلاگرها چگونه درآمد کسب می کنند؟ h4>

معمولاً افراد وبلاگ نویسان را به عنوان یک علاقه مند تصور می کنند. برخی از آنها هستند ، اما تعداد زیادی از وبلاگ نویسان از طریق وبلاگ خود درآمد کسب می کنند. این به آنها امکان می دهد تا بیشتر روی وبلاگ خود تمرکز کنند ، کارهای روزمره خود را ترک کنند و مشاغل آنلاین موفق ایجاد کنند.

وبلاگ نویسان موفق تر می توانند از وبلاگ های خود درآمد شش رقمی ، هفت رقمی و حتی هشت رقمی کسب کنند.

در زیر چند روش وجود دارد که اکثر وبلاگ نویسان از آنها برای کسب درآمد از وبلاگ های خود استفاده می کنند:

رایج ترین و احتمالاً ساده ترین راه برای کسب درآمد آنلاین استفاده از نمایش تبلیغات . با این حال ، به عنوان یک وبلاگ نویس جدید ، نمی توانید مستقیماً با تبلیغ کنندگان تماس بگیرید یا آنها را به تنهایی مدیریت کنید.

اینجا جایی است که Google AdSense وارد می شود. این امر از یافتن تبلیغات ، نمایش آنها ، جمع آوری پرداخت از تبلیغ کنندگان و ارسال آن برای شما برای پرداخت های ناچیز مراقبت می کند.

بسیاری از وبلاگ نویسان همچنین از طریق بازاریابی وابسته . اصولاً آنها محصولات را در وب سایت های خود توصیه می کنند و هنگام خرید این محصولات ، کارمزد دریافت می کنند.

سایر روشهای رایج کسب درآمد شامل عضویتها ، فروش دوره های آنلاین ، یا افزودن فروشگاه آنلاین به وبلاگ.

به لیست روشهای اثبات شده ما برای برای چند مثال دیگر از وبلاگ خود به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

ما همچنین لیستی از “آسان برای شروع” داریم کسب و کار آنلاین که می توانید بررسی کنید.

آیا کسی می تواند یک وبلاگ راه اندازی کند؟ h4>

بله ، هرکسی که می خواهد یک وبلاگ راه اندازی کند ، به راحتی می تواند این کار را انجام دهد.

در روزهای اولیه وبلاگ نویسی ، کاربران حتی برای به روزرسانی وبلاگ های خود نیاز به مهارت کدگذاری داشتند. اکنون ، ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد بدون اینکه هرگز کد بنویسید ، به راحتی یک وبلاگ ایجاد کنید. اگر می توانید بر روی اشاره و کلیک کلیک کنید ، می توانید در عرض چند دقیقه وبلاگ بسازید.

انتخاب بستر وبلاگ نویسی اشتباه برای شروع بلاگ رایج ترین اشتباهی است که مبتدیان مرتکب می شوند. اما ، از آنجا که اینجا هستید ، مرتکب این اشتباه نخواهید شد.

استفاده از وردپرس را توصیه می کنیم. این بیشترین است پلت فرم محبوب وبلاگ نویسی و سازنده وب سایت . بیش از 30٪ از کل وب سایت های موجود در اینترنت با استفاده از وردپرس ساخته شده اند ، فقط برای این که بتوانید از محبوبیت آن ایده بگیرید.

وردپرس دو نوع دارد: WordPress .com ، که یک راه حل میزبان است و WordPress.org همچنین به عنوان وردپرس خود میزبان شناخته می شود. به راهنمای ما در مورد تفاوت بین WordPress.com vs WordPress.org برای جزئیات بیشتر.

ما توصیه می کنیم از WordPress.org استفاده کنید زیرا به شما امکان دسترسی فوری به تمام ویژگی های WordPress را می دهد. همچنین به شما امکان می دهد بدون هیچ محدودیتی از وبلاگ خود به راحتی درآمد کسب کنید.

آیا می خواهید درباره وردپرس بیشتر بدانید؟ از > بررسی کامل وردپرس برای جزئیات بیشتر شکست ویژگی های آن.

برای راه اندازی وبلاگ WordPress.org خود به موارد زیر احتیاج دارید.

  • نام دامنه (این آدرس وبلاگ شما خواهد بود و آنچه را که کاربران برای بازدید از آن در مرورگر خود تایپ می کنند. به عنوان مثال ، wpbeginner.com)
  • حساب میزبانی وب سایت (این محل پرونده های وبلاگ شما خواهد بود)
  • 20 دقیقه از وقت خود را

به طور معمول ، یک نام دامنه هر سال حدود 14.99 دلار و هر ماه وب سایت میزبان 7.99 دلار برای شما هزینه دارد. حالا اگر تازه کارتان را شروع کرده اید ، به نظر می رسد این پول زیادی است.

خوشبختانه ، Bluehost موافقت کرده است به کاربران WPBeginner دامنه رایگان و تخفیف در میزبانی وب ارائه دهید. آنها یکی از بزرگترین شرکتهای میزبان در جهان هستند که توسط وردپرس به طور رسمی توصیه می شوند.

اساساً شما می توانید با پرداخت 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

to برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد اختصاصی Bluehost ←

پس از خرید هاست ، می توانید به راهنمای ما در نحوه راه اندازی یک وبلاگ برای دستورالعمل های گام به گام کامل.

امیدواریم این مقاله در پاسخ به س questionsالات شما در مورد وبلاگ چیست و چه تفاوتی بین وبلاگ و وب سایت دارد. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از بیشتر ابزارهای مفید برای مدیریت و رشد وبلاگ وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/what-is-a-blog-and-how-is-it-different-from-a-website-explained/.

دیدگاهتان را بنویسید