بلاگرها و یوتیوب ها ، دنیای جداگانه ای دارند اما نه چندان دور

خوانایی

امروز من از داشتن پابلو مورنو در وبلاگ خود لذت می برم.

داشتن یک وبلاگ یا یک کانال YouTube امروزه امری کاملاً طبیعی است ، اگرچه این بدان معنا نیست که شما یک وبلاگ نویس یا یوتیوب هستید ، اما اگر این هدف شماست ، توصیه می کنم این مقاله را بخوانید ، زیرا من یک متخصص در این زمینه دارم که قرار است در مورد تفاوت ها و شباهت های بین هر دو جهان به ما بگویید.

( این یک پست مهمان از پابلو مورنو است)

bloguero-vs-youtuber p >

امروز ، هر کسی که رایانه و اتصال اینترنت داشته باشد می تواند کانال ارتباطی خود را از طریق وبلاگ یا نمایه خود در یک شبکه اجتماعی ایجاد کند.

وبلاگ نویسان و یوتیوب ها دو نمایه برجسته هستند در زمینه کارآفرینان دیجیتال. آنها شباهت ها و تفاوت های مهم زیادی دارند.

بیایید با روشن کردن معنای این کلمات شروع کنیم.

تعریف مفاهیم

وبلاگ نویسان و یوتیوب هر دو خودآموز هستند و تصمیم خود را می گیرند.

این آزادی یکی از خصوصیاتی است که پیروانش بیشتر از همه تحسین می کنند.

هر دو قدرت انتخاب مکان و ساعات کار خود را دارند.

بلاگر چیست؟

بلاگر کسی است که دارای وبلاگی است که در آن با نظمی منظم مطالبی را منتشر می کند. نکته معمول این است که شما یک یا دو ورودی هفتگی می نویسید ، اگرچه روزانه برخی مطالب منتشر می شود (مانند کارلوس براوو ) و دیگران ماهانه.

یوتیوب چیست؟

یوتیوب شخصی است که فعالیت اصلی آن در اینترنت ایجاد فیلم و به اشتراک گذاری منظم آنها در YouTube ، مهمترین پلت فرم سمعی و بصری در اینترنت است. فرکانس آن مشابه بلاگر است و حتی می تواند بیشتر باشد.

بستر کار

وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی با زور وارد زندگی ما شده اند.

هرکسی با کمترین دانش رایانه ای می تواند به راحتی ابراز عقیده کند و همه به چنین اطلاعاتی دسترسی دارند.

این شکل جدید ارتباطات به هر کاربر اینترنت این امکان را می دهد تا از مصرف کننده به تولید کننده محصول یعنی تولید کننده و مصرف کننده محتوا برسد.

اینترنت یک کانال دو طرفه است که در آن مکالمه ای بین نویسنده و کاربران و بین کاربران برقرار می شود.

وردپرس

بلاگ ها دچار یک سری تغییراتی شده اند که آنها را به مکانی ممتاز در جهان آنلاین ارتقا داده است. آنچه به عنوان یک دفتر خاطرات شخصی متولد شد ، دریچه ای به جهان باز شده است.

مانع ورود هر وبلاگ نویس احتمالی نیاز به مهارت برنامه نویسی بود. با ورود بسترهای نرم افزاری ساده و رایگان که “کار کثیف” را انجام می دادند و ایجاد محتوا را تسهیل می کردند ، ظهور وبلاگ

برترین پلتفرم ایجاد وبلاگ WordPress است.

امروز نه تنها اجازه می دهد بلکه با استفاده از آن می توانید صفحات وب ، فروشگاه های مجازی و حتی شبکه های اجتماعی ایجاد کنید.

این مدیر محتوا (CMS) برتر از همه است. از هر 4 صفحه وب در سراسر جهان 1 با وردپرس ایجاد می شود که بیش از 75 میلیون سایت را نشان می دهد.

YouTube

ارتباطات سمعی و بصری در سالهای اخیر قوت گرفته است. YouTube بستر ایده آل برای ترکیب اینترنت و فیلم است. کاربران آن به عنوان یوتیوب شناخته می شوند و از نفوذ زیادی به ویژه روی جوانان برخوردار هستند.

مصرف سمعی و بصری در حال تغییر است. صحنه های سنتی کل خانواده که در اتاق نشیمن برای تماشای تلویزیون جمع شده اند کمتر دیده می شود. جوانان خواهان خودمختاری هستند و دستگاه های تلفن همراه آن را به آنها می دهند.

تلویزیون در سالهای اخیر بسیار پیشرفت کرده و امکان تعامل بیشتر و بیشتر را فراهم می کند ، با این حال ، YouTube رسانه ارجح برای جوانان است زیرا عملکرد آن بهینه شده و نیازهای آنها را فوراً تأمین می کند.

YouTube از نظر ایجاد قالب های جدید سمعی و بصری انقلابی بوده است و باعث پدیده youtubers ، نسل جدید مشاهیر شده است که از مدل دسترسی سنتی جدا می شود به شهرت ، آرم اصلی آن حضور در تلویزیون بود.

اطلاعات رسمی نشان می دهد YouTube بیش از 1000 میلیون کاربر (از مجموع حدود 3،400 میلیون کاربر اینترنت) دارد. در یک ماه متوسط ​​، از هر 10 کاربر اینترنت بین 18 تا 49 سال 8 نفر از پلت فرم محبوب ویدیو بازدید می کنند.

ایجاد مطالب

بلاگرها و یوتیوب نویسندگان محتوا هستند. هر یک از آنها این کار را در قالب های مختلف انجام می دهند: مقاله ، فیلم ، پادکست و غیره اما ، بدون شک ، آنچه تفاوت ایجاد می کند پیام است.

هر یوتیوب و هر وبلاگ نویسی دارای شخصیت هستند ، روشی ذاتی برای برقراری ارتباط که آنها را از دیگران متمایز می کند و به محتوای آنها جلوه متمایزی می بخشد.

محتوای شما نوع خاصی از افراد (مخاطبان هدف) را هدف قرار داده است. این فقط در مورد انجام کاری نیست که آنها دوست دارند ، بلکه در پاسخ به نیازهای مخاطبان شما

است

روش

اول از همه ، جستجوی اطلاعات در هر دو جهان مشترک است. یک محتوا از هیچ خلق نمی شود ، بلکه از چیزی شروع می شود که از قبل وجود داشته باشد. این به معنای کپی برداری نیست بلکه الهام گرفتن از آنچه در حال حاضر وجود دارد است. چرخ را دوباره اختراع نکنید.

از اینجا ، یوتیوب اسکریپت ای را که برای ضبط ویدیوی خود استفاده می کند ، شرح می دهد ، در حالی که وبلاگ نویس رئوس مطالب را تهیه می کند که اسکلت پست او خواهد بود.

وقت مرحله خلاقیت است. پس از جمع آوری و سازماندهی ایده ها ، وقت آن است که محتوای خود را ایجاد کنید. برخی ضبط می کنند و دیگران می نویسند ، و حتی برخی ممکن است هر دو را انجام دهند.

دوستداران ویدئو باید نصب های مناسب را برای نصب قطعه سمعی و بصری خود انتخاب کنند. معلمان کلمه بر روی اصلاح متن متمرکز می شوند.

سرانجام ، محتوا منتشر و منتشر خواهد شد. گزینه های متعددی وجود دارد: شبکه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل ، انجمن ها و غیره

استراتژی

هر وبلاگ نویسی که ارزش نمک خود را داشته باشد از تقویم سرمقاله . آنها اولین چیزی را که به ذهن شما خطور می کند یا آنچه را که می خواهند در هر زمان منتشر نمی کنند ، نه.

آنها آنچه را كه تأسیس كرده اند با توجه به مخاطبانی كه هدف قرار داده اند و آنچه را كه قصد دارند با هر مقاله به دست آورند منتشر می كنند.

و در چارچوب یک استراتژی جهانی تر ، آنچه را که برای مخاطبانشان مناسب است ، منتشر می کنند ، آنچه که مخاطبان آنها نیاز دارند (حتی اگر آنها آن را مطالبه نکنند). آنها به دنبال حل مسئله خوانندگان خود ، یعنی مشتریان بالقوه خود هستند.

بنابراین ، اگر یک وبلاگ نویس در مورد چگونگی ایجاد یک وبلاگ صحبت می کند ، به این دلیل نیست که فقط به ذهنش خطور کرده است ، بلکه به این دلیل است که او می خواهد به مخاطبان خود کمک کند تا این کار را انجام دهند تا آنها او را به عنوان یک متخصص درک کنند و در صورت داشتن هرگونه سوال یا مراجعه به او ، می خواهند خدمات خود را استخدام کنند.

به همین ترتیب ، یوتیوب آنچه را که می خواهد ضبط نمی کند. خوب ، بعضی ها این کار را می کنند اما به صورت پراکنده. بازاریابی ویدیویی در YouTube بسیار وجود دارد. یوتیوب هایی وجود دارند که بداهه می گویند ، اما این چیز عادی نیست.

اکثر آنها از استراتژی بازاریابی ویدئویی بسیار قدرتمندی برخوردار هستند ، به ویژه هنگامی که مدتی است وجود داشته و از نحوه کارکرد این پلتفرم و نحوه جذب مشترکان بیشتر و افزایش تعداد بازدید اطلاع دارند.

کسانی که استطاعت مالی آن را دارند و می خواهند این استراتژی را تفویض کنند ، خود را در اختیار متخصصین ارتباطات سمعی و بصری در اینترنت قرار می دهند که به آنها توصیه می کنند چه نوع ویدئوهایی ایجاد کنند ، چند وقت یکبار ، میزان مکالمه و غیره

بنابراین ، برنامه ریزی با خلاقیت سازگاری ندارد اما برای ساختاردهی و استفاده بیشتر از آن لازم است.

تولیدکنندگان محتوا ، خواه وبلاگ نویس باشند یا یوتیوب ، باید انعطاف پذیر باشند تا بدانند چگونه استراتژی خود را با شرایط سازگار کنند. به عنوان مثال ، بسیاری از YouTubers هنگام ویروسی شدن ویدیو درباره “چهره آنچوی” معروف صحبت کردند.

انواع محتوا

محتوای YouTube به سمت سرگرمی است همراه با اطلاعات و ارتباطات در پس زمینه. کاربران برای گذراندن اوقات خوشی به سیستم عامل دسترسی پیدا می کنند.

اگر آنها اطلاعات می خواهند ، به روزنامه های دیجیتال یا شبکه های اجتماعی مانند توییتر مراجعه می کنند.

از طرف دیگر ، اگر هدف آموزش باشد ، آنها به وبلاگ های موضوعی مانند این وبلاگ می روند. تنوع زیادی وجود دارد: بازاریابی ، طراحی وب ، طراحی گرافیک ، سئو ، سفر ، توسعه شخصی ، امور مالی ، بازی های ویدیویی و غیره.

استفاده قابل توجه دیگر از YouTube استفاده از مدرسه مجازی است. در این مورد ، هدف یادگیری از طریق آموزشها با استفاده از روش انجام آن را خودتان انجام دهید (DIY) ، که می توانیم ترجمه کنیم به عنوان “انجام آن خودت. ”

از این نظر ، وبلاگ نویسان و یوتیوب بسیار شباهت دارند. به فرهنگستان عمر مراجعه کنید. حتی برخی از وبلاگ نویسان نیز از YouTube و یوتیوب هایی استفاده می کنند که از یک وبلاگ برای دریافت پیام از طریق کانال دلخواه خود به کاربر استفاده می کنند.

هر مقاله یا ورودی که در یک وبلاگ منتشر می شود به عنوان یک پست شناخته می شود. ارسال ها به ترتیب زمان معکوس ظاهر می شوند: آخرین موارد در ابتدای کار است. این دسترسی خوانندگان به اخبار وبلاگ را آسانتر می کند.

در YouTube ، انتشارات از طریق قالب ویدئو انجام می شود: نمایش نامه های بازی ، آموزش ها ، بازبینی ها ، نمایش های زنده ، مصاحبه ها و وبلاگ ها.

ارتباط با مخاطب

YouTube بستری است که سازندگان و مخاطبان در آن نزدیک هستند ، قابل درک و احترام هستند. صدای آواز یوتیوب است ، که تصمیم می گیرد چه چیزی را منتشر کند ، چه زمانی و چه چیزی می خواهد با آن منتقل کند. در مورد وبلاگ نویسان نیز همین امر وجود دارد.

مخاطبان با تعداد بازدیدها و نظرات ، محتوای آن را پشتیبانی یا رد می کنند. در YouTube ، “من آن را دوست دارم” و “من آن را دوست ندارم” به ویژه مرتبط است.

یکی از مشخصه هایی که بیشتر طرفداران یوتیوب را به خود جلب می کند نزدیک بودن ویدیو است ، زیرا آنها می توانند آنها را ببینند ، می دانند چگونه ابراز وجود می کنند و ویژگی های شخصیت خود را می دانند که مورد توجه قرار نمی گیرد در یک متن یا یک تصویر.

Personalidad de los youtubers

به همین دلیل ، بسیاری از وبلاگ نویسان شروع به ترکیب ویدیو در استراتژی انتشار خود کرده اند. و پادکست علاوه بر اینکه قالب راحت تری برای مصرف دارد ، عملکردی مشابه را نیز برآورده می کند: دستیابی به مجاورت بیشتر.

چند سال پیش بسیاری از جوانان دوست داشتند وبلاگ نویسان شوند زیرا با انجام کاری که دوست دارند زندگی خود را تأمین می کنند. اکنون یوتیوب ها حتی بیشتر مورد غبطه می خورند زیرا مشهورتر هستند و درآمدشان می تواند بسیار بیشتر باشد.

هر دو نمایه از درجه وفاداری بالایی برخوردارند. دلیل این امر آن است که علاوه بر آموزش یا سرگرمی ، جنبه هایی از زندگی خصوصی خود را دارند که باعث همدلی زیاد پیروان آنها می شود.

اشتراک روشی برای ایجاد وفاداری مخاطب است. برای وبلاگ نویسان به معنای ایجاد جامعه ای از مشتریان بالقوه و برای youtubers جامعه ای از طرفداران است که در پایان کسانی هستند که به آنها غذا می دهند. هرچه بازدید و مشترک بیشتر باشد ، درآمد تبلیغات بیشتر خواهد بود.

نظرات راهی مستقیم برای برقراری ارتباط با نویسنده محتوا است. با این حال ، کسانی که مخاطبان زیادی دارند وقت مادی برای پاسخگویی به همه آنها ندارند ، بنابراین دریافت پاسخ نمی تواند برای پیروانی که آرزو می کند پاسخی از طرف مراجعه کننده خود داشته باشد ناامید کننده باشد.

شکل دیگر تعامل ، شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر است ، زیرا دریافت هیچ پیامی توسط گیرنده برای دریافت پیامی که هر کسی می تواند از طریق ذکر آن برای شما ارسال کند ، ضروری نیست.

نسل جدید افراد مشهور در دسترس هستند ، به پیام ها پاسخ می دهند و به مخاطبان خود گوش می دهند. این امر باعث وفاداری به مراتب بالاتر از مشاهیر سنتی می شود ، که تلاش زیادی نمی کنند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

مسئولیت اجتماعی

هرکسی که مخاطب دارد در قبال آن مسئولیتی دارد.

بیشتر ارزشهایی که بلاگرها و یوتیوب منتقل می کنند مثبت هستند: شادی ، تلاش ، صداقت ، پشتکار و عزم راسخ.

این وجود مقادیر منفی ، به ویژه در YouTube را حذف نمی کند. محتوای مضر اصلی زبان زشت و کمبود آموزش عمومی است.

برخی از یوتیوب ها بیش از حد در مقابل دوربین غیراخلاقی هستند ، مثل اینکه همه چیز خوب است و آنها می توانند در هر زمان بدون توجه به اینکه کسی را رنجانده باشند ، هر کاری را که بخواهند انجام دهند.

انواع مختلفی از یوتیوب وجود دارد:

– کسانی که به سرگرمی: توجه دارند کسانی هستند که بیشترین تأثیر را در زندگی پیروان خود دارند ، زیرا آنها به دوستان سایبری آنها تبدیل شده اند.

– کسانی که روی آموزش: دارندگان کانال های موضوعی (سمعی و بصری ، تلفن های هوشمند ، زیبایی) هستند ، تأثیر کمی در نحوه تفکر و عملکرد طرفداران خود دارند و بسیار بر رفتار آنها تأثیر دارند. خرید کنید.

یوتیوب ها مخاطبان بی نظیری دارند ، عمدتا جوانان ، که نه تنها به محتوای خود بلکه بیش از هر چیز به نحوه و عملکرد خود توجه دارند

آنها تأثیرگذار هستند و رفتار آنها نمونه میلیونها نفر است. مهم است که آنها آگاه شوند که مرجع مخاطبان خود هستند و رفتارهای آنها با آن تکرار می شود.

وبلاگ نویسان و یوتیوب به کانال ارتباط جمعی تبدیل شده اند و دارای مسئولیت آموزشی جامعه هستند.

سرگرمی یا کار؟

پول آسان وجود ندارد.

خوب ، شما همیشه می توانید پول را به قرعه کریسمس کریسمس بیندازید یا شرط بندی کنید که Osasuna قهرمان لیگ شود. موفق باشید.

واضح است که بلاگر یا یوتیوب بودن سرگرمی های زیادی دارد اما این بدان معنا نیست که نمی تواند شغل باشد. مانع می تواند در مسئله اقتصادی باشد. وقتی هزینه آن را پرداخت می کنید یک سرگرمی است ، وقتی پاداش دریافت می کنید تبدیل به یک شغل می شود.

یوتیوب هایی که اکنون معروف هستند تقریباً به طور کاملاً تصادفی شروع به کار کردند. بیشتر آنها هنگام اظهارنظر درباره آن ، یک بازی ویدیویی را انجام می دادند. با این حال ، کسانی که اکنون شروع به کار می کنند معمولاً این کار را برای شهرت یا پول انجام می دهند ، این دو جاذبه بزرگ برای هر کس است.

منابع درآمد

روشهای مختلفی برای کسب درآمد از طریق وبلاگ وجود دارد. بعضی از آنها به کار بیشتر و برخی دیگر به کار بیشتری احتیاج دارند ، اما کاملاً همه به پشتکار نیاز دارند ، زیرا ابتدا باید به عنوان یک متخصص در این زمینه اقتدار ایجاد کنید. >

من آنها را در چهار مورد اصلی گنجانده ام:

  • تبلیغات: تبلیغات (بنرها) و حمایت های مالی (پست ، پادکست ، وبلاگ).
  • محصولات: کالاهای مادی و محصولات اطلاعاتی (آموزش آنلاین).
  • خدمات: خدمات استاندارد (طراحی ، سئو ، کپی) and سخنرانی و راهنمایی.
  • بازاریابی وابسته: میزبانی ، الگوها ، پلاگین ها ، دوره ها ، آمازون و غیره

منابع درآمدی برای یوتیوب ها عمدتا دو مورد است: شریک YouTube و کمپین های تبلیغاتی مورد قبول آنها.

برنامه شریک YouTube سازندگان ویدئو را قادر می سازد تا از طریق تبلیغات درآمد کسب کنند.

کمپین های تبلیغاتی مزیت بیشتری دارند ، اما پس از تعداد مشخصی از مشترکان و بازدیدها ، درآمد شریک جالب توجه است.

منابع درآمد مرتبط دیگری نیز وجود دارد ، مانند بازاریابی وابسته. این شامل پیشنهاد یک محصول به مخاطبان شما ، ارائه لینک به آنها و بدست آوردن پورسانت برای هر فروش انجام شده است.

Youtubers از این روش در بررسی یا تجزیه و تحلیل محصول استفاده می کند. آنها یکی از مطالب مورد تقاضا هستند. کاربران می خواهند نظر یک متخصص را در این مورد بدانند تا ببینند آیا مدل دیگری را خریداری می کنند یا مدل دیگر.

اکوسیستم اعتماد و تحسینی که یوتیوب ها در پیروان خود ایجاد می کنند ، زمینه مناسبی برای تأثیرگذاری بر رفتار خرید آنها است گاهی اوقات این بازبینی ها توسط شرکت صاحب محصول حمایت می شود .

Youtubers از این فرصت استفاده می کند و پیوند وابسته ای را در توضیحات ویدئو قرار می دهد و بنابراین برای هر فروش انجام شده از طریق آن پیوند کارمزد دریافت می کند.

درآمد در YouTube ناپایدار است ، زیرا به بسیاری از متغیرها مانند تعداد بازدید از هر ویدیو ، کانال ، تعداد مشترکان ، تعداد نمایش یا بازدید از هر تبلیغ بستگی دارد.

یکی از معروف ترین یوتیوب های اسپانیا AuronPlay است (Raúl Álvarez). وی در یک مصاحبه اطمینان داد که درآمد به طور متوسط ​​ 3000 یورو در ماه رقمی بالاتر از گزارش های ماهانه اکثر وبلاگ نویسان.

بنابراین ، بلاگر یا یوتیوب بودن سرگرمی است که ، در بعضی موارد ، می تواند به یک کار تبدیل شود. و برای دستیابی به آن ، باید از همان لحظه اول آن را جدی بگیرید. p >

روزی مثل…

برخی از یوتیوب ها هستند که هفته ای دو بعد از ظهر را در کانال خود می گذرانند و موفق هستند ، اما اکثر آنها برای ادامه کانال خود حداقل به صورت نیمه وقت کار می کنند.

وبلاگ نویسی انرژی زیادی را مصرف می کند: نوشتن مقاله ، پاسخ به نظرات ، ارسال خبرنامه ، مدیریت شبکه های اجتماعی … و در ابتدا نتیجه ای نمی بینید این چیزی است که عمر معمولاً از آن با عنوان سفر در صحرا. ”

در ابتدا باید مقداری پول و زمان زیادی سرمایه گذاری کنید. هرچه زمان می گذرد ، جداول به تدریج می چرخند.

کارهای روزانه

به خاطر داشته باشید که یکشنبه دوشنبه با جمعه یکسان نیست و هر فرد به گونه ای متفاوت سازماندهی می شود.

عواملی که باعث می شوند برنامه روزمره متفاوت باشد ، روزی که برنامه ریزی می کنید ، روزی که پست می کنید و روز تحویل ها > (در صورت وجود).

بگذارید توضیح دهم. بسیاری از افراد برای برنامه ریزی هفته از روز دوشنبه استفاده می کنند ، برخی دیگر این کار را جمعه یا یکشنبه انجام می دهند. اگر می خواهید آن را به خوبی انجام دهید ، این کار حداقل به 1 ساعت زمان نیاز دارد.

اگر هفته ای یک بار منتشر می کنید ، حتی اگر همه چیز را آماده داشته باشید ، باید از درست بودن همه موارد آگاه باشید و آن را به اشتراک بگذارید ، گرچه می توانید آن را برنامه ریزی کنید.

از طرف دیگر ، اگر خدمات ارائه دهید ، مهلت دارید. اگر کمبود وقت داشته باشید ، این امر برنامه شما را تغییر داده و از انجام کارهای دیگر جلوگیری می کند.

با توجه به زمان وقف ، دو نوع نمایه پیدا می کنیم: کسانی که کار نیمه وقت را اختصاص می دهند و کسانی که خود را وقف آن می به طور کامل. / strong>

اولی ها معمولاً مشاغل دیگری نیز دارند. به طور کلی ، یک شغل یا یک مسئولیت قوی خانوادگی باعث می شود که آنها وقت بیشتری را اختصاص ندهند.

ثانیه ها برای کسب و کار شما زنده هستند ، خواه یک کانال YouTube یا یک وبلاگ باشد.

یک وبلاگ نویس و یوتیوب وظایف مشترکی دارند مانند مستندسازی خود ، ایجاد محتوا ، آزمایش ابزارهای جدید ، پاسخ به ایمیل و نظرات ، مدیریت شبکه های اجتماعی ، تهیه فاکتور ، آموزش ، برنامه ریزی استراتژی و تجزیه و تحلیل نتایج.

علاوه بر این ، وبلاگ نویسان غالباً خدمات یا دوره هایی را ارائه می دهند که به زمان زیادی نیاز دارد ، چه قبل ، چه در طول یا بعد از آن.

سرانجام ، هر دوی آنها مشارکت مشترک خود را دارند ، یا از طریق پست های مهمان یا حضور در کانال های دیگر YouTube. شبکه در هر دو جهان بسیار وجود دارد.

بلاگر یا یوتیوب بودن به قدری طول می کشد که بسیاری از آنها جنبه های دیگر زندگی خود مانند ورزش یا روابط اجتماعی را کنار می گذارند.

در ابتدا قطع ارتباط از کار بسیار دشوار می شود زیرا به دلیل آنلاین بودن ، همیشه آن را در دست دارید.

بسیاری از یوتیوب ها هستند که دوره های طولانی را بدون ترک خانه می گذرانند.

این زندگی نیست.

نتیجه گیری

یوتیوب یا بلاگر بودن آسان است.

شما یک کانال یا وبلاگ باز می کنید و چیزی ارسال می کنید. اکنون مرتبط بودن و امرار معاش از آن چیز دیگری است

شما باید خیلی سخت کار کنید. رقابت در حال افزایش است.

کارآفرینی آنطور که به نظر می رسد زیبا نیست. از خارج فقط می توانید نوک کوه یخ را ببینید: موفقیت.

La ilusión del iceberg

شکست ها و تلاش ها مورد توجه قرار نمی گیرد.

به همین دلیل ضروری است پرشور باشید. اگر چنین باشد ، این کار را با لذت انجام می دهید و اتفاق خوشایندی خواهد بود. این به این معنی نیست که از طرف شما نیازی به تلاش ندارد.

چرا آنها شما را می بینند / می خوانند؟ موارد خاص شما چیست؟ این اولین کلیدی است که باید برجسته شود.

وقتی درمورد آنچه می توانید کمک کنید واضح باشید ، باید یک استراتژی با اهداف کوتاه ، میان مدت و بلند مدت تدوین کنید. احتمالاً مجبورید چندین بار آن را تغییر دهید ، اما به عنوان یک راهنما عمل کرده و شما را وادار به ادامه کار

می کند.

برای موفقیت در اینترنت و به طور کلی در زندگی ، باید منظم و ثابت قدم باشید ، یعنی یک عادت کاری ایجاد کنید

درست است که شما برنامه و رئیس نخواهید داشت ، اما این بدان معنا نیست که شما باید در دوازده سالگی بلند شوید و تمام روز را با لباس خواب جلوی کامپیوتر سپری کنید.

معنای آن این است که شما باید به اندازه کافی مسئولیت پذیر باشید تا بتوانید برنامه کاری خود را تنظیم کرده و روال ایجاد کنید.

این یک مسیر راحت نیست و چیزی برای همه نیست.

هنوز ارزشش را دارد.

sombra

pablo-moreno-acevedo

پابلو مورنو آسهودو مشاور بازاریابی و طراح وب است. او علاقه زیادی به ارتباطات ، بازاریابی دیجیتال و رایانه دارد. نویسنده کتاب در مورد قدیمی تر شما و تأثیر آن بر جامعه.
می توانید وی را در وبلاگ وی مشاهده کنید
خارج از کدها و همچنین در پروفایل های Twitter ، Facebook و YouTube .

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/blogueros-y-youtubers/

.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35