برچسب مشروط برای پیوندهای پیمایش پست / صفحه در وردپرس

آیا تا به حال از سایتی بازدید کرده اید که از آن برای طراحی پیوندهای ناوبری پست استفاده شده است ، اما پیوندی در آنجا وجود ندارد؟ کاملاً زشت به نظر می رسد و توجه کاربر را به خود جلب می کند. خوب اگر شما یک طراح قالب یا صاحب سایت هستید که این مشکل را دارد ، این راه حل فقط برای شما مناسب است. در این مقاله قصد داریم به اشتراک بگذاریم که چگونه می توانید برچسب شرطی را برای پیوندهای ناوبری پست / صفحه اضافه کنید تا از بهترین سبک طراحی وبلاگ خود اطمینان حاصل کنید.

ابتدا پرونده functions.php طرح زمینه خود را باز کرده و کد زیر را اضافه کنید:

/ **
* اگر بیش از یک صفحه وجود دارد ، TRUE را برگردانید.
* /
function show_posts_nav () {
global $ wp_query؛
Return ($ wp_query-> max_num_pages> 1)؛
}

سپس کد زیر را در جایی که می خواهید پیمایش باشد قرار دهید:

شما اصلاً نباید از سبک ما پیروی کنید. می توانید این کد را به هر روشی که دوست دارید اصلاح کنید. قسمت مهم این است که شما باید یک ظاهر طراحی ناوبری را بین این عملکرد حفظ کنید:

این عملکرد بررسی می کند که آیا بیش از یک صفحه وجود دارد. اگر بیش از یک صفحه وجود داشته باشد ، پست ناوبری با یک ظاهر طراحی شده را نشان می دهد. اگر هیچ صفحه دیگری وجود نداشته باشد ، آن یک ظاهر طراحی شده یا ناوبری را نشان نمی دهد.

توجه: عملکرد پیمایش وردپرس به اندازه کافی هوشمند است که اگر صفحه دیگری وجود نداشته باشد ، ناوبری را به تنهایی نشان نمی دهد. اما اگر ناوبری را با یک استایل سفارشی خود پیچیده اید ، آن کد استایل باز هم نشان می دهد که پیمایش وجود دارد یا نه. عملکرد موجود در این پست از این مشکل مراقبت می کند.

منابع اضافی: h4>

اریک مارتین پست – منبع این قطعه

جستجو در وردپرس (کتاب الکترونیکی عالی که اگر شما در حال یادگیری وردپرس هستید همه باید آن را خریداری کنند)

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/conditional-tag-for-postpage-navigation-links-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید