بررسی نهایی وردپرس – آیا بهترین انتخاب برای وب سایت شماست؟

شاید شنیده باشید که وردپرس بیشترین است محبوب سازنده وب سایت را انتخاب کنید ، اما شاید مطمئن نباشید وردپرس گزینه درستی برای شماست . برخلاف Wix ، Weebly یا Squarespace در واقع 100٪ رایگان است. به همین دلیل است که اگر “بررسی وردپرس” را جستجو می کردید ، به سختی مورد مفیدی پیدا می کنید زیرا وبلاگ نویسان معمولاً برای کالاهایی که از آنها کمیسیون ارجاع می گیرند نظرات خود را می نویسند. برای کمک به شما در تصمیم گیری صحیح تجاری ، ما بررسی نهایی نرم افزار وردپرس را با موافقان و مخالفان استفاده از وردپرس ایجاد کرده ایم ، بنابراین شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا وردپرس گزینه مناسبی برای وب سایت شما است.

The ultimate WordPress review - Is it the right choice for your website?

از آنجا که بررسی وردپرس ما بسیار مفصل است ، ما یک لیست از مطالب را اضافه کرده ایم ، بنابراین می توانید بین بخشهای مختلف پرش کنید.

  1. وردپرس چیست؟
  2. چه نوع وب سایتی می توانید با وردپرس ایجاد کنید؟
  3. وردپرس واقعا چگونه کار می کند؟
  4. مزایا و معایب وردپرس چیست؟
  5. چه کسی باید از وردپرس استفاده کند؟ آیا وردپرس برای شما مناسب است؟
  6. نحوه شروع کار با وردپرس – روش صحیح
  7. تسلط بر مهارت های وردپرس

1. وردپرس چیست؟ h4>

وردپرس محبوب ترین سایت ساز جهان است. این بیش از 33 درصد از کل وب سایت های موجود در اینترنت را پشتیبانی می کند ، یعنی میلیون ها وب سایت در سراسر جهان.

مهم است که سیستم مدیریت محتوای WordPress.org (CMS) را با WordPress.com سرویس میزبانی وبلاگ.

بررسی وردپرس ما برای نرم افزار محبوب وردپرس خود میزبان است که همه دوست دارند و از آن استفاده می کنند (نه سرویس میزبانی WordPress.com). ما WordPress.org را توصیه می کنیم زیرا به شما امکان دسترسی کامل به تمام ویژگی های WordPress را در خارج از جعبه می دهد. برای جزئیات بیشتر ، مقایسه کنار هم WordPress.com vs WordPress.org .

از این پس ، وقتی می گوییم وردپرس ، در مورد نرم افزار رایگان WordPress.org صحبت می کنیم.

وردپرس به عنوان یک پلت فرم ساده وبلاگ نویسی از سال 2003 شروع به کار کرد. از آن زمان به بعد به یک سیستم مدیریت محتوا و یک چارچوب توسعه برنامه تبدیل شده است. به زبان ساده می توانید با استفاده از وردپرس به راحتی هر نوع وب سایتی را بسازید. برای دیدن چگونگی تغییر WordPress در طول سالها ، لطفاً به مقاله ما در مورد تکامل رابط کاربری وردپرس .

وردپرس یک نرم افزار منبع باز است که به معنای رایگان بودن آن برای همه است و هرکسی می تواند آن را بارگیری و نصب کند. اکنون ممکن است فکر کنید ، چرا وردپرس رایگان است؟ چه چیزی گیر است؟

به عنوان یک آزادی رایگان است. می توانید از آن برای هر هدفی استفاده کنید و به دلیل سانسور یا نقض شرایط خدمات ، هیچ کس نمی تواند وب سایت شما را به حالت تعلیق درآورد. شما همچنین می توانید بدون محدودیت وردپرس را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

اما مانند همه وب سایت ها ، شما باید ثبت نام دامنه و میزبانی وب.

بر اساس نیازتان ، ممکن است مجبور شوید مضامین یا افزونه های برتر وردپرس را خریداری کنید که هزینه های اضافی دارند. برای تفکیک هزینه کامل ، به مقاله ما در مورد واقعی هزینه ساخت سایت وردپرس .

با این گفته ، حال بیایید نگاهی به آنچه می توانید با وردپرس انجام دهید و در واقع چگونه کار می کند.

2. چه نوع وب سایتی می توانید با وردپرس ایجاد کنید؟ h4>

وردپرس بسیار انعطاف پذیر است و دلیل اصلی آن محبوبیت ایجاد وب سایت است. می توانید از وردپرس برای ساخت تقریباً هر نوع وب سایتی که قابل تصور است استفاده کنید!

می توانید از آن برای یک وبلاگ راه اندازی کنید ، ایجاد یک وب سایت تجارت کوچک ، ایجاد یک فروشگاه آنلاین ، ساخت سایت عضویت ، فروش دوره های آنلاین ، بازار را اجرا کنید و موارد دیگر.

مهم نیست که چه نوع وب سایتی را می خواهید ایجاد کنید ، احتمال این که احتمالاً یک افزونه (پسوند) وردپرس برای آن وجود داشته باشد وجود دارد. درصورتی که افزونه ای پیدا نکردید ، می توانید به راحتی هزاران برنامه نویس را استخدام کنید تا آن را برای شما درست کند.

در اینجا لیستی از محبوب ترین انواع وب سایت ها که مردم با وردپرس ایجاد می کنند.

3. وردپرس واقعا چگونه کار می کند؟ h4>

برخلاف سایر سازندگان وب سایت ، وردپرس طراحی ، محتوا و عملکرد را از یکدیگر جدا نگه می دارد. این قابلیت حمل داده را فراهم می کند.

WordPress keeps content, design, and functionality separate

به عبارت دیگر ، می توانید بدون توجه به طرحی که استفاده می کنید ، محتوا اضافه کنید ، بدون تغییر در محتوای خود ، طرح را اصلاح کرده و ویژگی های جدید را بدون تأثیر بر مناطق دیگر اضافه کنید.

بیایید بیشتر به آن بپردازیم.

1 افزودن محتوا در وردپرس

وردپرس محتوا را در یک پایگاه داده و پرونده های رسانه ای مانند تصاویر را در یک پوشه جداگانه ذخیره می کند. عمدتا شما با استفاده از ویرایشگر پست به وب سایت خود محتوا اضافه می کنید.

WordPress post editor

ویرایشگر پست یک ویرایشگر ساده WYSIWYG با برخی از ویژگی های قالب بندی اساسی است. به دو شکل وجود دارد.

ابتدا ، شما دارای ویرایشگر ویژوال هستید ، که یک ویرایشگر سبک WYSIWYG است ، و سپس ویرایشگر متن را دارید که یک ویرایشگر متن ساده است که در آن می توانید با نوشتن HTML در محتوای خود قالب بندی را اضافه کنید.

به طور پیش فرض ، ویرایشگر محتوای وردپرس هیچ ویژگی فانتزی کشیدن و رها کردن برای شخصی سازی طراحی محتوای شما هنگام نوشتن آن را ندارد. با این وجود می توانید از یکی از محبوب وردپرس سازندگان صفحه را بکشید و رها کنید درصورت نیاز به آن.

2. مدیریت طراحی و ظاهر در وردپرس

وردپرس از یک موتور وسوسه انگیز قدرتمند برای مدیریت ظاهر یک وب سایت استفاده می کند. این موتور templating به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا مجموعه ای از الگوها را به نام title مضامین . هزاران قالب وردپرس از پیش ساخته شده در بازار موجود است.

WordPress themes

هر قالب وردپرس دارای یک صفحه سبک و فایلهای الگوی اساسی برای نمایش بخشهای مختلف یک وب سایت معمولی وردپرس است.

بسته به اینکه از چه موضوعی استفاده می کنید ، تنظیمات خاص خود را دارد که می توانید برای شخصی سازی ظاهر وب سایت خود استفاده کنید. برخی از تم ها ممکن است گزینه های سفارشی سازی طرح زمینه بسیار بیشتری نسبت به موارد دیگر داشته باشند.

Customizer

هزاران مورد وجود دارد تم های رایگان و پولی وردپرس موجود که می توانید برای ساختن وب سایت استفاده کنید. این مضامین به شما امکان می دهد از رنگ ها ، ترکیب های چیدمان و آرم های خود استفاده کنید.

همچنین می توانید کسی را استخدام کنید تا تم وردپرس سفارشی از ابتدا ، اما هزینه آن بسیار زیاد است بالاتر از استفاده از قالب رایگان و یا رایگان وردپرس.

همچنین می توانید از یک سازنده صفحه کشیدن و رها کردن مانند BeaverBuilder یا Divi برای ایجاد یک تم سفارشی بدون استخدام برنامه نویس.

3. گسترش WordPress با افزودنی ها

به دلیل محبوبیت ، وردپرس به توسعه دهندگان اصلی پلتفرم برای نوشتن افزودنیهای خود تبدیل شده است. این افزونه ها پلاگین نامیده می شوند.

افزونه ها مانند برنامه هایی برای سایت وردپرس شما هستند. دقیقاً مانند برنامه ها روی تلفن همراه خود ، می توانید افزونه های وردپرس را نصب کنید تا ویژگی های جدیدی به وب سایت خود اضافه کنید.

WordPress plugins directory

در زمان نوشتن این مقاله ، بیش از 55000 افزونه فقط در پوشه افزونه های WordPress.org وجود دارد. این بدان معناست که اگر می توانید برای وب سایت خود ویژگی خاصی در نظر بگیرید ، احتمال اینکه از قبل افزونه ای برای آن وجود داشته باشد بسیار خوب است.

برخی از افزونه های وردپرس ساده هستند و فقط یک ویژگی خاص را اضافه می کنند. سایر پلاگین ها مجموعه ای وسیع از ویژگی ها و ویژگی ها را به آن اضافه می کنند.

حتی افزونه های وردپرس مانند WooCommerce a وجود دارد > ، محبوب ترین راه حل تجارت الکترونیکی است که دارای اکوسیستم اختصاصی افزونه های ووکامرس و مضامین . چنین افزونه هایی مانند بستری است که در بالای خود پلت فرم وردپرس ساخته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ما در مورد بهترین افزونه های وردپرس که برای هر وب سایت توصیه می کنیم عبارتند از:

افزونه ها اغلب دلیل اصلی انتخاب صاحبان مشاغل هوشمند وردپرس را نسبت به سازندگان سایت مانند Wix و Weebly .

4. جوانب مثبت و منفی وردپرس چیست؟ h4>

درست مثل هر چیز دیگری در جهان ، وردپرس نیز مزایا و معایب خاص خود را دارد که ممکن است بخواهید قبل از ایجاد وب سایت خود آنها را در نظر بگیرید.

جوانب مثبت استفاده از وردپرس

مزایای استفاده از وردپرس برای ساخت وب سایت شما شایسته مقاله ای کاملاً جدید است (به چرا باید از وردپرس استفاده کنید ). در اینجا خلاصه ای از مزایای استفاده از WordPress برای وب سایت خود آورده شده است.

موارد منفی استفاده از وردپرس

وردپرس کامل نیست. این معایبی دارد که ممکن است بخواهید هنگام انتخاب سیستم عامل خود به خاطر بسپارید.

  • شما مسئول وب سایت خود هستید. این بدان معناست که شما همچنین مسئول امنیت هستید ، تهیه نسخه پشتیبان و نصب به روزرسانی ها. می توانید همه این کارها را خودکار کنید ، اما توجه آنها به توجه شما نیاز دارد مگر اینکه از یکی از اینها استفاده کنید شرکت های میزبان وردپرس مدیریت شده .
  • WordPress با یک سازنده وب سایت کشیدن و رها کردن همراه نیست. مدتی طول می کشد تا بیشتر مبتدیان با آن آشنا شوند و اصول آن را بیاموزند. با این حال می توانید از یکی از محبوب ترین افزونه های صفحه ساز را برای وردپرس بکشید و رها کنید .
  • برای استفاده از وردپرس نیازی به یادگیری کدنویسی نیست. با این حال ، برخی از دانش های اساسی در مورد HTML و CSS کار را بسیار ساده تر می کند. بیشتر مبتدیان با استفاده از وردپرس این مهارت های اساسی را کسب می کنند.

5. چه کسی باید از وردپرس استفاده کند؟ آیا وردپرس برای شما مناسب است؟ h4>

قسمت زیبا در مورد وردپرس این است که متناسب با نیازهای شما سازگار است. می تواند به همان راحتی که می خواهید ساده و یا به همان اندازه که نیاز دارید پیچیده و پیچیده باشد.

از آنجا که شما کاملاً مسوول و دارای مالکیت کامل هستید ، می توانید کارها را ساده کنید ، هزینه ها را کنترل کنید و وب سایت خود را به طور کارآمد اجرا کنید.

در طول سال ها ، ما به هزاران مبتدی کمک کرده ایم که وردپرس را یاد بگیرند و شاهد این هستیم که آنها به سرعت در سطح متوسط ​​یا حتی پیشرفته فارغ التحصیل می شوند.

در اینجا یک چک لیست ساده برای بررسی صحیح وردپرس برای شما آورده شده است:

  • شما می خواهید بدون صرف هزینه زیاد ، یک وب سایت حرفه ای کسب و کار بسازید
  • برای یادگیری اصول اولیه می توانید به راحتی آموزش های ساده را دنبال کنید
  • شما می خواهید با آزادی کامل کسب و کار خود را بصورت آنلاین رشد دهید
  • شما می خواهید یک وبلاگ ، نمونه کار یا یک وب سایت شخصی بسازید و از آن برای کسب درآمد آنلاین

اگر با هر یک از گفته های فوق موافق هستید ، وردپرس بستر مناسبی برای ایجاد وب سایت برای شماست.

چه کسی نباید از وردپرس استفاده کند؟

گرچه ما صمیمانه اعتقاد داریم که وردپرس بهترین پلتفرم برای هر کسی است که می خواهد وب سایتی ایجاد کند ، می فهمیم که ممکن است بعضی از کاربران در واقع نیازی به وردپرس نداشته باشند و با راه حل دیگری خوب است.

در اینجا یک چک لیست ساده برای بررسی اینکه نیازی به WordPress ندارید وجود دارد:

  • شما فقط می خواهید یک وبلاگ راه اندازی کنید و برنامه ای برای کسب درآمد یا استفاده از خدمات شخص ثالث ندارید.
  • با ویژگی های محدود تا جایی که هرگز مجبور به نوشتن کد ، تهیه نسخه پشتیبان یا نگرانی در مورد بروزرسانی نیستید ، خوب هستید.
  • شما فقط یک وب سایت کوچک می خواهید و نگران رشد تجارت آنلاین خود و یا استفاده از وب سایت برای فروش بیشتر نیستید.

اگر با هر یک از این جملات موافقید ، می توانید از بستر دیگری استفاده کنید. به لیست بهترین سیستم عامل های وبلاگ نویسی و سازندگان وب سایت برای یافتن بستری مناسب با نیازهای شما.

ما همچنین یک راهنمای مقایسه سریع وردپرس در مقابل سایر سیستم عامل های محبوب داریم:

6. نحوه شروع کار با وردپرس – راه درست h4>

برای راه اندازی وب سایت WordPress.org که خود میزبان آن است ، باید ثبت نام دامنه و خرید میزبانی وب سایت.

ما توصیه می کنیم از Bluehost استفاده کنید. آنها نام دامنه رایگان + SSL رایگان + 60٪ تخفیف در میزبانی وردپرس را به خوانندگان ما ارائه می دهند. این بدان معناست که می توانید وب سایت خود را با حداقل 2.75 دلار در ماه راه اندازی کنید.

to برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد اختصاصی Bluehost →

Bluehost یکی از بزرگترین شرکتهای میزبان در جهان است ، و آنها به طور رسمی ارائه دهنده میزبانی وردپرس هستند.

پس از خرید هاست ، به راهنمای ما در نحوه ایجاد وب سایت برای دستورالعمل های گام به گام.

7. تسلط بر مهارت های وردپرس h4>

در حالی که استفاده از وردپرس آسان است ، ممکن است بخواهید سوالی بپرسید و یا هر چند وقت یک بار به برخی از کمک ها نیاز داشته باشید. خبر خوب این است که منابع رایگان فراوانی برای کمک به شما در این زمینه وجود دارد.

WPBeginner خود بزرگترین سایت منابع رایگان وردپرس برای مبتدیان است. در اینجا منابع ما وجود دارد که می توانید از آنها برای یادگیری وردپرس استفاده کنید (همه آنها کاملا رایگان هستند).

  • وبلاگ WPBeginner – این جایی است که ما به طور منظم آموزش های جدید وردپرس را منتشر می کنیم و نحوه راهنمایی.
  • ویدئوهای WPBeginner – این فیلم ها مرحله به مرحله به شما در یادگیری سریع WordPress کمک می کند. li >
  • WPBeginner در YouTube – نیاز دستورالعمل های ویدیویی بیشتر؟ با بیش از 100000 مشترک و 10 میلیون بازدید + در کانال YouTube ما مشترک شوید.
  • دیکشنری WPBeginner – خود را با زبان وردپرس و آشنا کنید مهارت های وردپرس خود را بهبود ببخشید.
  • طرح WPBeginner – افزونه ها ، ابزارها و سرویس هایی را که در WPBeginner استفاده می کنیم بررسی کنید. لی>
  • معاملات WPBeginner – تخفیف های ویژه محصولات و خدمات WordPress برای کاربران WPBeginner. لی>

اگر س specificال خاصی از وردپرس دارید ، می توانید با استفاده از ما با ما تماس بگیرید فرم تماس با ما .

امیدواریم این بررسی وردپرس به شما کمک کند مزایا و معایب استفاده از وردپرس را درک کنید. شاید شما هم بخواهید این موارد عملی را مشاهده کنید نکاتی برای بازدید بیشتر به وب سایت جدید خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/the-ultimate-wordpress-review-is-it-the-best-choice-for-your-website/.

دیدگاهتان را بنویسید