بررسی رویدادهای رو در رو

عمر را تشویق کنید !!!

اشتباه بودن تلاش نیست و تشخیص اینکه شاید عجله کرده اید بخشی از رشد شماست ، اشتباه نیست. در بسیاری از مواقع می توانیم تمایل و توهم برای انجام کاری را که به آن اعتقاد داریم احساس کنیم ، و بروز آن چیزی است که باعث می شود به خواب ادامه دهیم و چیزهای جدیدی را برای به اشتراک گذاشتن با دیگران ایجاد کنیم.

با گذشت زمان یاد گرفتم که ؛ “بهترین بداهه نوازی ، آماده سازی است” ، چیزی است که سعی می کنم خودم آن را اعمال کنم ، اگرچه اعتراف می کنم که گاهی اوقات بالا می آیم ، و اگر بعداً مجبور به عقب نشینی شوم ، عقب نشینی می کنم ، دوره می کنم ، ما انسان هستیم و هیچ کس آموخته است.

مورد استقبال و تحسین شما قرار می گیرد ، و دلیل آن را پنهان نمی کنید ، به نظر می رسد که همه چیز در دنیای آنلاین عالی و عالی است …

لغو آن شخصاً ، فکر نمی کنم این کلمه ای باشد که آن را تعریف می کند ، زیرا با انجام این کار ، با ترکیب و متحد کردن عواملی که امکان آن را فراهم می کند ، این کار را انجام می دهید. من تازه فرم را تکمیل و ارسال کردم.

این واقعیت که شما تاریخ را تغییر داده اید به سادگی یک شرایط است ، زیرا اشتیاق و علاقه شما در این پروژه دست نخورده باقی مانده است ، که همانطور که می گویید ارزش زیادی خواهد داشت.

یک آغوش بزرگ عمر!

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/encuesta-eventos-presenciales/.

دیدگاهتان را بنویسید