بحث در مورد انواع ارسال های سفارشی وردپرس – Functions.php یا پلاگین ها؟

همانطور که بسیاری از شما می دانید ، هفته گذشته سید بلخی در WordCamp Raleigh 2012 شرکت کرد. در جریان این رویداد ، یکی از توییت های وی بحث و جدال زیادی را در پی داشت. در این مقاله ، سید بلخی ، بنیانگذار ما بحث خواهد کرد که آیا انواع ارسال سفارشی وردپرس به فایل توابع funksion.php تعلق دارند یا به پلاگین ها. در زیر یک توییت است که این بحث را آغاز کرده است:

پس از این توییت ، بسیاری از افراد معتبر در انجمن وردپرس با تقلب مواجه شدند. شما می توانید مکالمه کامل در اینجا . کورتیس مک هیل یک قدم جلوتر رفت و موضوع را در پست جدید وبلاگ .

گفتگوی توییتر نکات جالب توجهی را به همراه آورد.

خلاصه استدلال ها h4>

استدلال پلاگین ها: کاربر همیشه داده ها را دارد حتی اگر موضوع را تغییر دهد. شاید به نظر زیبا نرسد ، اما در همانجا باقی خواهد ماند.
استدلال

Functions.php: داده های بدون طراحی بی ربط هستند. باعث سردرگمی بیشتر کاربران خواهد شد.

با کدام طرف بیشتر موافقید؟ واضح است که هر دو طرف مسائل خود را دارند ، اما کدام یک از دو شر کمتر است؟

در اینجا به همین دلیل است که ما معتقدیم انواع پست سفارشی باید همیشه در افزونه اختصاصی سایت یا کلاً یک پلاگین جداگانه.

زنده باد داده h4>

انواع پست سفارشی داده هستند. در بیشتر موارد ، داده های شما بیش از طراحی فعلی زنده می مانند. با تغییر چندین مضمون ، این جمله را به وضوح درک می کنیم. پست ها ، صفحات ، پیوندها ، پیوست ها و ویرایش ها همه انواع پست هایی هستند که با وردپرس ساخته می شوند. علاوه بر این ، ما انواع پست هایی مانند Books ، Testimonials ، Deals و غیره را داریم. حالا می توانید تصور کنید اگر موضوعی را تغییر دهیم و همه اینها از بین برود؟ مطمئناً ما نمی خواهیم این اتفاق بیفتد.

با داشتن توسعه دهندگان در تیم ما ، این نباید اهمیت زیادی داشته باشد. با توجه به اینکه همه مضامین ما توسط تیم ما سفارشی طراحی شده اند ، واقعاً چه تفاوتی ایجاد می کند؟ راز در دو کلمه نهفته است: زمان و تمرکز. تا زمانی که تمام داده های لازم را در اختیار داشته باشیم ، آنچه در آینده باید انجام دهیم تغییر سبک طراحی است. هربار لازم نیست نگران کپی و جایگذاری توابع از یک فایل به فایل دیگر باشیم. اگر می خواهید عملکرد را تکرار کنید ، چه می کنید؟ به سادگی افزونه را برداشته و در سایت جدید خود رها کنید. یک ظاهر طراحی را تغییر دهید و کار شما تمام شد.

قوانین و استانداردها h4>

وقتی از کلمه همیشه مثل ما در توییت خود استفاده می کنید ، این می تواند هم به معنای قانون باشد و هم به معیارها. هر دو قانون و استاندارد برای اکثریت ساخته شده است. همیشه سناریوهای مورد خاصی وجود دارد که قوانین خم شوند و استانداردها شکسته شوند ، اما این بدان معنا نیست که باید به طور کلی از استانداردها خلاص شویم.

انواع مختلف پست عمومی وجود دارد که بیشتر آنها به همان مجموعه از فیلدهای متا اضافی نیاز دارند. برخی از مثالهایی که به ذهن شما خطور می کند عبارتند از: نقل قول ، کتاب ، دستور العمل ، توصیفات ، نمونه کارها و غیره.

با توجه به تعداد زیادی از مضامین عکاسی و نمونه کارها که در بازارهای آزاد و تجاری در دسترس هستند ، تقریباً منطقی نیست که کاربر هر بار تغییر موضوعی ، اطلاعات مربوط به نوع پست سفارشی خود را دوباره وارد کند. بیایید نگاهی به یک سناریو موردی بیندازیم:

عکاس – کاربر WordPress را تنظیم می کند که دارای عملکرد وبلاگ است (CPT پیش فرض “ارسال”). او می خواهد نمونه کارهای خود را اضافه کند (به CPT نمونه کارها نیاز دارد). او می خواهد توصیفات مشتری را نشان دهد (به CPT توصیف نیاز دارد). تمام این اطلاعات مطمئناً در گذشته از یک طرح زمینه زندگی می کنند. یک سال بعد ، کاربر می خواهد ظاهر سایت خود را تغییر دهد و به آن تازه سازی کند. یک موضوع جدید پیدا می کند که دارای تمام عملکردهای مشابه است. لحظه ای که او موضوع را تغییر می دهد ، BOOM. تمام داده های قبلی که وی وارد کرده از بین رفته است. منویی به نام Portfolio و منویی به نام Testimonials وجود دارد اما هیچ یک از داده ها در آن موجود نیست. کاربر فکر می کند “HOLY CRAP ، من تمام مطالب خود را از دست دادم”. س supportالات پشتیبانی جدیدی را در انجمن ایجاد می کند. در صورت عدم پاسخ خوب ، نامه هایی را برای سایت هایی مانند WPBeginner ارسال می کند ، مجبور هستند همه داده ها را دوباره وارد کنند. این یک تجربه کاربری خسته کننده است.

بنابراین چگونه این مسئله را حل کنیم؟

راه حل احتمالی؟ h4>

ما یک پایگاه استاندارد جدید ایجاد می کنیم. Justin Tadlock قبلاً با ایجاد یک پلاگین پایه نمونه کارها کار روی این مسئله را شروع کرده است. آیا راه حل مناسبی برای همه خواهد بود؟ نه ، اما برای اکثریت خواهد بود.

همانطور که جاستین در پست خود می پرسد ، چه زمینه های استانداردی باید در پلاگین نمونه کارها گنجانده شود (اشاره به posta meta). این نوع مکالمه باید در میان توسعه دهندگانی اتفاق بیفتد که عملکردهای مشابهی را در زمینه های خود ایجاد می کنند. چرا وقتی می توان همان مورد را از یک موضوع به موضوع دیگر بارها و بارها کپی و پیست کرد ، وقتی این کار از طریق یک پلاگین انجام می شود؟ به محض تبدیل شدن به استاندارد ، سایر نویسندگان موضوعات شروع به انطباق با آن می کنند.

به عنوان مثال ، ما شاهد افزایش پشتیبانی سبک برای فرم های جاذبه در قالب های قالب وردپرس مانند Genesis و سایر موارد. چرا؟ زیرا آنها می فهمند که کاربرانشان از آن استفاده می کنند.

چندین تم قدرتمند وردپرس وجود دارد که دارای عملکردهای فراوانی است که به اعتقاد ما باید پلاگین باشند. طرح زمینه های Job Job ، طرح زمینه پیگیری موضوع ، موضوع تبلیغات طبقه بندی شده ، تم های املاک و مستغلات و غیره. همه آنها باید توسط یک پلاگین پایه تهیه شوند. این در حال حاضر با WooCommerce اتفاق می افتد. WooThemes موضوعات متعددی را منتشر کرده است که دارای پشتیبانی از یک ظاهر طراحی شده برای پلاگین هستند. شرکت های دیگر تم قول داده اند که تم های تجارت الکترونیکی مبتنی بر WooCommerce را نیز منتشر کنند. می توانید از یک موضوع به موضوع دیگر تغییر وضعیت دهید و تمام محصولات خود را همانطور که هست نگه دارید. این تقریباً مانند تغییر مضمون است اما همه چیز درست سر جایش قرار گرفته است. این همان تجربه تغییر مضمون است که باید در تلاش آن باشیم.

چرا همین کار را با نمونه کارها ، توصیفات و سایر انواع پست سفارشی عمومی انجام نمی دهید؟ آیا این به این دلیل است که در مقابل تجارت الکترونیکی جانوری بزرگتر برای تسخیر بسیار ساده است؟ واضح است که تجارت الکترونیک در مقایسه با سایر زمینه ها زمینه های بسیار زیادی دارد ، بنابراین برای این نوع پست های عمومی بسیار آسان تر است. این فقط یک مسئله است که باید آگاهانه در جهت بهتر کردن کارها تلاش کنید.

به افزونه ReciPress نگاهی بیندازید . این یک متاباکس سفارشی را با زمینه های دستور العمل ایجاد می کند و آن را با ارسال پیوست می کند. با این وجود می توان آن را با انواع پست سفارشی پیوست کرد. هرکسی از این افزونه استفاده کند می تواند بدون نیاز به چنین دردسری ، مضامین را تغییر دهد.

خوب است که ببینید موضوعاتی مانند AgentPress توسط یک پلاگین پایه متمرکز طراحی می شوند. بسیار خوب خواهد بود که شاهد تغییر آسان تغییر موضوعات باشید. به عنوان مثال ، اگر کاربری از یک موضوع عکاسی به موضوع دیگر تغییر یابد ، نباید هرج و مرج باشد. ممکن است خطاهای جزئی اتفاق بیفتد ، اما حداقل در تصویر بزرگتر ، همه چیز کار خواهد کرد.

شما همیشه می توانید نمونه هایی از انواع پست های فوق العاده سفارشی ایجاد شده برای یکبار مصرف مشتری ایجاد کنید ، اما این یک قاعده مستثنی نیست.

نظر شما درباره این موضوع چیست؟ کد سفارشی انواع پست کجا باید در آن مستقر شود؟ در پرونده توابع.php یا در پلاگین ها؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/wordpress-custom-post-types-debate-functions-php-or-plugins/.

دیدگاهتان را بنویسید