با WP Greet Box با یک پیام مناسب در وردپرس به هر کاربر سلام کنید

غالباً سایتهایی با پنجره بازشو آزار دهنده می بینید که از کاربران می خواهند در خبرنامه ایمیل خود مشترک شوند. کاربران ما از این موضوع استقبال نمی کنند ، بنابراین این سال پیش می آید که چگونه می توانید توجه کاربران خود را به مورد خاصی مانند خبرنامه یا یک توییتر جلب کنید حساب در این مقاله ما یک پلاگین به شما نشان خواهیم داد به نام WP Greet Box ، که با ارسال یک پیام متفاوت بسته به URL ارجاعی که از آن آمده است ، می توانید از هر کاربر به صورت جداگانه و مناسب استقبال کنید.

به عنوان مثال ، اگر کسی لینک شما را در توییتر مشاهده کرده و آن را باز کرده است ، شما یک پیام خوش آمد گویی در پست خود خواهید داشت که می گوید: سلام ، کاربر دیگر توییتر ، از اینکه به سایت ما مراجعه کردید متشکریم. اگر این پست را دوست دارید ، لطفاً آن را مجدداً بازنویسی کنید (لینک Retweet) و اگر دوست دارید ما را در توییتر دنبال کنید.

اکنون شما فقط یک دنبال کننده دیگر توییتر اضافه کرده اید بدون اینکه کاربر را با یک پنجره اذیت کنید. در زیر چند تصویر از نحوه به نظر رسیدن این پلاگین وجود دارد:

WP Greet Box

WP Greet Box

WP Greet Box

این افزونه بسیار کارآمد است و قطعاً باید آن را امتحان کنید. اگر آن را امتحان می کنید ، لطفاً نظر خود را با افکار خود ارسال کنید و به دیگران در تصمیم گیری صحیح کمک کنید.

بارگیری جعبه خوش آمدگویی WP

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/greet-each-user-with-an-appropriate-message-in-wordpress-with-wp-greet-box/.

دیدگاهتان را بنویسید