بانک های تصویر رایگان و پولی برای استفاده در وب سایت یا وبلاگ شما

اگر در اینجا به دنبال اطلاعات مربوط به بانک های تصویر رایگان هستید ، به این دلیل است که برای اهمیت دادن به اهمیت عکس های صفحه خود متوجه شده اید. تصویر حرفه ای هنگام مراجعه مشتری از شما.

وب سایت شما دقیقاً همان فروشگاهی است که به مدت 24 ساعت برای بازدید عموم باز است و اگر کسی از کنار تجارت شما رد شود و نمای زشت و نامناسبی از آن را ببیند ، احتمالاً حتی تصور نمی کند برای خرید چیزی به داخل آن بروید.

خوب ، این همان است: شما باید تصاویری را که می خواهید در پروژه وب خود استفاده کنید ، با دقت انتخاب کنید زیرا آنها یک تصویر حرفه ای و جدی برای شما فراهم می کنند ، بنابراین به لطف این پست چند مکان برای یافتن آنها خواهید داشت.

قبل از ارائه به شما بهترین بانک های تصویر رایگان و پولی ، می خواهم برای شما توضیح دهم که

  • شما حضور خوبی در وب دارید. اگر از تصاویر پیکسلی ، تند و تیز و بی کیفیت استفاده می کنید ، بازدید کنندگان خود را از این کار می ترسانید.
  • وقتی مشتری بالقوه از وب سایت شما بازدید می کند ، شما یک تصویر حرفه ای می دهید.
  • شما احتمال بیشتری برای جذب مخاطب ، مشترک و مشتری از طریق صفحه خود دارید ، که به معنای اطمینان ، مارک شخصی و افزایش فروش است.

    بعد از این ، باید به خاطر داشته باشید که بانک های تصویر رایگان و سایر بانک های پولی وجود دارد ، بنابراین ، احتمالاً اگر از عکس های بانک های بدون حق چاپ استفاده می کنید همچنین آنها توسط سایر وب سایتها یا وبلاگ نویسان در صفحات خود استفاده خواهند شد و حتی ممکن است برخی از آنها تکرار شوند و اصالت کمی داشته باشند.

    بسته به نوع پروژه و انتظاراتی که از آن دارید ، خرید ایده در بانک عکس های پولی ممکن است ایده خوبی باشد.

    این اصلاً بد نیست ، زیرا به این ترتیب شما می توانید خود را از رقابت متمایز کنید و دیگر نیازی به پرداخت حقوق هم نیستید ، زیرا این درگاه ها پیشنهادات و بسته های آبدار دارند.

    سرانجام قبل از شروع ، به شما بگویید که گزینه خوب Canva

    خواهد بود زیرا در نسخه پولی خود دارای یک بانک تصویر بزرگ است.

    bancos-de-imagenes-gratis

    آنچه در این مقاله می خواهیم ببینیم:

    انواع مجوزهای تصویری

    هنگامی که مزایا و معایب اصلی استفاده از تصاویر سهام رایگان و پولی را فهمیدید ، باید از زمان آنلاین شدن ، انواع مختلفی از مجوزها برای استفاده از آن عکس ها وجود داشته باشد برای یافتن عکس های رایگان دارای حق امتیاز رایگان و سایر افراد دارای حق چاپ.

    بنابراین به طور خلاصه ، می خواهم به شما نشان دهم این انواع چیست:

    • تصاویری که نویسنده به شما اجازه کتبی داده است.
    • تصاویری که دارای مجوز Creative Commons هستند و شما را قادر به انجام چنین کاری می کند.
    • تصاویر با پرداخت حق بیمه.

    هنگام مشاهده تصاویر با دسته “ Creative Commons « ، به این معنی است که آنها عکسهایی هستند که شما می توانید آزادانه در پروژه خود استفاده کنید ، اما با در نظر گرفتن محدودیتهای استفاده که به طور پیش فرض ایجاد کرده است.

    creative-commons

    بنابراین ، می توانید از انواع زیر تصاویر استفاده کنید:

    1.) همه کسانی که نویسنده به شما اجازه نوشتن را داده است. مهم نیست که آن را در چه قالبی داشته باشید ، نکته مهم این است که در صورت ادعای آینده از طرف مالک ، می توانید آن را ثابت کنید.

    2.) کسانی که دارای مجوز Creative Common CC0 هستند. یعنی مجوز مالکیت عمومی: بدون حقوق محفوظ است ، که می توانید از آن در پروژه وب خود استفاده کنید.

    3.) تصاویر برتر ، مواردی است که می توانید در بانک های پرداخت تخصصی خریداری کنید که بعداً یکی یکی خواهیم دید.

    بهترین بانک های تصویر رایگان

    اکنون ، من می خواهم در این بخش بهترین بانک های تصویر رایگان را که می توانید برای شروع بارگیری عکس های با کیفیت بالا برای تجارت دیجیتال خود استفاده کنید ، در این بخش به شما نشان دهم.

    شروع کنیم؟

    Pixabay

    bancos-de-imagenes-pixabay

    Pixabay یکی از بهترین سایت های تصویری رایگان است که می توانیم در اینترنت پیدا کنیم تا عکس های حرفه ای با کیفیت بالا برای استفاده در وب سایت خود بدست آوریم.

    این یک پورتال آنلاین است که به زبان اسپانیایی است و علاوه بر اینکه می تواند تصاویر را بارگیری کند. همچنین می توانید تصاویر ، بردارها و فیلم ها را بارگیری کنید.

    با اکثریت قریب به اتفاق منابع ، نیازی به نام نویسنده نیست ، فقط باید ابتدا بررسی کنید که آیا این مجوز CC0 است ، یعنی آیا می تواند به صورت رایگان برای مصارف تجاری استفاده شود یا اگر نیازی به شناسایی ندارد: p >

    bancos-de-imagenes-pixabay-2

    این بدون شک یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانیم برای بارگیری تصاویر رایگان با کیفیت بالا جهت استفاده در پروژه آنلاین خود انتخاب کنیم.

    Pexels

    bancos-de-imagenes-pexels

    Pexels پورتال دیگری است ، این بار به زبان های انگلیسی و آلمانی ، که می توانید تعداد نامحدودی تصاویر را در آن بارگیری کنید.

    همانطور که تیم Pexels در این پیوند نشان داده است:

    • از همه عکس ها می توان بصورت رایگان برای استفاده تجاری و غیر تجاری استفاده کرد.
    • ذکر اسناد اجباری نیست. اعطای اعتبار به عکاس یا Pexels نیازی نیست ، اما همیشه قدردانی می شود.
    • می توانید عکس ها را اصلاح کنید. خلاقیت خود را به خرج دهید و عکس ها را هر طور که می خواهید ویرایش کنید.

    علاوه بر این ، در صفحه اصلی آنها ، مجموعه ای از بهترین عکاسان وجود دارد ، بنابراین شما می توانید به بهترین تصاویر ساخته شده توسط این متخصصان دسترسی داشته باشید.

    همچنین می توانید در این پیوند معروف ترین عکس ها را مشاهده کنید ، بر اساس دسته ها جستجو کنید و حتی فیلم ها را بارگیری کنید تا در وب سایت خود استفاده کنید. > .

    Unsplash

    bancos-de-imagenes-unsplash

    Unplash یکی دیگر از ارائه دهندگان تصاویر رایگان است ، همچنین در انگلیسی ، جایی که می توانید تصاویر با وضوح بالا را بارگیری کنید ، سفارش داده شده در « مجموعه «:

    bancos-de-imagenes-unsplash

    به همین ترتیب ، از همه عکسها می توان به صورت رایگان استفاده کرد: برای اهداف تجاری و غیر تجاری. درخواست مجوز یا نام بردن از عکاس لازم نیست.

    همچنین می توانید تصاویر را در بخش دیگری از صفحه اصلی آن بارگیری کنید: « کاوش «، بر اساس دسته های مختلف: تجاری ، طبیعت ، زنان ، فناوری ، غذا ، مسافرت …

    یکی دیگر از بانک های تصویر رایگان جایگزین برای در نظر گرفتن.

    فلیکر

    bancos-de-imagenes-flickr

    یکی دیگر از پورتال های وب عالی به زبان اسپانیایی که می توانیم برای بارگیری تصاویر رایگان پیدا کنیم ، فلیکر .

    علاوه بر این ، ویژگی جالب دیگری که این پلتفرم دارد این است که می توانید برای ذخیره عکس های خود ثبت نام کنید تا آنها را با انجمن عکاسان بخشی از این وب سایت به اشتراک بگذارید. بنابراین ، جدا از جستجوی تصاویری که می خواهید نمونه کارهای شخصی خود را منتشر کنید ، اینجا مکان شما برای معرفی خود است …

    مطمئناً ، اگر می خواهید تصاویر را با استفاده از مجوز Creative Commons CCo استفاده کنید ، باید گزینه بارگیری را در نظر بگیرید:

    bancos-de-imágenes-flickr

    Gratisography

    bancos-de-imagenes-gratisography

    Gratisography یکی از پرتال های خاص آنلاین است که در آن می توانید تصاویر رایگان را بارگیری کنید ، زیرا توجه زیادی را به خود جلب می کند ، خصوصاً اگر به دنبال خلاقترین ، ترین و انتزاعی ترین ترکیب ها هستید.

    به شما امکان می دهد عکس ها را بر اساس دسته ها جستجو کنید:

    bancos-de-imagenes-gratisography

    و همچنین ، می توانید تصاویر را بدون نیاز به ثبت نام و استفاده از آنها در پروژه آنلاین خود بارگیری کنید ، همانطور که در اینجا در هنجار مشخص شده است. / strong> .

    Freerange

    bancos-de-imagenes-freerange

    Freerange یک پورتال به زبان انگلیسی برای بارگیری تصاویر است. رایگان و بدون نیاز به انتساب. جایی که علاوه بر این ، اگر می خواهید می توانید با بارگذاری عکس های خود کمک کنید تا از طریق تبلیغات Adsense درآمد کسب کنید. می توانید خط مشی آن را به اینجا مشاهده کنید.

    در صفحه اصلی آن ، به لطف سیستم جستجوی اصلی ، می توانید عکسهای با کیفیت پیدا کنید ، که به شما امکان می دهد بین عکس ها و تصاویر یکی را انتخاب کنید و همچنین تصاویر خود را از طریق بلوک های اصلی (عکس های جدید ، محبوب یا رده).

    برای بارگیری عکس ها ، باید از قبل در وب سایت آنها ثبت نام کنید ، زیرا می توانید عضو یا مشارکت کننده خود را به عنوان عکاس انتخاب کنید:

    bancos-de-imagenes-freerange

    StockSnap.io

    bancos-de-imagenes-stocksnap.io

    StockSnap.io موتور جستجوی تصویر بسیار رایگان دیگری است قدرتمند ، که دارای عکسهای حرفه ای متعددی است که ما می توانیم آزادانه در پروژه خود استفاده کنیم ، زیرا توسط مجوز Creative Commons CC0 اداره می شود.

    وب سایت شما به ما امکان می دهد تصاویر دقیق را با موتور جستجوی اصلی خود ، یا از طریق دسته های اصلی موجود (تجارت ، طبیعت ، مردم ، طراحی ، سفر …) کشف کنیم. همه عکسها را مشاهده کنید یا عکسی را که می خواهید در بخش «پرطرفدار» انتخاب کنید:

    bancos-de-imagenes-stocksnap.io

    علاوه بر این ، یک سری فیلتر برای پیدا کردن یک عکس ایده آل جدید دارد. بنابراین می توانید آنها را براساس بیشترین بازدیدها ، بیشترین بارگیری ها ، موارد دلخواه ، براساس تاریخ فیلتر کنید …

    تصاویر Google

    bancos-de-imagenes-google

    چه کسی از موتور معروف جستجوی تصویر را نمی شناسد از Google

    ؟

    بارگیری تصاویر به صورت رایگان بسیار خوب است ، اما باید مراقب باشید ، زیرا باید اسنادی را که هر یک از آنها دارد در نظر بگیرید:

    bancos-de-imagenes-google

    من خلاصه ای از آنچه را می توانید در این موتور جستجو پیدا کنید به شما می دهم:

    • برچسب خورده برای استفاده مجدد با تغییرات : می توانید از این تصاویر به هر طریقی که می خواهید استفاده کنید و همچنین به شما امکان می دهد اصلاحاتی انجام دهید.
    • برچسب گذاری شده برای استفاده مجدد : از این تصاویر هنگام بارگیری استفاده کنید ، اما نمی توانید آنها را اصلاح کنید.
    • برچسب گذاری شده برای استفاده مجدد غیر تجاری با تغییرات : تصاویری که با این گزینه بارگیری می کنید می توانند آزادانه استفاده و اصلاح شوند ، اما نمی توانند برای اهداف تجاری استفاده شوند.
    • برچسب گذاری برای استفاده مجدد غیر تجاری : از این تصاویر هنگام بارگیری استفاده کنید ، اما برای استفاده تجاری نیست.

    هنگامی که در مورد حقوق استفاده از تصاویری که قرار است در Google بارگیری کنید شفاف شوید ، مطمئناً از پروژه های دیجیتالی خود از این سیستم عامل سود زیادی خواهید گرفت.

    Freepik

    bancos-de-imagenes-freepik

    Freepik بستری است که باید در نظر بگیرید برای بارگیری تصاویر رایگان ، از آنجا که تعداد زیادی عکس دارد و بیش از همه پورتال آن به زبان اسپانیایی است ، اکنون آن را بگیرید!

    همچنین می توانید بردارها ، عکس های سهام ، PSD و آیکون های رایگان را برای استفاده در وب سایت خود بارگیری کنید.

    به غیر از موتور جستجوی اصلی ، دارای یک مرورگر بسیار قدرتمند برای یافتن هر فرمت مورد نیاز شما ، که هر قسمت را تا حد ممکن خراب می کند ، و یک فیلتر بسیار قدرتمند در نوار کناری سمت راست که به شما امکان می دهد تصاویر را حتی بر اساس رنگ جستجو کنید:

    bancos-de-imagenes-freepik

    Pik Wizard

    bancos-de-imagenes-pikwizard

    Pik Wizard ، یک پورتال تصویر جدید ، که به شما امکان می دهد تصاویر رایگان چشمگیر را بدون نیاز به ثبت نام در وب سایت خود بارگیری کنید.

    مانند سایر ارائه دهندگان مانند Pixabay ؛ این است که وقتی می خواهید عکسی را بارگیری کنید ، دقیقاً به شما می گوید که آیا به انتساب نیاز دارد یا می توان از آن برای اهداف تجاری استفاده کرد:

    bancos-de-imagenes-pikwizard

    من توصیه می کنم این صفحه را در موارد دلخواه خود ذخیره کنید ، زیرا دارای یک گالری بزرگ از تصاویر ، به ویژه از افراد است که به راحتی پیدا نمی شود از آن استفاده کنید.

    بهترین بانک های تصویر برتر

    خوب ، ما قبلاً لیستی از بزرگترین و شناخته شده ترین بانکهای رایگان را دیده ایم. بنابراین اکنون بیایید یکی یکی ببینیم ، بهترین بانک های تصویر برتر که می توانید برای بارگذاری عکس های اختصاصی با کیفیت حمله قلبی در وب سایت خود استفاده کنید.

    بیا بریم!

    Adobe Stock

    bancos-de-imagenes-adobestock

    Adobe Stock یکی از موارد زیر است: بهترین سیستم عامل هایی که می توانید برای بارگیری تصاویر پولی برای وب سایت خود پیدا کنید ، ساخته شده توسط بچه های Adobe: بله ، سازندگان فتوشاپ.

    به راحتی می توانید عکس ها را بر اساس دسته ها پیدا کنید ، اگرچه می توانید از فیلم ها ، الگوها و طرح های سه بعدی نیز استفاده کنید.

    علاوه بر این ، شما این امکان را دارید که بارگیری رایگان 10 تصویر را امتحان کنید.

    خوبی این پلتفرم این است که برای کار با برنامه های Adobe Creative Cloud کاملا آماده است و می توانید برنامه های مختلف قیمت گذاری را انتخاب کنید که دارای اینجا در وب سایت خود.

    bancos-de-imagenes-adobe-stock

    Shutterstock

  • منبع:
    https://www.haciaelautoempleo.com/bancos-de-imagenes-gratis/.

    دیدگاهتان را بنویسید