اعلام کوپن های وردپرس WPBeginner – راهی سریع و آسان برای صرفه جویی در هزینه

سلام کاربران WPBginner ،

من بسیار هیجان زده هستم که از معرفی جدیدترین بخش “ کوپن های وردپرس ” به عنوان بخشی از نسخه WPBeginner 2.0 خبر می دهم. لوازم جانبی وردپرس ممکن است گاهی گران شوند ، اما با استفاده از بخش کوپن های ما ، می توانید صدها دلار $ در موارد مورد نیاز خود صرفه جویی کنید. ما قبلاً کوپن های بسیار جالبی در پایگاه داده داریم ، بنابراین باید آنها را بررسی کنید.

ایده موجود در کوپن های WPBeginner این است که جامعه ما را با معاملات انحصاری که ممکن است در سراسر وب در حال انجام باشد به روز کنید. بیایید بپذیریم که همه ما خیلی شلوغ هستیم و نمی توانیم با هر معامله تخفیف مفید پیگیری کنیم. من می دانم که وقتی یک معامله را از دست می دهم ، با خودم می گویم: “کاش ، کاش کسی قبلاً در مورد این معامله به من می گفت”. اما متأسفانه هیچ سایت کوپنی در صنعت وردپرس وجود ندارد که بتواند این کار را انجام دهد. بعلاوه ، پیگیری این معاملات کاری تک نفره نیست. بنابراین ، ستاد تحریریه ما چشم و گوش ما را نگه می دارد تا شما را در معاملات جالب قرار دهد. همچنین ، ما امیدواریم که بسیاری از تعاملات جامعه / نکاتی را در این زمینه راه اندازی کنیم. اگر درباره معامله یا کوپنی که باید در آن قرار داشته باشید اطلاعاتی دارید ، در این باره به ما اطلاع دهید. یک روش بسیار آسان برای ارسال کوپن های جدید در سایت وجود دارد.

همچنین ، اگر تم وردپرس ، افزونه ، کتاب الکترونیکی یا خدمات وبلاگ نویسی دیگری دارید ، ما دوست داریم در مورد گرفتن کوپن برای انجمن خود با شما صحبت کنیم. اگر پیشنهاد یا س suggestionsالی دارید فقط از فرم تماس ما استفاده کنید.

هنگام گشت و گذار در سایت کوپن ها ، خواهید دید که فرمی وجود دارد که می توانید ایمیل خود را برای اشتراک برای دریافت معاملات منحصر به فرد کوپن وارد کنید. من اکیداً توصیه می کنم که در آن ثبت نام کنید زیرا ما از این طریق معاملات و کوپن های اختصاصی ارسال خواهیم کرد. اگر قبلاً مشترک خبرنامه ایمیل ما هستید ، پس باید تنظیمات برگزیده خود را به روز کنید و کادر WPBeginner را علامت بزنید.

از پس انداز $ $ در خریدهای مرتبط با وردپرس / وبلاگ خود لذت ببرید.

کوپن های WPBeginner وردپرس

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/announcing-wpbeginner-wordpress-coupons-quick-easy-way-to-save-money/.

دیدگاهتان را بنویسید