اعلام واژه نامه WPBeginner – فرهنگ لغت شرایط وردپرس

سلام بر همه ،

سید بلخی اینجا. امروز من افتخار می کنم که راه اندازی واژه نامه WPBeginner ، یک مکان مرکزی را اعلام کنم. که معمول ترین اصطلاحات را در آموزش های WordPress و جلسات WordCamp لیست و توضیح می دهد.

اگر تا به حال تحت اصطلاحات یا اختصارات عجیب وردپرس متحیر شده اید ، اینجا مکان شروع است. ما تمام تلاش خود را کردیم تا زبان مبتدی وردپرس را به زبان انگلیسی ساده برای مبتدیان وردپرس توضیح دهیم.

WPBeginner Glossary Banner

این ایده از کجا آمده است؟ h4>

هنگام سخنرانی در کارگاه مبتدیان در WordCamp Columbus 2012 ، یکی از حاضران دست خود را بلند کرد و این س meال را از من پرسید:

“این ابزارک چیست چیزی که شما در مورد آن صحبت می کنید؟ واقعاً خوب است اگر دیکشنری وجود داشته باشد که بتوانم این زبان وردپرس را جستجو کنم ”

بعد از جلسه ، با او نشستم و به بسیاری از س herالات او پاسخ دادم. وقتی از این رویداد برگشتم ، ایده را کاملاً فراموش کردم تا اوایل سال جاری.

هنگام سازماندهی WordCamp میامی ، چندین کاربر به من مراجعه کردند و س questionsالاتی مانند کد کوتاه ، نوع پست چیست ، و غیره

آن شب من نشستم و یک برنامه عملی برای واژه نامه وردپرس ایجاد کردم که اصطلاحات وردپرس را به زبان انگلیسی ساده توضیح می دهد.

بعد از 6 ماه شلوغی که در آن یک مدرسه ساخته ایم ، نوار اجتماعی شناور راه اندازی شد ، دوباره طراحی شد List25 ، راه اندازی شد SteadyStrength ، OptinMonster راه اندازی شد ، من خوشحالم که اعلام می کنم واژه نامه WPBeginner بالاخره آماده است.

در حال حاضر واژه نامه کمی بیش از 100 اصطلاح دارد و ما در حال کار بر روی افزودن موارد دیگر هستیم.

لطفاً از واژه نامه وردپرس بازدید کنید و به ما بگویید کدام اصطلاحات را برای ما می خواهید برای اضافه کردن.

شما می توانید پیشنهادات خود را از طریق صفحه یک پیشنهاد برای ما ارسال کنید .

ما به دنبال داوطلبان برای کمک به کمک و بهبود واژه نامه هستیم. اگر علاقه مند هستید ، لطفاً برای من پیام ارسال کنید یا در زیر نظر بدهید.

آخرین اما نه کمترین ، لطفاً با به اشتراک گذاشتن این خبر با دوستان خود در توییتر ، فیس بوک و + Google به ما کمک کنید این خبر را گسترش دهیم.

هدف من ادامه پیشرفت WPBeginner است و امیدوارم بسیاری از شما واژه نامه را به عنوان یک منبع مفید در اختیار داشته باشید. اگر پیشنهادهای دیگری در مورد چگونگی بهبود WPBeginner دارید ، می توانید از طریق توییتر من شخصاً با من تماس بگیرید syedbalkhi

به حق شما ،
سید بلخی
بنیانگذار WPBeginner

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/announcing-wpbeginner-glossary-dictionary-of-wordpress-terms/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35