اشکال جاذبه در برابر Wufoo (کدام یک راه حل بهتر برای مدیریت فرم است؟)

اخیراً یکی از کاربران ما از ما س askedال کرده است که پلاگین فرم بهتری بین فرم های جاذبه و وفو . در گذشته ما پست های زیادی در مورد فرم های جاذبه انجام داده ایم اما هیچ موردی در مورد Wufoo. ما شخصاً از هر دو نرم افزار مدیریت فرم استفاده کرده ایم ، بنابراین می توانیم مقایسه ای کاملا غیر مغرضانه از این دو سیستم عامل ارائه دهیم. در این مقاله ، ما Gravity Forms و Wufoo را مقایسه خواهیم کرد تا مشخص کنیم کدام یک از راه حل های بهتر مدیریت فرم برای وردپرس است. نکته ای که توجه به آن مهم است این است که ما از ذهنیت نویسنده / وبلاگ نویس صرفه جو برای انتخاب برنده استفاده خواهیم کرد.

قیمت گذاری h4>

بله ما می دانیم که قیمت گذاری یکی از مهمترین فاکتورهای وبلاگ نویسان در هنگام انتخاب بستر است. در این مقایسه از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا تفاوت کلیدی بین این دو سیستم عامل را به شما نشان می دهد. Gravity Forms یک پلاگین است در حالی که Wufoo یک سرویس میزبانی شده است. با توجه به این گفته ، برای استفاده از مجموعه کاملی از ویژگیهای فرمهای جاذبه ، باید گزینه توسعه دهنده را تهیه کنید که 199 دلار هزینه دارد با یک کوپن می تواند به 149 دلار هم برسد. این فرمول جاذبه را با 1 سال پشتیبانی و به روزرسانی به شما ارائه می دهد ، بنابراین نوعی اشتراک سالانه است به جز قیمت تمدید که می توانید 50٪ تخفیف بگیرید. برای استفاده از تمام آنچه Wufoo ارائه می دهد ، باید برنامه Bona Fide آنها را دریافت کنید که ماهیانه 29.95 دلار است. این مبلغ تقریباً 359 دلار در سال است.

برنده: فرم های جاذبه

محدودیت های استفاده h4>

از آنجا که Wufoo یک پلتفرم میزبان است محدودیت های استفاده وجود دارد. با استفاده از طرح Bona Fide تنها 5 کاربر مجاز به شما هستند که چیزی است که بیشتر می توانند با آن کنار بیایند. فرم / گزارش نامحدود دریافت می کنید. با این حال ، شما به 3000 ورودی در ماه محدود می شوید. اگر گزینه پیوست فایل را در فرم خود دارید ، در مجموع 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارید. بدیهی است که می توانید برای یکی از برنامه های بالاتر آنها که به 199.95 دلار در ماه می رسد برای 100000 ورودی ارتقا دهید. بنابراین این واقعاً به بزرگی سایت شما بستگی دارد. توجه: اگر مبلغ ورودی خود را بیشتر کنید ، 0.05 دلار برای هر ورودی پرداخت می کنید.

فرم های جاذبه به شما امکان می دهد تا فرم های نامحدود ، کاربران نامحدود داشته باشید (به همان تعداد که می توانید در نصب وردپرس خود داشته باشید) ، و فضای ذخیره سازی به اندازه برنامه میزبانی وب شما در دسترس است. آخرین مورد ، اما نه کمترین ، ورودی های نامحدود دارید.

برنده: فرم های جاذبه

سهولت استفاده h4>

استفاده از هر دو سیستم عامل نسبتاً آسان است. هر دو فرم جاذبه و Wufoo دارای ویرایشگر فرم کشیدن است. می توانید نوع فیلد را انتخاب کرده و با یک کلیک ایجاد کنید. روند ایجاد فرم در هر دو کاملاً شهودی است و یادگیری آن آسان است. وقتی صحبت از مدیریت ورودی ها می شود ، رابط کاربری در Wufoo به مراتب برتر است زیرا به دلیل محدودیت رابط کاربری باطن وردپرس محدود نشده است. فرم های جاذبه سعی می کنند به رابط کاربری وردپرس پایبند باشند ، بنابراین نمی تواند UI برتر را با آیکون ها و مواردی مانند Wufoo ارائه دهد. در حالی که فرم های جاذبه دارای تمام ویژگی های مشابه هستند ، ما شخصاً رابط Wufoo را بیشتر دوست داریم. خودتان می توانید دریابید که چگونه Wufoo مرور بین مطالب با پیمایش را آسان تر می کند. همچنین می توانید همه موارد را از یک نقطه ویرایش ، حذف ، ایمیل یا چاپ کنید.

Wufoo Entry UI

در حالی که اشکال جاذبه این گزینه ها را دارند ، اما به همین وضوح نیست. P.S. بین ورودی های صفحه ورود به فرم جاذبه گزینه ای وجود ندارد.

برنده: کمی به Wufoo منتقل شوید

امنیت h4>

هنگامی که اطلاعات مهم را از طریق فرم های خود جمع می کنید ، امنیت می تواند بسیار مهم باشد. گرانش اشکال یک پلاگین امن است ، اما یک سرویس نیست. بنابراین مسئولیت امنیتی اطلاعات جمع آوری شده بر عهده شما است. Wufoo با رمزگذاری SSL ارائه می شود ، بنابراین تمام داده های شما به صورت ایمن منتقل می شوند. دریافت گواهینامه SSL ممکن است حدود 79 دلار هزینه داشته باشد ، اما اگر آن را بر روی سرور خود نصب کنید ، Gravity Forms صد درصد است سازگار با آن.

برنده: اگر با SSL با فرم های جاذبه هزینه پرداخت می کنید و امنیت سرور خود را انجام می دهید ، مساوی نیست. در غیر این صورت وفو برنده می شود.

فرم های چند صفحه ای h4>

اغلب هنگام انجام تولید سرب ، ممکن است نیاز به جمع آوری اطلاعات اضافی برای ارائه خدمات برتر پیدا کنید. فرم های چند صفحه ای به یک تن کمک می کنند تا میزان ارسال شما را افزایش دهند. خوشبختانه هر دوی این سیستم عامل ها این امکان را دارند که به شما امکان می دهد به راحتی فرم های چند صفحه ای ایجاد کنید. در طرح ، شما می توانید نوار پیشرفت را نشان دهید که به کاربر کمک می کند تا ببیند شکل واقعی چه مدت است. با این حال ، یک چیز که به وفو چشم زیادی می دهد ، ارسال فرم جزئی است. بسیاری از اوقات اگر کاربران احساس کنند طولانی تر است ، نظرسنجی را ترک می کنند / به نیمه راه می روند. Wufoo به شما امکان می دهد هر بار که کاربر به صفحه بعدی فرم می رود ، آن ورودی جزئی را ذخیره کنید. اگر فقط مانند 2-3 س /ال در صفحه نشان می دهید ، تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری از کاربر دریافت خواهید کرد. از طرف دیگر اشکال جاذبه راهی برای ذخیره تسلیم جزئی ندارد.

اگر مشاور هستید و نظرسنجی از مشتری دارید ، ممکن است به جای اینکه کل هدایت را به طور کامل از دست بدهید ، تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری داشته باشید.

برنده: Wufoo

ادغام شخص ثالث h4>

فرم های جاذبه ادغام هایی را با Aweber ، MailChimp ، Campaign Monitor ، Freshbooks ، PayPal و Twilio. این به شما امکان می دهد از فرم های خود ایمیل جمع آوری کرده و همچنین پرداخت ها را نیز جمع آوری کنید. Wufoo که از سال 2006 در بازار با خرید نسبتاً اخیر 35 میلیون دلار دارای تعداد زیادی ادغام شخص ثالث است. برای لیست برخی از محبوب ترین ها: PayPal ، Authorize.Net ، Google Checkout ، Freshbooks ، HighRise ، Salesforce ، MailChimp ، Campaign Monitor و موارد بیشتر .

Wufoo تعداد زیادی ادغام شخص ثالث دارد ، اما آنها تیم و بودجه بسیار بیشتری دارند. نیازی به گفتن نیست که آنها مدت طولانی تری وجود داشته است.

برنده: Wufoo

امکان گرفتن پست های مهمان h4>

فرم های جاذبه گزینه ای دارند که به شما امکان می دهد ارسال پست مهمان را با استفاده از فرم های جاذبه بپذیرید و آنها را به عنوان پیش نویس ذخیره کنید. این امر باعث شده است که زندگی ما در مدیریت گالری وردپرس بسیار آسان تر شود. شما می توانید گزینه پیوست ها ، دسته ها ، برچسب ها و غیره را داشته باشید. گرچه Wufoo یک راه حل عالی برای مدیریت فرم است ، اما این ویژگی را برای WordPRess در دسترس ندارد.

برنده: فرم های جاذبه

ثبت نام کاربر h4>

فرم های جاذبه دارای افزونه ثبت نام کاربر که بصورت یکپارچه با نصب های چند سایته و BuddyPress کار می کند. Wufoo فاقد چنین ادغامی با وردپرس است. برای ایجاد متای کاربر سفارشی بسیار آسان تر از قبل می توانید از این افزودنی استفاده کنید.

برنده: فرم های جاذبه

مثالهای جالب h4>

Wufoo یک صفحه اختصاص داده شده به نمونه از نحوه استفاده کاربران دارد از سرویس خود استفاده می کنند.

فرم های جاذبه باید چنین چیزی داشته باشند ، اما چنین نیستند. دو کاربرد جالب که پیدا کرده ایم عبارتند از:

WPBeginner گالری وردپرس
سفارشی تولید کننده نوع پست

همانطور که می بینید هر دو این سیستم عامل ها چیزهای منحصر به فردی برای ارائه دارند. بسیار دشوار است که بگوییم یکی کاملاً برتر از دیگری است. ما هنوز هم از فرم های جاذبه در سایت های خود استفاده می کنیم. ما همچنین در برخی دیگر از پروژه های خود از Wufoo استفاده می کنیم. این واقعاً به آنچه واقعاً نیاز دارید بستگی دارد.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/gravity-forms-vs-wufoo-which-is-a-better-form-management-solution/.

دیدگاهتان را بنویسید