اسکریپت پیش فرض وردپرس jQuery را با Google Library جایگزین کنید

پیش فرض اسکریپت ها>> وجود دارد > که با هر نصب وردپرس همراه است. این اسکریپت ها در اختیار نویسندگان قالب و پلاگین هستند تا در کارهای خود استفاده کنند. از تجربه ما ، jQuery یکی از پرکاربردترین اسکریپت ها در پلاگین ها و مضامین است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه اسکریپت پیش فرض وردپرس jQuery را با اسکریپت Google Library جایگزین کنید.

احتمالاً از خود می پرسید که چرا باید اسکریپت پیش فرض وردپرس jQuery را با اسناد موجود در Google Library جایگزین کنید؟ از jQuery در بسیاری از سایت ها از جمله سایت های بزرگ استفاده می شود. Google Library به استانداردهایی برای درج اسکریپت در طراحی وب تبدیل شده است. این می تواند به این دلیل باشد که کتابخانه های Google از CDN Google استفاده می کنند که بسیار قدرتمند است. از آنجا که اکنون به یک استاندارد تبدیل شده است ، بسیاری از سایت ها نیز از آن استفاده می کنند. این احتمال وجود دارد که کاربر وب سایت شما از یکی دیگر از سایتهایی که از Google’s Library برای اسکریپت استفاده می کنند بازدید کرده باشد. بنابراین اسکریپت از قبل در مرورگر کاربر شما ذخیره شده است. این باعث می شود که اسکریپت jQuery بارگیری سریع کاربر در پایان انجام شود. در دنیای امروز که ما برای هر میکرو ثانیه می جنگیم و سایت خود را بهینه می کنیم ، چه کسی دوست ندارد یک میکرو ثانیه از زمان بارگیری کوتاه کند؟

حالا شما احتمالاً فکر کرده اید ، چگونه این کار را انجام دهم؟ بسیار ساده است. پرونده functions.php طرح زمینه خود را باز کرده و قطعه زیر را جایگذاری کنید:

 // ساخت jQuery Google API
تابع modify_jquery () {
if (! is_admin ()) {
// برای بارگیری نسخه محلی jQuery ، دو خط بعدی را توضیح دهید
wp_deregister_script ('jquery')؛
wp_register_script ('jquery'، 'http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.8.1/jquery.min.js' false، '1.8.1')؛
wp_enqueue_script ('jquery')؛
}
}
add_action ('init' ، 'modify_jquery') ؛ 

کار شما تمام شد. در حالی که ما در حال صحبت کردن در مورد بهینه سازی زمان بارگذاری وردپرس هستیم ، شما همچنین باید به پلاگین های وردپرس چه تاثیری بر زمان بارگذاری سایت شما دارند . منبع خوب دیگر نحوه افزودن اسکریپت ها در وردپرس به روش صحیح است .

توجه: این کار را نباید روی تم یا پلاگین هایی انجام دهید که برای همیشه کنترل نخواهید کرد (به عنوان مثال سایت های مشتری ، موضوع رایگان / تجاری یا افزونه ای که می خواهید برای توده ها توزیع کنید). در سایت خود شما ، این ترفند مزایای عملکردی را به همراه دارد. اما اگر jQuery خود را به روز نگه ندارید ، ممکن است با مشکلات سازگاری پلاگین مواجه شوید. شما همیشه می توانید از یک افزونه استفاده کنید: استفاده کتابخانه های Google . این افزونه به سایت شما این امکان را می دهد تا کتابخانه های جاوا اسکریپت متداول را از Google’s AJAX Libraries CDN استفاده کند ، نه از نسخه های خود وردپرس. همچنین به شرطی که آن افزونه را به روز نگه دارید ، کتابخانه ها را به روز نگه می دارد.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/replace-default-wordpress-jquery-script-with-google-library/.

دیدگاهتان را بنویسید