استفاده از FeedBurner را متوقف کنید – به گزینه های FeedBurner بروید

در سال 2010 ، راهنمای محبوب گام به گام خود را در نحوه راه اندازی FeedBurner . کمی بیشتر از یک سال پیش ، ما تصمیم گرفتیم که از FeedBurner برای همه سایت های خود استفاده نکنیم. از زمانی که صدها سوال در مورد اشکالات مختلف FeedBurner ، مشکلات و غیره دریافت کرده ایم. در این مقاله ، ما در مورد اینکه چرا باید از استفاده از FeedBurner خودداری کنید صحبت خواهیم کرد. اگر قبلاً از آن استفاده می کنید ، ما به شما نشان خواهیم داد که چرا باید استفاده از FeedBurner را متوقف کنید و چگونه می توانید به گزینه های معتبر FeedBurner بروید.

FeedBurner is Dead

FeedBurner سرویس مدیریت خوراک RSS گوگل است که چندین سال پیش بسیاری از وبلاگ نویسان به آن اعتماد کردند ( RSS چیست؟ ). در حالی که Google هنوز آن را خاموش نکرده است ، مدتی است شایعه شده است که Google قصد دارد آن را خاموش کند.

FeedBurner تا زمانی که یادمان باشد هیچ ویژگی یا به روزرسانی را مشاهده نکرده است. FeedBurner API برداشته شد. آنها همچنین ویژگی Adsense for Feeds را بازنشسته کردند. همه اینها در سال 2012 اتفاق افتاد.

پس چرا الان – دو سال بعد – در این باره می نویسید؟

خوب ، زیرا ما هنوز در حال دریافت ایمیل از کاربران در مورد FeedBurner هستیم. در 30 روز گذشته ، راهنمای راه اندازی FeedBurner قدیمی ما بیش از 3500 بازدید کننده منحصر به فرد از ترافیک موتورهای جستجو دریافت کرده است. از آنجا که FeedBurner هیچ پشتیبانی ندارد ، ما ده ها مورد گزارش اشکالات و درخواستهای پشتیبانی .

ما می خواهیم همه کاربران مربوطه را به مقاله ای به روز تر نشان دهیم.

گزینه های FeedBurner

جدا از تجزیه و تحلیل مشترکان و کسب درآمد از طریق Adsense ، FeedBurner دو ویژگی اصلی را ارائه داد که وبلاگ نویسان دوست داشتند.

  1. FeedBurner به بلاگ نویسان روش بهتری برای نمایش خوراک RSS خود به همراه ارائه گزینه های اشتراک به کاربران ارائه داد.
  2. FeedBurner راهی آسان و رایگان را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند از طریق ایمیل در وبلاگ شما مشترک شوند.

بیایید نگاهی به نحوه جایگزینی FeedBurner با گزینه های بهتر بیندازیم.

در WPBeginner ، از فیدهای پیش فرض وردپرس استفاده می کنیم و آنها را به تنهایی مدیریت می کنیم. استفاده از فیدهای پیش فرض وردپرس به شما امکان کنترل فید خود را می دهد. ما به کاربران خود توصیه می کنیم که به عملکرد پیش فرض وردپرس اعتماد کنند و منابع خود را به صورت خودکار مدیریت کنند. به همین دلیل است:

نمایش خوراک زیبا با گزینه های اشتراک

Google Play Newsstand

شما باید بدانید که مردم برای خواندن مطالب شما از URL خوراک شما بازدید نمی کنند. در عوض ، بیشتر افراد از خوانندگان فید مانند Feedly ، Flipbook ، Google’s Newsstand و غیره استفاده می کنند. این خوانندگان خبره در حال حاضر بیشتر کارهایی را انجام داده اند که FeedBurner حدود پنج سال پیش انجام داده است.

اگر برای نمایش بهتر فید و اشتراک گذاری اجتماعی از FeedBurner استفاده می کنید ، دیگر نیازی به این کار نیست. اما به طور قطع می توانید به کاربران خود در مورد نحوه عضویت در سایت خود آموزش دهید.

اشتراک وبلاگ از طریق ایمیل

بسیاری از کاربران هنوز ترجیح می دهند به روزرسانی های وبلاگ را از طریق ایمیل دریافت کنند ، بنابراین بسیار مهم است که این قابلیت را جایگزین کنید.

در حالی که افزونه JetPack ارائه می دهد نزدیکترین گزینه برای اشتراک FeedBurner از طریق قابلیت ایمیل ، ما اکیداً کاربران خود را از استفاده از آن توصیه می کنیم.

چرا؟ زیرا دقیقاً مانند FeedBurner ، نمی توانید به روزرسانی های اختصاصی برای مشترکان خود ارسال کنید. تنها راه برای به روزرسانی مشترکان خود ایجاد یک پست عمومی است.

از آنجا که تصمیم گرفته اید کارها را به روش صحیح انجام دهید ، بنابراین ما به شما توصیه می کنیم ساخت لیست ایمیل را شروع کنید .

خدمات بازاریابی از طریق ایمیل مانند MailChimp ، AWeber و غیره به شما امکان می دهند اشتراک وبلاگ را از طریق ایمیل همراه با دادن قدرت کامل به یک سیستم عامل بازاریابی الکترونیکی قوی ارائه دهید. شما تجزیه و تحلیل بهتری مانند تعداد کاربرانی که ایمیل شما را باز کرده اند ، چند نفر بر روی آن کلیک کرده و غیره دریافت می کنید.

همچنین نرخ تحویل بالاتری دریافت خواهید کرد ، بدین معنی که کاربران بیشتری به روزرسانی های شما را دریافت می کنند. آخرین اما نه کمترین ، شما از انعطاف پذیری و گزینه هایی برخوردار هستید.

به عنوان مثال ، شما می توانید گزینه اشتراک چندگانه (به روزرسانی های روزانه ، به روزرسانی های هفتگی و غیره) را ارائه دهید – به راهنمای ما در نحوه ایجاد خبرنامه روزانه و هفتگی .

ما از MailChimp برای سایت خود استفاده می کنیم و برای حداکثر 2000 مشترک رایگان است.

حالا که گزینه های جایگزین را بررسی کردیم ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید از FeedBurner فاصله بگیرید.

دور شدن از FeedBurner

اگر از سرویس اشتراک ایمیل FeedBurner استفاده می کردید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مشترکان ایمیل خود را صادر کنید. به سادگی وارد حساب FeedBurner خود شوید و روی خوراک خود کلیک کنید. پس از آن بر روی پیوند کلیک کنید “درباره مشترکین خود بیشتر ببینید” .

Manage your FeedBurner subscribers

در صفحه بعد ، به قسمت خدمات اشتراک ایمیل بروید و بر روی اشتراک های ایمیل FeedBurner کلیک کنید. با گسترش این بخش ، شما می توانید پیوندی را برای مدیریت لیست مشترکان ایمیل خود مشاهده کنید. برای دیدن مشترکان ایمیل خود روی پیوند کلیک کنید.

FeedBurner email subscribers

FeedBurner اکنون لیستی از مشترکان ایمیل شما را نشان می دهد. پیوند صادرات CSV را در بالای لیست مشاهده خواهید کرد. به سادگی بر روی آن کلیک کنید ، تا لیست شما در قالب CSV بارگیری شود. سپس می توانید این پرونده را به یک سرویس بازاریابی از طریق ایمیل از طریق MailChimp ، AWeber و غیره وارد کنید.

Export your FeedBurner email subscribers

از آنجا که ما از MailChimp برای سایت خود استفاده می کنیم ، به شما نشان خواهیم داد که چگونه قابلیت واردات در MailChimp کار می کند. اکثر ارائه دهندگان دیگر نیز فرآیند مشابهی دارند.

اولین کاری که باید انجام دهید ورود به داشبورد MailChimp خود و ایجاد لیست جدید در MailChimp است.

Creating a new list for your blog's email subscribers in MailChimp

بعد از ایجاد لیست جدید ، می توانید مشترکین ایمیل خود را با استفاده از فایل CSV که از FeedBurner بارگیری کرده اید وارد کنید. شروع را با کلیک کردن روی منوی لیست ها در داشبورد MailChimp شروع کرده و لیست تازه ایجاد شده خود را انتخاب کنید. با این کار می توانید به صفحه مدیریت لیست بروید. در آنجا باید روی مشترکین »وارد کردن مشترکین کلیک کنید.

Import FeedBurner email subscribers to MailChimp

در صفحه بعدی ، روی گزینه “Import from a CSV or TXT file” کلیک کنید و سپس فایل CSV را که از FeedBurner بارگیری کرده اید وارد کنید.

پس از وارد کردن لیست خود ، باید یک کمپین RSS به ایمیل ایجاد کنید.

سرویس های مختلف بازاریابی از طریق ایمیل نام های مختلفی برای این قابلیت دارند. در MailChimp ، آنها آن را RSS به ایمیل مبارزات انتخاب می کنند. در AWeber ، آنها آن را Broadcasts می نامند. کافیست “نام سرویس بازاریابی ایمیل و RSS وبلاگ خود” را در گوگل جستجو کنید ، و یک آموزش برای آن پیدا خواهید کرد.

بعد از تمام این تنظیمات ، می توانید اشتراک های ایمیل خود را در FeedBurner خاموش کنید ، بنابراین کاربران شما دو ایمیل دریافت نمی کنند. می توانید این کار را با رفتن به زیر تب Publicize در FeedBurner انجام دهید و روی پیوند اشتراک های ایمیل در ستون سمت چپ کلیک کنید.

به یاد داشته باشید که در هنگام انتقال مشترکان ایمیل خود به سرویس ایمیل جدید ، ممکن است برخی از مشترکین خود را از دست دهید ، اما اینها مشترکان غیرفعالی هستند که احتمالاً هرگز نمی خواهید.

مشترکین FeedBurner را دوباره هدایت کنید به Feed WordPress

برای وبلاگ نویسان معمول بود که URL خوراک وردپرس خود را به صفحه FeedBurner خود هدایت می کنند. برخی این کار را با افزونه ای مانند FD FeedBurner انجام دادند ، در حالی که دیگران از قابلیت داخلی درون مایه خود استفاده کردند و افراد باهوش تر از یک قطعه کد .

اگر از هرکدام از روش های فوق برای هدایت خبرخوان پیش فرض وردپرس خود استفاده می کنید ، لطفاً بلافاصله استفاده از آن را متوقف کنید.

بهترین راه برای بررسی اینکه آیا خبرمایه خود را هدایت می کنید ، مراجعه به آدرس URL خوراک RSS است:

http://www.yoursite.com/feed/

اگر این مورد به FeedBurner هدایت می شود ، شما آن را برطرف نکرده اید.

بعد ، یک پست وبلاگ بنویسید و از مشترکان خود بخواهید که URL را به روز کنند و احتمالاً به آنها در مورد نحوه عضویت در سایت شما با استفاده از خوانندگان دیگر آموزش دهید.

مهم: خبرمایه FeedBurner خود را حذف نکنید. برخی از سایت ها به شما می گویند که Feed های FeedBurner خود را حذف کنید که ظاهراً مشترکان شما را هدایت می کند ، اما این کار انجام نمی شود. این یک ایده وحشتناک است و مشترکین خود را از دست خواهید داد. چرا؟

زیرا وقتی فید خود را حذف می کنید ، FeedBurner پست جدیدی اضافه می کند که به خوانندگان شما اطلاع می دهد خبرمایه شما منتقل شده است. با این کار URL خوراک در خوانندگان فید کاربر به طور خودکار به روز نمی شود. اگر کاربر ظرف 15 روز اقدامی انجام ندهد ، آن مشترک را برای همیشه از دست می دهید. بعلاوه بعد از 30 روز ، یک رقیب می تواند URL FeedBurner شما را ادعا کند و همه کاربرانی که فید خود را به روز نکرده اند شروع به دریافت به روزرسانی های وی می کنند.

یک بار دیگر ، منابع FeedBurner خود را حذف نکنید.

به سادگی یک پست وبلاگ بنویسید تا به خوانندگان خود اطلاع دهید تا URL های خود را به روز کنند. با منابعی به آنها آموزش دهید که چگونه می توانند این کار را انجام دهند.

پس از آن به سادگی اجازه دهید تا خوراک FeedBurner با مرگ آهسته از بین برود.

به این ترتیب کسانی که نشانی اینترنتی فید شما را در RSS خوان خود به روز نمی کنند همچنان به دریافت محتوای جدید ادامه می دهند ، اما همه خوانندگان جدید شما از راه درست مشترک می شوند.

ایجاد فرم های اشتراک ، صفحه اشتراک و موارد دیگر h4>

اکنون که لیست ایمیل خود را ایجاد کردید و به طور پیش فرض به URL خوراک وردپرس برگشتید ، باید سایت خود را به روز کنید ، از جمله حذف همه موارد ذکر شده در URL FeedBurner ، به روزرسانی فرم های ثبت نام ایمیل خود و غیره.

OptinMonster Banner

برای افزودن فرم های ثبت نام به سایت خود ، ما توصیه می کنیم که از OptinMonster استفاده کنید. به شما امکان می دهد فرم های موثر انتخاب مانند فرم ثبت نام در نوار کناری ، پس از فرم های ارسال ، نوار پاورقی شناور ، اسلایدها ، پنجره های بازشو و غیره ایجاد کنید.

ما از آن در سایت خود استفاده می کنیم و این به ما کمک کرده است تصاویر کوچک را به فیدهای RSS خود اضافه کنید ، افزودن محتوای سفارشی دیگر به فیدهای RSS ، یا می توانید کاملا ایجاد RSS RSS ویژه .

ویژگی شسته و رفته دیگری که با وردپرس تعبیه شده است ، فیدهای خاص این دسته است. شما می توانید به کاربران خود اجازه دهید در دسته بندی های خاص با RSS RSS دسته بندی مشترک شوند. مقاله ما را در نحوه اجازه دادن به کاربران برای عضویت در دسته ها در وردپرس .

امیدواریم این راهنما به شما کمک کند راهی برای مقابله با نابودی FeedBurner پیدا کنید و به گزینه های بهتر بروید. اکیداً توصیه می کنیم که استفاده از FeedBurner را متوقف کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، در کانال YouTube مشترک شوید. a> برای آموزشهای بیشتر ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/stop-using-feedburner-move-to-feedburner-alternatives/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35