استفاده از انواع پست های سفارشی به عنوان طبقه بندی در وردپرس با CP-onomies

اگر قبلاً از انواع پست سفارشی سپس می دانید که وقتی می آید محتوای شما را مرتب کنند ، چقدر قدرتمند هستند اگر بخواهید یکی از انواع پست های خود را مطابق دیگری تنظیم کنید ، چه می کنید؟

به عنوان مثال ، فرض کنید شما دو نوع پست سفارشی دارید. یکی از آنها فیلم های مورد علاقه شماست ، در حالی که دیگری بازیگران مورد علاقه شماست. یکی از راه های پیوند دادن این پست ها ایجاد یک طبقه بندی با استفاده از نام بازیگران و برچسب گذاری هر فیلم با بازیگرانی است که در آن بازی می کنند. مشکلی که در این مورد وجود دارد این است که اکنون شما طبقه بندی بازیگران و همچنین نوع پست سفارشی بازیگران را مدیریت خواهید کرد. بهترین راه برای جلوگیری از این مسئله و ساده سازی روابط بین دو محتوای شما ، این است که بازیگران واقعی نوع ارسال را به طبقه بندی برسانند. در این پست قصد داریم نحوه انجام این کار را به شما نشان دهیم.

ابتدا ، افزونه CPT-onomies WordPress را بارگیری و نصب کنید پس از انجام این کار ، اگر به تنظیمات »CPT-onomies بروید ، می توانید تمام طبقه بندی های جدید نوع پست سفارشی خود را ایجاد و سازماندهی کنید.

CPT-onomies settings

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، می توانید انواع پست ها را به یکدیگر مرتبط کنید. در این مثال ، بازیگران و کارگردانان به فیلم ها پیوند خورده اند. اگر می خواهید هر یک از انواع پست های سفارشی خود را اضافه یا ویرایش کنید ، می توانید این کار را با انتخاب دکمه “افزودن نوع جدید پست سفارشی” یا ویرایش انواع پست سفارشی فعلی خود به راحتی انجام دهید (به تصویر زیر مراجعه کنید).

CPT-onomies edit a custom post type

پس از اضافه کردن و ویرایش همه انواع پست های خود ، می توانید از آنها مانند سایر برچسب ها یا دسته های دیگر استفاده کنید. در مثال ما بازیگران و کارگردانان به فیلم ها مرتبط بودند ، بنابراین اگر به سراغ پست فیلم بروید ، متوجه می شوید که در منطقه ای که معمولاً برای طبقه بندی ها اختصاص دارد ، اکنون می توانید بازیگران و کارگردانان را به فیلم های خود اضافه کنید.

CPT-onomies add categories

بارگیری CPT-onomies a > افزونه وردپرس

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/using-custom-post-types-as-taxonomies-in-wordpress-cpt-onomies/.

دیدگاهتان را بنویسید