از Uncanny Owl و Plugin Automator به صندوق رشد WPBeginner خوش آمدید

امروز ، من بسیار هیجان زده ام که اعلام می کنم ​​صندوق رشد WPBeginner سهام Uncanny Owl ، شرکت مادر یک افزونه اتوماسیون وردپرس با رشد سریع ، Uncanny Automator و مجموعه افزونه های آموزش الکترونیکی برای وردپرس را به خود اختصاص داده است. p >

بیش از 25000 وب سایت از افزونه های Uncanny Owl برای اتوماسیون و رشد مشاغل خود استفاده می کنند.

WPBeginner Growth Fund invests in Uncanny Owl and Uncanny Automator Plugin

درباره Uncanny Owl و Uncanny Automator plugin

Uncanny Owl یک شرکت وردپرسی مستقر در تورنتو است که توسط رایان مور و کن یانگ تاسیس شده است.

آنها متخصص در کمک به خودکار سیستم عامل های یادگیری وردپرس و سایت های عضویت برای ارائه راه حل های جذاب آموزش الکترونیکی هستند.

تیم آنها پشت پلاگین اتوماسیون سریع وردپرس است ، Uncanny Automator ، که به شما کمک می کند کارهای مختلف مدیریت وردپرس را خودکار کنید ، بنابراین می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

Uncanny Automator Explained

این برنامه به صورت یکپارچه با بسیاری از افزونه های محبوب WordPress و سیستم عامل های شخص ثالث ادغام می شود ، بنابراین شما می توانید بدون نوشتن هیچ کدی (بیش از 300 عامل و عملکرد) به راحتی دستور العمل های اتوماسیون را ایجاد کنید.

به زبان انگلیسی ساده ، به افزونه های وردپرس شما کمک می کند تا با یکدیگر صحبت کنند ، بنابراین می توانید کارهای جالب مانند:

  • از 2 سایت وردپرس بخواهید با یکدیگر صحبت کنند – در حالیکه کاربران ایجاد می کنید و در سایت دیگر دسترسی به تنظیمات ایجاد کنید ، محصولات را روی یکی بفروشید.
  • دکمه هایی ایجاد کنید که بتوانند به طور خودکار حساب های کاربری کاربر ایجاد کرده و سایر اقدامات را در وردپرس انجام دهند.
  • ویژگی های کاربر سفارشی را بر اساس عملکرد کاربر به نمایه های کاربر اضافه کنید.
  • دستورالعمل های اتوماسیون راه انداز در یک افزونه از اقدام انجام شده توسط پلاگین دیگر (به عنوان مثال ، ارسال WPForms می تواند برای ثبت نام کاربر در MemberPress ، آنها را به یک گروه BuddyBoss اضافه کنید و یک رویداد تقویم اضافه کنید).
  • با استفاده از یکپارچه سازی Zapier سایت وردپرس خود را با 2000+ سرویس خارجی متصل کنید.
  • … و موارد دیگر

Uncanny Automator Triggers and Actions

جغد Uncanny همچنین به دلیل محبوب بودن در Uncanny Toolkit معروف است و سایر برنامه های افزودنی یادگیری الکترونیکی.

داستان پیشینه – چرا جغد ناخوشایند؟ h4>

من از طریق افزونه Uncanny Automator خود با نام تجاری Uncanny Owl آشنا شدم زیرا من همیشه آرزو کرده ام که چنین چیزی در وردپرس وجود داشته باشد.

داشتن توانایی دو افزونه برای مکالمه با یکدیگر و خودکار کردن یکپارچه وظایف یک رویا است که به حقیقت پیوسته است.

چه بهتر این است که به شما اجازه می دهند بدون نوشتن کد ، این کار را در دو سایت انجام دهید. لحظه ای که آن را دیدم ، به نظر می رسیدم … این Zapier برای وردپرس است.

این واقعیت که آنها قبلاً محصولی را تولید کرده بودند که باعث صرفه جویی در وقت زیاد صاحبان وب سایت می شود ، من می خواستم با آنها کار کنم.

به طور هم زمان ، دو نفر از دوستان مشترک ما ، آرتور و کریس از Extendify ، با ما تماس گرفتند و از من سال کردند که آیا من علاقه مندم که با بنیانگذاران Uncanny Owl برای گفتگو در مورد یک همکاری عمیق گفتگو کنم.

پاسخ من کاملاً بود!

پس از چند مکالمه ، ما تصمیم گرفتیم که نیروهای خود را به هم پیوند دهیم.

من از طریق صندوق رشد WPBeginner در تجارت جغد ناخوشایند سرمایه گذاری کردم و در مورد چگونگی گسترش تجارت محصولات وردپرس خود به تیم مشاوره خواهم داد.

در انگیزه عالی ، ما سالها تجربه ساخت وردپرس محبوب را داریم افزونه هایی که بیش از 15 میلیون وب سایت از جمله OptinMonster ، WPForms ، MonsterInsights ، و بسیاری بیشتر .

نیازی به گفتن نیست ، سایر شرکت های سهام صندوق رشد WPBeginner مانند MemberPress ، فرم های قابل توجه ، پیوندهای زیبا ، مجموعه فروش عمده و دیگران این موارد را دیده اند رشد چشمگیر طی سالها.

به اشتراک گذاشتن دانش مشترک ما با Uncanny Owl به همه ما کمک می کند تا بهتر به جامعه وردپرس بزرگتر خدمت کنیم.

من واقعاً از همکاری با رایان ، کن و کل تیم برای تسریع رشد آنها در سال 2021 و پس از آن بسیار هیجان زده هستم.

بسیار ممنونم از اینکه همچنان از WPBeginner پشتیبانی می کنید.

با احترام ،

سید بلخی
بنیانگذار WPBeginner

P.S. آیا می خواهید تجارت وردپرس شما را به دست آوریم یا در آن سرمایه گذاری کنیم؟ درباره ​​WPBeginner Growth Fund بیشتر بیاموزید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/welcome-uncanny-owl-and-automator-plugin-to-the-wpbeginner-growth-fund/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35