از Rymera و WholeSale Suite به صندوق رشد WPBeginner خوش آمدید

امروز ، من بسیار هیجان زده هستم که اعلام کنم صندوق رشد WPBeginner سهام عدالت Rymera Web Co ، شرکت مادر پلاگین محبوب Wholesale Suite ، پلاگین Advanced Coupons و یک افزونه مدیریت موجودی WooCommerce ، Inventoroo .

این اولین سرمایه گذاری دور 2 صندوق رشد WPBeginner .

درباره شرکت Rymera Web

Rymera Web

Rymera Web Co در زمینه های الحاقی WooCommerce تخصص دارد. بسته نرم افزاری عمده فروشی محبوب آنها بهترین راه حل برای فروش به مشتریان عمده فروشی است با استفاده از ووکامرس.

آنها همچنین دارای یک هستند افزونه کوپن پیشرفته که چاقوی ارتش سوئیس از افزونه های کوپن WooCommerce است. به شما امکان می دهد پیشنهادات ویژه ای مانند خرید یک از یک فرد (BOGO) ، محصولات رایگان هدیه ، پاداش های وفاداری و غیره ایجاد کنید.

آخرین اما نه کمترین ، Rymera در حال کار بر روی یک پلاگین دستیار موجودی برای دارندگان فروشگاههای WooCommerce به نام Inventoroo . من واقعاً هیجان زده ام که به شما کمک می کنم تا این محصول را به صورت زنده ارائه دهید.

داستان پیشینه h4>

Josh Kohlbach and Syed Balkhi - Rymera Web

من جوش کوهلباخ ، بنیانگذار شرکت Rymera Web را برای چندین سال می شناسم. او خالق ThirstyAffiliates بود ، محبوب افزونه مدیریت وابسته ، که اخیراً توسط یکی دیگر از شرکتهای صندوق رشد ما خریداری شده است ، پیوندهای زیبا .

بعد از اینکه ما دور دوم برنامه صندوق رشد را باز کردیم ، من و جاش شروع به صحبت در مورد چشم انداز خود درباره محصولات مرتبط با ووکامرس کردیم.

ووکامرس رشد چشمگیری داشته است و این چیزی است که من امسال از نزدیک مطالعه کرده ام.

با ورود به سال 2020 ، من می خواستم ما پیشنهاد راه حل تجارت الکترونیکی خود را گسترش دهیم و سرمایه گذاری در Rymera Web Co کاملاً منطقی بود. جاش چشم انداز عالی و بسیاری از چیزهای هیجان انگیز را دارد که برای خدمت به دارندگان فروشگاه آنلاین .

در انگیزه عالی ، ما چندین افزونه داریم که صاحبان فروشگاه های ووکامرس استفاده از جمله OptinMonster ، MonsterInsights ، TrustPulse ، و WPForms .

اشتراک دانش و منابع ما با Rymera Web Co به هر دوی ما کمک می کند تا بهتر به جامعه بزرگتر وردپرس خدمت کنیم.

من واقعاً هیجان زده ام که با جاش و تیم همکاری می کنم تا به آنها در سرعت بخشیدن به رشد خود در سال 2020 کمک کنم.

در هفته های آینده اعلامیه های بیشتری در مورد صندوق رشد خواهیم داد ، بنابراین لطفاً در جریان باشید.

بسیار ممنونم از اینکه همچنان از WPBeginner پشتیبانی می کنید

با احترام ،

سید بلخی
بنیانگذار WPBeginner

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/welcome-rymera-and-wholesale-suite-to-wpbeginner-growth-fund/.

دیدگاهتان را بنویسید