از کدام برنامه وردپرس باید استفاده کنید؟ (پاسخ کارشناس)

آیا به برنامه های وردپرس نگاه می کنید و نمی توانید بفهمید کدام یک را استفاده کنید؟

شرکتهای زیادی ارائه دهنده برنامه های مختلف وردپرس هستند که انتخاب گزینه مناسب برای وب سایت شما دشوار می شود.

در این راهنما ، ما به شما کمک خواهیم کرد که تصمیم بگیرید از کدام برنامه وردپرس استفاده کنید و همچنین چگونه می توانید برنامه های مختلف را برای نیازهای خود مقایسه کنید.

Choosing the best WordPress plan for your website

متداول ترین انواع برنامه های وردپرس h4>

وردپرس محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان. بسیاری از شرکت های مختلف طرح های میزبانی وردپرس را با انواع مختلف خدمات و ویژگی ها ارائه می دهند.

وقتی می گوییم وردپرس ، ما در مورد نرم افزار محبوب WordPress.org صحبت می کنیم و نه فقط WordPress.com که در واقع یکی از گرانترین سرویس های میزبانی وبلاگ است.

لطفاً به راهنمای ما در مورد تفاوت مراجعه کنید. میزبان WordPress.org در مقابل وبلاگ WordPress.com رایگان .

برای توضیح آسان انواع مختلف راه حل های میزبانی وردپرس ، آنها را در پرکاربردترین برنامه های وردپرس دسته بندی کرده ایم:

  1. برنامه های وردپرس خود میزبانی مشترک – برای وب سایت ها و وبلاگ های کوچک مناسب است.
  2. برنامه های میزبانی شده وردپرس – برای وب سایت های بزرگتر مناسب است.
  3. برنامه های وردپرس کاملاً میزبانی شده – بسیار گران قیمت – توصیه نمی شود.

اکنون ، هر یک از این برنامه های وردپرس را می توان بیشتر طبقه بندی کرد.

دلیل این امر آنست که شرکتهای میزبان وردپرس به صورت جداگانه سعی در ایجاد برنامه های خود با ویژگی ها و سطح خدمات مختلف دارند. بعداً در این مقاله ، ما در مورد آن گزینه ها نیز بحث خواهیم کرد.

بیایید نگاهی به رایج ترین برنامه های موجود در وردپرس بیندازیم و چه چیزهایی انواع وب سایت را می توانید با آنها بسازید (با کمترین هزینه).

برنامه های وردپرس خود میزبان مشترک h4>

Shared WordPress plans

برنامه های مشترک میزبانی شده وردپرس محبوب ترین راه حل میزبانی برای مبتدیان است. مقرون به صرفه ، انعطاف پذیر و مدیریت آنها آسان است ، به همین دلیل می توان از آنها به عنوان برنامه های آغازگر وردپرس نیز نام برد.

دلیل پایین بودن هزینه های آنها کاملاً ساده است. این برنامه ها به شما امکان می دهد منابع میزبانی را با سایر مشاغل کوچک / کاربران شخصی به اشتراک بگذارید.

اکثر وب سایت ها هنگام شروع کار نیازی به برنامه های گران قیمت وردپرس ندارند. اگر فقط شروع می کنید یک وبلاگ یا راه اندازی یک وب سایت مشاغل کوچک ، سپس برنامه های میزبانی مشترک برای شروع کار کاملاً مناسب هستند.

حتی می توانید از این برنامه ها برای فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید .

نکات منفی یک برنامه وردپرس خود میزبان مشترک

دو نکته منفی بزرگ در استفاده از یک برنامه مشترک وردپرس خود میزبان وجود دارد.

اول ، شما منابع سرور محدودی دارید زیرا این برنامه ها برای وب سایت های مبتدی ساخته شده است. این برنامه ها هزینه ساخت وب سایت را پایین می آورد ، بنابراین می توانید این پول را برای پیشرفت کار خود خرج کنید.

به محض اینکه ، می توانید به راحتی به یک طرح قدرتمندتر وردپرس ارتقا دهید.

اکثر شرکتهای میزبانی مشترک چندین سطح به روز شده با منابع بیشتر را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید برنامه های میزبانی VPS . یا به یک برنامه مدیریت شده وردپرس بروید ، که در یک لحظه بحث خواهیم کرد.

نکته منفی دیگر نگهداری وب سایت است. شما مسئول نصب به روزرسانی های وردپرس ، تهیه نسخه پشتیبان و غیره خواهید بود

با این وجود ، استفاده از وردپرس فوق العاده آسان است و میلیون ها کاربر مبتدی غیرتکنیک به راحتی وب سایت های خود را بدون مهارت فنی (با استفاده از ابزارهای کلیک و کلیک) مدیریت می کنند.

کدام یک از برنامه های مشترک وردپرس برای من مناسب است؟

صدها شرکت ارائه دهنده برنامه های مشترک وردپرس هستند. رقابت در این صنعت شدید است ، به این معنی که گزینه های موجود می توانند به راحتی یک کاربر مبتدی را تحت فشار قرار دهند.

به همین دلیل ما تحقیق را برای شما انجام دادیم.

ما در همه شرکتهای برتر میزبانی وردپرس ثبت نام کردیم و خدمات و عملکرد آنها را کاملاً آزمایش کردیم.

راهنمای کامل ما را در مورد وب سایت شما برای خرابی کامل.

اگر به تازگی کار خود را شروع می کنید ، توصیه می کنیم Bluehost . آنها یکی از بزرگترین شرکتهای میزبان در جهان هستند و به طور رسمی ارائه دهنده میزبانی وردپرس هستند.

آنها همچنین به کاربران WPBeginner تخفیف گسترده ای در میزبانی با نام دامنه رایگان + گواهینامه SSL رایگان ارائه می دهند. در واقع ، شما می توانید فقط با 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

→ برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد اختصاصی Bluehost ←

Bluehost

سایر رقیبان برتر این دسته ، HostGator هستند و SiteGround .

HostGator در صورت داشتن بهتر است بودجه کم SiteGround کمی بیشتر هزینه دارد اما ارزش بالایی را ارائه می دهد برای پول خود با پشتیبانی مطلوب درجه یک و تکنولوژی پیشرو در صنعت.

شما می توانید بدون پرداخت هزینه های بالای یک برنامه وردپرس کاملاً میزبان ، از برنامه های کم قیمت آنها شروع کرده و از تمام ویژگی های قدرتمند وردپرس بهره مند شوید.

این ارزش بزرگی است که بسیاری از مبتدیان تا زمانی که برای برنامه های حق بیمه بیشتر هزینه بیش از حد دریافت نکنند ، آن را کشف نمی کنند.

جایزه: برای راه اندازی یک وبلاگ به کمک نیاز دارید؟ تیم متخصص ما می تواند در راه اندازی وبلاگ شما به صورت رایگان کمک کند. جزئیات را در برنامه های مدیریت شده وردپرس h4>

Managed WordPress plans

برنامه های مدیریت شده وردپرس مانند یک سرویس دربان هستند که تمام جنبه های فنی اجرای وردپرس توسط میزبان مدیریت می شود.

آنها از امنیت وردپرس ، سرعت وب سایت ، نصب به روزرسانی ها ، نگه داشتن نسخه پشتیبان و مقیاس پذیری استفاده می کنند.

این برنامه ها شامل پشتیبانی برتر از مهندسان وردپرس با دانش بیشتر است. مثل اینکه تیم کوچکی از توسعه دهندگان خود باشید که از نگهداری وب سایت شما مراقبت می کنند.

چه زمانی و چه کسی به برنامه مدیریت شده وردپرس نیاز دارد؟

در ابتدا بیشتر وب سایت ها و مشاغل مبتدی هیچ درآمد کسب نمی کنند. ممکن است توجیه هزینه مربوط به برنامه های مدیریت شده وردپرس دشوارتر باشد.

با این حال ، اگر شما یک برنامه مشترک را شروع کرده اید و اکنون وب سایت شما درآمد و بازدید کافی دارد ، پس ارتقا به یک برنامه مدیریت شده وردپرس می تواند ایده خوبی باشد.

نکات منفی در انتخاب برنامه مدیریت شده وردپرس

یک نقطه ضعف آشکار قیمت گذاری است. برنامه های مدیریت شده وردپرس گران هستند.

برنامه پایه معمولاً حدود 29 دلار در ماه شروع می شود. با این حال ، اگر آن را با استخدام یک برنامه نویس تمام وقت یا مدیر وب سایت مقایسه کنید ، باز هم کمی ارزان تر است.

عیب دیگر محدودیت ها و کنترل است. ارائه دهندگان میزبانی وردپرس مدیریت شده نیاز به کنترل دقیق تری در مورد آنچه می توانید بر روی سیستم عامل نصب کنید ، برای اطمینان از ثبات آن دارند.

این بدان معنی است که شما فقط می توانید از وردپرس در سایت خود استفاده کنید که این مسئله برای اکثر کاربرانی که مدل های خود را با وردپرس می سازند مسئله ای نیست.

همچنین ممکن است برخی افزونه های WordPress = که برای کاهش سرعت وب سایت ها شناخته شده اند را نپذیرند.

کدام یک از برنامه های مدیریت شده وردپرس برای من مناسب است؟

صنعت مدیریت شده وردپرس در چند سال گذشته رشد زیادی داشته است. شرکت های زیادی وجود دارند که برنامه های مدیریت شده وردپرس را با ویژگی های مشابه ارائه می دهند.

ما تصمیم گرفتیم آنها را آزمایش کنیم و در محبوب ترین شرکتهای مدیریت شده وردپرس ثبت نام کنیم.

می توانید در مورد آن در راهنمای انتخاب بهترین مدیریت میزبانی وردپرس برای مقایسه همزمان.

توصیه می کنیم از موتور WP به عنوان استفاده کنید بهترین مدیریت ارائه دهنده میزبانی وردپرس. آنها یکی از پیشگامان فضای مدیریت شده میزبانی وردپرس هستند و یک پلت فرم قوی با گزینه های پشتیبانی عالی ارائه می دهند.

جایگزین ها: SiteGround و Liquid Web هر دو برنامه عالی مدیریت شده وردپرس را ارائه می دهند.

برنامه های وردپرس کاملاً میزبانی شده h4>

Fully hosted WordPress plans

این برنامه های میزبانی نسخه کمی سفارشی شده از بستر وردپرس را در اختیار شما قرار می دهد ، بنابراین می توانید انواع خاصی از وب سایت ها را ایجاد کنید.

لازم نیست از وردپرس به روشی که معمولاً در یک بستر خود میزبان استفاده می کنید استفاده کنید. شما محدود به ویژگی های ارائه شده توسط پلت فرم هستید که براساس برنامه ای که انتخاب می کنید متفاوت است.

چه کسی به برنامه وردپرس کاملاً میزبانی شده نیاز دارد

اگر شما نیاز به ایجاد سریع یک وب سایت دارید ، و شما خیلی نگران کسب درآمد با آن نیستید ، برنامه میزبانی شده وردپرس به طور کامل می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

همچنین می توانید بدون خرید حتی نام دامنه به صورت رایگان شروع به کار کنید. این گزینه خوبی برای مجلات شخصی ، وب سایتهای خانوادگی ، عکسهای سفر و موارد دیگر است.

معایب طرح وردپرس کاملاً میزبانی شده

شما کنترل محدودی بر وب سایت خود دارید. شما فقط می توانید از ویژگی های موجود برای برنامه خود استفاده کنید و نمی توانید آنها را به تنهایی گسترش دهید.

همچنین برای کسب درآمد از محتوای خود گزینه های کمتری دارید. حتی اگر هزینه یک حساب کاربری را پرداخت کنید ، گزینه های شما برای رشد تجارت کمتر از یک برنامه وردپرس خود میزبان خواهد بود.

کدام طرح وردپرس کاملاً میزبانی شده برای من مناسب است؟

WordPress.com است بزرگترین شرکت آنها یک طرح اولیه رایگان وردپرس را ارائه می دهند و به شما امکان می دهند با استفاده از زیر دامنه wordpress.com وب سایتی ایجاد کنید.

برنامه های پرداختی از 4 دلار در هر ماه صورتحساب سالانه آغاز می شود. برنامه کاری آنها 25 دلار در ماه و برنامه تجارت الکترونیکی 45 دلار در ماه است که هر دو صورتحساب سالانه دریافت می کنند.

شما توانایی نصب افزونه های وردپرس تا زمانی که هزینه طرح تجاری را پرداخت کنید (25 دلار در ماه).

نمی توانید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید تا زمانی که برنامه تجارت الکترونیکی ماهانه 45 دلار را پرداخت کنید.

شما می توانید با کمترین هزینه 2.75 دلار در ماه ، هر دو برنامه میزبانی مشترک وردپرس را که در بالا ذکر کردیم ، در حالی که از آزادی های کامل وردپرس استفاده کردیم ، انجام دهید.

چگونه می توانم یک طرح وردپرس برای وب سایت خود انتخاب کنم؟ h4>

انتخاب برنامه مناسب وردپرس برای وب سایت شما به اهداف و بودجه شما بستگی دارد.

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، توصیه می کنیم با Bluehost . طرح وردپرس خود میزبان آنها ویژگی های میزبان وردپرس قدرتمندی را به همراه یک دامنه رایگان با هزینه فقط 2.75 دلار در ماه به شما می دهد.

می توانید از آن برای راه اندازی یک وبلاگ ، ایجاد یک فروشگاه آنلاین ، ایجاد یک وب سایت تجارت کوچک و موارد دیگر استفاده کنید.

با رشد وب سایت خود ، می توانید به یک حساب میزبانی شده مدیریت شده در وردپرس با WP Engine یا SiteGround این به شما این امکان را می دهد که بر رشد کار خود تمرکز کرده و به راحتی مقیاس خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

اگر قبلاً مشاغل مستقر یا وب سایت بزرگی دارید ، توصیه می کنیم از مرحله شروع صرف نظر کرده و مستقیماً به برنامه های مدیریت شده میزبانی وردپرس بروید تا بهترین تجربه را داشته باشید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید کدام طرح وردپرس را باید استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در شروع آسان ایده های تجاری آنلاین که در واقع درآمد کسب می کنند و مقایسه ما با بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی برای رشد ترافیک وب سایت شما.

جایزه: برای راه اندازی یک وبلاگ به کمک نیاز دارید؟ می توانید از سرویس راه اندازی رایگان وبلاگ با هر یک از اشتراک گذاری شده استفاده کنید خدمات میزبانی.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/which-wordpress-plan-should-you-use-expert-answer/.

دیدگاهتان را بنویسید