ارسال کامل در مقابل خلاصه (گزیده) در صفحات بایگانی وردپرس شما؟

یک بار دیگر یکی از کاربران ما این س askedال را مطرح کرد که چرا ما به جای پست های کامل در صفحات بایگانی WPBeginner از خلاصه استفاده می کنیم. در این مقاله ، ما بحث خواهیم کرد که آیا شما باید از پست یا خلاصه کامل در صفحات بایگانی وردپرس خود استفاده کنید؟ ما در مورد مزایا و معایب پست کامل در مقابل خلاصه (گزیده) بحث خواهیم کرد؟ در آخر ، ما با یک نتیجه گیری که بهترین راه حل برای اکثر وب سایت ها است ، پایان خواهیم یافت.

مزایای استفاده از خلاصه و پست کامل در بایگانی h4>

ما سعی می کنیم WPBeginner را برای تجربه بهتر کاربر بهینه کنیم. ما می خواهیم کاربران به راحتی وب سایت را مرور کرده و آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. در عین حال ما همچنین می خواهیم موتورهای جستجو به کاربران در یافتن محتوا در وب سایت ما کمک کنند. از این رو رویکرد ما برای مدیریت صفحات بایگانی به سمت یک تجربه کاربری بهتر و همچنین خوب است SEO WordPress .

1 زمان بار سریعتر

در WPBeginner ، پست های ما معمولاً حاوی تعداد زیادی عکس با عکس صفحه است. با استفاده از گزیده ای در صفحات بایگانی ، زمان بارگیری صفحه برای صفحات بایگانی را به طور قابل توجهی بهبود می بخشیم. صفحه بایگانی را تصور کنید که در هر صفحه 10 پست نشان می دهد (که کاملاً استاندارد است). اکنون اگر هر یک از این 10 صفحه 500+ کلمه داشته باشد و هر کدام 5 تصویر داشته باشد ، کاربر شما چیزهای زیادی برای مرور دارد. صفحه نیز کندتر از حالت عادی بارگیری می شود. با استفاده از گزیده ها ، به طور قابل توجهی تجربه کاربر را بهبود می بخشیم. کاربران می توانند دسته بندی ، برچسب ها ، تاریخ و سایر صفحات بایگانی را به سرعت و به آسانی بارگیری و مرور کنند.

در مورد موتورهای جستجو ، Google مخصوصاً زمان بارگذاری صفحه با سرعت بیشتری را دوست دارد.

2. از محتوای تکراری

جلوگیری می کند

با نشان دادن گزیده ای در صفحات بایگانی ، می توانید از پرچم گذاری برای محتوای تکراری در موتورهای جستجو جلوگیری کنید. به عنوان مثال ، وردپرس به طور پیش فرض بایگانی دسته بندی ، برچسب ، تاریخ و نویسنده را دارد. با انتشار پست های کامل در بایگانی ، هر مقاله به طور کامل در چندین صفحه مختلف در سایت شما نمایش داده می شود. حتی اگر موتورهای جستجو در یافتن URL متعارف برای هر پست کاملاً هوشمند هستند ، آنها هنوز هم می توانند سایت را برای محتوای تکراری پرچم گذاری کنند که بر رتبه بندی موتور جستجوگر شما تأثیر بگذارد.

توجه: اگر از پست کامل استفاده می کنید ، به سادگی از افزونه WordPress SEO توسط Yoast و تمام صفحات بایگانی را بر روی noindex تنظیم کنید ، دنبال کنید.

3. بازدید از صفحه را افزایش می دهد و میزان گزاف گویی

را کاهش می دهد

افراد اغلب تمایل دارند وب سایتی را که کند بارگیری می شود ترک کنند. قبلاً اشاره کردیم که استفاده از گزیده ها باعث بارگذاری سریعتر صفحه می شود. با استفاده از گزیده ها ، شما نرخ گزاف گویی را کاهش می دهید. شما همچنین بازدیدهای صفحه را افزایش می دهید زیرا کاربر برای خواندن مقاله کامل باید روی صفحه کامل پست کلیک کند. هر دو این معیارها ، بازدید از صفحه و میزان گزاف گویی ، نرخ مهمی در درآمد تبلیغاتی شما دارد.

نکات بیشتر درباره این را بخوانید: “نحوه افزایش بازدید از صفحه و کاهش نرخ پرش در وردپرس”> نحوه افزایش بازدید از صفحه و کاهش نرخ پرش در وردپرس

معایب استفاده از خلاصه در مقابل پست کامل در بایگانی h4>

1 گزیده های بد

اگر در الگوهای بایگانی خود از the_excerpt ()؛ استفاده می کنید ، طول متن خودکار شما 55 کلمه است. این خیلی کوتاه است و گاهی جملات شما به نصف کاهش می یابد و معنایی ندارد. شما همیشه می توانید تغییر پیش فرض طول گزیده اما مشکل را به طور کامل برطرف نمی کند. شما همیشه می توانید بر روی صفحه ویرایش پست خود یک گزیده سفارشی بنویسید ، اما اکثر افراد برای این کار وقت نمی گذارند (از جمله ما). راه حل دیگر نوشتن مقدمه های جذاب است که به احتمال زیاد کاربر را علاقه مند می کند.

2. محتوای پنهان

برخی از کاربران ترجیح می دهند همه چیز را در یک صفحه بخوانند تا اینکه مجبور شوند برای خواندن کل مقاله به صفحه دیگری بروند. این کاربران از بخشهایی راضی نخواهند بود ، اما شما نمی توانید همه را راضی نگه دارید.

نتیجه گیری h4>

اگر مقالات شما کوتاه و حاوی تصاویر زیادی نیستند ، می توانید با نمایش پست های کامل در صفحات بایگانی خود کنار بیایید. اما در بیشتر موارد ، ما همیشه توصیه می کنیم از خلاصه (گزیده ها) برای صفحات بایگانی خود استفاده کنید. اکثر مضامین خوب مانند Genesis با یک گزینه داخلی در اختیار شما قرار می گیرد که به شما امکان می دهد بین پست کامل در مقابل بخشهایی از تنظیمات یکی را انتخاب کنید. با این حال ، ما مقاله ای داریم که به شما نشان می دهد نحوه نمایش گزیده های پست در مضامین وردپرس . امیدواریم که این مقاله به این سوال پاسخ داده باشد که آیا می خواهید از پست کامل یا خلاصه در صفحات بایگانی وردپرس خود استفاده کنید. از چه چیزی در سایت خود استفاده می کنید؟ پست کامل یا بایگانی؟ از نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/full-post-vs-summary-excerpt-in-your-wordpress-archive/.

دیدگاهتان را بنویسید