اجرای غرفه حامی مالی مجازی در WordCamp Europe 2020 (Goodie Bag Inside)

WordCamp Europe امسال ویژه است. این اولین رویداد در تاریخ WordCamps است که با غرفه های مجازی به صورت آنلاین 100٪ اتفاق می افتد.

این تغییرات بسیاری را برای همه افراد درگیر ایجاد می کند: برگزارکنندگان ، سخنرانان ، داوطلبان و حامیان مالی (مانند Kinsta) باید با این روش جدید WordCamp سازگار شوند.

من و مارسل بوتسمن در سازماندهی فعالیت های حمایت مالی Kinsta برای این نسخه از WordCamp Europe نقش فعالی داشتیم. و من می توانم چه از نظر شخصی و چه از نظر شغلی به شما بگویم که امسال شرایط متفاوت است.

از حضور شخصي به رويداد مجازي ، جامعه هنوز در هسته است h2>

در سال 2019 ، من در اولین WordCamp خود در توکیو شرکت کردم. من روز را درمورد Kinsta با حاضران صحبت کردم ، با نمایندگان دیگر شرکت ها ملاقات کردم و چند جلسه آموزشی را بررسی کردم.

در پایان روز ، با قدردانی عمیق از مردم در انجمن وردپرس و من نمی توانم منتظر WordCamp بعدی خودم باشم. نمی دانستم كه WordCamp بعدی من كاملاً مجازی خواهد بود كه توسط یك همه گیری جهانی ایجاد شده است!

انتقال از یک کنفرانس فیزیکی به یک کنفرانس مجازی اقدامی عظیم است و من از اعضای باورنکردنی جامعه وردپرس که برای برپایی آن دور هم جمع شده اند سپاسگزارم.

در حالی که هنوز فکر می کنم رویدادهای جامعه به صورت شخصی بیشتر تجربه می شوند ، خوشحالم که می بینم مهمترین قسمت WordCamp (طرفداران وردپرس که برای یک هدف مشترک گرد هم می آیند) هنوز زنده و سالم است!

و هنگام گپ زدن با مارسل (شریک زندگی من در جرم ، اگر می خواهید) ، آنچه را که با من به اشتراک گذاشته است اینجا است:

هنگام فکر کردن در مورد بازدید از WordCamp (صادقانه تعداد بازدیدهای خود را از دست دادم) اولین احساسی که در ذهنم ایجاد می شود دوستی و صراحت است. دوستی با بسیاری از اعضای جامعه جهانی وردپرس. گشودگی به این دلیل که ایجاد این دوستی ها آسان بود.

دوستی در این جامعه بزرگ وجود دارد. در WordCamps ، شما یاد می گیرید ، ملاقات می کنید ، دانش را به اشتراک می گذارید ، و بیشتر از همه ، سرگرم می شوید. این رویدادهای فراگیر مردم را دور هم جمع می کند و این همان چیزی است که کل پروژه وردپرس را شگفت انگیز می کند و برای من رمز موفقیت آن است. این رویداد مجازی متفاوت خواهد بود اما در عین حال مردم را گرد هم خواهد آورد. و این مهمترین جنبه است!

برای کسانی که با اصطلاح “WordCamp” آشنایی ندارید ، برای یک معرفی کوتاه به دنبال دلایل ما برای بازگرداندن پروژه وردپرس ، مطالعه کنید و یک حامی مالی باشید.

اوه ، و مطمئناً اطلاعات بیشتری در مورد کیف قنادی مجازی رایگان ما خواهید یافت.

– برایان لی ، مدیر محتوای وب سایت

WordCamp Europe چیست؟ h2>

WordCamp Europe یکی از بزرگترین WordCamp های اطراف است. توسط انجمن وردپرس برای انجمن وردپرس و کسانی که به WordPress علاقه مند هستند ، سازمان یافته است.

WordCamps کنفرانسی است که در آن افراد برای به اشتراک گذاشتن دانش ، پیگیری جلسات و ملاقات با انواع کاربران ، آژانس های وردپرس ، گرد هم می آیند. توسعه دهندگان ، مترجمان آزاد ، نویسندگان متن ، طراحان و همه کسانی که علاقه مند به استفاده از این CMS محبوب هستند .

WordCamps بخشی از یک طرح جهانی برای گردهم آوردن جوامع محلی وردپرس است. می توانید نگاهی به همه WordCamps های آینده (و گذشته) در سایت رسمی WordCamp Central بیندازید.

بازگشت به پروژه وردپرس h2>

نرم افزار منبع آزاد بدون حضور افراد و شرکت ها به پروژه امکان پذیر نیست. بازگشت به وردپرس می تواند به روش های مختلف انجام شود.

سازماندهی WordCamp ، یک نشست محلی وردپرس ، کمک به ترجمه وردپرس به زبان خود ، رفع اشکال ، افزودن ویژگی و حمایت از رویدادهای رسمی وردپرس برای کمک به برگزارکنندگان این رویداد در تأمین هزینه ها. به همین دلیل WordCamps رویدادهای قابل دسترسی و مقرون به صرفه ای را برای همه شرکت کنندگان در پی دارد.

غرفه حامی مالی مجازی Kinsta

به دنبال وبینار جدید در مورد بهینه سازی کار خود از تجربه خانه ، من و مارسل یک سخنرانی ارائه دادیم غرفه حامی مالی مجازی در WordCamp 2020. ما نکاتی را در مورد تیم های توزیع شده ، فرهنگ شرکت و چگونگی بهره وری Kinsta در طی بیماری همه گیر COVID-19 به اشتراک گذاشتیم.

Kinsta's virtual booth at WCEU 2020.

غرفه مجازی Kinsta در WCEU 2020.

از کسانی که در غرفه مجازی ما به ما مراجعه کرده اند و از ما بازدید کرده اند ، می خواهیم از اینکه برای پیوستن به ما در WordCamp Europe 2020 بسیار تشکر می کنیم ، تشکر می کنیم! اوقات خوبی را سپری کردیم و امیدواریم که شما هم چنین کاری کرده باشید.

در زیر ، جزئیات مربوط به نحوه استفاده از کیف پول مجازی رایگان خود را پیدا خواهید کرد.

کیف مجازی Goodsta Kinsta برای شرکت کنندگان در WordCamp Europe

به عنوان تقدیر و تشکر از همه شرکت کنندگان در WordCamp Europe 2020 ، ما یک کیسه خوب مخصوص مجازی خوب تهیه کرده ایم که دارای تبلیغات آبدار و مرتبط با وردپرس است. به طور خاص ، آنچه در آن می توانید پیدا کنید:

کتابهای الکترونیکی h4>

برای تجربه عمیق یادگیری در مورد موضوعات مختلف وردپرس ، کتابهای الکترونیکی ما را بارگیری کنید. خواه در تلاش برای بهینه سازی عملیات آژانس خود هستید ، آیا به دنبال سرعت بخشیدن به سایت خود هستید ، یا سئو سایت را بهبود بخشید ، ما یک کتاب الکترونیکی داریم که می تواند به شما کمک کند.

1 ارزش واقعی میزبانی مدیریت شده وردپرس h5>

تصور کنید اگر شما بستری دارید که از پشتیبان گیری مراقبت می کنید ، وردپرس و طرح زمینه و پلاگین های خود را به روز می کنید ، و نظارت و نظارت بر رفع هرگونه نقض امنیت این کتاب الکترونیکی را به زبان مورد نظر خود بارگیری کنید:

انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، اسپانیایی

2. راهنمای نهایی برای امنیت سایتهای مشتری h5>

امنیت وردپرس هرگز نباید نادیده گرفته شود. برای اطمینان از ایمنی سایت مشتریان خود ، این راهنمای گام به گام امنیت را بخوانید. و تجارت شما نیز این کتاب الکترونیکی را به زبان مورد نظر خود بارگیری کنید:

انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، پرتغالی

3 راهنمای 2020 برای مدیریت 40 سایت وردپرس h5>

با یادگیری نحوه مدیریت بیشتر سایت های مشتریان خود ، درآمد مشتری و کسب و کار خود را افزایش دهید راه کارآمد ممکن به لطف این راهنمای رایگان. این کتاب الکترونیکی را به زبان مورد نظر خود بارگیری کنید:

انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، اسپانیایی

4 چگونه می توان سایت وردپرس خود را سرعت بخشید h5>

سرعت همه چیز است. تبدیل های بالاتر ، رتبه بندی بهتر ، قویتر جستجوگرها ، فروش بیشتر. بیاموزید که چگونه با این راهنمای دقیق سایت وردپرس خود را به سرعت روشن کنید. این کتاب الکترونیکی را به زبان خود بارگیری کنید:

انگلیسی ، آلمانی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، ژاپنی

پاداش: کد کوپن برای Perfmatters و Novashare

ما با forgemedia ، یک شرکت توسعه دهنده افزونه وردپرس متمرکز بر عملکرد ، همکاری کردیم تا به شرکت کنندگان WordCamp Europe پیشنهاد ویژه ای در مورد دو افزونه مورد علاقه ما ارائه دهد. : Perfmatters و Novashare .

هنگام دریافت 25٪ تخفیف از کد کوپن KINSTAWCEU استفاده کنید. این کد فقط از 1 ژوئن تا 20 ژوئن معتبر است.

نسخه داشبورد MyKinsta

در ارائه WCEU ، چند جنبه اصلی از داشبورد MyKinsta را برجسته کردیم. اگر می خواهید مجموعه گسترده ای از ویژگی های MyKinsta را قبل از ثبت نام در یک طرح Kinsta آزمایش کنید ، 100٪ نسخه رایگان و کاملاً عملیاتی نسخه نمایشی MyKinsta را بررسی کنید .

مشترک شدن در خبرنامه ما h2>

اگر می خواهید در مورد موضوعات مختلف وردپرس اطلاعات بیشتری کسب کنید ، حتماً مرتبا از وبلاگ ما و در خبرنامه هفتگی رایگان ما در اینجا مشترک شوید .

ما مشتاقانه منتظر دیدن شما هستیم – امیدوارم حضوری – در WordCamp آینده در نزدیکی شما!


اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

منبع:
https://kinsta.com/blog/wordcamp-europe-2020/.

دیدگاهتان را بنویسید