آیا هنوز Headway 3.0 را امتحان کرده اید؟ ذهن آن را می وزد

همانطور که احتمالاً از ماه گذشته یا خواندن این سایت می دانید ، Headway 3.0 در دست انجام بود. ما به شما یک فیلم عملی از نحوه کارکرد سیستم شبکه کشیدن. خوب دو روز پیش ، آنها سرانجام دوباره طراحی جدید خود را با نسخه جدیدی که برای همه در دسترس است به ارمغان آوردند. برای کسانی که قبلاً آن را خریداری کرده بودند ، باهوش بودید. شما اکنون پدربزرگ پدرتان هستید که می توانید به روزرسانی های مادام العمر را دریافت کنید. این دوره شامل مضامین کودک آینده نیست. بله ، هدوی اکنون دارای مضامین کودکانه است. برخی از موضوعات شناخته شده از توسعه دهندگان اصلی تم مانند Press75 ، Allure Themes و موارد دیگر برای پایه Headway در دسترس نخواهند بود.

موارد جدید در Headway 3.0

پاسخ کوتاه: بسیار. موارد زیادی به 3.0 اضافه شده است که باورنکردنی است. من با آن بازی کرده ام و این واقعاً مبتدی ترین تم وردپرس است. مورد علاقه ما سیستم شبکه است (به فیلم مراجعه کنید)

p >

در زیر برخی از موارد جدید اضافه شده:

  • بزرگراه 3 کاملاً از ابتدا بازنویسی شده است. این یک پایگاه کد کاملاً جدید دارد که سریع است.
  • اکنون می توانید بدون نیاز به نوشتن یک خط کد ، بیش از هر زمان دیگری کار کنید: حتی مواردی مانند سایه انداختن و گوشه های گرد در طرح های خود.
  • اکنون Headway دارای مضامین کودکانه است ، برخی از آنها پورت هایی با موضوعات شناخته شده از توسعه دهندگان اصلی تم مانند Press75 ، Allure و Organic هستند. بسیاری دیگر مستقیماً از Headway می آیند و ما دائماً موارد جدید خواهیم داشت. هر توسعه دهنده تم می تواند تم های کودکانه را برای Headway ایجاد کند و حتی آنها را در Headway Marketplace بفروشد!
  • شما فقط می توانید با کشیدن مستطیل هایی به صورت زنده در صفحه وب سایت خود را طراحی کنید. ما آنها را بلوک می نامیم. فقط کلیک کرده و بکشید ، به Headway بگویید که چه نوع بلوکی را می خواهید (هدر ، ناوبری ، محتوا و موارد دیگر) و سلام قبلی: شما یک طرح سفارشی بدون کدگذاری ایجاد می کنید.
  • به راحتی می توانید قلم ها ، رنگ ها ، پس زمینه ها و سایر عناصر طراحی را در Headway’s Visual Editor تنظیم کنید. بدون حدس و گمان ، تغییرات خود را مستقیماً بر روی صفحه مشاهده کنید. به سادگی تغییرات خود را ذخیره کنید تا در وب سایت شما زنده بماند.
  • ما در rel = author برای پیوندهای نویسنده اضافه کردیم ، ویژگی جدید SEO بر اساس اعلامیه Google که می خواهد اطلاعات xfn را بیشتر در رتبه بندی خود داشته باشد اضافه کرد.
  • برای توسعه دهندگان ، ویرایشگر Live CSS اکنون از کدگذاری رنگی نحوی بهره می برد و یک Blocks API وجود دارد بنابراین توسعه دهندگان می توانند انواع بلوک های سفارشی خود را ایجاد کنند … و حتی آنها را در بازار Headway بفروشند!

متأسفانه ، کسانی که قیمت پدربزرگ را از دست داده اند ، با کمترین هزینه روبرو می شوند. اما کوپن های معدودی شناور هستند که می توانید با استفاده از آنها بهترین معامله را انجام دهید.

اگر از کوپن استفاده می کنید: HW33 – می توانید 33٪ دریافت کنید همه برنامه ها را غیر از BASE خاموش کنید. (نمی دانیم این کوپن چه زمانی منقضی می شود).

اما اگر منقضی شود ، می توانید از .

بله قیمت ها کمی شیب دار است ، اما اگر فیلم فوق را تماشا کنید ، می دانید که ارزش آن را دارد. من می دانم که در سایت آنها ، آنها پیشنهاد می کنند که بسته استاندارد بهترین ارزش است. اما من مخالفم این قیمت فقط شامل 3 تم Headway Child و 1 سال پشتیبانی و به روزرسانی است. اگر می خواهید روی این محصول عالی سرمایه گذاری کنید ، توصیه می کنم تمام مسیر را برای دریافت Lifetime Pass انتخاب کنید.

من همیشه طرفدار دریافت به روزرسانی های مادام العمر و مضامین جدید کودک در هنگام انتشار هستم. به همین دلیل مجوز مادام العمر Headway را دارم. یک بار سرمایه گذاری کنید و از مزایای زندگی به جای پرداخت هزینه برای موضوع جدید کودک که بیرون می آید ، بهره مند شوید.

نظر شما درباره Headway 3.0 چیست؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/have-you-tried-headway-3-0-yet-its-mind-blowing/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35