آیا نوار مدیر وردپرس نیاز به کرکره بیشتری دارد؟

اگر در حال بازی با وردپرس 3.3 (شامل نسخه ی نمایشی زنده) مثل ما ، پس احتمالاً شما با نوار مدیر جدید سازگار شده اید. صادقانه بگویم ، ما عاشق طراحی جدید نوار مدیر هستیم. بسیار تمیز است (تا زمانی که نویسندگان پلاگین آن را بشکنند). به عنوان یک نویسنده پلاگین ، آزادی زیادی دارید ، اما مسئولیت بزرگی نیز دارید. قلاب هایی برای نویسندگان پلاگین برای اضافه کردن ابزارک های داشبورد ، منوهای نوار مدیر و غیره در دسترس است اما وقتی بسیاری از نویسندگان پلاگین شروع به اضافه کردن موارد خود به نوار مدیر می کنند ، چه اتفاقی می افتد؟ در نهایت با هرج و مرج مطلقی برای کاربران با وضوح کمتر (موبایل) مواجه هستیم. اکثر ما توسعه دهندگان از اندازه صفحه نمایش با بیش از 1600 پیکسل استفاده می کنیم. اما هنوز هم کاربرانی با وضوح 1200px یا 1024px هستند. Heck حتی با رزولوشن 1600 ، تنها 10 افزونه برای شکستن نوار مدیر لازم است. به تصویر زیر نگاهی بیندازید:

Break WordPress Admin Bar

O و اگر 10 افزونه دارید که با وضوح تصویر مانند 1200 پیکسل یا بیشتر به نوار مدیر اضافه می شوند. منوها به همراه منطقه Howdy به خط دوم نیز سقوط خواهید کرد.

پس ما چه پیشنهادی داریم؟ h4>

ما باید یک منوی نوار مدیر به نام “بیشتر” به عنوان کشویی داشته باشیم. مشابه چگونگی دسترسی Google توسط آن.

More Dropdown in Google Bar

در این کشویی بیشتر ، همه افزونه ها در آنجا رها می شوند. این به نویسندگان پلاگین اجازه می دهد تا به یک رابط کاربر خاص (UI) پایبند بمانند که تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد. این امر همچنین از هرگونه ناسازگاری جلوگیری می کند. اگر در تصویر صفحه اول در بالا مشاهده کنید W3 Total Cache plugin پس از جستجو نشان داده می شود. این فقط متناقض است. فردریک احتمالاً سطح مجوز خود را 1000 یا چیزی برای اطمینان از اینکه پلاگین وی در آخرین نقطه قرار دارد (که باعث می شود بیشتر در معرض نمایش قرار گیرد) داشته باشد. تا وردپرس 3.2 عالی بود. اما با وردپرس 3.3 دیگر جستجو به درستی انجام نمی شود و همین امر برای مبتدیان عجیب به نظر می رسد.

تمام آنچه ما می گوییم این است که ما به یک رابط کاربری سازگارتر نیاز داریم.

مسئله بعدی این است که چگونه با کشویی بیشتر از سو abuseاستفاده جلوگیری کنیم؟ نویسندگان افزونه فقط فکر می کنند موارد مهم خود را به نوار مدیر اضافه می کنند. اما مهم نیست که آنها چه فکر می کنند. کاربران باید در این مورد حق انتخاب داشته باشند. فقط به این دلیل که ما از پلاگین WP-Bitly به این معنی نیست که همه ویراستاران ما باید منوی “Shortlink” را در نوار مدیر مشاهده کنند. باید راهی برای حذف مورد منو از نوار مدیر وجود داشته باشد در صورتی که کاربر آن را در آنجا نمی خواهد.
نظر شما چیست؟ آیا برای نوار مدیریت وردپرس به کشویی بیشتری نیاز داریم؟ دوست دارم افکار شما را بشنوم.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/does-wordpress-admin-bar-needs-a-more-dropdown/.

دیدگاهتان را بنویسید