آیا باید افزونه هایی را که با نسخه وردپرس شما آزمایش نشده اند نصب کنید؟

غالباً کاربران ما درباره هشدار عدم آزمایش یک افزونه با نسخه وردپرس از ما سال می کنند. آیا باید آن پلاگین را نصب کنید؟ یا پلاگین دیگری پیدا کنید؟ در این مقاله ، ما بحث خواهیم کرد که چرا باید افزونه هایی را که با نسخه وردپرس شما آزمایش نشده اند نصب کنید؟ این به چه معناست و چگونه می توانید به جامعه وردپرس کمک کنید؟

هنگامی که افزونه ای را از قسمت سرپرست وردپرس نصب می کنید ، ممکن است هشداری مبنی بر عدم آزمایش پلاگین با نسخه وردپرس خود مشاهده کنید.

Plugin compatibility warning

چگونه وردپرس اطلاعات تست نشده را دریافت می کند؟ h4>

مخزن افزونه WordPress بزرگترین مجموعه از افزونه های وردپرس منبع آزاد و رایگان. هنگام ارسال پلاگین ، نویسندگان باید پرونده “readme” را با افزونه های خود ارسال کنند. سپس این پرونده readme توسط شاخه پلاگین برای تولید صفحه پلاگین مورد استفاده قرار می گیرد.

فایل readme حاوی برچسب “test up to” است که برای نمایش اطلاعات استفاده می شود. از نویسندگان افزونه انتظار می رود که این اطلاعات را به روز نگه دارند.

این بدان معنی است که با هر بار انتشار وردپرس ، نویسندگان افزونه باید افزونه های خود را آزمایش کرده و فایل های readme را برای افزونه های خود به روز کنند.

چرا نویسندگان پلاگین این اطلاعات را به روز نمی کنند؟ h4>

بسیاری از نویسندگان افزونه حتی وقتی پلاگین خود را با آخرین نسخه آزمایش می کنند به هیچ وجه فایل های readme خود را به روز نمی کنند.

در دنیای ایده آل ، ما می خواهیم همه نویسندگان افزونه این اطلاعات را به روز کنند. اما ما در یک دنیای ایده آل زندگی نمی کنیم.

به یاد داشته باشید که این افزونه ها رایگان هستند و شما برای بارگیری و استفاده از آنها به نویسندگان مبلغی پرداخت نمی کنید. نویسندگان پلاگین تمایل کمتری برای به روزرسانی فایل readme با هر نسخه دارند. آنها معمولاً مشغول مشاغل تمام وقت و پروژه های توسعه پولی خود هستند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

آیا باید این پلاگین ها را نصب کنم؟ h4>

بله ، باید فقط به این دلیل که یک نویسنده افزونه فایل readme خود را به روز نکرد ، به این معنی نیست که آنها افزونه خود را آزمایش نکرده اند یا اینکه این افزونه با آخرین نسخه وردپرس کار نمی کند.

اگر در مورد یک افزونه در WPBeginner چیزی شنیدید ، می توانید با اطمینان فرض کنید که ما این پلاگین را با آخرین نسخه وردپرس آزمایش کرده ایم. اگر مقاله ای که مشاهده می کنید اخیراً منتشر شده است ، این بدان معنی است که این افزونه با آخرین نسخه وردپرس سازگار است.

از طرف دیگر ، اگر افزونه ای بیش از دو سال به روز نشده است ، این بدان معنی است که به احتمال زیاد افزونه کنار گذاشته شده است. در این صورت ، شما نباید پلاگین را نصب کنید.

جالب است بدانید که بسیاری از افزونه هایی که بیش از دو سال به روز نشده اند ، در واقع هنوز بسیار خوب کار می کنند. با این حال ، باید آنها را با مسئولیت شخصی خود نصب کنید.

چگونه می توانید کمک کنید؟ h4>

می توانید افزونه را در سایت وردپرس خود نصب کرده و آزمایش کنید. اگر مطابق انتظار کار کرد ، به صفحه افزونه برگردید. با نام کاربری و رمز عبور WordPress.org وارد شوید. بعد ، به پایین صفحه بروید و در آنجا قسمت سازگاری را مشاهده خواهید کرد.

Vote for plugin compatability

نگران نباشید ، نسخه وردپرس ، نسخه پلاگین خود را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه Works کلیک کنید. با این کار ، به سایر کاربران اطلاع می دهید که این افزونه را آزمایش کرده اید و طبق قول خود عمل می کند.

همچنین می توانید با نویسنده افزونه تماس بگیرید و از او بخواهید که فایل readme افزونه خود را به روز کند

هنگام خراب شدن یک افزونه چه باید کرد؟ h4>

یک بار دیگر ، ما می خواهیم به کاربران خود یادآوری کنیم که اگر این یک افزونه رایگان است ، نویسنده پلاگین آن را به صورت عادی ارائه داده است. هیچ ضمانتی ، حتی ضمانت ضمنی تناسب اندام وجود ندارد. اما سوال این است که ، چگونه می توانید به جامعه کمک کنید تا با افزونه های خراب برخورد کند؟

به جای اینکه نظر سختی در مورد موضوع پشتیبانی افزونه بگذارید ، می توانید بازخورد سازنده و مفیدی را ارائه دهید. راهنمای ما را در مورد چگونگی به درستی درخواست پشتیبانی از وردپرس و دریافت آن را .

قبل از انجام هر کاری ، پلاگین را روی نصب مختلف وردپرس محلی یا محلی نصب کنید. اطمینان حاصل کنید که قادر به تولید مجدد همان خطا در نصب های دیگر نیز هستید.

پس از اطمینان از خرابی پلاگین ، به سادگی خطای مربوط به موضوع پشتیبانی را توصیف کرده و آن را برای پاسخ نویسنده پلاگین یا انجمن بگذارید. اگر پاسخی دریافت نکردید ، می توانید با نویسنده افزونه تماس بگیرید. بیشتر نویسندگان پلاگین اطلاعات تماس در صفحات نمایه WordPress.org خود را دارند.

در صورت عدم موفقیت در این مراحل ، می توانید از صفحه افزونه بازدید کرده و به بخش شکسته شده پلاگین در بخش سازگاری رأی دهید.

امیدواریم این مقاله به شما در پاسخ به س questionsالات شما در مورد نصب یا عدم نصب افزونه های آزمایش نشده با نسخه وردپرس کمک کرده باشد.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/should-you-install-plugins-not-tested-with-your-wordpress-version/.

دیدگاهتان را بنویسید