آیا افزونه های غیرفعال سرعت وردپرس را کاهش می دهند؟ آیا باید پلاگین های غیرفعال را حذف کنید؟

اخیراً ، یکی از خوانندگان ما از ما در مورد کاهش سرعت افزونه های غیرفعال شده در وردپرس و اینکه آیا باید افزونه های غیرفعال را حذف کنند ، س askedال کرد. بسیاری از کاربران وردپرس اغلب افزونه هایی را برای آزمایش نصب می کنند و سپس آنها را غیرفعال می کنند. در این مقاله ، ما پاسخ خواهیم داد آیا افزونه های غیرفعال سرعت وردپرس را کاهش می دهند و آیا حذف پلاگین های غیرفعال ایمن است؟

Do deactivated plugins slow down WordPress? Should you delete inactive plugins?

افزونه های غیرفعال یا غیرفعال در وردپرس چیست؟ h4>

بهترین چیز در مورد وردپرس این است که می توانید با استفاده از افزونه های وردپرس . هنگامی که نصب یک افزونه وردپرس ، وردپرس فایل افزونه را در سرور میزبان وب شما بارگیری می کند.

برای شروع استفاده از یک افزونه ، باید آن را فعال کنید.

Activate a WordPress plugin

می توانید افزونه ها را نصب کرده و بعداً فعال کنید. همچنین می توانید افزونه ای را که امتحان کرده اید و مفید به نظر نمی رسد غیرفعال کنید. می توانید تمام افزونه های نصب شده خود (فعال و غیرفعال) را در صفحه افزونه ها در قسمت مدیریت وردپرس مشاهده کنید.

Installed plugins

افزونه های فعال با رنگ آبی برجسته شده و پلاگین های غیرفعال پیوند حذف را در زیر آنها نشان می دهند.

آیا افزونه های غیرفعال سرعت وردپرس را کاهش می دهند؟ h4>

نه ، افزونه های غیرفعال یا غیرفعال سرعت وردپرس را کاهش نمی دهند. برای درک این موضوع ، بیایید ببینیم نحوه کار وردپرس در پشت صحنه .

هر بار که کاربر صفحه ای را از سایت وردپرس شما درخواست می کند ، وردپرس فرآیند بارگیری را شروع می کند. در طی این فرآیند ، فقط افزونه های فعال نصب شده در وب سایت شما را بارگیری می کند. تمام افزونه های غیرفعال کاملاً نادیده گرفته می شوند و بارگیری نمی شوند یا حتی به آنها نگاه نمی شود.

حتی اگر ده ها افزونه غیرفعال در وب سایت خود نصب کرده باشید ، بر عملکرد سایت شما تأثیری نخواهد داشت یا باعث کند شدن آن می شود.

تنها مکانی که وردپرس به دنبال افزونه های غیرفعال در سایت شما است ، صفحه خود «پلاگین ها» است. حتی در این صورت ، فقط به دنبال پرونده هدر پلاگین است و پلاگین ها را خود بارگیری نمی کند.

اگر سایت وردپرس شما کند است ، قطعاً دلیل آن افزونه های غیرفعال نیست. ممکن است بخواهید راهنمای مرحله به مرحله نهایی ما را برای بررسی کنید WordPress را بالا ببرید و عملکرد را افزایش دهید .

آیا باید افزونه های غیرفعال را در وردپرس حذف کنم؟ h4>

دلیل اینکه وردپرس به شما اجازه می دهد افزونه ها را به جای حذف مستقیم آنها غیرفعال کنید ، این است که گاهی اوقات ممکن است فقط بخواهید افزونه را به طور موقت خاموش کنید.

اگر به زودی از آن افزونه استفاده می کنید و می ترسید با حذف پلاگین تنظیمات آن حذف شود ، باید آن را حفظ کنید.

در غیر این صورت ، نگه داشتن افزونه های غیرفعال نصب شده در وب سایت شما واقعاً هیچ فایده ای ندارد. در واقع ، آنها می توانند در بعضی مواقع کاملاً مشکل ساز باشند.

به عنوان مثال ، خواه از آن افزونه استفاده نکنید یا نه ، وردپرس همچنان به روزرسانی های آن پلاگین ها را به شما نشان می دهد. این می تواند کمی آزار دهنده باشد ، به خصوص اگر افزونه های مرتباً به روزرسانی شده روی سایت خود نصب کرده باشید.

افزونه های غیرفعال می توانند بی ضرر باشند ، اما همچنان پرونده های اجرایی هستند. در صورت تلاش برای هک کردن ، این فایل ها می توانند آلوده شوند و یا می توانند برای نصب بدافزار در سایت شما استفاده شوند. به عنوان پیش فرض امنیت وردپرس ، باید حذف کنید هرگونه افزونه غیرفعال که قصد استفاده از آن را ندارید.

امیدواریم این مقاله در پاسخگویی به سوالات شما در مورد افزونه های غیرفعال شده وردپرس و حذف افزونه های غیرفعال کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را ببینید افزونه های ضروری وردپرس که باید در سایت خود نصب کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/will-inactive-plugins-slow-down-wordpress-should-you-delete-inactive-plugins/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35