آنچه در وردپرس 4.8 می آید (ویژگی ها و تصاویر صفحه)

برنامه برای وردپرس 4.8 منتشر شد. این اولین نسخه مهم وردپرسی سال 2017 خواهد بود. ما از نزدیک مراحل توسعه را دنبال کرده ایم و خوشحالیم که گزارش می دهیم نسخه نهایی انتظار می رود حدود 8 ژوئن 2017 منتشر شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد چه پیش می آید در وردپرس 4.8 همراه با ویژگی ها و عکس های صفحه.

What's coming in WordPress 4.8

توجه: می توانید نسخه بتا را در رایانه خود یا در محیط صحنه سازی با استفاده از WordPress Beta Tester plugin.

نسخه رسمی بتا در تاریخ 12 مه رخ خواهد داد ، این بدان معناست که هیچ ویژگی جدیدی تا انتشار نهایی وردپرس 4.8 اضافه نخواهد شد. با این حال ، برخی از ویژگی های نسخه بتا نمی توانند در نسخه نهایی باشند.

ویرایشگر ویژوال در ابزارک متن h4>

به طور پیش فرض وردپرس دارای یک ابزارک متن ساده است. این ابزارک شامل یک جعبه متن ساده است که در آن می توانید متن و کد HTML را اضافه کنید.

مبتدیانی که با HTML آشنایی ندارند قادر به افزودن پیوند یا استفاده از قالب بندی اساسی در ابزارک متن نبودند. این در وردپرس 4.8 تغییر خواهد کرد.

ابزارک متن جدید با یک تصویری ارائه می شود و

این به کاربران مبتدی اجازه می دهد بدون نوشتن کد HTML به راحتی پیوند اضافه کنند ، لیست ایجاد کنند یا متن را پررنگ / ایتالیک کنند.

ابزارک تصویر جدید h4>

همین حالا ، اگر می خواهید نمایش یک تصویر در نوار کناری وردپرس ، باید HTML بنویسید یا از یک افزونه استفاده کنید.

وردپرس 4.8 ویجت تصویری را معرفی می کند که به کاربران امکان می دهد تصاویر را به راحتی در نوار کناری اضافه کنند. شما می توانید یک تصویر را مستقیماً از ابزارک بارگذاری کنید یا هر تصویری را از کتابخانه رسانه وردپرس انتخاب کنید.

Image widget in upcoming WordPress 4.8

با کلیک بر روی تصویر انتخاب شده ، پنجره بازدارنده رسانه وردپرس باز می شود که در آن کاربران می توانند یک تصویر را بارگذاری یا انتخاب کنند. پس از قرار دادن تصویر ، کاربران می توانند پیش نمایش تصویر را در قسمت ابزارک مشاهده کنند.

Image widget preview

ابزارک جدید ویدیو h4>

مشابه ابزارک تصویر ، وردپرس 4.8 نیز ابزارک Video را معرفی می کند. به شما این امکان را می دهد تا کاربران به راحتی فیلم ها را در نوار کناری خود بارگذاری کنند یا هر ویدئویی را از YouTube ، Vimeo یا هر فیلم دیگر نمایش دهند videos-in-wordpress-blog-posts / “title =” چگونه می توان فیلم ها را به راحتی در پست های وبلاگ وردپرس جاسازی کرد “> ارائه دهنده oEmbed .

New video widget in upcoming WordPress 4.8

توجه: توصیه می کنیم حتماً هرگز فیلم را در سایت وردپرس خود بارگذاری نکنید . در عوض ، باید از یک ارائه دهنده میزبانی ویدیو مانند YouTube یا Vimeo . به سادگی بر روی دکمه “انتخاب ویدیو” در ابزارک کلیک کنید و سپس روی پیوند “درج از URL” کلیک کنید.

Insert video URL inside Video widget

URL ویدیویی را که می خواهید جاسازی کنید اضافه کنید و سپس بر روی دکمه “افزودن به ابزارک” کلیک کنید. پنجره بارگذاری کننده رسانه ناپدید می شود و شما یک پیش نمایش تصویر کوچک از ویدیوی خود را در داخل ابزارک مشاهده خواهید کرد.

عنصر داشبورد اخبار و رویدادهای وردپرس h4>

وردپرس 4.8 همچنین ابزارک WordPress Events و Dashboard Dashboard را معرفی می کند. این صفحه در صفحه داشبورد وردپرس شما ظاهر می شود و حاوی اطلاعاتی درباره اخبار وردپرس و همچنین رویدادهای وردپرس در نزدیکی مکان شما خواهد بود. این ابزارک قدیمی اخبار وردپرس را که فقط اخبار وردپرس را نشان می داد جایگزین می کند.

WordPress news and events widget

اگر چندین کاربر در وب سایت خود دارید ، ویجت رویدادها را بر اساس موقعیت مکانی آنها به آنها نشان می دهد. با ارسال منطقه زمانی ، محلی و آدرس IP وی به api.wordpress.org ، به طور خودکار سعی می کند مکان کاربر را تشخیص دهد.

کاربران همچنین می توانند مکان را ویرایش کرده و به صورت دستی مکان خود را وارد کرده یا از هر مکان دیگری رویدادها را مشاهده کنند.

در بخش بهبودهای هود h4>

این به روزرسانی ها بخشهای قابل توجهی از هسته وردپرس را بهبود می بخشند اما عمدتا برای توسعه دهندگان در نظر گرفته شده اند.

پنجره سفارشی ساز اکنون در صفحات نمایش بزرگتر به نسبت متناسب اندازه خواهد شد. # 32296 p >

نام کاربر به طور برجسته در صفحه ویرایش کاربر نمایش داده می شود. # 28182 p >

عملکرد جدید get_term_parents_list () به عنوان نسخه طبقه بندی طبقه بندی get_category_parents () معرفی می شود. # 17069 p >

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا در وردپرس 4.8 بدانید. به ما بگویید کدام ویژگی را جالب می دانید و دوست دارید در نسخه های بعدی وردپرس چه چیزهایی را ببینید؟

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/whats-coming-in-wordpress-4-8-features-and-screenshots/.

دیدگاهتان را بنویسید