آنچه در وردپرس 4.7 می آید (ویژگی ها و تصاویر صفحه)

نسخه بتا وردپرس 4.7 هفته گذشته وارد شد. ما توسعه را از نزدیک دنبال کرده ایم و خوشحالیم که گزارش می کنیم نسخه نهایی انتظار می رود حدود 6 دسامبر 2016 منتشر شود. در این مقاله ، آنچه در وردپرس 4.7 می آید را با ویژگی ها و تصاویر برجسته می کنیم.

What's coming in WordPress 4.7

توجه: می توانید نسخه بتا را در کامپیوتر خود یا در محیط صحنه سازی با استفاده از وردپرس Beta Tester.

این نسخه بتا است ، به این معنی که دیگر ویژگی های جدیدی تا انتشار نهایی وردپرس 4.7 اضافه نخواهند شد. با این حال ، برخی از ویژگی های نسخه بتا نمی توانند در نسخه نهایی باشند.

تم پیش فرض جدید – بیست هفده

Twenty Seventeen

وردپرس 4.7 آخرین نسخه مهم در سال 2016 خواهد بود. طبق معمول ، برای سال آینده با یک موضوع پیش فرض جدید همراه خواهد شد.

Twenty Seventeen با مضامین پیش فرض قبلی کمی متفاوت است. تمرکز اصلی آن بیشتر به وب سایت های تجاری است تا وبلاگ ها ، و حتی دارای محتوای مبتدی برای کمک به کاربران جدید است وب سایتهای WordPress آنها را راه اندازی کنید . در حال حاضر ویژگی محتوای شروع کننده فقط برای سایت های جدید در دسترس است ، اما تا زمان انتشار موضوع ، انتظار می رود این ویژگی برای سایت های دارای محتوای موجود نیز در دسترس باشد.

همچنین می توان از آن به عنوان طرح زمینه وبلاگ . Twenty Seventeen دارای تصاویر برجسته ، تایپوگرافی واضح و رویکرد اول برای طراحی در تلفن همراه است.

پشتیبانی از سرصفحه های ویدیو h4>

Video header support

بسیاری از تمهای عنوان و عنوان “رایگان و رایگان وردپرس (موافقان و مخالفان)” href=”https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/decide-premium-free-wordpress-themes/”> حق بیمه مضامین وردپرس از قبل به کاربران امکان می دهد تا هدرهای ویدیو را اضافه کنند. Twenty Seventeen اولین موضوع پیش فرض خواهد بود که با پشتیبانی از هدر ویدیو ارائه می شود.

می توانید فیلم های خود را در قالب mp4 بارگذاری و استفاده کنید ، یا می توانید از YouTube و Vimeo فیلم ها را به سادگی با وارد کردن URL ویدیو انجام دهید.

اگر طرح زمینه شما از سرصفحه های ویدیویی پشتیبانی نمی کند ، در اینجا می توانید نحوه اضافه کردن ویدیوی YouTube به عنوان پس زمینه تمام صفحه در وردپرس بدون هیچ گونه کدگذاری.

جریان تنظیم موضوع h4>

New theme and site setup flow in Customizer

وردپرس 4.7 یک موضوع بهتر و جریان تنظیم سایت را ایجاد می کند. در سفارشی ساز ، اکنون نمای صیقلی تری از مضامین نصب شده ، جستجوی مضمون بهتر و تنظیمات مستقیم از تنظیم کننده مضمون خواهید دید.

CSS سفارشی در پیش نمایش زنده h4>

Custom CSS in WordPress 4.7

آیا می خواهید CSS سفارشی را به طرح زمینه خود اضافه کنید؟ اکنون می توانید این کار را مستقیماً از طریق تنظیم کننده تم انجام دهید. با این حال ، CSS سفارشی شما مخصوص موضوعی است که پیش نمایش می کنید.

اگر غالباً مضامین را تغییر می دهید یا نمی خواهید CSS سفارشی شما به یک موضوع محدود شود ، می توانید راهنمای ما را در چگونه CSS سفارشی را به راحتی در وردپرس اضافه کنید .

کنترل زبان مدیر برای کاربران h4>

Admin language control for users

در حال حاضر هنگام نصب WordPress به زبانهای دیگر ، همه کاربران رابط مدیر را به همان زبان می بینند.

وردپرس 4.7 به کاربران امکان می دهد زبان مدیر را از نمایه کاربری خود تغییر دهند ، بنابراین هر کاربر می تواند زبان مورد نظر خود را انتخاب کند. شما هنوز هم نیاز به قبل از اینکه کاربران بتوانند زبانها را تغییر دهند> آنها را نصب کنید.

پیش نمایش تصویر بند انگشتی برای فایلهای PDF h4>

PDF Thumbnails in Media modal

در حال حاضر ، اگر یک فایل PDF بارگذاری کنید ، وردپرس فقط نماد پرونده را نشان می دهد. می توانید پیش نمایش ها را با استفاده از افزونه های PDF برای وردپرس اضافه کنید .

وردپرس 4.7 ، هنگام بارگذاری آن در کتابخانه رسانه ، پیش نمایش تصویر کوچک از اولین صفحه در سند PDF شما را نشان می دهد. وردپرس همچنین پیش نمایش تصاویر کوچک را در یک فایل PDF نمایش می دهد صفحه پیوست .

پیشرفت ویرایشگر h4>

Editor changed in WordPress 4.7

ویرایشگر پست جایی است که بیشتر صاحبان سایت بیشتر وقت خود را برای ایجاد محتوا می گذرانند. هر نسخه وردپرس پیشرفت ها و ویژگی هایی را به ویرایشگر پست می آورد.

وردپرس 4.7 تغییرات ظریف اما مهمی را در ویرایشگر ایجاد می کند. اکنون منوی انتخاب پاراگراف و عنوان در نوار بالا ظاهر می شود. دکمه زیر خط برداشته شده است ، و دکمه های خط شیب دار و خط افقی به میله سینک آشپزخانه منتقل می شوند.

همچنین کاربران می توانند میانبرهای صفحه کلید در راهنمای ابزار و منوهای کشویی.

در بخش بهبودهای هود h4>

این به روزرسانی ها بخشهای قابل توجهی از هسته وردپرس را بهبود می بخشند اما عمدتا برای توسعه دهندگان در نظر گرفته شده اند.

اقدامات انبوه سفارشی

Custom bulk actions

توسعه دهندگان اکنون می توانند اقدامات انبوه سفارشی خود را به لیست جداول در صفحه های مختلف مدیریت مانند پست ها ، نظرات ، کاربران و غیره اضافه کنند ( # 16031 )

الگوهای نوع ارسال

مشابه الگوهای صفحه سفارشی ، الگوهای Post Type به توسعه دهندگان قالب اجازه می دهد تا توانایی انتخاب الگوها را برای انواع مختلف پست اضافه کنند. ( # 18375 )

نقاط پایانی محتوای API استراحت

نقاط پایان API به وردپرس 4.7 راه پیدا می کنند. ( # 38373 )

تغییر مکان

اگر محتوای وب سایت شما در محلی متفاوت از آنچه در منطقه مدیر تنظیم شده است نمایش داده شود ، وردپرس نوار ابزار را به زبان صفحه محتوا نشان می دهد. ( # 26511 )

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا در وردپرس 4.7 بیابید. به ما بگویید کدام ویژگی را جالب می دانید و دوست دارید در نسخه های بعدی وردپرس در نظرات زیر ببینید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/whats-coming-in-wordpress-4-7-features-and-screenshots/.

دیدگاهتان را بنویسید