آنچه در وردپرس 4.6 می آید (ویژگی ها و تصاویر صفحه)

نسخه بتا وردپرس 4.6 منتشر شده است. ما توسعه را از نزدیک دنبال کردیم و هیجان زده کردیم که گزارش کنیم نسخه نهایی انتظار می رود حدود 16 آگوست 2016 منتشر شود. در این مقاله ، آنچه در وردپرس 4.6 قرار دارد را با ویژگی ها و تصاویر برجسته می کنیم.

What's coming in WordPress 4.6

توجه: می توانید نسخه بتا را در کامپیوتر یا در محیط صحنه سازی با استفاده از WordPress Beta Tester plugin.

این نسخه بتا است ، به این معنی که دیگر ویژگی های جدیدی تا انتشار نهایی وردپرس 4.6 اضافه نخواهند شد. با این حال ، برخی از ویژگی های نسخه بتا نمی توانند در نسخه نهایی باشند.

به روزرسانی های براق در وردپرس 4.6

وقتی کاربران یک پلاگین یا طرح زمینه جدید را نصب می کنند یا آن را به روز می کنند ، معمولاً یک صفحه پیشرفت مشاهده می کنند. این صفحه پیشرفت یک بارگیری صفحه دیگر به همراه داشت و کمی حواس پرت کننده بود.

وردپرس 4.6 به روزرسانی های براق را معرفی می کند. اکنون کاربران می توانند افزونه ها و تم ها را به روز کرده و نصب کنند بدون اینکه به صفحه پیشرفت هدایت شوند.

Shiny updates in WordPress 4.6

قلم های بومی سیستم در منطقه مدیر وردپرس h4>

وردپرس شروع به استفاده از قلم Open Sans در قسمت مدیریت وردپرس کرد تا ظاهری سازگار در دستگاه ها و سیستم عامل های مختلف ایجاد کند. با این حال ، این بدان معنا بود که وردپرس به منبع شخص ثالث خارجی اعتماد کند. این همچنین باعث افزایش زمان بارگذاری صفحه در منطقه مدیر و سرعت تحت تأثیر آن می شود.

با وردپرس 4.6 ، منطقه مدیر برمی گردد بازگشت به استفاده از قلم های سیستم. این بدان معنی است که ممکن است قسمت مدیریتی وردپرس شما در سیستم عامل های مختلف کمی متفاوت باشد.

در اینجا یک تصویر از منطقه مدیر در مرورگر وب Safari در macOS با استفاده از قلم سیستم سانفرانسیسکو است.

Native System Fonts

این فونت های سیستمی هستند که در بخش مدیریت وردپرس در سیستم عامل ها و محیط های مختلف استفاده خواهند شد.

  • سیستم سیب برای Safari و Firefox در macOS و iOS
  • Helvetica Neue در macOS قبل از 10.11
  • BlinkMacSystemFont برای Google Chrome در macOS
  • رابط کاربری Segoe برای ویندوز
  • Roboto برای Android و سیستم عامل Chrome
  • بدون اکسیژن برای KDE
  • اوبونتو برای اوبونتو
  • Cantarell برای GNOME
  • sans-serif ، نسخه استاندارد

توجه: این تغییر فقط بر عناصر UI منطقه مدیر وردپرس تأثیر می گذارد. این بخش شامل محتوای ویرایشگر پست که از تم شما استفاده می کند صفحه سبک ویرایشگر برای قلم ها.

بهبود ویرایشگر در نسخه 4.6 h4>

بیشتر کاربران وردپرس بیش از هر صفحه مدیر دیگری در سایت خود زمان بیشتری را صرف ویرایشگر پست می کنند. بهبود تجربه ویرایش پست همیشه در انتشارات جدید وردپرس از اولویت برخوردار است.

ویژگی ذخیره خودکار بهبود یافته

وردپرس 4.6 بهبودهایی را در ویژگی ذخیره خودکار در وردپرس. قبلاً ، هنگامی که کاربران ویرایشهای غیرفعال شده ، همچنین بر بازیابی پست ها از ویژگی ذخیره خودکار تأثیر گذاشت.

وردپرس 4.6 این مشکل را برطرف خواهد کرد و کاربران می توانند پست های وردپرس را از نسخه های پشتیبان مرورگر بازیابی کرده و ذخیره خودکار کنند حتی در صورت غیرفعال کردن ویرایش ها.

برجسته کردن پیوندهای شکسته

در صورت استفاده از ویرایشگر بصری برای نوشتن پست ، سپس افزودن یک URL خراب برجسته می شود.

به محض افزودن پیوند ، وردپرس بررسی می کند که پیوند معتبر است. اگر مکان نما را به متن پیوندی برسانید ، پیوند را به جای آبی معمول ، با رنگ قرمز مشاهده خواهید کرد.

Broken links will be highlighted in WordPress 4.6

در بخش بهبودهای هود h4>

این به روزرسانی ها بخشهای قابل توجهی از هسته وردپرس را بهبود می بخشند اما عمدتا برای توسعه دهندگان در نظر گرفته شده اند.

ثبت متاداده استاندارد شده

وردپرس 4.6 عملکرد Register_meta () را برای ثبت کلیدهای متا . این تابع مانند تابع Register_post_type () عمل می کند. این به پلاگین ها و توسعه دهندگان قالب اجازه می دهد تا از روشی استاندارد برای کار با داده های متای ذخیره شده با پست ها ، کاربران ، نظرات یا اصطلاحات نوع اشیا استفاده کنند. ( # 35658 )

کلاس جدید WP_Post_Type

وردپرس 4.6 کلاس جدید WP_Post_Type را معرفی می کند. این $ wp_post_types را به آرایه ای از اشیا W WP_Post_Type تغییر می دهد. این روش هایی برای مدیریت پشتیبانی از نوع پست ، بازنویسی قوانین ، جعبه های متا ، قلاب ها و طبقه بندی ها را فراهم می کند. ( # 36217 )

کلاس جدید WP_Term_Query

مشابه کلاس های WP_Query ، WP_User_Query و WP_Comment_Query ، WP_Term_Query در وردپرس 4.6 ساختار بهتری را برای تولید عبارت های عبارتی فراهم می کند. ( # 35381 )

کلاسهای پرسش WP_Site_Query و WP_Network_Query

برای شبکه های چند سایته وردپرس ، کلاس های جدید WP_Site_Query و WP_Network_Query امکان جستجوی سایت ها و شبکه های دارای بارگذاری تنبل را دارند. ( # 35791 ، # 32504 )

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا در وردپرس 4.6 بدانید. به ما بگویید کدام ویژگی را جالب می دانید و دوست دارید در نسخه های بعدی وردپرس چه چیزهایی را ببینید؟

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/whats-coming-in-wordpress-4-6-features-and-screenshots/.

دیدگاهتان را بنویسید