آنچه در وردپرس 4.1 می آید (ویژگی ها و تصاویر صفحه)

نزدیک به دو ماه پیش وردپرس 4.0 منتشر شد. وندپرس 4.1 انتظار می رود که در هفته دوم دسامبر 2014 منتشر شود. این نسخه با تغییرات زیادی و یک موضوع پیش فرض جدید همراه است. . در این مقاله ، ما با ویژگی ها و تصاویر صفحه نمایش آنچه در وردپرس 4.1 می آید را به شما نشان خواهیم داد.

شما می توانید نسخه بتا را در رایانه ویندوز خود>> رایانه یا در محیط صحنه سازی با استفاده از WordPress Beta Tester پلاگین.

تمرکز – حالت جدید نوشتن بدون حواس پرتی h4>

وردپرس 4.1 با یک نسخه جدید و بهبود یافته وارد می شود حالت نوشتن بدون حواس پرتی . بسیاری از مبتدیان معمولاً از ویرایشگر بدون حواس پرتی اطلاع ندارند و کسانی که از آن اطلاع دارند این کار را بسیار مفید نمی دانند. حالت نوشتن رایگان حواس پرتی جدید ، جابجایی بین حالت نوشتن نرمال و ویرایشگر بدون حواس پرتی را بسیار ساده تر می کند.

Distraction free editor in WordPress 4.1

مشاهده خواهید کرد که متاباکس ها و نوار مدیریت وردپرس از دید خارج می شوند و تا زمانی که در حال نوشتن هستید پنهان خواهند ماند. به محض اینکه مکان نما را دور کنید ، نوار مدیر و جعبه های متا دوباره به داخل صفحه کشیده می شوند.

این ویژگی به صورت پیش فرض در نسخه بتا فعال است. با این حال ، در نسخه نهایی به طور پیش فرض فعال نخواهد شد و کاربران برای فعال کردن آن باید روی دکمه رایگان حواس پرتی روی صفحه کلیک کنند.

ویرایش تصویر درون خطی h4>

مبتدیان وردپرس اغلب مشکل دارند تنظیم تصاویر در وردپرس ویرایشگر پست. با استفاده از 4.1 ، کاربران می توانند بر روی یک تصویر کلیک کرده و گزینه های تراز را به همراه یک دکمه برای حذف تراز ، فوراً مشاهده کنند. دکمه مداد هنوز وجود دارد که تصویر را به یک پنجره باز می کند که در آن کاربران می توانند تصویر را ویرایش کنند.

Inline image editing toolbar in WordPress 4.1

بیست و پانزده – موضوع پیش فرض جدید h4>

با رعایت سنت حداقل یک موضوع پیش فرض جدید هر ساله ، وردپرس 4.1 با Twenty Fifteen قالب پیش فرض جدید برای وردپرس ارسال می شود.

Twenty Fifteen default WordPress theme
Twenty Fifteen یک موضوع وبلاگ ساده با تاکید بر تایپوگرافی است. این از قلم های Google’s Noto Serif و Sans استفاده می کند که از بسیاری از زبانها پشتیبانی می کنند. این باعث می شود Twenty Fifteen با استفاده از هر زبانی بدون تغییر قلم آماده استفاده شود.

با استفاده از تنظیم کننده طرح زمینه ، کاربران می توانند از بین طرح های مختلف رنگی انتخاب کنند ، تصویر پس زمینه را اضافه کنند ، عنوان را تغییر دهند و غیره. به کاربران امکان می دهد موضوع پیش فرض را به سرعت و به راحتی اصلاح کنند و آن را از آن خود کنند.

Customizing Twenty Fifteen

بسته های زبان را از منطقه مدیر نصب کنید h4>

وردپرس 4.0 در هنگام نصب مراحل انتخاب زبان را معرفی کرد. که تجربه محلی سازی خارج از جعبه را برای کاربران فراهم می کند. وردپرس 4.1 این کار را آسان تر می کند ، زیرا کاربران اکنون می توانند از صفحه تنظیمات »عمومی زبان را تغییر دهند.

Choosing a language for WordPress admin area from Settings screen

به سادگی از منوی کشویی زبانی را که می خواهید نصب کنید انتخاب کنید و تنظیمات را ذخیره کنید. وردپرس بسته های زبان را به طور خودکار بارگیری و نصب می کند.

پیشرفت برای برنامه نویسان h4>

وردپرس 4.1 دارای ویژگی های جدید بسیاری برای توسعه دهندگان است که می توانند با آنها بازی کنند.

Customizer API – API customizer WordPress قصد دارد یک API JavaScript کامل برای customizer ایجاد کند. بسیاری از پیشرفت ها برای پانل های زمینه ای ، کنترل ها و بخش ها وجود دارد.

برچسب های عنوان – برچسب عنوان جدید برای تم های وردپرس به توسعه دهندگان قالب اجازه می دهد تا به صراحت عنوان سایت را مشخص کنند و از درگیری با برچسب های عنوان وردپرس جلوگیری کنند.

بهبود پرس و جو – بازنویسی و بهبود یافته درخواستهای متا ، تاریخ ، نظر و طبقه بندی در وردپرس 4.1.

امیدواریم این مقاله خلاصه آنچه در وردپرس 4.1 ارائه می شود باشد. به ما بگویید از کدام ویژگی ها هیجان زده اید و دوست دارید در نسخه بعدی وردپرس چه چیزهایی را ببینید؟

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/whats-coming-in-wordpress-4-1-features-and-screenshots/.

دیدگاهتان را بنویسید