آنچه در وردپرس 3.2 می آید (ویژگی ها و تصاویر صفحه)

همان کاری که با وردپرس 3.1 ، ما دوباره اینجا هستیم تا شما را با آنچه ممکن است در وردپرس 3.2 پیش رو باشد به روز کنید. پس از تأخیر در انتشار وردپرس 3.1 ، هدف در آینده داشتن چرخه های انتشار سریعتر است. مارک جکیث برای اطمینان از اینکه همه تمرکز خود را حفظ می کنند تا کار را هر چه سریعتر انجام دهند ، دستور را به دست گرفته است. بنابراین بیایید بررسی کنیم چه چیز جالب در وردپرس 3.2 است.

توجه: تصاویر زیر بسیار جدید هستند و هنوز حتی نسخه آلفا نیستند. این احتمال وجود دارد که تا زمان انتشار کامل نسخه ، تغییر ، بهبود ، ارتقا etc یابد و غیره.

چیدمان مدیر جدید h4>

در گذشته ، رابط کاربری وردپرس تکامل یافته است (مقاله ما را ببینید که تکامل رابط کاربری وردپرس از سال 2003 – 2009 ). در این نسخه ، سرانجام شاهد تازه سازی عمده دیگری از طراحی هستیم. هدف در پشت این کار این است که همه چیز بسیار ساده تر و تمیزتر شود. بنابراین برخی از تصاویر زیر را بررسی کنید:

توجه: برای بزرگتر کردن تصویر می توانید کلیک کنید ;)

نمای داشبورد

WordPress 3.2 Dashboard

مشاهده مضامین

WordPress 3.2 Themes

نمایش منوها

WordPress 3.2 Menus

نمای ابزارک

WordPress 3.2 Widgets

نمای پلاگین ها

WordPress 3.2 Plugins

نمای جدید ارسال

WordPress 3.2 New Post

نوشتن بدون حواس پرتی h4>

مدتی است که این بخشی از برنامه بوده است. در وردپرس 3.1 ، با پنهان کردن Custom Fields و موارد دیگر ، به طور پیش فرض ، رابط نوشتاری کمی پاک شد. در وردپرس 3.2 ، یک پانل جدید نوشتن حواس پرتی ایجاد شده است که به شما امکان می دهد رابط نوشتاری خود را تمام صفحه کنید ، بنابراین می توانید به جای سایر موارد روی صفحه فقط بر روی محتوا تمرکز کنید. هدف این است که تجربه نوشتن سبک و آرام شود.

WordPress 3.2 Dashboard

بیست و یازده موضوع h4>

آیا به خاطر داشتید که با وردپرس 3.0 موضوع جدیدی تحت عنوان Twenty Ten معرفی شد؟ خوب در وردپرس 3.2 ، برنامه ها برای انتشار تم جدیدی به نام Twenty Eleven هستند. هدف این است که به جای تکرار مجدد وضعیت تم Kubrick ، ​​به طور پیش فرض طرح های جدید و جدیدی برای وردپرس داشته باشیم. برای کسانی که نمی دانند ، کوبریک موضوع پیش فرض برای مدت زمان بسیار طولانی بود. این موضوع دارای دو طرح رنگی است:

WordPress 3.2 Twenty Eleven Theme

WordPress 3.2 Twenty Eleven Theme Darker Version

این موضوع جدید Twenty Elven همچنین دارای یک صفحه گزینه Theme است که به شما امکان می دهد طرح های رنگی و طرح بندی را انتخاب کنید. (هوم ، به نظر می رسد یک تم پرداخت شده است اما رایگان ، WOOT !!) – وسایل دیوانه به تیم UI وردپرس.

WordPress 3.2 Twenty Eleven Theme Options Panel

همچنین الگوهای جدیدی وجود دارد که برای صفحات اضافه می شوند. به طور پیش فرض الگوهای صفحه با No-Sidebar وجود دارد. یک نسخه Sidebar و یک گزینه Showcase بسیار جالب وجود دارد که دارای یک کشویی داخلی است. این یک میزبان محلی کمی اشکال آور بود ، بنابراین ما هنوز عکس هایی از آن را ارسال نمی کنیم.

یکی از ویژگیهای موردعلاقه در قسمت Header Images Twenty Eleven Theme اضافه شده است که به شما امکان می دهد تصاویر تصادفی را در هر صفحه نشان دهید. بسیاری از کاربران قبلاً مایل بودند آن ویژگی را ببینند. این یک ویژگی بسیار زیبا به نظر می رسد.

ارتقا پیشرفت ها h4>

گرچه سیستم به روزرسانی در حال حاضر بد نیست ، اما مطمئناً قابل بهبود است. در وردپرس 3.2 و بالاتر ، در صورت موجود بودن یک بروزرسانی ، فقط پرونده های تغییر یافته به روز می شوند و به همین ترتیب زمان آهسته ارتقا برای برخی از کاربران کاهش می یابد.

پیشرفت های سرعت h4>

وردپرس هنوز از برخی از فن آوری های قدیمی CORE پشتیبانی می کند که در این نسخه کاهش می یابد تا سریعتر بارگیری شود! Nacin در حال بارگذاری تنبل PHP است. وصله ای در حال کار است تا منوی سرپرست سریعتر بارگیری شود و همچنین بهبودهای FTP که بسیار سریعتر ارتقا می یابند.

نیازهای جدید PHP و MySQL

وردپرس 3.2 به PHP 5.2.4+ و MySQL 5 نیاز دارد. بنابراین اگر می خواهید به این نسخه ارتقا دهید ، مطمئن شوید که میزبان از آن استفاده کرده است. میزبانان وردپرس با کیفیت قبلاً از جدیدترین فناوری استفاده کرده اند. ما HostGator a را توصیه می کنیم > اگر می خواهید بررسی کنید که آیا میزبان شما با وردپرس 3.2 سازگار است ، پلاگین را به نام بررسی الزامات وردپرس . این افزونه به شما اطلاع می دهد که آیا میزبان شما از آخرین فناوری استفاده می کند یا خیر. اگر اینگونه نیستند ، پیشنهاد می کنیم از آنها بخواهید میزبان را ارتقا دهند یا تعویض کنند.

با بارگیری ساختمانهای شبانه می توانید تست خود را شروع کنید. دیدن ویژگی های جدید جالب و هیجان انگیز است. طبق Roadmap ، انتظار می رود وردپرس 3.2 در حدود 30 ژوئن 2011 منتشر شود.

نسخه ی نمایشی زنده برای وردپرس 3.2

به درخواست متداول ، ما این سایت Live Demo را برای شما ایجاد می کنیم تا از صفحه مدیریت وردپرس 3.2 و موضوع بیست و یازدهی برخوردار شوید. نسخه نمایشی زنده وردپرس 3.2

نظر خود را در مورد آن به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/whats-coming-in-wordpress-3-2-features-screenshots/.

دیدگاهتان را بنویسید