آدرس IP اختصاصی در مقابل آدرس IP مشترک (افسانه های حذف)

این س whetherال که آیا شما باید از یک آدرس IP اختصاصی یا یک آدرس IP مشترک برای میزبانی وردپرس استفاده کنید یا خیر می تواند بحث برانگیز باشد. . در واقع ، این موضوعی است که اغلب در Kinsta مطرح می شود.

این تا حدی به دلیل وجود اطلاعات غلط و منسوخ شده در وب در رابطه با IP های اختصاصی و نحوه کار آنها است. متوجه شده ایم که در 99٪ سناریوها ، نیازی به IP اختصاصی ندارید . اگرچه این ممکن است با آنچه خوانده اید در تضاد باشد ، ما را تحمل کنید.

در این پست ، ما توضیح خواهیم داد که چه یک IP اختصاصی و چه آدرس IP مشترک و برخی از تفاوتهای عمده بین این دو پیکربندی است.

برخی از افسانه هایی را که ممکن است در مورد تأثیر آنها بر مواردی مانند ایمیل ، SSL ، SEO و موارد دیگر شنیده باشید ، لغو می کنیم.

بیایید شروع کنیم!

آدرس IP چیست؟ h2>

اولاً ، درک آدرس IP مهم است . IP مخفف پروتکل اینترنت است و آدرسی است که به هر دامنه در وب اختصاص داده می شود (به عنوان مثال: 216.58.217.206).

آنها با استفاده از آنچه نام دامنه ترسیم می شوند. href = “https://kinsta.com/ Knowledgebase/what-is-dns/”> DNS

.

شما می توانید DNS را به عنوان یک دفترچه تلفن برای شبکه جهانی وب در نظر بگیرید. وقتی Google.com را در نوار آدرس خود تایپ می کنید ، یک ISN DNS برای درخواست سرورهای نام مرتبط با آن دامنه.

نقشه برداری به آدرس IP توسط سرور در پشت صحنه انجام می شود ، که به شما امکان می دهد از نام دامنه استفاده کنید برای دسترسی به آن . بدون DNS ، برای ورود به Google باید چیزی مانند “216.58.217.206” را تایپ کنید.

آیا سرگرم کننده نخواهد بود؟

how dns works

نحوه کار DNS p >

در حال حاضر ، دو نوع آدرس IP در وب و حتی به صورت محلی توسط ISP و دستگاه هایی مانند روتر خانگی شما استفاده می شود. آنها IPv4 و IPv6 هستند :

  • نمونه آدرس IPv4: 216.58.217.206
  • نمونه ای از آدرس IPv6: 0:0:0:0:0:0::ffff:d83a:d9ce

در مورد این موارد زیاد توضیح نخواهیم داد اما آنچه شما باید بدانید این است که اینترنت خیلی سریع رشد کرده است و به فضای آدرس بیشتری نیاز داشت. اصولاً IP ما تمام شد!

یک دلیل توسعه IPv6 اطمینان از ادامه گسترش وب و اختصاص آدرس های IP جدید است. با این حال ، وقتی نوبت به تعیین نیاز به آدرس IP اختصاصی در مقابل آدرس IP مشترک می رسد یا خیر ، همه چیز همچنان در مورد IPv4 و IPv6 اعمال می شود.
استفاده از IP اختصاصی یا عدم استفاده از اختصاصی IP ? … این سوالی است که این پست به آن پاسخ می دهد ⬇️ برای توییت کلیک کنید

آدرس IP اختصاصی چیست؟ h2>

آدرس IP اختصاصی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: به این معنی است که دامنه شما به شما آدرس آدرس IP اختصاص داده شده است که توسط دامنه های دیگر به اشتراک گذاشته نشده و استفاده نمی شود . این خانه دامنه شما در وب است.

می توانید این مورد را به عنوان یک خط تلفن اختصاصی تصور کنید. یک IP اختصاصی معمولاً توسط ارائه دهنده میزبانی وردپرس به دامنه شما اختصاص داده می شود یا افزونه ای است که با پرداخت هزینه کمی قابل خریداری است .

آدرس IP مشترک چیست؟ h2>

آدرس IP مشترک ، برخلاف آدرس اختصاصی ، به معنای نگاشت دامنه شما به آدرسی است که بین چندین دامنه به اشتراک گذاشته شده است . امروزه با اکثر ارائه دهندگان میزبانی وردپرس یک IP مشترک کاملاً رایج است.

به این دلیل که برای بسیاری از تنظیمات ، نیازی به آدرس IP اختصاصی نیست. با این حال ، ما در یک لحظه بیشتر به دلیل آن خواهیم پرداخت.

همه برنامه های میزبانی وردپرس ما در Kinsta دارای یک آدرس IP مشترک هستند. آدرس IPv4 سایت وردپرسی خود را می توانید در داشبورد MyKinsta . در زیر برگه اطلاعات سایت شما قرار دارد:

IPv4 address MyKinsta

آدرس IPv4 در MyKinsta

نکته قابل ذکر این است که فقط به این دلیل که سایت شما از آدرس IP مشترک استفاده می کند ، به این معنی نیست که از هاست مشترک استفاده می کند .

میزبانی مشترک معمولاً به این معنی است که شما سخت افزار و منابع شبکه را با سایر کاربران در یک سرور به اشتراک می گذارید ، که می تواند شامل یک آدرس IP باشد. در حالی که بسیاری از اوقات اینها دست به دست هم می دهند ، اما همیشه اینطور نیست.

به عنوان مثال ، در Kinsta از میزبانهای مدیریت شده LXD و ظروف نرم افزاری LXC تنظیم شده برای هر وب سایت.

این بدان معنی است که هر سایت وردپرسی در محفظه جداگانه خود قرار دارد ، که دارای تمام منابع نرم افزاری مورد نیاز برای اجرای آن است (Linux، Nginx ، PHP ، MariaDB ). منابع 100٪ خصوصی هستند و با شخص دیگری به اشتراک گذاشته نمی شوند یا حتی بین سایت های خود شما.

بنابراین در حالی که ما از آدرس های IP مشترک استفاده می کنیم ، میزبانی مشترکی ارائه نمی دهیم. در واقع ، سیستم عامل میزبانی ما در هیچ یک از دسته های میزبانی سنتی قرار ندارد کل زیرساخت ما در بستر Google Cloud ایجاد شده و بسیار متفاوت از زیرساخت های مشترک مشترک ، VPS یا اختصاصی است . بیشتر ویژگی های پیشرفته ما را ببینید!

پراکسی IP / آدرس خارجی چیست؟ h2>

نوع دیگری از آدرس IP که ممکن است در برخی از ارائه دهندگان میزبانی یا سرورهای پروکسی مشاهده کنید (مانند Cloudflare یا Sucuri ) یک آدرس IP خارجی .

اگر مشتری Kinsta هستید ، آدرس IP خارجی سایت WordPress را می توانید در داشبورد MyKinsta خود در زیر برگه اطلاعات سایت پیدا کنید:

external IP address in MyKinsta

آدرس IP خارجی در MyKinsta

این معمولاً توسط میزبانانی استفاده می شود که از توازن بار یا سرویس هایی استفاده می کنند که شما را در پشت فایروال برنامه وب (WAF) . این آدرسی است که سایر سرورها هنگام اتصال سایت شما به سرور دیگری می بینند.

به عنوان مثال ، yourdomain.com ممکن است در اصل “216.58.217.206” نگاشت شود ، اما از طریق یک IP خارجی (مانند “104.16.1.2”) هدایت می شود. این همان چیزی است که توسط سرویسهای متصل به دامنه شما استفاده خواهد شد.
درک این مهم است زیرا اگر سایت شما به پردازنده پرداخت مانند PayPal شخص ثالث متصل شود ، ممکن است لازم باشد آدرس IP خارجی را به PayPal ارائه دهید. به این ترتیب آنها می توانند IP را در انتهای لیست خود قرار دهند.

IP اختصاصی در مقابل به اشتراک گذاشته شده: سرعت شبکه و سایت h2>

در این مرحله ، ممکن است کنجکاو باشید که آیا باید از آدرس IP اختصاصی برای سایت های وردپرسی خود استفاده کنید.

اگر در وب جستجو کنید ، احتمالاً برخی از دلایل زیر را برای بحث در مورد IP های اختصاصی مشاهده خواهید کرد:

  1. استفاده از یک IP اختصاصی برای شبکه امکان بازدید از وب سایت خود را از طریق آدرس IP آن فراهم می کند (زیرا این تنها دامنه ای است که به آن IP نقشه برداری شده است). به عنوان مثال ، اگر “64.233.187.99” را تایپ کنید ، مستقیماً به Google می روید زیرا این آدرس IP اختصاصی آن است.
  2. همچنین یک راه آسان دیگر برای دسترسی به دسترسی به سرور خود از طریق FTP فراهم می کند ، اگر به هر دلیلی DNS هنوز در حال انتشار بود یا اخیراً تغییر کرده است.

به نظر ما ، هیچ یک از دلایل فوق مزیت واقعی نیست . آخرین باری که از طریق آدرس IP وب سایت بازدید کرده اید چه زمانی بوده است؟ احتمالاً هرگز به دلیل دوم ، بسیاری از کاربران به سادگی پرونده میزبان خود را ویرایش می کنند . این رویکرد بسیار قابل اطمینان تری است.

برای برخی از میزبان ها درست است که یک IP اختصاصی می تواند یک مزیت باشد ، زیرا ممکن است راهی برای جلوگیری از سوزاندن CPU در فرآیندهای طولانی مدت متصل به آن IP باشد. با این حال ، به نظر ما ، میزبانها هرگز نباید CPU را تهدید کنند.

در واقع ، ما هرگز در Kinsta در اینجا گاز نمی گیریم. دقیقاً به همین دلیل است که ما برای اطمینان از اینکه هر مشتری منابعی را که برای آن پرداخت می کند ، به دست می آورد از فناوری کانتینر جدا استفاده می کنیم.

دسترسی به پورت اضافی یکی دیگر از مزیت های احتمالی آن است. با این حال ، امروزه بیشتر میزبان ها پورت های استاندارد را مسدود می کنند ، زیرا حتی در هنگام صدور IP اختصاصی نیز سو toاستفاده از آنها آسان است. این معمولاً به این دلیل است که آنها هنوز از ارائه دهندگان اصلی مانند Google Cloud Platform یا AWS استفاده نمی کنند ، که به درگاه های خاصی اجازه ارتباط نمی دهند.

آدرس IP مشترک به معنای عملکرد سایت کندتر نیست h3>

ما همچنین از مشتریانی خواسته ایم که سرعت آنها را مربوط به IP اختصاصی در مقابل IP مشترک است. با استفاده از آدرس IP مشترک عملکرد سایت شما تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت:

client 1 migration gcp c2 v1

بهبود زمان پاسخ پس از مهاجرت Kinsta

در واقع ، تقریباً هر مشتری ای که به Kinsta مهاجرت می کند شاهد پیشرفت های گسترده عملکردی هستیم ! این حتی برای کسانی که از آدرسهای IP اختصاصی می آیند نیز صدق می کند.

IP اختصاصی در مقابل به اشتراک گذاشته شده: ایمیل h2>

ایمیل یکی از مناطقی است که ما گاهی اوقات توصیه می کنیم یک IP اختصاصی دریافت کنید. اما یک پیچ و تاب وجود دارد. این معمولاً فقط برای ارسال کنندگان با حجم زیاد مفید است (ما در 100000+ ایمیل در سال صحبت می کنیم).

حتی در آنصورت ، توصیه نمی کنیم از طریق ارائه دهنده میزبان خود ، یک IP اختصاصی دریافت کنید. در واقع ، اگر با یک IP اختصاصی همراه باشید و فقط حجم کم ایمیل ارسال کنید ، می تواند به شما آسیب برساند.

دلیل اصلی این که می خواهید یک IP اختصاصی برای ارسال ایمیل از سایت وردپرس خود یا ایمیل های معاملاتی بخواهید (مانند ایمیل های فروش تجارت الکترونیکی) این است که IP ها دارای شهرت هستند.

این امر به ویژه در مورد ISP و نرخ تحویل بسیار مهم است. اعتبار IP می تواند بر نرخ تحویل شما و توانایی دسترسی به صندوق های پستی مشتری شما تأثیر بگذارد.

چرا باید از یک سرویس دهنده ایمیل شخص ثالث استفاده کنید h3>

یک روش خوب برای فکر کردن در مورد نحوه کارکرد ایمیل با میزبان های معمول وردپرس این است که مانند میزبانی مشترک است. شما به آدرس های IP متصل هستید که میزبان شما برای ایمیل های خروجی پیکربندی کرده است.

اگر مشکلی در آن سیستم رخ دهد ، مانند اینکه مشتری ناگهانی هرزنامه کند ، این احتمال وجود دارد که آدرس IP برای هرزنامه در لیست سیاه قرار گیرد. سپس ، ناگهان در معرض رحمت میزبان خود قرار می گیرید و منتظر حل مشکل با ارائه دهنده یا ISP هستید. این می تواند منجر به تحویل لکه دار و زمان انتظار برای ایمیل های شما شود که هرگز چیز خوبی نیست.

بنابراین ، ما همیشه توصیه می کنیم برای ارسال ایمیل از راه حل شخص ثالث استفاده کنید . هرگز از ارائه دهنده میزبانی وردپرس خود استفاده نکنید. بسیاری از سرویس های ایمیل معاملاتی وجود دارد که رایگان هستند با حداکثر 10 هزار ایمیل در ماه و پس از آن بسیار ارزان .

سیستم عامل های نرم افزار بازاریابی ایمیل شخص ثالث و سرویس های ایمیل معاملاتی به گونه ای تنظیم و پیکربندی شده اند که بتوانند احتمال ضربه زدن به صندوق های ورودی مشتری شما را بسیار افزایش دهند. آنها همچنین تیم های کاملی دارند که روز و شب کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که نامه های الکترونیکی به مقصد می رسند و IP های آنها در لیست سیاه نیست.

همچنین ، در مورد برون سپاری ایمیل ها ، باید به آدرسهای IP مشترک نیز فکر کنید. اکثر سرویس های ایمیل شخص ثالث برای استفاده از آدرس IP اختصاصی برای ارسال ، ماهانه هزینه اضافی از شما می گیرند.

با این وجود ، اگر مقادیر زیادی از ایمیل را مدیریت نمی کنید ، این ممکن است به شما آسیب برساند. چند گزارش بد می تواند به اعتبار hp==https://kinsta.com/tools/what-is-my-ip/”> IP های شما آسیب برساند. IP های به اشتراک گذاشته شده از سرویس های ایمیل معمولاً “گرم” می شوند ، آماده استفاده هستند و توسط کارشناسان برای اطمینان از نرخ تحویل بالا بسیار دقیق کنترل می شوند.

در واقع ، ما آنقدر با این موضوع سر و کار داریم که کل پست وبلاگی را به آن اختصاص داده ایم. دلایل دیگری را که باید به جای استفاده از میزبان خود ، با سرویس های ایمیل شخص ثالث بررسی کنید. >

IP اختصاصی در مقابل به اشتراک گذاشته شده: SSL و امنیت h2>

اکنون بیایید به آنچه باید درباره یک آدرس IP اختصاصی در مقابل یک آدرس IP مشترک بدانید ، بپردازیم زیرا این آدرس مربوط به SSL است این یکی از حوزه هایی است که در طول دهه گذشته در واقع کمی تغییر کرده است.

در گذشته ، اگر به یک گواهینامه SSL نیاز داشتید (به عنوان مثال برای سایت تجارت الکترونیک خود را رمزگذاری کنید ) شما مجبور به یک IP اختصاصی خریداری کنید . سپس شناسایی نام سرور (SNI) ایجاد شد.

SNI به ارائه دهندگان میزبان اجازه می دهد تا از چندین گواهی SSL در یک آدرس IP استفاده کنند. در اصل ، گواهی متناسب با نام سرور درخواستی را به بازدید کننده ارسال می کند.

هنگامی که این مورد برای اولین بار توسعه یافت ، مسئله مهم پشتیبانی مرورگر بود. با این حال ، آن روزها آمده و رفته اند. با توجه به داده های “آیا می توانم استفاده کنم …” ، پشتیبانی مرورگر از SNI نزدیک به 99٪:

SNI browser support chart

نمودار پشتیبانی مرورگر SNI

تنها مرورگرهایی که از SNI پشتیبانی نمی کنند مرورگرهایی هستند که از اینترنت اکسپلورر در ویندوز XP استفاده می کنند و قدیمی ترین نسخه مرورگرهای Android ، Chrome و iOS هستند. مطابق NetMarketShare ، ویندوز XP فقط 1.4٪ سهم بازار را در اختیار دارد و حتی کاربران کمتری از اینترنت اکسپلورر در ویندوز XP استفاده می کنند.

استفاده از IP مشترک برای SSL h3>

به بیان ساده ، مگر اینکه یک سایت وردپرس برای مشتریان سازمانی میزبانی کنید که هرگز سیستم خود را به روز نکرده اند ، IP اختصاصی چیزی نیست که شما نگران آن باشید. در حقیقت ، به دلیل مسائل امنیتی مانند آسیب پذیری POODLE در مرورگرهای قدیمی تر.

در Kinsta ، ما از فناوری SNI استفاده می کنیم که به شما امکان می دهد هم گواهینامه های SSL سفارشی و گواهینامه های SSL رایگان با یکپارچه سازی بیایید رمزگذاری کنیم.

با کلیک یک دکمه از HTTPS را در سایت خود فعال کنید https://my.kinsta.com/”> داشبورد MyKinsta

:

MyKinsta tool to enable SSL certificate

ابزار MyKinsta برای فعال کردن گواهی SSL

امروزه ، آدرسهای IP مشترک برای SSL بسیار مناسب هستند . امنیت نیز به لطف فناوری کانتینر جدا شده دیگر دیگر نگران کننده نیست. برای اطلاعات بیشتر می توانید از ضمانت امنیتی ما بازدید کنید.

اگر با Cloudflare یا Sucuri ، با استفاده از یکی از IP های مشترک آنها می تواند به محافظت از حریم خصوصی شما کمک کند ، زیرا به مخفی کردن IP اصلی شما کمک می کند. بیایید کمی دقیق تر به این موضوع نگاهی بیندازیم.

Cloudflare از طریق شبکه anycast ترافیک سایت و درخواست بازدیدکنندگان شما را مسیریابی می کند. وقتی درخواست می شود ، به جای IP مبدأ شما ، یک آدرس IP Cloudflare برمی گرداند و از حمله مستقیم مهاجمین به سرور شما جلوگیری می کند.

وقتی دامنه شما توسط Cloudflare پروکسی شود ، شما به مجموعه آدرسهای IP متعلق به شبکه Cloudflare تعلق دارید. بنابراین ، این سیستم عامل از آدرس IP اختصاصی پشتیبانی نمی کند.

IP اختصاصی در مقابل به اشتراک گذاشته شده: سئو h2>

یکی دیگر از موضوعات محبوب این است که چگونه IP های اختصاصی در مقابل IP های اشتراکی بر SEO تأثیر می گذارند اول ، مهم است که به خاطر داشته باشید که ، هنگام بحث در مورد هر چیز مرتبط با SEO ، ما فقط می توانیم آنچه را که یاد گرفته ایم و همچنین آنچه دیگران در صنعت مستند کرده اند ، به اشتراک بگذاریم.

همانطور که بسیاری می دانند ، Google یک لیست چک جادویی ندارد که دقیقاً توضیح دهد چه کارهایی درست یا غلط است. با این حال ، راهنمای مدیر وب – و آدرسهای IP اختصاصی در آنجا نیستند.

در حقیقت ، بسیاری از مارک های برتر وب (Google ، Target ، CNN ، Coca-Cola) از آدرس های IP مشترک برای میزبانی چندین دامنه استفاده می کنند. یک جستجوی ساده و معکوس IP این موضوع را نشان می دهد.

چه بیشتر ، برخی از اعضای تیم در Kinsta بیش از 10 سال است که SEO را انجام می دهند و ما هزاران نفر را مهاجرت کرده ایم سایت های وردپرسی . به طور خلاصه ، وقتی صحبت از میزبانی با کیفیت وردپرس و سئو می شود ، به احتمال زیاد یک IP اختصاصی به شما کمک نمی کند . ما دلیل آن را توضیح خواهیم داد.

اهمیت میزبانی با کیفیت برای IP های مشترک h3>

توجه داشته باشید که گفتیم “میزبانی با کیفیت وردپرس”.

این به این دلیل است که اگر از یک میزبان بی کیفیت استفاده می کنید ، نوع IP مورد استفاده شما می تواند نگران کننده باشد که به شما امکان می دهد spammy یا سایتهای هک شده برای ادامه کار در سیستم عامل آن.

درست مانند شهرت ایمیل ، IP ها می توانند در لیست سیاه قرار بگیرند ، اگرچه معمولاً به جای IP از طریق نام دامنه است. هرچند جای نگرانی نیست. Google در واقع کاملاً هوشمند است و معمولاً می فهمد که یک وب سایت ممکن است در میزبانی مشترک باشد و شما نمی توانید وب سایت هایی را کنترل کنید که از همان IP یا زیر شبکه IP استفاده می کنند.

سایت دیگری که IP شما را به اشتراک می گذارد حتی ممکن است با حمله منفی سئو مورد حمله قرار گیرد.

انواع اسپم ها و بدافزارها وجود دارد که Google آنها را مورد توجه قرار می دهد و می داند که مردم از آدرس های IP مشترک استفاده می کنند.

اگر IP مشترک شما در لیست سیاه قرار گیرد چه باید کرد h3>

اگرچه Google به آرامی در لیست سیاه قرار ندارد ، اما مواردی ممکن است شما ناخواسته در لیست سیاه قرار بگیرید ، حتی بدون قصد سو mal یا عمل نادرست.

اگر ظاهراً IP شما در لیست سیاه قرار دارد ، باید چند مرحله انجام دهید تا “از لیست سیاه” خارج شود.

بعد از اینکه پیکربندی صحیح شبکه و سرور ایمیل خود را تأیید کردید ، اولین قدم این است که به صفحه لیست سیاه بروید و ببینید آیا جزئیاتی را برای حل مشکل تجویز می کند یا خیر. به عنوان مثال ، ممکن است از شما بخواهد با سوابق DNS یا بنرهای SMTP چیزی را اصلاح کنید.

مرحله بعدی اسکن رایانه و شبکه برای مشاهده ویروس یا آسیب پذیری است. اگر هیچ وصله یا مشکلی شناسایی نشد و از پاک بودن رایانه خود مطمئن هستید ، برای درخواست حذف با سایت لیست سیاه تماس بگیرید سپس دستورالعمل های حذف آدرس IP آنها را با دقت دنبال کنید.

حذف خودکار به طور کلی به شما امکان می دهد خود را سریعاً از لیست سیاه خارج کنید ، با این فرض که این اولین باری است که آدرس IP شما در لیست سیاه قرار دارد. حذف مبتنی بر زمان یک فرآیند خودکار است که در آن آدرس IP شما بعد از یک یا دو هفته (بسته به درجه و دفعات جرم) حذف می شود (یا بیشتر).

در Kinsta ، ما اقدامات فعال و منفعلانه ای برای جلوگیری از حملات و قصد سو در مسیرهای آن داریم. ما زمان کار را کنترل می کنیم ، به حملات DDoS نگاه می کنیم ، بدافزار را اسکن می کنیم و فایروال های سخت افزاری در آن موجود است مکان.

تمام سایتها 24/7 نظارت و ایمن می شوند. ما هرزنامه ها را بلافاصله خاموش کرده و به محض آگاهی از آنها سایت های هک شده را برطرف می کنیم. همانطور که در شرایط خدمات ما ذکر شده است ، ما سایتهای خاصی نیز داریم که مجاز به آنها نیستیم. بنابراین ، حتی اگر از آدرس های IP مشترک استفاده می کنیم ، خطرات از حداقل تا غیرقابل استفاده است.

نحوه تعویض IP ها بر SEO تأثیر می گذارد h3>

نگرانی دیگری که از برخی مشتریان می شنویم این است که هنگام تغییر IP ها ، SEO ممکن است تأثیر بگذارد. اگر ارائه دهندگان خدمات میزبانی را تغییر دهید ، یا حتی یک سرویس امنیتی مانند Cloudflare یا Sucuri را پیاده کنید ، Google قصد دارد سرویس جدیدی را مشاهده کند آدرس IP متصل به دامنه شما.

با این حال ، ما انواع سایتها را مهاجرت کرده ایم ، همه از مشاغل کوچک به 500 شرکت Fortune. براساس این تجربه ، می توانیم به شما اطمینان دهیم که این چیزی نیست که شما نگران آن باشید.

اگر می خواهید با توجه به رتبه بندی ، کمی اطمینان خاطر بیشتری کسب کنید ، در اینجا یک نقل قول از Matt Cutts ، رئیس سابق تیم وب اسپم در Google:

“خوشحالم که تأیید می کنم این گزاره که در سال 2003 درست بود اکنون نیز صادق است. پیوندها به دامنه های واقعاً میزبانی شده همانند پیوندهای دامنه ها در آدرسهای IP اختصاصی هستند. “

در اینجا تأیید دیگری از جان مولر ، تحلیلگر وب مستر گوگل:

“همه آدرس IP یکسان – این برای ما مشکلی ایجاد نمی کند. واقعاً معمول است که سایت ها در همان آدرس IP باشند. نوعی از کار اینترنت است. بسیاری از CDN ها (شبکه های تحویل محتوا) از آدرس IP یکسانی برای سایت های مختلف استفاده می کنند و این کاملاً خوب است. ”

شرکتهای عظیم ارائه دهندگان ها و IP ها را همیشه تغییر می دهند. اگر به رتبه بندی آسیب برسد ، این کار را نمی کنند و راه حل های امنیتی مانند Cloudflare و Sucuri حتی وجود ندارند!

آیا می توانید یک IP اختصاصی را منتقل کنید؟ h3>

در حالی که ما در مورد تغییر IP هستیم ، یک سوال معمول که می بینیم این است که آیا می توانید یک IP اختصاصی را به یک میزبان جدید منتقل کنید یا خیر. پاسخ منفی است.

دلیل این امر این است که شما نمی توانید دو حساب میزبانی برای نام دامنه داشته باشید. هر بار که دامنه خود را به یک سرور جدید منتقل می کنید ، IP تغییر می کند. بنابراین ، اگر یک IP اختصاصی روی یک سرور دارید ، نمی توانید آن را بین ارائه دهندگان میزبان جابجا کنید. باید آدرس IP جدیدی دریافت کنید.

این موردی است که اگر از میزبانی مشترک استفاده می کنید اما می خواهید یک IP اختصاصی به عنوان یک افزونه خریداری کنید ، باید آن را در نظر بگیرید که ما توصیه نمی کنیم. در بخش بعدی این موضوع را کمی بیشتر بررسی خواهیم کرد.

IP اختصاصی در مقابل به اشتراک گذاشته شده: قیمت گذاری h2>

وقتی صحبت از میزبانی وردپرس و پیکربندی آدرس IP می شود ، جنبه دیگری که باید در نظر گرفت قیمت گذاری است. هزینه های IP اختصاصی و IP مشترک به ارائه دهنده میزبانی شما و همچنین طول خدمات بستگی دارد.

معمولاً هزینه IP اختصاصی بیشتر از هزینه اشتراکی است و می تواند از چند دلار در ماه تا بیش از 100 دلار در ماه باشد. برخی از ارائه دهندگان دارای یک IP اختصاصی با برنامه های با کارایی بالا هستند یا به شما امکان می دهند یکی را به عنوان ویژگی افزودنی خریداری کنید.

لازم به یادآوری است که خرید یک IP اختصاصی به عنوان یک افزونه برای میزبانی مشترک نیست همان پرداخت هزینه برای میزبانی اختصاصی. همچنین ، همه ارائه دهندگان IP اختصاصی ارائه نمی دهند.

و برعکس ، شما می توانید از یک IP مشترک در میزبانهایی که میزبانی مشترک ارائه نمی دهند استفاده کنید. در Kinsta ، ما میزبانی مشترک یا IP اختصاصی ارائه نمی دهیم. همه برنامه های ما با یک IP مشترک ارائه می شود.

انتخاب بین IP اختصاصی در مقابل آدرس IP مشترک فقط بر اساس قیمت منطقی نیست. در عوض ، در نظر گرفتن آنچه در هزینه نوع برنامه شما انتخاب می شود و همچنین کیفیت میزبان وب ، مهم است.
آیا می دانید 99٪ از زمان ، شما به یک IP اختصاصی نیاز ندارید؟

خلاصه h2>

منبع:
https://kinsta.com/blog/dedicated-ip-address/.

دیدگاهتان را بنویسید